Gaois

Treo cuardaigh

Modh cuardaigh

Scag na torthaí

Bailiúcháin

Foirmeacha na bhfocal

concern

wage

77 toradh in 68 doiciméad

  1. #2638062

    D‘fhéadfadh luasú pá a bheith mar thoradh ar athruithe struchtúracha agus ar ghanntanais saothair, rud a d’fhéadfadh a bheith ina chúis imní ó thaobh an iomaíochais de.

    Structural shifts and labour shortages can result in wage acceleration, which may raise competitiveness concerns.

    TEACHTAIREACHT ÓN gCOIMISIÚN CHUIG PARLAIMINT NA hEORPA, CHUIG AN gCOMHAIRLE, CHUIG AN mBANC CEANNAIS EORPACH, CHUIG COISTE EACNAMAÍOCH AGUS SÓISIALTA NA hEORPA, CHUIG COISTE NA RÉIGIÚN AGUS CHUIG AN mBANC EORPACH INFHEISTÍOCHTA Seimeastar Eorpach 2022 - Pacáiste an Earraigh

  2. #3241634

    Ar an gcaoi chéanna, chuir Daxin, CCCMC agus GMIA i gcoinne chonclúid an Choimisiúin i ndáil le saobhadh suntasach maidir le pá.

    Similarly, Daxin, CCCMC and GMIA disputed the Commission’s conclusion with respect to significant distortions concerning wages.

    Rialachán Cur Chun Feidhme (AE) 2024/844 ón gCoimisiún an 13 Márta 2024 lena bhforchuirtear dleacht frithdhumpála chinntitheach agus lena mbailítear go cinntitheach an dleacht shealadach arna forchur ar allmhairí dé-ocsaídí mangainéise leictrealaíocha ar de thionscnamh Dhaon-Phoblacht na Síne iad

  3. #2639712

    I roinnt tíortha, leis an bhfás láidir ar phá, cuireadh leis an imní atá ann maidir le hiomaíochas costais a bhí ag méadú, i gcásanna áirithe, sa tréimhse roimh an bpaindéim.

    In some countries robust wage growth has added to concerns about cost competitiveness that had in some cases been building up in the pre-pandemic period.

    TUARASCÁIL ÓN gCOIMISIÚN CHUIG PARLAIMINT NA hEORPA, CHUIG AN gCOMHAIRLE AGUS CHUIG COISTE EACNAMAÍOCH AGUS SÓISIALTA NA hEORPA Tuarascáil 2023 maidir leis an Sásra Foláirimh Arna hullmhú i gcomhréir le hAirteagail 3 agus 4 de Rialachán (AE) Uimh. 1176/2011 maidir le míchothromaíochtaí maicreacnamaíocha a chosc agus a cheartú

  4. #2641094

    D’fhéadfadh sé go mbeadh imní ann faoin iomaíochas costais dá leanfadh an boilsciú ard agus an fás láidir faoin bpá ar aghaidh.

    High inflation and strong nominal wage growth could give rise to cost-competitiveness concerns if they persist.

    TUARASCÁIL ÓN gCOIMISIÚN CHUIG PARLAIMINT NA hEORPA, CHUIG AN gCOMHAIRLE AGUS CHUIG COISTE EACNAMAÍOCH AGUS SÓISIALTA NA hEORPA Tuarascáil 2023 maidir leis an Sásra Foláirimh Arna hullmhú i gcomhréir le hAirteagail 3 agus 4 de Rialachán (AE) Uimh. 1176/2011 maidir le míchothromaíochtaí maicreacnamaíocha a chosc agus a cheartú

  5. #2641141

    Tuartar go dtiocfaidh méadú ar chostais ainmniúla aonad saothair i gcomhthéacs an bhoilscithe aird, na nganntanas lucht saothair agus na méaduithe móra ainmniúla ar phá, agus mar gheall ar sin tá imní áirithe ann faoin iomaíochas.

    Nominal unit labour costs are forecast to increase, in a context of high inflation, labour shortages and strong nominal wage increases, resulting in some competitiveness concerns.

    TUARASCÁIL ÓN gCOIMISIÚN CHUIG PARLAIMINT NA hEORPA, CHUIG AN gCOMHAIRLE AGUS CHUIG COISTE EACNAMAÍOCH AGUS SÓISIALTA NA hEORPA Tuarascáil 2023 maidir leis an Sásra Foláirimh Arna hullmhú i gcomhréir le hAirteagail 3 agus 4 de Rialachán (AE) Uimh. 1176/2011 maidir le míchothromaíochtaí maicreacnamaíocha a chosc agus a cheartú

  6. #1353421

    ní bheidh éifeacht le halt 1 d'Acht 1874 maidir le haon íocaíocht pá, cibé acu is de bhun na comhshocraíochta nó nach ea a thabharfar í, a thabharfaidh an fostóir áirithe don fhostaí áirithe.

    section 1 of the Act of 1874 shall not have effect as regards any payment of wages, whether made pursuant to the arrangement or otherwise, by the employer concerned to the employee concerned.

