Gaois

Treo cuardaigh

Modh cuardaigh

Scag na torthaí

Bailiúcháin

55 toradh in 7 ndoiciméad

  1. #1906495

    Tá sé chun leas an Aontais go ndéantar an próiseas cinnteoireachta arna beartú in AETR a mhéid a bhaineann le feistí rialaithe, lena n-áirítear tacagraif dhigiteacha, a mhodhnú, go dtiocfaidh an nós imeachta mar a leagtar amach in Airteagal 22(1), (2) agus (3) AETR chun a bheith infheidhme le haghaidh sonraíochtaí teicniúla an tacagraif chliste a áireamh in AETR agus go leanfaidh Airteagal 22bis AETR de bheith i bhfeidhm le go bhféadfar leasuithe a dhéanamh san am atá romhainn ar na ceanglais do na leaganacha den tacagraf a bhí ann roimhe sin.

    It is in the interest of the Union that the decision-making process envisaged in the AETR as regards control devices, including digital tachographs, be modified, that the procedure set out in Article 22(1), (2) and (3) AETR become applicable to the inclusion of the technical specifications of the smart tachograph in the AETR, and that Article 22bis AETR remain in force for possible future amendments to the requirements for the previous versions of the tachograph.

    Cinneadh (AE) 2021/366 ón gComhairle an 22 Feabhra 2021 maidir leis an seasamh atá le glacadh, thar ceann an Aontais Eorpaigh, sa Ghrúpa Saineolaithe um an gComhaontú Eorpach maidir le hobair foirne feithiclí ag gabháil d’iompar idirnáisiúnta de bhóthar (AETR) agus sa Mheitheal um Iompar de Bhóthar de Choimisiún Eacnamaíochta na Náisiún Aontaithe don Eoraip

  2. #663569

    Trí na hoiriúnuithe ar Chomhaontú AETR, tá úsáid an tacagraif dhigitigh éigeantach maidir le feithiclí atá cláraithe i dtríú tíortha a shínigh Comhaontú AETR.

    Through the adaptations of the AETR Agreement, the use of the digital tachograph has been made mandatory as regards vehicles registered in third countries which are signatories to the AETR Agreement.

    Rialachán (AE) Uimh. 165/2014 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle an 4 Feabhra 2014 maidir le tacagraif in iompar de bhóthar, lena n-aisghairtear Rialachán (CEE) Uimh. 3821/85 ón gComhairle maidir le trealamh taifeadta in iompar de bhóthar agus lena leasaítear Rialachán (CE) Uimh. 561/2006 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle maidir le comhchuibhiú reachtaíochta sóisialta áirithe a bhaineann le hiompar de bhóthar Téacs atá ábhartha maidir leis an LEE

  3. #1906487

    De bhun Airteagal 21 AETR, féadfaidh aon Pháirtí Conarthach leasuithe atá beartaithe ar AETR a chur faoi bhráid Ardrúnaí na Náisiún Aontaithe.

    Pursuant to Article 21 AETR, proposed amendments to the AETR may be submitted by any Contracting Party to the Secretary-General of the United Nations (UN).

    Cinneadh (AE) 2021/366 ón gComhairle an 22 Feabhra 2021 maidir leis an seasamh atá le glacadh, thar ceann an Aontais Eorpaigh, sa Ghrúpa Saineolaithe um an gComhaontú Eorpach maidir le hobair foirne feithiclí ag gabháil d’iompar idirnáisiúnta de bhóthar (AETR) agus sa Mheitheal um Iompar de Bhóthar de Choimisiún Eacnamaíochta na Náisiún Aontaithe don Eoraip

  4. #1906489

    Bhunaigh an UNECE Grúpa Saineolaithe maidir le AETR faoi chuimsiú AETR.

    A Group of Experts on the AETR has been established by UNECE in the framework of the AETR.

    Cinneadh (AE) 2021/366 ón gComhairle an 22 Feabhra 2021 maidir leis an seasamh atá le glacadh, thar ceann an Aontais Eorpaigh, sa Ghrúpa Saineolaithe um an gComhaontú Eorpach maidir le hobair foirne feithiclí ag gabháil d’iompar idirnáisiúnta de bhóthar (AETR) agus sa Mheitheal um Iompar de Bhóthar de Choimisiún Eacnamaíochta na Náisiún Aontaithe don Eoraip

  5. #1906497

    Ba cheart leasú a dhéanamh ar Airteagal 10 AETR chun tagairt do shonraíochtaí teicniúla an tacagraif chliste a áireamh ann, ar cheart é a mheas go gcomhlíonann sé ceanglais AETR amhail ó dháta theacht i bhfeidhm Fhoscríbhinn 1C a ghabhann leis an Iarscríbhinn a ghabhann le AETR.

    Article 10 AETR should be amended in order to include a reference to the technical specifications of the smart tachograph, which should be considered to comply with the requirements of the AETR as from the date of entry into force of Appendix 1C to the Annex to the AETR.

    Cinneadh (AE) 2021/366 ón gComhairle an 22 Feabhra 2021 maidir leis an seasamh atá le glacadh, thar ceann an Aontais Eorpaigh, sa Ghrúpa Saineolaithe um an gComhaontú Eorpach maidir le hobair foirne feithiclí ag gabháil d’iompar idirnáisiúnta de bhóthar (AETR) agus sa Mheitheal um Iompar de Bhóthar de Choimisiún Eacnamaíochta na Náisiún Aontaithe don Eoraip

  6. #1906500

    Tá roinnt argóintí i bhfabhar ceadú don Aontas aontú le AETR.

    There are several arguments in favour of allowing the Union to accede to the AETR.

    Cinneadh (AE) 2021/366 ón gComhairle an 22 Feabhra 2021 maidir leis an seasamh atá le glacadh, thar ceann an Aontais Eorpaigh, sa Ghrúpa Saineolaithe um an gComhaontú Eorpach maidir le hobair foirne feithiclí ag gabháil d’iompar idirnáisiúnta de bhóthar (AETR) agus sa Mheitheal um Iompar de Bhóthar de Choimisiún Eacnamaíochta na Náisiún Aontaithe don Eoraip

  7. #1906502

    Ar an dara dul síos, thabharfadh aontachas an Aontais le AETR ráthaíocht go ndéanfaí ionadaíocht éifeachtach ar leasanna an Aontais laistigh de AETR.

    Secondly, the Union’s accession to the AETR would guarantee the effective representation of the Union’s interests within the AETR.

    Cinneadh (AE) 2021/366 ón gComhairle an 22 Feabhra 2021 maidir leis an seasamh atá le glacadh, thar ceann an Aontais Eorpaigh, sa Ghrúpa Saineolaithe um an gComhaontú Eorpach maidir le hobair foirne feithiclí ag gabháil d’iompar idirnáisiúnta de bhóthar (AETR) agus sa Mheitheal um Iompar de Bhóthar de Choimisiún Eacnamaíochta na Náisiún Aontaithe don Eoraip

  8. #1906504

    Chun aontachas an Aontais le AETR a cheadú, ba cheart Airteagal 14 AETR a leasú chun foráil a dhéanamh maidir le haontachas eagraíochtaí comhtháthaithe réigiúnacha le AETR

    In order to allow for the accession of the Union to the AETR, Article 14 AETR should be amended in order to provide for the accession of regional integration organisations to the AETR.

