Gaois

Treo cuardaigh

Modh cuardaigh

Scag na torthaí

Bailiúcháin

Foirmeacha na bhfocal

agreement

resolution

conflict

11 toradh in 10 ndoiciméad

  1. #2376051

    Déanfaidh siad iarrachtaí a shaothrú a thuilleadh chun an tsaincheist maidir le réiteach síochánta coinbhleachta sa tSeoirsia a chur chun cinn, lena n-áirítear cur chun feidhme Chomhaontú Sos Cogaidh an 12 Lúnasa 2008 a raibh an tAontas Eorpach ina idirghabhálaí ann.

    They will further mobilise efforts to promote the issue of peaceful conflict resolution in Georgia, including the implementation of the EU-mediated 12 August 2008 ceasefire Agreement.

    Moladh Uimh. 1/2022 ó Chomhairle Comhlachais Ae-an tSeoirsia an 16 Lúnasa 2022 maidir le Clár Oibre Comhlachais AE-an tSeoirsia 2021-2027 [2022/1422]

  2. #3109284

    leanúint de bheith ag tacú le cur chun feidhme lárnach Chomhaontú Síochána 2016 mar rannchuidiú bunúsach le réiteach síochánta na gcoinbhleachtaí atá sa Cholóim cheana;

    continue supporting the the integral implementation of the 2016 Peace Agreement as fundamental contribution to the peaceful resolution of the existing internal conflicts in Colombia;

    32023D2855

  3. #1991842

    Le Rún 2586 (2021) ó Chomhairle Slándála na Náisiún Aontaithe, cuireadh síneadh le sainordú Mhisean na Náisiún Aontaithe chun tacú le Comhaontú Hodeidah (UNMHA) agus rinneadh é a oiriúnú chun tacú le cur chun feidhme an chomhaontaithe maidir le Cathair Hodeidah (UNMHA) agus calafoirt Hodeidah, Saleef agus Ras Issa, a leagtar amach i gComhaontú Stócólm agus a thug na páirtithe uile sa choinbhleacht in Éimin i gcrích an 13 Nollaig 2018 le Rún 2451 (2018), agus a formhuiníodh le Rún 2452 (2019) ó Chomhairle Slándála na Náisiúin Aontaithe.

    United Nations Security Council Resolution (UNSCR) 2586 (2021) extended and adapted the mandate of the United Nations Mission to support the Hodeidah Agreement (UNMHA) in order to support the implementation of the agreement on the City of Hodeidah and the ports of Hodeidah, Saleef and Ras Issa set out in the Stockholm Agreement concluded on 13 December 2018 by the parties to the conflict in Yemen, and endorsed by UNSCR 2451 (2018) and UNSCR 2452 (2019).

    Cinneadh (CBES) 2021/1991 ón gComhairle an 15 Samhain 2021 lena leasaítear Cinneadh (CBES) 2020/1465 maidir le gníomhaíocht ón Aontas Eorpach chun tacú le Sásra Fíorúcháin agus Cigireachta na Náisiún Aontaithe in Éimin (UNVIM)

  4. #2412969

    Le Rún 2643 (2022) ó Chomhairle Slándála na Náisiún Aontaithe, cuireadh síneadh le sainordú Mhisean na Náisiún Aontaithe chun tacú le Comhaontú Hodeidah chun tacú le cur chun feidhme an chomhaontaithe maidir le Cathair Hodeidah agus calafoirt Hodeidah, Saleef agus Ras Issa, a leagtar amach i gComhaontú Stócólm agus a thug na páirtithe uile sa choinbhleacht in Éimin i gcrích an 13 Nollaig 2018, agus a formhuiníodh le Rún 2451 (2018) ó Chomhairle Slándála na Náisiúin Aontaithe agus le Rún 2452 (2019) ó Chomhairle Slándála na Náisiúin Aontaithe.

    United Nations Security Council Resolution (UNSCR) 2643 (2022) extended the mandate of the United Nations Mission to support the Hodeidah Agreement in order to support the implementation of the agreement on the City of Hodeidah and the ports of Hodeidah, Saleef and Ras Issa set out in the Stockholm Agreement concluded on 13 December 2018 by the parties to the conflict in Yemen, and endorsed by UNSCR 2451 (2018) and UNSCR 2452 (2019).