    Uimhir 40 de 1979: AN tACHT UM ÍOC PÁ, 1979

  7. #2155210

    Maidir leis an maíomh a bhaineann le saobhadh i ndáil le costais phá, athdhearbhaíonn an Coimisiún a mhíniú ó na haithrisí thuas maidir le leordhóthanacht na fianaise ag an gcéim thionscnaimh.

    With regard to the claim concerning distortions in relation to wage costs, the Commission reiterates its explanation from the recitals above in terms of sufficiency of evidence at initiation stage.

    Rialachán Cur Chun Feidhme (AE) 2021/2011 ón gCoimisiún an 17 Samhain 2021 lena bhforchuirtear dleacht frithdhumpála chinntitheach ar allmhairí cáblaí snáthoptaice de thionscnamh Dhaon-Phoblacht na Síne

  8. #3128469

    Thairis sin, chuir Hebei Jiheng, Heze Huayi agus Puyang Cleanway i gcoinne chonclúid an Choimisiúin maidir le saobhadh suntasach ar phá.

    Moreover, Hebei Jiheng, Heze Huayi and Puyang Cleanway disputed the Commission’s conclusion with respect to significant distortions concerning wages.

    Rialachán Cur Chun Feidhme (AE) 2023/2757 ón gCoimisiún an 13 Nollaig 2023 lena bhforchuirtear dleacht frithdhumpála chinntitheach ar allmhairí aigéid thríchlóraisicianúraigh de thionscnamh Dhaon-Phoblacht na Síne tar éis athbhreithniú éaga a dhéanamh de bhun Airteagal 11(2) de Rialachán (AE) 2016/1036 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle

  9. #2440180

    Thairis sin, le gníomhaíocht a dhéantar ar leibhéal an Aontais chun feabhas a chur ar leordhóthanacht agus cumhdach pá íosta, is féidir rannchuidiú le dálaí maireachtála agus oibre san Aontas a fheabhsú tuilleadh agus le cúiseanna imní a mhaolú maidir le héifeachtaí díobhálacha eacnamaíocha a d’fhéadfadh a bheith ann mar thoradh ar bhearta aonaracha Ballstát.

    Moreover, action taken at Union level to improve the adequacy and coverage of minimum wages can contribute to further improving living and working conditions in the Union and mitigating concerns about possible adverse economic effects resulting from isolated measures of Member States.

    Treoir (AE) 2022/2041 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle an 19 Deireadh Fómhair 2022 maidir le pá íosta leordhóthanach san Aontas Eorpach

  10. #2440259

    Déanfaidh na Ballstáit na bearta is gá chun rannpháirt a thabhairt do na comhpháirtithe sóisialta i socrú agus nuashonrú an phá íosta reachtúil ar bhealach tráthúil agus éifeachtach lena ndéantar foráil maidir lena rannpháirtíocht dheonach sna pléití i gcaitheamh an phróisis cinnteoireachta, lena n-áirítear trí rannpháirtíocht sna comhlachtaí comhairleacha dá dtagraítear in Airteagal 5(6) agus go háirithe maidir leis an méid seo a leanas:

    Member States shall take the necessary measures to involve the social partners in the setting and updating of statutory minimum wages in a timely and effective manner that provides for their voluntary participation in the discussions throughout the decision-making process, including through participation in the consultative bodies referred to in Article 5(6) and in particular as concerns:

    Treoir (AE) 2022/2041 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle an 19 Deireadh Fómhair 2022 maidir le pá íosta leordhóthanach san Aontas Eorpach

  11. #2642318

    Ach, creimeadh den chuid is mó na méaduithe ainmniúla mar gheall ag bhoilsciú méadaithe, a raibh meath suntasach 3.3 % ar fhíorphá san Aontas dá thoradh i R2-2022 (bliain ar bhliain), i measc imní níos mó maidir leis na drochiarmhairtí sóisialta a bhí ag an tionchar diúltach ar chumhacht ceannaigh, go háirithe le haghaidh oibrithe ar phá íseal.