    Cinneadh (AE) 2021/366 ón gComhairle an 22 Feabhra 2021 maidir leis an seasamh atá le glacadh, thar ceann an Aontais Eorpaigh, sa Ghrúpa Saineolaithe um an gComhaontú Eorpach maidir le hobair foirne feithiclí ag gabháil d’iompar idirnáisiúnta de bhóthar (AETR) agus sa Mheitheal um Iompar de Bhóthar de Choimisiún Eacnamaíochta na Náisiún Aontaithe don Eoraip

  9. #1906516

    Cuirfidh na Ballstáit an Grúpa Saineolaithe maidir le AETR ar an eolas faoi na leasuithe atá beartaithe.

    The Member States shall communicate the proposed amendments to the Group of Experts on the AETR.

    Cinneadh (AE) 2021/366 ón gComhairle an 22 Feabhra 2021 maidir leis an seasamh atá le glacadh, thar ceann an Aontais Eorpaigh, sa Ghrúpa Saineolaithe um an gComhaontú Eorpach maidir le hobair foirne feithiclí ag gabháil d’iompar idirnáisiúnta de bhóthar (AETR) agus sa Mheitheal um Iompar de Bhóthar de Choimisiún Eacnamaíochta na Náisiún Aontaithe don Eoraip

  10. #2785258

    Bhunaigh UNECE Grúpa Saineolaithe faoi chuimsiú AETR.

    A Group of Experts has been established by the UNECE in the framework of the AETR.

    Cinneadh (AE) 2023/983 ón gComhairle an 15 Bealtaine 2023 maidir leis an seasamh atá le glacadh thar ceann an Aontais Eorpaigh sa Ghrúpa Saineolaithe um an gComhaontú Eorpach maidir le hobair foirne feithiclí ag gabháil d’iompar idirnáisiúnta de bhóthar (AETR), sa Mheitheal um Iompar de Bhóthar de Choimisiún Eacnamaíochta na Náisiún Aontaithe don Eoraip, agus, más ábhartha, i ndáil le teachtaireacht ó Ard-Rúnaí na Náisiún Aontaithe de bhun Airteagal 21(1) AETR, a mhéid a bhaineann le leasú chun clásal force majeure a thabhairt isteach

  11. #2785261

    Is iomchuí an seasamh atá le glacadh thar ceann an Aontais sa Ghrúpa Saineolaithe um AETR, agus, más féidir, sa Mheitheal um Iompar de Bhóthar UNECE a bhunú, ós rud é go mbeadh an leasú ar AETR a iarrfar orthu a phlé agus a fhormhuiniú ina cheangal faoin dlí idirnáisiúnta i gcomhréir le hAirteagal 23(6) AETR agus go bhféadfaidh tionchar cinntitheach a bheith aige ar inneachar reachtaíochta de chuid an Aontais, eadhon Rialacháin (CE) Uimh. 561/2006 agus (AE) Uimh. 165/2014 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle.

    It is appropriate to establish the position to be adopted on the Union’s behalf in the Group of Experts on the AETR, and possibly in the Working Party on Road Transport of the UNECE, as the amendment to the AETR which they will be called to consider and endorse would be binding under international law in accordance with Article 21(6) of the AETR and is capable of decisively influencing the content of Union legislation, namely Regulations (EC) No 561/2006 and (EU) No 165/2014 of the European Parliament and of the Council.

    Cinneadh (AE) 2023/983 ón gComhairle an 15 Bealtaine 2023 maidir leis an seasamh atá le glacadh thar ceann an Aontais Eorpaigh sa Ghrúpa Saineolaithe um an gComhaontú Eorpach maidir le hobair foirne feithiclí ag gabháil d’iompar idirnáisiúnta de bhóthar (AETR), sa Mheitheal um Iompar de Bhóthar de Choimisiún Eacnamaíochta na Náisiún Aontaithe don Eoraip, agus, más ábhartha, i ndáil le teachtaireacht ó Ard-Rúnaí na Náisiún Aontaithe de bhun Airteagal 21(1) AETR, a mhéid a bhaineann le leasú chun clásal force majeure a thabhairt isteach

  12. #1906491

    Tá sé beartaithe go bpléifidh an Grúpa Saineolaithe maidir le AETR, le linn a 25ú seisiún pleanáilte i mí Feabhra 2021, agus Meitheal um Iompar de Bhóthar UNECE, le linn a 116ú seisiún pleanáilte i mí Dheireadh Fómhair 2021, na leasuithe ar AETR maidir leis an tacagraf cliste a ghlacadh.

    It is envisaged that the Group of Experts on the AETR, during its planned 25th session in February 2021, and the UNECE Working Party on Road Transport, during its planned 116th session in October 2021, will discuss amendments to the AETR relating to the adoption of the smart tachograph.

    Cinneadh (AE) 2021/366 ón gComhairle an 22 Feabhra 2021 maidir leis an seasamh atá le glacadh, thar ceann an Aontais Eorpaigh, sa Ghrúpa Saineolaithe um an gComhaontú Eorpach maidir le hobair foirne feithiclí ag gabháil d’iompar idirnáisiúnta de bhóthar (AETR) agus sa Mheitheal um Iompar de Bhóthar de Choimisiún Eacnamaíochta na Náisiún Aontaithe don Eoraip

  13. #1906492

    Déantar foráil in Airteagal 22bis AETR go nglacfaidh gach Páirtí Conarthach in AETR le hathruithe ar Iarscríbhinn IB a ghabhann le Rialachán (CEE) Uimh. 3821/85 ón gComhairle a bhaineann leis an tacagraf digiteach go huathoibríoch gan aon chomhairliúchán foirmiúil ná vóta.

    Article 22bis AETR provides that changes to Annex IB to Council Regulation (EEC) No 3821/85 concerning the digital tachograph are automatically taken over by all Contracting Parties to the AETR without any formal consultation or vote.

    Cinneadh (AE) 2021/366 ón gComhairle an 22 Feabhra 2021 maidir leis an seasamh atá le glacadh, thar ceann an Aontais Eorpaigh, sa Ghrúpa Saineolaithe um an gComhaontú Eorpach maidir le hobair foirne feithiclí ag gabháil d’iompar idirnáisiúnta de bhóthar (AETR) agus sa Mheitheal um Iompar de Bhóthar de Choimisiún Eacnamaíochta na Náisiún Aontaithe don Eoraip

  14. #1906496

    De bhun Airteagal 10 AETR meastar go bhfuil tacagraf a gcuirtear a dhéanamh, a shuiteáil, a úsáid, a thástáil agus a rialú i gcrích i gcomhréir le Rialachán (CEE) Uimh. 3821/85 ag comhlíonadh cheanglais AETR.

    Pursuant to Article 10 AETR, a tachograph whose construction, installation, use and testing are carried out in accordance with Regulation (EEC) No 3821/85 is considered to comply with the requirements of the AETR.