    Cinneadh (CBES) 2022/1682 ón gComhairle an 29 Meán Fómhair 2022 lena leasaítear Cinneadh (CBES) 2020/1465 maidir le gníomhaíocht ón Aontas Eorpach chun tacú le Sásra Fíorúcháin agus Cigireachta na Náisiún Aontaithe in Éimin

  5. #2909832

    An 10 Iúil 2023, le Rún 2691 (2023) ó Chomhairle Slándála na Náisiún Aontaithe, cuireadh síneadh le sainordú Mhisean na Náisiún Aontaithe chun tacú le Comhaontú Hodeidah chun tacú le cur chun feidhme an chomhaontaithe maidir le Cathair Hodeidah agus calafoirt Hodeidah, Saleef agus Ras Issa, a leagtar amach i gComhaontú Stócólm agus a thug na páirtithe uile sa choinbhleacht in Éimin i gcrích an 13 Nollaig 2018, agus a formhuiníodh le Rún 2451 (2018) ó Chomhairle Slándála na Náisiúin Aontaithe agus le Rún 2452 (2019) ó Chomhairle Slándála na Náisiúin Aontaithe.

    On 10 July 2023, the United Nations Security Council Resolution UNSCR 2691 (2023) extended the mandate of the United Nations Mission to support the Hodeidah Agreement in order to support implementation of the agreement on the City of Hodeidah and the ports of Hodeidah, Saleef and Ras Issa set out in the Stockholm Agreement concluded on 13 December 2018 by the parties to the conflict in Yemen and endorsed by UNSCR 2451 (2018) and UNSCR 2452 (2019).

    Cinneadh (CBES) 2023/2095 ón gComhairle an 28 Meán Fómhair 2023 lena leasaítear Cinneadh (CBES) 2020/1465 maidir le gníomhaíocht ón Aontas Eorpach chun tacú le Sásra Fíorúcháin agus Cigireachta na Náisiún Aontaithe in Éimin (UNVIM)

  6. #1995786

    I gcomhréir le hAirteagal 5 de Chomhaontú Comhlachais AE-na Seoirsia, leanfaidh an tAontas agus an tSeoirsia dá n-idirphlé agus dá gcomhar a threisiú agus de chóineasú céimseach a chur chun cinn i réimse an bheartais eachtraigh agus slándála, lena n-áirítear an comhbheartas slándála agus cosanta, agus tabharfaidh siad aghaidh go háirithe ar shaincheisteanna a bhaineann le coinbhleachtaí a chosc, le coinbhleachtaí a réiteach go síochánta agus le bainistiú géarchéime, le cobhsaíocht réigiúnach, leis an dí-armáil, leis an neamhleathadh, le rialú arm agus le rialú onnmhairí.

    In accordance with Article 5 of the EU-Georgia Association Agreement, the Union and Georgia are to continue to intensify their dialogue and cooperation and promote gradual convergence in the area of foreign and security policy, including the common security and defence policy, and are to address in particular issues of conflict prevention, peaceful conflict resolution and crisis management, regional stability, disarmament, non-proliferation, arms control and export control.

    Cinneadh (CBES) 2021/2134 ón gComhairle an 2 Nollaig 2021 maidir le beart cúnaimh faoin tSaoráid Eorpach Síochána chun tacú le Fórsaí Cosanta na Seoirsia

  7. #2258968

    Tá bac curtha ag Makuei ar an bpróiseas polaitiúil sa tSúdáin Theas, go háirithe trí bhac a chur, le ráitis phoiblí ghríosaitheacha, ar chur chun feidhme an Chomhaontaithe maidir le Réiteach na Coinbhleachta sa tSúdáin Theas (ARCSS) i mí Lúnasa 2015 (ar cuireadh ina ionad i mí Mheán Fómhair 2018 an ‘ARCSS athbheoite’ (R-ARCSS)), trí bhac a chur ar obair Choimisiún Comhpháirteach Faireacháin agus Meastóireachta ARCSS (JMEC) a athainmníodh ‘JMEC athdhéanta’ faoin R-ARCSS, agus trí bhac a chur ar bhunú Institiúidí Ceartais Idirthréimhsigh ARCSS dá bhforáiltear in R-ARCSS.

    Makuei has obstructed the political process in South Sudan, in particular by obstructing through inflammatory public statements the implementation of the Agreement on the Resolution of the Conflict in South Sudan (ARCSS) of August 2015 (replaced in September 2018 by the “Revitalised ARCSS” (R-ARCSS)), by obstructing the work of the ARCSS Joint Monitoring and Evaluation Commission (JMEC, renamed “Reconstituted JMEC” under R-ARCSS) and by obstructing the establishment of the ARCSS Transitional Justice Institutions, which is also provided for in R-ARCSS.