    However, nominal increases have been largely eroded by increased inflation, resulting in a significant decline in real wages by 3.3% in the EU in Q2-2022 (year-on-year), amidst growing concerns for the adverse social consequences of the negative impact on purchasing power, especially for low-wage earners.

    TOGRA LE hAGHAIDH TUARASCÁIL CHOMHPHÁIRTEACH AR FHOSTAÍOCHT ÓN gCOIMISIÚN AGUS ÓN gCOMHAIRLE

  12. #2642715

    In R2-2022 tháinig titim ghéar ar fhíorphá, titim 3.3 % san Aontas ar an meán i gcomparáid leis an ráithe chéanna de 2021 agus faoi níos mó ná sin i 17 mBallstát i measc imní mhéadaitheach faoi na hiarmhairtí sóisialta diúltacha a bhaineann leis an gcaillteanais i gcumhacht cheannaigh, go háirithe le haghaidh saothraithe ar phá íseal.

    In Q2-2022 real wages fell severely, by 3.3% in the EU on average compared to the same quarter of 2021 and by more than that in 17 Member States amidst growing concerns about the adverse social consequences of the loss in purchasing power, especially for low-wage earners.

    TOGRA LE hAGHAIDH TUARASCÁIL CHOMHPHÁIRTEACH AR FHOSTAÍOCHT ÓN gCOIMISIÚN AGUS ÓN gCOMHAIRLE

  13. #2930923

    D’ainneoin bearta chun feabhas a chur ar dhálaí múinteoireachta, lena n-áirítear méadú ar phá na múinteoirí, tá imní fós ann maidir le tarraingteacht ghairm na múinteoireachta agus sciar ard na mball foirne ar conradh, ar ball foirne iad a mbíonn leibhéil níos ísle cáilíochtaí agus taithí acu go minic ná mar a bhíonn ag baill foirne bhuana agus rochtain neamhleor acu ar dheiseanna oiliúna.

    Despite measures to improve teaching conditions, including an increase in teachers' wages, concerns remain over the attractiveness of the teaching profession and the high share of contractual staff, who often have lower levels of qualifications and experience than permanent staff and insufficient access to training opportunities.

    Moladh ón gComhairle an 14 Iúil 2023 maidir le Clár Náisiúnta na Fraince um Athchóiriú 2023 agus lena dtugtar tuairim ón gComhairle maidir le Clár Cobhsaíochta na Fraince 2023

  14. #579135

    I measc na suimeanna infhála eile tá cánacha agus ranníocaíochtaí sóisialta infhála mar aon le suimeanna a bhaineann le hidirbhearta an AE (suimeanna a d’íoc an rialtas thar ceann an AE ach nár chúitigh an AE fós), creidmheasanna trádála nó airleacain chun críocha caiteachais, amhail trealamh míleata nó pá nó sochair a íocadh mí roimh ré, rud nach dtarlaíonn go minic etc. Is sócmhainní sealadacha sócmhainní den sórt sin ó thaobh coincheap de, agus go n-imíonn siad de riachtanas ceann ar cheann tar éis tamaill, bíonn meán os cionn neamhní go minic ag an sreabhadh tuairiscithe d’earnáil, cosúil leis an rialtas ginearálta, fiú thar thréimhse ama, toisc gur iondúil go méadaíonn an stoc de shuimeanna infhála le himeacht ama i gcomhréir leis an gcuid eile den gheilleagar.

    Other receivables include receivables of taxes and social contributions as well as amounts concerning EU transactions (amounts paid by government on behalf of the EU but not yet reimbursed by the EU), trade credits or advances for expenditure, such as military equipment or rare occasions of wages or benefits paid one month in advance, etc. Whereas, in concept, such assets are temporary in nature, and they necessary individually disappear after a lapse of time, the flow reported for a sector, such as general government, do usually average above zero even over a period of time, because the stock of receivables tends to grow with rest of the economy.

    Rialachán (AE) Uimh. 549/2013 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle an 21 Bealtaine 2013 maidir leis an gcóras Eorpach cuntas náisiúnta agus réigiúnach san Aontas Eorpach Téacs atá ábhartha maidir leis an LEE

  15. #640086

    Creideann COSAC, maidir le cruthú margaidh inmheánaigh fheidhmiúil fuinnimh agus críochnú na hoibre ar an Treoir maidir le hoibrithe a chur i gceann poist faoi chuimsiú seirbhísí a sholáthar, mar aon leis an margadh fuinnimh agus an teicneolaíocht dhigiteach, agus i gcomhréir leis na dlíthe náisiúnta a bhaineann le pá agus cosaint shóisialta, go ndéanfadh siad sin comhlánú ar chruthú an Mhargaidh Aonair, agus go bhfuil siad ar mhórchuspóirí AE agus go spreagfadh siad forbairt an gheilleagair Eorpaigh sa chaoi go mbeadh sé níos cobhsaí agus níos iomaíche, agus go leanfaidh as sin ról níos mó ag AE ar fud an domhain.