    Cinneadh (AE) 2021/366 ón gComhairle an 22 Feabhra 2021 maidir leis an seasamh atá le glacadh, thar ceann an Aontais Eorpaigh, sa Ghrúpa Saineolaithe um an gComhaontú Eorpach maidir le hobair foirne feithiclí ag gabháil d’iompar idirnáisiúnta de bhóthar (AETR) agus sa Mheitheal um Iompar de Bhóthar de Choimisiún Eacnamaíochta na Náisiún Aontaithe don Eoraip

  15. #1906505

    Sonraíochtaí teicniúla an tacagraif chliste atá le háireamh in AETR mar Fhoscríbhinn 1C a ghabhann leis an Iarscríbhinn a ghabhann leis, ba cheart iad a fhorbairt ar bhonn na sonraíochtaí a cuireadh faoi bhráid an Ghrúpa Saineolaithe maidir le AETR thar ceann an Aontais an 8 Aibreán 2020 agus ar bhonn na sonraíochtaí atá le glacadh ag an gCoimisiún in 2021 faoi Rialachán (AE) Uimh. 165/2014 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle.

    The technical specifications of the smart tachograph to be included in the AETR as Appendix 1C to the Annex thereto should be developed on the basis of the specifications submitted to the Group of Experts on the AETR on behalf of the Union on 8 April 2020 and on the basis of the specifications to be adopted by the Commission in 2021 under Regulation (EU) No 165/2014 of the European Parliament and of the Council.

    Cinneadh (AE) 2021/366 ón gComhairle an 22 Feabhra 2021 maidir leis an seasamh atá le glacadh, thar ceann an Aontais Eorpaigh, sa Ghrúpa Saineolaithe um an gComhaontú Eorpach maidir le hobair foirne feithiclí ag gabháil d’iompar idirnáisiúnta de bhóthar (AETR) agus sa Mheitheal um Iompar de Bhóthar de Choimisiún Eacnamaíochta na Náisiún Aontaithe don Eoraip

  16. #1906507

    Is iomchuí an seasamh a bhunú atá le glacadh thar ceann an Aontais sa Ghrúpa Saineolaithe maidir le AETR agus sa Mheitheal um Iompar de Bhóthar UNECE chun comhchuibhiú uile-Eorpach i réimse trealamh taifeadta le haghaidh an iompair de bhóthar (tacagraif) a bhaint amach, agus cuirfidh leasuithe den sórt sin éifeachtaí dlíthiúla dá dtagraítear in Airteagal 218(9) CFAE ar fáil.

    It is appropriate to establish the position to be taken on the Union’s behalf in the Group of Experts on the AETR and in the UNECE Working Party on Road Transport, as the AETR should be amended in order to achieve pan-European harmonisation in the field of recording equipment in road transport (tachographs), and such amendments will produce legal effects as referred to in Article 218(9) TFEU.

    Cinneadh (AE) 2021/366 ón gComhairle an 22 Feabhra 2021 maidir leis an seasamh atá le glacadh, thar ceann an Aontais Eorpaigh, sa Ghrúpa Saineolaithe um an gComhaontú Eorpach maidir le hobair foirne feithiclí ag gabháil d’iompar idirnáisiúnta de bhóthar (AETR) agus sa Mheitheal um Iompar de Bhóthar de Choimisiún Eacnamaíochta na Náisiún Aontaithe don Eoraip

  17. #1906508

    Ós rud é nach Páirtí Conarthach in AETR an t-Aontas agus nach gceadaíonn a stádas dó na leasuithe atá beartaithe a chur in iúl, ba cheart do Bhallstáit, ag gníomhú dóibh chun leas an Aontais, na leasuithe atá beartaithe a chur in iúl don Ghrúpa Saineolaithe maidir le AETR le spiorad an chomhair dhílis chun gnóthú chuspóirí an Aontais a chur chun cinn.

    As the Union is not a Contracting Party to the AETR and its status does not allow it to communicate the proposed amendments, Member States, acting in the interest of the Union, should communicate the proposed amendments to the Group of Experts on the AETR in the spirit of loyal cooperation in order to promote the achievement of the Union’s objectives.

    Cinneadh (AE) 2021/366 ón gComhairle an 22 Feabhra 2021 maidir leis an seasamh atá le glacadh, thar ceann an Aontais Eorpaigh, sa Ghrúpa Saineolaithe um an gComhaontú Eorpach maidir le hobair foirne feithiclí ag gabháil d’iompar idirnáisiúnta de bhóthar (AETR) agus sa Mheitheal um Iompar de Bhóthar de Choimisiún Eacnamaíochta na Náisiún Aontaithe don Eoraip

  18. #1906512

    Maidir le seasamh an Aontais atá le glacadh thar ceann an Aontais sa 25ú seisiún den Ghrúpa Saineolaithe um an gComhaontú Eorpach maidir le hobair foirne feithiclí ag gabháil d’iompar idirnáisiúnta de bhóthar (AETR) agus sa 116ú seisiún den Mheitheal um Iompar de Bhóthar UNECE, beidh an seasamh sin i gcomhréir leis na leasuithe atá beartaithe ar AETR.

    The position to be adopted on the Union’s behalf in the 25th session of the Group of Experts on the European Agreement concerning the work of crews of vehicles engaged in international road transport (AETR) and in the 116th session of the UNECE Working Party on Road Transport shall be in accordance with the proposed amendments to the AETR.

    Cinneadh (AE) 2021/366 ón gComhairle an 22 Feabhra 2021 maidir leis an seasamh atá le glacadh, thar ceann an Aontais Eorpaigh, sa Ghrúpa Saineolaithe um an gComhaontú Eorpach maidir le hobair foirne feithiclí ag gabháil d’iompar idirnáisiúnta de bhóthar (AETR) agus sa Mheitheal um Iompar de Bhóthar de Choimisiún Eacnamaíochta na Náisiún Aontaithe don Eoraip

  19. #2785251

    maidir leis an seasamh atá le glacadh thar ceann an Aontais Eorpaigh sa Ghrúpa Saineolaithe um an gComhaontú Eorpach maidir le hobair foirne feithiclí ag gabháil d’iompar idirnáisiúnta de bhóthar (AETR), sa Mheitheal um Iompar de Bhóthar de Choimisiún Eacnamaíochta na Náisiún Aontaithe don Eoraip, agus, más ábhartha, i ndáil le teachtaireacht ó Ard-Rúnaí na Náisiún Aontaithe de bhun Airteagal 21(1) AETR, a mhéid a bhaineann le leasú chun clásal force majeure a thabhairt isteach

    on the position to be adopted on behalf of the European Union within the Group of Experts of the European Agreement concerning the work of crews of vehicles engaged in international road transport (AETR), within the Working Party on Road Transport of the United Nations Economic Commission for Europe and, if relevant, in relation to a communication by the United Nations Secretary-General pursuant to Article 21(1) of the AETR, as regards an amendment to introduce a ‘force majeure’ clause

    Cinneadh (AE) 2023/983 ón gComhairle an 15 Bealtaine 2023 maidir leis an seasamh atá le glacadh thar ceann an Aontais Eorpaigh sa Ghrúpa Saineolaithe um an gComhaontú Eorpach maidir le hobair foirne feithiclí ag gabháil d’iompar idirnáisiúnta de bhóthar (AETR), sa Mheitheal um Iompar de Bhóthar de Choimisiún Eacnamaíochta na Náisiún Aontaithe don Eoraip, agus, más ábhartha, i ndáil le teachtaireacht ó Ard-Rúnaí na Náisiún Aontaithe de bhun Airteagal 21(1) AETR, a mhéid a bhaineann le leasú chun clásal force majeure a thabhairt isteach

  20. #2785260

    Tá an Grúpa Saineolaithe um AETR, le linn a 32ú seisiún pleanáilte an 12 Meitheamh 2023, le plé a dhéanamh ar thogra ó Phoblacht na Bealarúise agus ó Chónaidhm na Rúise chun Airteagal 4 AETR a leasú trí chlásal force majeure a thabhairt isteach, mar a leagtar amach in ECE/TRANS/SC.1/GE.21/2023/2/Rev.1.