    Cinneadh Cur Chun Feidhme (CBES) 2022/755 ón gComhairle an 16 Bealtaine 2022 lena gcuirtear chun feidhme Cinneadh (CBES) 2015/740 a bhaineann le bearta sriantacha i bhfianaise na staide sa tSúdáin Theas

  8. #2359675

    Tá bac curtha ag Makuei ar an bpróiseas polaitiúil sa tSúdáin Theas, go háirithe trí bhac a chur, le ráitis phoiblí ghríosaitheacha, ar chur chun feidhme an Chomhaontaithe maidir le Réiteach na Coinbhleachta sa tSúdáin Theas (ARCSS) i mí Lúnasa 2015 (ar cuireadh ina ionad i mí Mheán Fómhair 2018 an ‘ARCSS athbheoite’ (R-ARCSS)), trí bhac a chur ar obair Choimisiún Comhpháirteach Faireacháin agus Meastóireachta ARCSS (JMEC) a athainmníodh ‘JMEC athdhéanta’ faoin R-ARCSS, agus trí bhac a chur ar bhunú Institiúidí Ceartais Idirthréimhsigh ARCSS dá bhforáiltear in R-ARCSS.

    Makuei has obstructed the political process in South Sudan, in particular by obstructing through inflammatory public statements the implementation of the Agreement on the Resolution of the Conflict in South Sudan (ARCSS) of August 2015 (replaced in September 2018 by the “Revitalised ARCSS” (R-ARCSS)), by obstructing the work of the ARCSS Joint Monitoring and Evaluation Commission (JMEC, renamed “Reconstituted JMEC” under R-ARCSS) and by obstructing the establishment of the ARCSS Transitional Justice Institutions, which is also provided for in R-ARCSS.

    Rialachán Cur Chun Feidhme (AE) 2022/748 ón gComhairle an 16 Bealtaine 2022 lena gcuirtear chun feidhme Rialachán (AE) 2015/735 a bhaineann le bearta sriantacha i dtaca leis an staid sa tSúdáin Theas

  9. #2689701

    De bhun Airteagal 5 den Chomhaontú Comhlachais, tá an tAontas agus an tSeoirsia lena n-idirphlé agus a gcomhar a threisiú agus cóineasú céimseach a chur chun cinn i réimse an bheartais eachtraigh agus slándála, lena n-áirítear an comhbheartas slándála agus cosanta (CBSC), agus tabharfaidh siad aghaidh go háirithe ar shaincheisteanna a bhaineann le coinbhleachtaí a chosc, le coinbhleachtaí a réiteach go síochánta agus le bainistiú géarchéime, le cobhsaíocht réigiúnach, leis an dí-armáil, leis an neamhleathadh, le rialú arm agus le rialú onnmhairí.

    Pursuant to Article 5 of the Association Agreement, the Union and Georgia are to intensify their dialogue and cooperation and promote gradual convergence in the area of foreign and security policy, including the common security and defence policy (CSDP), and are to address in particular issues of conflict prevention, peaceful conflict resolution and crisis management, regional stability, disarmament, non-proliferation, arms control and export control.

    Cinneadh (CBES) 2023/920 ón gComhairle an 4 Bealtaine 2023 maidir le beart cúnaimh faoin tSaoráid Eorpach Síochána chun tacú le Fórsaí Cosanta na Seoirsia

  10. #2689780

    De bhun Airteagal 5 den Chomhaontú Comhlachais, tá an tAontas agus Poblacht na Moldóive lena n-idirphlé agus lena gcomhar a threisiú agus le cóineasú céimseach a chur chun cinn i réimse an bheartais eachtraigh agus slándála, lena n-áirítear an comhbheartas slándála agus cosanta (CBSC), agus tá siad chun aghaidh a thabhairt go háirithe ar shaincheisteanna a bhaineann le coinbhleachtaí a chosc, coinbhleachtaí a réiteach go síochánta agus le bainistiú géarchéime, le cobhsaíocht réigiúnach, leis an dí-armáil, leis an neamhleathadh, le rialú arm agus le rialú onnmhairí.

    Pursuant to Article 5 of the Association Agreement, the Union and the Republic of Moldova are to intensify their dialogue and cooperation and promote gradual convergence in the area of foreign and security policy, including the common security and defence policy (CSDP), and are to address in particular issues of conflict prevention, peaceful conflict resolution and crisis management, regional stability, disarmament, non-proliferation, arms control and export control.

    Cinneadh (CBES) 2023/921 ón gComhairle an 4 Bealtaine 2023 maidir le beart cúnaimh faoin tSaoráid Eorpach Síochána chun tacú le Fórsaí Armtha Phoblacht na Moldóive

  11. #3109238

    Maidir leis an mbeartas eachtrach agus slándála, ba cheart forálacha a chur san áireamh sa Chomhaontú maidir le hidirphlé polaitiúil, réiteach síochánta coinbhleachtaí, clásail pholaitiúla maidir le cearta an duine, saoirsí bunúsacha, an smacht reachta agus an rialachas, neamhleathadh arm ollscriosta agus mionarm agus arm éadrom.

    With regard to foreign and security policy, the Agreement should include provisions on political dialogue, peaceful resolution of conflicts, political clauses on human rights, fundamental freedoms, rule of law and governance, non-proliferation of weapons of mass destruction and small arms and light weapons.

    32023D2855