    COSAC is of the opinion that the completion of a fully functional internal energy market as well as the completion of the work on the Directive concerning the posting of workers in the framework of the provision of services, which besides the energy market and digital technology and in accordance with the national laws relating to wages and social protection, would complete the creation of the Single Market, are among the major EU objectives which in turn would stimulate the development of a more stable and competitive European economy, thus leading to a greater role for the EU internationally.

    Tuairimí an L COSAC – 27 – 29 Deireadh Fómhair 2013 , Vilnias OJ C 104, 08/04/2014, p. 1–5 (BG, ES, CS, DA, DE, ET, EL, EN, FR, GA, HR, IT, LV, LT, HU, MT, NL, PL, PT, RO, SK, SL, FI, SV)

  16. #1158600

    Beidh feidhm ag an reachtaíocht atá i bhfeidhm sa tír faoi fhorghabháil maidir leis na coinníollacha oibre, agus leis an gcumhdach, a bhainfidh go háirithe le nithe mar thuarastail, uaire oibre, trealamh, traenáil roimh ré agus cúiteamh i dtionóiscí agus galair de dheasca oibre i gcás na ndaoine coimircithe a chuirfear leis an obair dá dtagraítear san Airteagal seo.

    The legislation in force in the occupied country concerning working conditions, and safeguards as regards, in particular, such matters as wages, hours of work, equipment, preliminary training and compensation for occupational accidents and diseases, shall be applicable to the protected persons assigned to the work referred to in this Article.

    Uimhir 11 de 1962: AN tACHT UM CHOINBHINSIÚIN NA GINÉIVE, 1962

  17. #1233734

    Na comhaltaí den phost consalachta a bhfuil daoine ar fostú acu nach bhfuil a bpá nó a dtuarastail saor ó cháin ioncaim sa Stát glacaidh comhallfaidh siad na hoibleagáidí a fhorchuireann dlíthe agus rialacháin an Stáit sin ar fhostóirí maidir le toibhiú cánach ioncaim.

    Members of the consular post who employ persons whose wages or salaries are not exempt from income tax in the receiving State shall observe the obligations which the laws and regulations of that State impose upon employers concerning the levying of income tax. [GA]

    Uimhir 8 de 1967: AN tACHT UM CHAIDREAMH AGUS DÍOLÚINE TAIDHLEOIREACHTA, 1967

  18. #1956938

    D’ainneoin fhorálacha na Caibidle seo, leanfar d’fheidhm a bheith ag na ceanglais go léir dá bhforáiltear i ndlí Páirtí maidir le hobair agus bearta slándála sóisialta, lena n-áirítear dlíthe agus rialacháin a bhaineann le pá íosta agus comhaontuithe comhchoiteanna pá.

    Notwithstanding the provisions of this Chapter, all requirements provided for in the law of a Party regarding work and social security measures shall continue to apply, including laws and regulations concerning minimum wages and collective wage agreements.

    Comhaontú Trádála agus Comhair idir an tAontas Eorpach agus an Comhphobal Eorpach do Fhuinneamh Adamhach, de pháirt , agus Ríocht Aontaithe na Breataine Móire agus Thuaisceart Éireann, den pháirt eile

  19. #2124270

    Ar an gcaoi chéanna, rinne an Coimisiún amach gurbh ann do shaobhadh maidir le costais phá san earnáil cruach de réir bhrí Airteagal 2(6a)(b), an cúigiú fleasc, den bhun-Rialachán, mar aon le saobhadh sna margaí airgeadais de réir bhrí Airteagal 2(6a)(b), an séú fleasc, den bhun-Rialachán, go háirithe maidir le gníomhaithe corparáideacha caipiteal a rochtain sa tSín.

    In the same vein, the Commission found distortions of wage costs in the steel sector in the sense of Article 2(6a)(b), fifth indent of the basic Regulation, as well as distortions in the financial markets in the sense of Article 2(6a)(b), sixth indent of the basic Regulation, in particular concerning access to capital for corporate actors in the PRC.