    The Group of Experts on AETR, during its 32nd planned session of 12 June 2023, is to discuss a proposal by the Republic of Belarus and the Russian Federation to amend Article 4 of the AETR by introducing a ‘force majeure’ clause, as laid out in ECE/TRANS/SC.1/GE.21/2023/2/Rev.1.

    Cinneadh (AE) 2023/983 ón gComhairle an 15 Bealtaine 2023 maidir leis an seasamh atá le glacadh thar ceann an Aontais Eorpaigh sa Ghrúpa Saineolaithe um an gComhaontú Eorpach maidir le hobair foirne feithiclí ag gabháil d’iompar idirnáisiúnta de bhóthar (AETR), sa Mheitheal um Iompar de Bhóthar de Choimisiún Eacnamaíochta na Náisiún Aontaithe don Eoraip, agus, más ábhartha, i ndáil le teachtaireacht ó Ard-Rúnaí na Náisiún Aontaithe de bhun Airteagal 21(1) AETR, a mhéid a bhaineann le leasú chun clásal force majeure a thabhairt isteach

  21. #2785264

    Ós rud é go dtagann ábhar AETR faoi raon feidhme Rialachán (CE) Uimh. 561/2006, is leis an Aontas, de bhun Airteagal 3(2) den Chonradh ar Fheidhmiú an Aontais Eorpaigh, atá an chumhacht AETR agus na modhnuithe air a chaibidliú agus a thabhairt i gcrích, agus leis an Aontas amháin.

    Since the subject matter of the AETR falls within the scope of Regulation (EC) No 561/2006, the power to negotiate and conclude the AETR and its modifications lies exclusively with the Union pursuant to Article 3(2) of the Treaty on the Functioning of the European Union.

    Cinneadh (AE) 2023/983 ón gComhairle an 15 Bealtaine 2023 maidir leis an seasamh atá le glacadh thar ceann an Aontais Eorpaigh sa Ghrúpa Saineolaithe um an gComhaontú Eorpach maidir le hobair foirne feithiclí ag gabháil d’iompar idirnáisiúnta de bhóthar (AETR), sa Mheitheal um Iompar de Bhóthar de Choimisiún Eacnamaíochta na Náisiún Aontaithe don Eoraip, agus, más ábhartha, i ndáil le teachtaireacht ó Ard-Rúnaí na Náisiún Aontaithe de bhun Airteagal 21(1) AETR, a mhéid a bhaineann le leasú chun clásal force majeure a thabhairt isteach

  22. #2785270

    D’fhágfadh sin go mbeadh sé i bhfad níos deacra comhlíontacht na dtiománaithe leis na tréimhsí tiomána agus scíthe a leagtar amach i bhforálacha eile de AETR a fhorfheidhmiú, agus go gcruthófaí bealach éalaithe is dócha a bhainfeadh an bonn de chuspóir iomlán an AETR.

    It would thus render the enforcement of the drivers’ compliance with driving and rest times as laid out elsewhere in the AETR drastically more difficult, creating a loophole that would likely compromise the entire purpose of the AETR.

    Cinneadh (AE) 2023/983 ón gComhairle an 15 Bealtaine 2023 maidir leis an seasamh atá le glacadh thar ceann an Aontais Eorpaigh sa Ghrúpa Saineolaithe um an gComhaontú Eorpach maidir le hobair foirne feithiclí ag gabháil d’iompar idirnáisiúnta de bhóthar (AETR), sa Mheitheal um Iompar de Bhóthar de Choimisiún Eacnamaíochta na Náisiún Aontaithe don Eoraip, agus, más ábhartha, i ndáil le teachtaireacht ó Ard-Rúnaí na Náisiún Aontaithe de bhun Airteagal 21(1) AETR, a mhéid a bhaineann le leasú chun clásal force majeure a thabhairt isteach

  23. #2785271

    Maidir leis an seasamh atá le glacadh thar ceann an Aontais sa Ghrúpa Saineolaithe ar AETR agus sa Mheitheal um Iompar de Bhóthar de UNECE, ba cheart don seasamh sin gan tacú leis an leasú atá beartaithe, d’fhonn lagú mór ar fhorfheidhmiú na rialacha maidir le tréimhsí tiomána agus scíthe a leagtar síos in AETR a chosc agus lánfheidhm na mbeart sriantach arna nglacadh ag an Aontas a áirithiú.

    The position to be adopted on the Union’s behalf within the Group of Experts on the AETR and within the Working Party on Road Transport of the UNECE should be not to support the proposed amendment, in order to prevent a significant weakening of the enforcement of the rules on driving and rest times laid down in the AETR, and to ensure the full effect of the restrictive measures adopted by the Union.

    Cinneadh (AE) 2023/983 ón gComhairle an 15 Bealtaine 2023 maidir leis an seasamh atá le glacadh thar ceann an Aontais Eorpaigh sa Ghrúpa Saineolaithe um an gComhaontú Eorpach maidir le hobair foirne feithiclí ag gabháil d’iompar idirnáisiúnta de bhóthar (AETR), sa Mheitheal um Iompar de Bhóthar de Choimisiún Eacnamaíochta na Náisiún Aontaithe don Eoraip, agus, más ábhartha, i ndáil le teachtaireacht ó Ard-Rúnaí na Náisiún Aontaithe de bhun Airteagal 21(1) AETR, a mhéid a bhaineann le leasú chun clásal force majeure a thabhairt isteach

  24. #2785272

    Ní féidir a chur as an áireamh go gcuirfidh Poblacht na Bealarúise nó Cónaidhm na Rúise nó togra leasaithe AETR faoi bhráid Ardrúnaí na Náisiún Aontaithe go foirmiúil faoi Airteagal 21(1) AETR, gan beann ar an bplé i gcomhlachtaí UNECE.

    It cannot be excluded that the Republic of Belarus or the Russian Federation formally submit to the Secretary-General of the United Nations, under Article 21(1) of the AETR, a proposal to amend the AETR irrespective of the discussions in UNECE’s bodies.

    Cinneadh (AE) 2023/983 ón gComhairle an 15 Bealtaine 2023 maidir leis an seasamh atá le glacadh thar ceann an Aontais Eorpaigh sa Ghrúpa Saineolaithe um an gComhaontú Eorpach maidir le hobair foirne feithiclí ag gabháil d’iompar idirnáisiúnta de bhóthar (AETR), sa Mheitheal um Iompar de Bhóthar de Choimisiún Eacnamaíochta na Náisiún Aontaithe don Eoraip, agus, más ábhartha, i ndáil le teachtaireacht ó Ard-Rúnaí na Náisiún Aontaithe de bhun Airteagal 21(1) AETR, a mhéid a bhaineann le leasú chun clásal force majeure a thabhairt isteach

  25. #2785277

    Is é seasamh atá le glacadh thar cheann an Aontais ag an 32ú seisiún den Ghrúpa Saineolaithe um an gComhaontú Eorpach maidir le hobair foirne feithiclí ag gabháil d’iompar idirnáisiúnta de bhóthar (AETR) agus, de réir mar is ábhartha, ag an gcéad seisiún eile de Mheitheal um Iompar de Bhóthar Choimisiún Eacnamaíochta na Náisiún Aontaithe don Eoraip (UNECE), nó ag aon seisiún dá éis sin, gan tacú leis an leasú atá beartaithe ar AETR mar a leagtar amach in ECE/TRANS/SC.1/GE.21/2023/2/Rev.1 chun clásal force majeure a chur leis, agus chomh maith leis sin gan tacú le haon leasú comhchosúil ó thaobh substainte de.

    The position to be adopted on the Union’s behalf at the 32nd session of the Group of Experts on the European Agreement concerning the work of crews of vehicles engaged in international road transport (AETR) and, as relevant, at the next session of the Working Party on Road Transport of the United Nations Economic Commission for Europe (UNECE), or at any subsequent sessions, shall be not to support the proposed amendment to the AETR as set out in ECE/TRANS/SC.1/GE.21/2023/2/Rev.1 to include a ‘force majeure’ clause, as well as not to support any similar amendment in substance.

    Cinneadh (AE) 2023/983 ón gComhairle an 15 Bealtaine 2023 maidir leis an seasamh atá le glacadh thar ceann an Aontais Eorpaigh sa Ghrúpa Saineolaithe um an gComhaontú Eorpach maidir le hobair foirne feithiclí ag gabháil d’iompar idirnáisiúnta de bhóthar (AETR), sa Mheitheal um Iompar de Bhóthar de Choimisiún Eacnamaíochta na Náisiún Aontaithe don Eoraip, agus, más ábhartha, i ndáil le teachtaireacht ó Ard-Rúnaí na Náisiún Aontaithe de bhun Airteagal 21(1) AETR, a mhéid a bhaineann le leasú chun clásal force majeure a thabhairt isteach

  26. #2785280

    Más rud é go gcuireann Ardrúnaí na Náisiún Aontaithe in iúl do na Ballstáit, faoi Airteagal 21(1) AETR, go bhfuil aon Pháirtí Conarthach, gan beann ar an bplé i gcomhlachtaí UNECE, tar éis an leasú a leagtar amach in ECE/TRANS/SC.1/GE.21/2023/2 a mhéid a bhaineann le clásal ‘force majeure’ a chur isteach, nó aon leasú comhchosúil ó thaobh substainte de, a mholadh go foirmiúil, is é an seasamh atá le glacadh ag na Ballstáit thar ceann an Aontais go ndéanfar agóid in aghaidh an togra faoi Airteagal 21(2), pointe (a), AETR.

    Should the Secretary-General of the United Nations communicate to Member States, under Article 21(1) of the AETR, that any Contracting Party, irrespective of the discussions in UNECE’s bodies, has formally proposed the amendment set out in ECE/TRANS/SC.1/GE.21/2023/2/Rev.1 as regards the inclusion of a ‘force majeure’ clause, or any similar amendment in substance, the position to be adopted by Member States on behalf of the Union shall be to object to the proposal under Article 21(2), point (a), of the AETR.

    Cinneadh (AE) 2023/983 ón gComhairle an 15 Bealtaine 2023 maidir leis an seasamh atá le glacadh thar ceann an Aontais Eorpaigh sa Ghrúpa Saineolaithe um an gComhaontú Eorpach maidir le hobair foirne feithiclí ag gabháil d’iompar idirnáisiúnta de bhóthar (AETR), sa Mheitheal um Iompar de Bhóthar de Choimisiún Eacnamaíochta na Náisiún Aontaithe don Eoraip, agus, más ábhartha, i ndáil le teachtaireacht ó Ard-Rúnaí na Náisiún Aontaithe de bhun Airteagal 21(1) AETR, a mhéid a bhaineann le leasú chun clásal force majeure a thabhairt isteach

  27. #663575

    I gcomhthéacs fheidhmiú Chomhaontú AETR, ba cheart tagairtí do Rialachán (CEE) Uimh. 3821/85 a thuiscint mar thagairtí don Rialachán seo.

    In the context of the application of the AETR Agreement, references to Regulation (EEC) No 3821/85 should be understood as references to this Regulation.

    Rialachán (AE) Uimh. 165/2014 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle an 4 Feabhra 2014 maidir le tacagraif in iompar de bhóthar, lena n-aisghairtear Rialachán (CEE) Uimh. 3821/85 ón gComhairle maidir le trealamh taifeadta in iompar de bhóthar agus lena leasaítear Rialachán (CE) Uimh. 561/2006 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle maidir le comhchuibhiú reachtaíochta sóisialta áirithe a bhaineann le hiompar de bhóthar Téacs atá ábhartha maidir leis an LEE

  28. #663576

    Breathnóidh an tAontas ar na céimeanna iomchuí a bheidh le glacadh laistigh de Choimisiún Eacnamaíochta na Náisiún Aontaithe don Eoraip lena áirithiú go mbeidh an comhchuibheas is gá ann idir an Rialachán seo agus Comhaontú AETR.

    The Union will consider the appropriate steps to be taken within the United Nations Economic Commission for Europe to ensure the necessary coherence between this Regulation and the AETR Agreement.

    Rialachán (AE) Uimh. 165/2014 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle an 4 Feabhra 2014 maidir le tacagraif in iompar de bhóthar, lena n-aisghairtear Rialachán (CEE) Uimh. 3821/85 ón gComhairle maidir le trealamh taifeadta in iompar de bhóthar agus lena leasaítear Rialachán (CE) Uimh. 561/2006 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle maidir le comhchuibhiú reachtaíochta sóisialta áirithe a bhaineann le hiompar de bhóthar Téacs atá ábhartha maidir leis an LEE

  29. #664074

    Féadfaidh saineolaithe ó thríú tíortha leasmhara ar Pháirtithe Conarthacha iad le Comhaontú AETR a bheith rannpháirteach san Fhóram Tacagraif.

    The Tachograph Forum shall be open to participation by experts from interested third countries which are Contracting Parties to the AETR Agreement.

    Rialachán (AE) Uimh. 165/2014 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle an 4 Feabhra 2014 maidir le tacagraif in iompar de bhóthar, lena n-aisghairtear Rialachán (CEE) Uimh. 3821/85 ón gComhairle maidir le trealamh taifeadta in iompar de bhóthar agus lena leasaítear Rialachán (CE) Uimh. 561/2006 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle maidir le comhchuibhiú reachtaíochta sóisialta áirithe a bhaineann le hiompar de bhóthar Téacs atá ábhartha maidir leis an LEE

  30. #1906490

    Is éard atá sa Ghrúpa seo comhlacht a bhfuil sé de chumhacht aige tograí chun an AETR a leasú a fhorbairt agus a chur faoi bhráid na Meithle um Iompar de Bhóthar UNECE.

    That Group is a body empowered to develop and submit proposals to amend the AETR to the UNECE Working Party on Road Transport.