    Rialachán Cur Chun Feidhme (AE) 2021/1432 ón gCoimisiún an 1 Meán Fómhair 2021 lena bhforchuirtear dleacht frithdhumpála chinntitheach ar allmhairí sreang agus dual sreinge réamhstrusála agus iarstrusála áirithe de chruach neamh-chóimhiotail (sreanga agus duail PSC) de thionscnamh Dhaon-Phoblacht na Síne tar éis athbhreithniú éaga de bhun Airteagal 11(2) ó Rialachán (AE) 2016/1036 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle

  20. #2127268

    Ar an gcaoi chéanna, rinne an Coimisiún amach gurbh ann do shaobhadh maidir le costais phá san earnáil cruach de réir bhrí Airteagal 2(6a)(b), an cúigiú fleasc, den bhun-Rialachán, mar aon le saobhadh sna margaí airgeadais de réir bhrí Airteagal 2(6a)(b), an séú fleasc den bhun-Rialachán, go háirithe maidir le gníomhaithe corparáideacha caipiteal a rochtain sa tSín.

    In the same vein, the Commission found distortions of wage costs in the steel sector in the sense of Article 2(6a)(b), fifth indent of the basic Regulation, as well as distortions in the financial markets in the sense of Article 2(6a)(b), sixth indent of the basic Regulation, in particular concerning access to capital for corporate actors in the PRC.

    Rialachán Cur Chun Feidhme (AE) 2021/1483 ón gCoimisiún an 15 Meán Fómhair 2021 lena bhforchuirtear dleacht frithdhumpála chinntitheach ar allmhairí táirgí cruach dosmálta cothroma fuar-rollta de thionscnamh Dhaon-Phoblacht na Síne agus na Téaváine tar éis athbhreithniú éaga de bhun Airteagal 11(2) de Rialachán (AE) 2016/1036 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle

  21. #2138380

    Ar an gcaoi chéanna, rinne an Coimisiún amach gurbh ann do shaobhadh maidir le costais phá san earnáil cruach de réir bhrí Airteagal 2(6a)(b), an cúigiú fleasc den bhun-Rialachán mar aon le saobhadh sna margaí airgeadais de réir bhrí Airteagal 2(6a)(b), an séú fleasc den bhun-Rialachán, go háirithe maidir le gníomhaithe corparáideacha caipiteal a rochtain sa tSín.

    In the same vein, the Commission found distortions of wage costs in the steel sector in the sense of Article 2(6a)(b), fifth indent of the basic Regulation, as well as distortions in the financial markets in the sense of Article 2(6a)(b), sixth indent of the basic Regulation, in particular concerning access to capital for corporate actors in the PRC.

    Rialachán Cur Chun Feidhme (AE) 2021/1805 ón gCoimisiún an 12 Deireadh Fómhair 2021 lena bhforchuirtear dleacht frithdhumpála chinntitheach ar allmhairí de shlata sreinge de thionscnamh Dhaon-Phoblacht na Síne tar éis athbhreithniú éaga a dhéanamh de bhun Airteagal 11(2) de Rialachán (AE) 2016/1036 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle

  22. #2140170

    Ar an gcaoi chéanna, rinne an Coimisiún amach gurbh ann do shaobhadh maidir le costais phá san earnáil fearó-shileacain de réir bhrí Airteagal 2(6a)(b), an cúigiú fleasc den bhun-Rialachán, mar aon le saobhadh sna margaí airgeadais de réir bhrí Airteagal 2(6a)(b), an séú fleasc den bhun-Rialachán, go háirithe maidir le gníomhaithe corparáideacha caipiteal a rochtain i nDaon-Phoblacht na Síne.

    In the same vein, the Commission found distortions of wage costs in the ferro-silicon sector in the sense of Article 2(6a)(b), fifth indent of the basic Regulation, as well as distortions in the financial markets in the sense of Article 2(6a)(b), sixth indent of the basic Regulation, in particular concerning access to capital for corporate actors in the PRC.

    Rialachán Cur Chun Feidhme (AE) 2021/1811 ón gCoimisiún an 14 Deireadh Fómhair 2021 lena bhforchuirtear dleacht frithdhumpála shealadach ar allmhairí sileacain chailciam de thionscnamh Dhaon-Phoblacht na Síne

  23. #2179532

    Ar an gcaoi chéanna, shuigh an Coimisiún gurbh ann do shaobhadh maidir le costais phá san earnáil cruach de réir bhrí Airteagal 2(6a)(b), an cúigiú fleasc, den bhun-Rialachán, mar aon le saobhadh sna margaí airgeadais de réir bhrí Airteagal 2(6a)(b), an séú fleasc den bhun-Rialachán, go háirithe maidir le rochtain ar ghníomhaithe corparáideacha caipiteal i nDaon-Phoblacht na Síne.