    Cinneadh (AE) 2021/366 ón gComhairle an 22 Feabhra 2021 maidir leis an seasamh atá le glacadh, thar ceann an Aontais Eorpaigh, sa Ghrúpa Saineolaithe um an gComhaontú Eorpach maidir le hobair foirne feithiclí ag gabháil d’iompar idirnáisiúnta de bhóthar (AETR) agus sa Mheitheal um Iompar de Bhóthar de Choimisiún Eacnamaíochta na Náisiún Aontaithe don Eoraip

  31. #1906498

    Ba cheart Airteagal 13 AETR, a bhaineann le forálacha idirthréimhseacha, a leasú chun an dáta beacht le haghaidh chur chun feidhme na bhforálacha maidir leis na tacagraif chliste in AETR ag Páirtithe Conarthacha a leagan amach.

    Article 13 AETR, which concerns transitional provisions, should be amended to set out the precise date for the implementation by the Contracting Parties of the provisions on smart tachographs.

    Cinneadh (AE) 2021/366 ón gComhairle an 22 Feabhra 2021 maidir leis an seasamh atá le glacadh, thar ceann an Aontais Eorpaigh, sa Ghrúpa Saineolaithe um an gComhaontú Eorpach maidir le hobair foirne feithiclí ag gabháil d’iompar idirnáisiúnta de bhóthar (AETR) agus sa Mheitheal um Iompar de Bhóthar de Choimisiún Eacnamaíochta na Náisiún Aontaithe don Eoraip

  32. #1906499

    I gcomhréir le hAirteagal 14 AETR, ní cheadaítear aontachas comhlachtaí cé is moite de Stáit ar bhallstáit de UNECE iad agus Stáit a ligtear isteach i UNECE ina gcáil chomhairleach.

    Article 14 AETR does not allow for the accession of bodies other than States members of UNECE and States admitted to UNECE in a consultative capacity.

    Cinneadh (AE) 2021/366 ón gComhairle an 22 Feabhra 2021 maidir leis an seasamh atá le glacadh, thar ceann an Aontais Eorpaigh, sa Ghrúpa Saineolaithe um an gComhaontú Eorpach maidir le hobair foirne feithiclí ag gabháil d’iompar idirnáisiúnta de bhóthar (AETR) agus sa Mheitheal um Iompar de Bhóthar de Choimisiún Eacnamaíochta na Náisiún Aontaithe don Eoraip

  33. #1906503

    Ar deireadh, is iomchuí don Aontas a bheith ina Pháírtí Conarthach de bharr na sainiúlachtaí a bhaineann le AETR agus leis an bpróiseas cinnteoireachta atá beartaithe.

    Finally, the specificities of the AETR and of the proposed decision-making process make it appropriate for the Union to be a Contracting Party.

    Cinneadh (AE) 2021/366 ón gComhairle an 22 Feabhra 2021 maidir leis an seasamh atá le glacadh, thar ceann an Aontais Eorpaigh, sa Ghrúpa Saineolaithe um an gComhaontú Eorpach maidir le hobair foirne feithiclí ag gabháil d’iompar idirnáisiúnta de bhóthar (AETR) agus sa Mheitheal um Iompar de Bhóthar de Choimisiún Eacnamaíochta na Náisiún Aontaithe don Eoraip

  34. #1906526

    Tháinig an Comhaontú Eorpach maidir le hobair foirne feithiclí ag gabháil d’iompar idirnáisiúnta de bhóthar (AETR) i bhfeidhm an 5 Eanáir 1976.

    The European Agreement concerning the work of crews of vehicles engaged in international road transport (AETR) entered into force on 5 January 1976.

    Cinneadh (AE) 2021/366 ón gComhairle an 22 Feabhra 2021 maidir leis an seasamh atá le glacadh, thar ceann an Aontais Eorpaigh, sa Ghrúpa Saineolaithe um an gComhaontú Eorpach maidir le hobair foirne feithiclí ag gabháil d’iompar idirnáisiúnta de bhóthar (AETR) agus sa Mheitheal um Iompar de Bhóthar de Choimisiún Eacnamaíochta na Náisiún Aontaithe don Eoraip

  35. #2785256

    De bhun Airteagal 23(1) AETR, féadfaidh aon Pháirtí Conarthach tograí maidir le leasuithe ar an gComhaontú a chur faoi bhráid Ardrúnaí na Náisiún Aontaithe.

    Pursuant to Article 21 of the AETR, proposals of amendments to the Agreement may be submitted by any Contracting Party to the Secretary-General of the United Nations.

    Cinneadh (AE) 2023/983 ón gComhairle an 15 Bealtaine 2023 maidir leis an seasamh atá le glacadh thar ceann an Aontais Eorpaigh sa Ghrúpa Saineolaithe um an gComhaontú Eorpach maidir le hobair foirne feithiclí ag gabháil d’iompar idirnáisiúnta de bhóthar (AETR), sa Mheitheal um Iompar de Bhóthar de Choimisiún Eacnamaíochta na Náisiún Aontaithe don Eoraip, agus, más ábhartha, i ndáil le teachtaireacht ó Ard-Rúnaí na Náisiún Aontaithe de bhun Airteagal 21(1) AETR, a mhéid a bhaineann le leasú chun clásal force majeure a thabhairt isteach

  36. #2785259

    Is éard atá sa ghrúpa sin comhlacht a bhfuil sé de chumhacht aige tograí chun AETR a leasú a fhorbairt agus a chur faoi bhráid na Meithle um Iompar de Bhóthar UNECE.

    That group is a body empowered to develop and submit proposals for amending the AETR to the Working Party on Road Transport of the UNECE.

    Cinneadh (AE) 2023/983 ón gComhairle an 15 Bealtaine 2023 maidir leis an seasamh atá le glacadh thar ceann an Aontais Eorpaigh sa Ghrúpa Saineolaithe um an gComhaontú Eorpach maidir le hobair foirne feithiclí ag gabháil d’iompar idirnáisiúnta de bhóthar (AETR), sa Mheitheal um Iompar de Bhóthar de Choimisiún Eacnamaíochta na Náisiún Aontaithe don Eoraip, agus, más ábhartha, i ndáil le teachtaireacht ó Ard-Rúnaí na Náisiún Aontaithe de bhun Airteagal 21(1) AETR, a mhéid a bhaineann le leasú chun clásal force majeure a thabhairt isteach

  37. #2785273

    Sa chás sin, ba cheart do na Ballstáit agóid a dhéanamh in aghaidh an togra sin faoi Airteagal 21(2), pointe (a), AETR.

    In this case, Member States should object to that proposal under Article 21(2), point (a), of the AETR.

    Cinneadh (AE) 2023/983 ón gComhairle an 15 Bealtaine 2023 maidir leis an seasamh atá le glacadh thar ceann an Aontais Eorpaigh sa Ghrúpa Saineolaithe um an gComhaontú Eorpach maidir le hobair foirne feithiclí ag gabháil d’iompar idirnáisiúnta de bhóthar (AETR), sa Mheitheal um Iompar de Bhóthar de Choimisiún Eacnamaíochta na Náisiún Aontaithe don Eoraip, agus, más ábhartha, i ndáil le teachtaireacht ó Ard-Rúnaí na Náisiún Aontaithe de bhun Airteagal 21(1) AETR, a mhéid a bhaineann le leasú chun clásal force majeure a thabhairt isteach

  38. #2785289

    Tháinig an Comhaontú Eorpach maidir le hobair foirne feithiclí ag gabháil d’iompar idirnáisiúnta de bhóthar (AETR) i bhfeidhm an 5 Eanáir 1976.

    The European Agreement concerning the work of crews of vehicles engaged in international road transport (AETR) entered into force on 5 January 1976.

    Cinneadh (AE) 2023/983 ón gComhairle an 15 Bealtaine 2023 maidir leis an seasamh atá le glacadh thar ceann an Aontais Eorpaigh sa Ghrúpa Saineolaithe um an gComhaontú Eorpach maidir le hobair foirne feithiclí ag gabháil d’iompar idirnáisiúnta de bhóthar (AETR), sa Mheitheal um Iompar de Bhóthar de Choimisiún Eacnamaíochta na Náisiún Aontaithe don Eoraip, agus, más ábhartha, i ndáil le teachtaireacht ó Ard-Rúnaí na Náisiún Aontaithe de bhun Airteagal 21(1) AETR, a mhéid a bhaineann le leasú chun clásal force majeure a thabhairt isteach

  39. #663555

    Ba cheart féachaint ar an gcás speisialta inar cheart go bhféadfadh Ballstát cárta tiománaí sealadach neamh-inathnuaite a chur ar fáil do thiománaí nach bhfuil a ghnátháit chónaithe i mBallstát ná i dtír ar pháirtí conarthach í leis an gComhaontú Eorpach maidir le hObair Criúnna Feithiclí a Bhíonn ag Gabháil d’Iompar Idirnáisiúnta de Bhóthar an 1 Iúil 1970 (“Comhaontú AETR”).

    Consideration should be given to the special situation in which a Member State should be able to provide a driver who does not have his normal residence in a Member State or in a country which is a contracting party to the European Agreement concerning the Work of Crews of Vehicles Engaged in International Road Transport of 1 July 1970 (‘the AETR Agreement’) with a temporary, non-renewable driver card.

    Rialachán (AE) Uimh. 165/2014 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle an 4 Feabhra 2014 maidir le tacagraif in iompar de bhóthar, lena n-aisghairtear Rialachán (CEE) Uimh. 3821/85 ón gComhairle maidir le trealamh taifeadta in iompar de bhóthar agus lena leasaítear Rialachán (CE) Uimh. 561/2006 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle maidir le comhchuibhiú reachtaíochta sóisialta áirithe a bhaineann le hiompar de bhóthar Téacs atá ábhartha maidir leis an LEE

  40. #663899

    I gcásanna cuí-réasúnaithe agus eisceachtúla, féadfaidh Ballstáit cárta tiománaí sealadach neamh inathnuaite a eisiúint ar feadh uastréimhse 185 lá do thiománaí nach bhfuil a ghnátháit chónaithe i mBallstát ná i Stát ar Páirtí Conarthach é le Comhaontú AETR ag gabháil d'Iompar Idirnáisiúnta de Bhóthar, ar choinníoll go mbeidh caidreamh dlí an tsaothair idir an tiománaí agus an gnóthas atá bunaithe sa Bhallstát eisiúna agus, a mhéid a bhfuil feidhm le Rialachán (CE) Uimh. 1072/2009 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle [16], go gcuirfidh an tiománaí fianú tiománaí dá dtagraítear sa Rialachán sin ar fáil.Déanfaidh an Coimisiún dlúth-fhaireachán ar chur i bhfeidhm na míre seo, ar bhonn sonraí a chuireann na Ballstáit ar fáil.

    In duly justified and exceptional cases, Member States may issue a temporary and non-renewable driver card valid for a maximum period of 185 days to a driver who does not have his normal residence in a Member State or in a State which is a Contracting Party to the AETR Agreement, provided that such driver is in a labour law relationship with an undertaking established in the issuing Member State and, in so far as Regulation (EC) No 1072/2009 of the European Parliament and of the Council [16] applies, presents a driver attestation as referred to in that Regulation.The Commission shall, on the basis of data provided by Member States, closely monitor the application of this paragraph.

    Rialachán (AE) Uimh. 165/2014 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle an 4 Feabhra 2014 maidir le tacagraif in iompar de bhóthar, lena n-aisghairtear Rialachán (CEE) Uimh. 3821/85 ón gComhairle maidir le trealamh taifeadta in iompar de bhóthar agus lena leasaítear Rialachán (CE) Uimh. 561/2006 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle maidir le comhchuibhiú reachtaíochta sóisialta áirithe a bhaineann le hiompar de bhóthar Téacs atá ábhartha maidir leis an LEE

  41. #664072

    Cuirfear Fóram Tacagraif ar bun chun idirphlé ar ábhair theicniúla maidir le tacagraif a chothú i measc shaineolaithe na mBallstát, i measc chomhaltaí an choiste dá dtagraítear in Airteagal 42, agus i measc saineolaithe ó thríú tíortha ina mbeidh an tacagraf in úsáid acu faoi Chomhaontú AETR.

    A Tachograph Forum shall be set up in order to support dialogue on technical matters concerning tachographs among Member States’ experts, members of the committee referred to in Article 42, and experts from third countries which are using the tachograph under the AETR Agreement.

    Rialachán (AE) Uimh. 165/2014 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle an 4 Feabhra 2014 maidir le tacagraif in iompar de bhóthar, lena n-aisghairtear Rialachán (CEE) Uimh. 3821/85 ón gComhairle maidir le trealamh taifeadta in iompar de bhóthar agus lena leasaítear Rialachán (CE) Uimh. 561/2006 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle maidir le comhchuibhiú reachtaíochta sóisialta áirithe a bhaineann le hiompar de bhóthar Téacs atá ábhartha maidir leis an LEE

  42. #1626805

    Togra le haghaidh Cinneadh ón gComhairle maidir leis an seasamh a bheidh le glacadh, thar ceann an Aontais Eorpaigh, sa Ghasra Saineolaithe ar an gcomhaontú Eorpach maidir le hobair criúnna feithiclí a bhíonn ag gabháil d’iompar idirnáisiúnta de bhóthar (AETR) de chuid Choimisiún Eacnamaíochta na Náisiún Aontaithe don Eoraip. COM (2016) 541.

    PROPOSAL FOR A COUNCIL DECISION ON THE POSITION TO BE ADOPTED, ON BEHALF OF THE EUROPEAN UNION, IN THE GROUP OF EXPERTS ON THE EUROPEAN AGREEMENT CONCERNING THE WORK OF CREWS OF VEHICLES ENGAGED IN INTERNATIONAL ROAD TRANSPORT (AETR) OF THE UNITED NATIONS ECONOMIC COMMISSION FOR EUROPE. COM (2016) 541.

    Riar na hOibre (Dáil Éireann/Seanad Éireann)

  43. #1639059

    Measann an Chomhdháil nach ndéanann forálacha Airteagal 109(5), an dara fomhír d'Airteagal 130r(4) agus forálacha Airteagal 130y den Chonradh seo, difear do na prionsabail a thig ó bhreithiúnas na Cúirte Breithiúnais i gcás AETR.

    The Conference considers that the provisions of Article 109(5), Article 130r(4), second subparagraph, and Article 130y do not affect the principles resulting from the judgment handed down by the Court of Justice in the AETR case.