    In the same vein, the Commission found distortions of wage costs in the steel sector in the sense of Article 2(6a)(b), fifth indent of the basic Regulation, as well as distortions in the financial markets in the sense of Article 2(6a)(b), sixth indent of the basic Regulation, in particular concerning access to capital for corporate actors in the PRC.

    Rialachán Cur Chun Feidhme (AE) 2021/2239 ón gCoimisiún an 15 Nollaig 2021 lena bhforchuirtear dleacht frithdhumpála chinntitheach ar allmhairí túr gaoithe cruach áirithe ar scála fóntais de thionscnamh Dhaon-Phoblacht na Síne

  24. #2280111

    Ar an gcaoi chéanna, rinne an Coimisiún amach gurbh ann do shaobhadh maidir le costais phá san earnáil cruach de réir bhrí Airteagal 2(6a)(b), an cúigiú fleasc den bhun-Rialachán, mar aon le saobhadh sna margaí airgeadais de réir bhrí Airteagal 2(6a)(b), an séú fleasc den bhun-Rialachán, go háirithe maidir le gníomhaithe corparáideacha caipiteal a rochtain sa tSín.

    In the same vein, the Commission found distortions of wage costs in the steel sector in the sense of Article 2(6a)(b), fifth indent of the basic Regulation, as well as distortions in the financial markets in the sense of Article 2(6a)(b), sixth indent of the basic Regulation, in particular concerning access to capital for corporate actors in the PRC.

    Rialachán Cur Chun Feidhme (AE) 2022/58 ón gCoimisiún an 14 Eanáir 2022 lena bhforchuirtear dleacht frithdhumpála chinntitheach ar allmhairí táirgí áirithe cothrom-rollta de chruach shileacain-leictreach dírithe ar ghráinní de thionscnamh Dhaon-Phoblacht na Síne, na Seapáine, Phoblacht na Cóiré, Chónaidhm na Rúise agus Stát Aontaithe Mheiriceá, tar éis athbhreithniú éaga de bhun Airteagal 11(2) de Rialachán (AE) 2016/1036 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle

  25. #2286865

    Ar an gcaoi chéanna, rinne an Coimisiún amach gurbh ann do shaobhadh maidir le costais phá san earnáil cruach de réir bhrí Airteagal 2(6a)(b), an cúigiú fleasc den bhun-Rialachán, mar aon le saobhadh sna margaí airgeadais de réir bhrí Airteagal 2(6a)(b), an séú fleasc den bhun-Rialachán, go háirithe maidir le gníomhaithe corparáideacha caipiteal a rochtain sa tSín.

    In the same vein, the Commission found distortions of wage costs in the steel sector in the sense of Article 2(6a)(b), fifth indent of the basic Regulation, as well as distortions in the financial markets in the sense of Article 2(6a)(b), sixth indent of the basic Regulation, in particular concerning access to capital for corporate actors in the PRC.

    Rialachán Cur Chun Feidhme (AE) 2022/95 ón gCoimisiún an 24 Eanáir 2022 lena bhforchuirtear dleacht frithdhumpála chinntitheach ar allmhairí d’fheistithe áirithe feadán agus píopaí, as iarann nó as cruach, ar de thionscnamh Dhaon-Phoblacht na Síne iad, mar a leathnaítear chun allmhairí d’fheistithe áirithe feadán agus píopaí, as iarann nó as cruach, ar de thionscnamh na Téaváine, na hIndinéise, Shrí Lanca agus na nOileán Filipíneach iad, bídís dearbhaithe gur de thionscnamh na dtíortha sin iad nó ná bídís, a chumhdach, tar éis athbhreithniú éaga de bhun Airteagal 11(2) de Rialachán (AE) 2016/1036 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle

  26. #2300077

    Ar an gcaoi chéanna, rinne an Coimisiún amach gurbh ann do shaobhadh maidir le costais phá san earnáil cruach de réir bhrí Airteagal 2(6a)(b), an cúigiú fleasc den bhun-Rialachán, mar aon le saobhadh sna margaí airgeadais de réir bhrí Airteagal 2(6a)(b), an séú fleasc den bhun-Rialachán, go háirithe maidir le gníomhaithe corparáideacha caipiteal a rochtain sa tSín.

    In the same vein, the Commission found distortions of wage costs in the steel sector in the sense of Article 2(6a)(b), fifth indent of the basic Regulation, as well as distortions in the financial markets in the sense of Article 2(6a)(b), sixth indent of the basic Regulation, in particular concerning access to capital for corporate actors in the PRC.