    Riar na hOibre (Dáil Éireann/Seanad Éireann)

  44. #1880131

    Is ag an Aontas atá an chumhacht, mar chuid dá inniúlachtaí seachtracha eisiacha, an Comhaontú Eorpach maidir le hObair Foirne Feithiclí ag gabháil d’Iompar Idirnáisiúnta de Bhóthar (“AETR”) a chaibidliú agus a thabhairt i gcrích.

    The power to negotiate and conclude the European Agreement concerning the Work of Crews of Vehicles engaged in International Road Transport (‘AETR’) lies with the Union as part of its exclusive external competences.

    Treoir (AE) 2020/1057 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle an 15 Iúil 2020 lena leagtar síos rialacha sonracha i dtaca le Treoir 96/71/CE agus Treoir 2014/67/AE maidir le tiománaithe a phostú in earnáil an iompair de bhóthar agus lena leasaítear Treoir 2006/22/CE a mhéid a bhaineann le ceanglais forfheidhmithe agus Rialachán (AE) Uimh. 1024/2012

  45. #1891048

    Ba cheart don Choimisiún measúnú a dhéanamh ar chur i bhfeidhm an phrionsabail seo ar leibhéal an Aontais agus réitigh oiriúnacha a mholadh a bheidh le caibidil ag an Aontas i gcomhthéacs an Chomhaontuithe Eorpaigh maidir le hObair Foirne Feithiclí ag gabháil d’Iompar Idirnáisiúnta de Bhóthar (“Comhaontú AETR”).

    The Commission should assess the application of this principle at Union level and propose adequate solutions to be negotiated in the context of the European Agreement concerning the Work of Crews of Vehicles Engaged in International Road Transport (‘AETR Agreement’).

    Rialachán (AE) 2020/1054 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle an 15 Iúil 2020 lena leasaítear Rialachán (CE) Uimh. 561/2006 a mhéid a bhaineann le riachtanais íosta maidir le huastréimhsí tiomána laethúla agus seachtainiúla, íos-sosanna agus tréimhsí scíthe laethúla agus seachtainiúla, agus Rialachán (AE) Uimh. 165/2014 a mhéid a bhaineann suíomh le tacagraif

  46. #1906482

    maidir leis an seasamh atá le glacadh, thar ceann an Aontais Eorpaigh, sa Ghrúpa Saineolaithe um an gComhaontú Eorpach maidir le hobair foirne feithiclí ag gabháil d’iompar idirnáisiúnta de bhóthar (AETR) agus sa Mheitheal um Iompar de Bhóthar de Choimisiún Eacnamaíochta na Náisiún Aontaithe don Eoraip

    on the position to be adopted, on behalf of the European Union, in the Group of Experts on the European Agreement concerning the work of crews of vehicles engaged in international road transport (AETR) and in the Working Party on Road Transport of the United Nations Economic Commission for Europe

    Cinneadh (AE) 2021/366 ón gComhairle an 22 Feabhra 2021 maidir leis an seasamh atá le glacadh, thar ceann an Aontais Eorpaigh, sa Ghrúpa Saineolaithe um an gComhaontú Eorpach maidir le hobair foirne feithiclí ag gabháil d’iompar idirnáisiúnta de bhóthar (AETR) agus sa Mheitheal um Iompar de Bhóthar de Choimisiún Eacnamaíochta na Náisiún Aontaithe don Eoraip

  47. #1906493

    Ba mhór an t-ábhar míshásaimh do roinnt de na Páirtithe Conarthacha sin a laghad a bhí na Páirtithe Conarthacha in AETR rannpháirteach sa phróiseas forbartha agus i nglacadh na sonraíochtaí teicniúla maidir leis an tacagraf digiteach.

    The lack of participation of the Contracting Parties to the AETR in the process of development and adoption of technical specifications on the digital tachograph has been a cause of discontent among some of those Contracting Parties.

    Cinneadh (AE) 2021/366 ón gComhairle an 22 Feabhra 2021 maidir leis an seasamh atá le glacadh, thar ceann an Aontais Eorpaigh, sa Ghrúpa Saineolaithe um an gComhaontú Eorpach maidir le hobair foirne feithiclí ag gabháil d’iompar idirnáisiúnta de bhóthar (AETR) agus sa Mheitheal um Iompar de Bhóthar de Choimisiún Eacnamaíochta na Náisiún Aontaithe don Eoraip

  48. #1906506

    Ba cheart an tsamhail don deimhniú ceadaithe i gCaibidil III d’Fhoscríbhinn 2 a ghabhann leis an Iarscríbhinn a ghabhann le AETR a leasú ionas gur féidir í a úsáid freisin chun tacagraif chliste agus a gcomhpháirteanna a cheadú.

    The model for the approval certificate in Chapter III of Appendix 2 to the Annex to the AETR should be amended so that it can also be used for the approval of smart tachographs and its components.

    Cinneadh (AE) 2021/366 ón gComhairle an 22 Feabhra 2021 maidir leis an seasamh atá le glacadh, thar ceann an Aontais Eorpaigh, sa Ghrúpa Saineolaithe um an gComhaontú Eorpach maidir le hobair foirne feithiclí ag gabháil d’iompar idirnáisiúnta de bhóthar (AETR) agus sa Mheitheal um Iompar de Bhóthar de Choimisiún Eacnamaíochta na Náisiún Aontaithe don Eoraip

  49. #1906509

    Tá seasamh an Aontais le cur in iúl ag Ballstáit an Aontais atá ina gcomhaltaí den Ghrúpa Saineolaithe maidir le AETR agus den Mheitheal um Iompar de Bhóthar UNECE, ag gníomhú dóibh go comhpháirteach,

    The Union’s position is to be expressed by the Member States of the Union that are members of the Group of Experts on the AETR and of the UNECE Working Party on Road Transport, acting jointly,

    Cinneadh (AE) 2021/366 ón gComhairle an 22 Feabhra 2021 maidir leis an seasamh atá le glacadh, thar ceann an Aontais Eorpaigh, sa Ghrúpa Saineolaithe um an gComhaontú Eorpach maidir le hobair foirne feithiclí ag gabháil d’iompar idirnáisiúnta de bhóthar (AETR) agus sa Mheitheal um Iompar de Bhóthar de Choimisiún Eacnamaíochta na Náisiún Aontaithe don Eoraip

  50. #1906515

    Is iad Ballstáit an Aontais atá ina gcomhaltaí den Ghrúpa Saineolaithe maidir le AETR agus den Mheitheal um Iompar de Bhóthar UNECE a dhéanfaidh an seasamh dá dtagraítear in Airteagal 1 a chur in iúl, ag gníomhú dóibh go comhpháirteach.

    The position referred to in Article 1 shall be expressed by the Member States of the Union that are members of the Group of Experts on the AETR and of the UNECE Working Party on Road Transport, acting jointly.

    Cinneadh (AE) 2021/366 ón gComhairle an 22 Feabhra 2021 maidir leis an seasamh atá le glacadh, thar ceann an Aontais Eorpaigh, sa Ghrúpa Saineolaithe um an gComhaontú Eorpach maidir le hobair foirne feithiclí ag gabháil d’iompar idirnáisiúnta de bhóthar (AETR) agus sa Mheitheal um Iompar de Bhóthar de Choimisiún Eacnamaíochta na Náisiún Aontaithe don Eoraip