    Rialachán Cur Chun Feidhme (AE) 2022/191 ón gCoimisiún an 16 Feabhra 2022 lena bhforchuirtear dleacht frithdhumpála chinntitheach ar allmhairí ceanglóirí áirithe iarainn nó cruach de thionscnamh Dhaon-Phoblacht na Síne

  27. #2331545

    Ar an gcaoi chéanna, rinne an Coimisiún amach gurbh ann do shaobhadh maidir le costais phá san earnáil cruach de réir bhrí Airteagal 2(6a)(b), an cúigiú fleasc, den bhun-Rialachán, mar aon le saobhadh sna margaí airgeadais de réir bhrí Airteagal 2(6a)(b), an séú fleasc, den bhun-Rialachán, go háirithe maidir le gníomhaithe corparáideacha caipiteal a rochtain sa tSín.

    In the same vein, the Commission found distortions of wage costs in the aluminium sector in the sense of Article 2(6a)(b), fifth indent of the basic Regulation, as well as distortions in the financial markets in the sense of Article 2(6a)(b), sixth indent of the basic Regulation, in particular concerning access to capital for corporate actors in the PRC.

    Rialachán Cur Chun Feidhme (AE) 2022/402 ón gCoimisiún an 9 Márta 2022 lena bhforchuirtear dleacht frithdhumpála chinntitheach ar allmhairí scragall alúmanaim áirithe de thionscnamh Dhaon-Phoblacht na Síne tar éis athbhreithniú éaga de bhun Airteagal 11(2) de Rialachán (AE) 2016/1036 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle

  28. #2360958

    Ar an gcaoi chéanna, rinne an Coimisiún amach gurbh ann do shaobhadh maidir le costais phá san earnáil cruach de réir bhrí Airteagal 2(6a)(b), an cúigiú fleasc den bhun-Rialachán, mar aon le saobhadh sna margaí airgeadais de réir bhrí Airteagal 2(6a)(b), an séú fleasc den bhun-Rialachán, go háirithe maidir le gníomhaithe corparáideacha caipiteal a rochtain i nDaon-Phoblacht na Síne.

    In the same vein, the Commission found distortions of wage costs in the steel sector in the sense of Article 2(6a)(b), fifth indent of the basic Regulation, as well as distortions in the financial markets in the sense of Article 2(6a)(b), sixth indent of the basic Regulation, in particular concerning access to capital for corporate actors in the PRC.

    Rialachán Cur Chun Feidhme (AE) 2022/802 ón gCoimisiún an 20 Bealtaine 2022 lena bhforchuirtear dleacht frithdhumpála shealadach ar allmhairí táirgí cruach le bratú cróimiaim leictrealaíoch de thionscnamh Dhaon-Phoblacht na Síne agus na Brasaíle

  29. #2440206

    Na gníomhartha lena ndéanann Ballstát na bearta a bhaineann le pá íosta maraithe, arna leagan síos go tréimhsiúil ag an gCoimisiún Comhpháirteach Muirí nó ag comhlacht eile arna údarú ag Comhlacht Rialaithe na hOifige Idirnáisiúnta Saothair, a chur chun feidhme, ní bheidh siad faoi réir Chaibidil II den Treoir seo.

    The acts by which a Member State implements the measures concerning minimum wages of seafarers periodically set by the Joint Maritime Commission or another body authorised by the Governing Body of the International Labour Office shall not be subject to Chapter II of this Directive.

    Treoir (AE) 2022/2041 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle an 19 Deireadh Fómhair 2022 maidir le pá íosta leordhóthanach san Aontas Eorpach

  30. #2468231

    Ar an gcaoi chéanna, rinne an Coimisiún amach gurbh ann do shaobhadh maidir le costais phá san earnáil cruach de réir bhrí Airteagal 2(6a)(b), an cúigiú fleasc den bhun-Rialachán, mar aon le saobhadh sna margaí airgeadais de réir bhrí Airteagal 2(6a)(b), an séú fleasc den bhun-Rialachán, go háirithe maidir le gníomhaithe corparáideacha caipiteal a rochtain sa tSín.

    In the same vein, the Commission found distortions of wage costs in the steel sector in the sense of Article 2(6a)(b), fifth indent of the basic Regulation, as well as distortions in the financial markets in the sense of Article 2(6a)(b), sixth indent of the basic Regulation, in particular concerning access to capital for corporate actors in the PRC.

    Rialachán Cur Chun Feidhme (AE) 2022/1013 ón gCoimisiún an 27 Meitheamh 2022 lena bhforchuirtear dleacht frithdhumpála chinntitheach ar allmhairí meicníochtaí ceanglóra fháinnigh áirithe de thionscnamh Dhaon-Phoblacht na Síne agus lena leathnaítear an dleacht sin chun Vítneam agus Daon-Phoblacht Dhaonlathach Laos a chumhdach tar éis athbhreithniú éaga de bhun Airteagal 11(2) de Rialachán (AE) 2016/1036 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle

  31. #2487287

    Ar an gcaoi chéanna, rinne an Coimisiún amach gurbh ann do shaobhadh maidir le costais phá san earnáil tungstain de réir bhrí Airteagal 2(6a)(b), an cúigiú fleasc den bhun-Rialachán, mar aon le saobhadh sna margaí airgeadais de réir bhrí Airteagal 2(6a)(b), an séú fleasc den bhun-Rialachán, go háirithe maidir le gníomhaithe corparáideacha caipiteal a rochtain sa tSín.

    In the same vein, the Commission found distortions of wage costs in the tungsten sector in the sense of Article 2(6a)(b), fifth indent of the basic Regulation, as well as distortions in the financial markets in the sense of Article 2(6a)(b), sixth indent of the basic Regulation, in particular concerning access to capital for corporate actors in the PRC.

    Rialachán Cur Chun Feidhme (AE) 2022/1305 ón gCoimisiún an 25 Iúil 2022 lena bhforchuirtear dleacht frithdhumpála chinntitheach ar allmhairí sreinge molaibdéinim de thionscnamh Dhaon-Phoblacht na Síne tar éis athbhreithniú éaga de bhun Airteagal 11(2) de Rialachán (AE) 2016/1036 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle

  32. #2503758

    Rinne an Coimisiún amach freisin gurbh ann do shaobhadh maidir le costais phá san earnáil mhiotaleolaíoch de réir bhrí Airteagal 2(6a)(b), an cúigiú fleasc den bhun-Rialachán, mar aon le saobhadh sna margaí airgeadais de réir bhrí Airteagal 2(6a)(b), an séú fleasc den bhun-Rialachán, go háirithe maidir le gníomhaithe corparáideacha caipiteal a rochtain sa tSín.

    The Commission also found distortions of wage costs in the metallurgical sector in the sense of Article 2(6a)(b), fifth indent of the basic Regulation, as well as distortions in the financial markets in the sense of Article 2(6a)(b), sixth indent of the basic Regulation, in particular concerning access to capital for companies in China.

    Rialachán Cur Chun Feidhme (AE) 2022/1394 ón gCoimisiún an 11 Lúnasa 2022 lena bhforchuirtear dleacht frithdhumpála chinntitheach ar allmhairí sileacain de thionscnamh Dhaon-Phoblacht na Síne, arna leathnú chun allmhairí sileacain arna gcur chun bealaigh ó Phoblacht na Cóiré agus ón Téaváin a chumhdach, bíodh sé dearbhaithe gur de thionscnamh Phoblacht na Cóiré nó na Téaváine iad nó ná bíodh, tar éis athbhreithniú éaga de bhun Airteagal 11(2) de Rialachán (AE) 2016/1036 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle

  33. #2528014

    Ar an gcaoi chéanna, rinne an Coimisiún amach gurbh ann do shaobhadh maidir le costais phá san earnáil ceimiceán de réir bhrí Airteagal 2(6a)(b), an cúigiú fleasc den bhun-Rialachán, mar aon le saobhadh sna margaí airgeadais de réir bhrí Airteagal 2(6a)(b), an séú fleasc den bhun-Rialachán, go háirithe maidir rochtain ag cuideachtaí ar chaipiteal sa tSín.

    In the same vein, the Commission found distortions of wage costs in the chemical sector in the sense of Article 2(6a)(b), fifth indent of the basic Regulation, as well as distortions in the financial markets in the sense of Article 2(6a)(b), sixth indent of the basic Regulation, in particular concerning access to capital for companies in the PRC.

    Rialachán Cur Chun Feidhme (AE) 2022/1924 ón gCoimisiún an 10 Deireadh Fómhair 2022 lena bhforchuirtear dleacht frithdhumpála chinntitheach ar allmhairí cioglamáite sóidiam ar de thionscnamh Dhaon-Phoblacht na Síne agus na hIndinéise iad tar éis athbhreithniú éaga a dhéanamh de bhun Airteagal 11(2) de Rialachán (AE) 2016/1036 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle

  34. #2555012

    Ar an gcaoi chéanna, shuigh an Coimisiún gurbh ann do shaobhadh maidir le costais phá san earnáil cruach de réir bhrí Airteagal 2(6a)(b), an cúigiú fleasc den bhun-Rialachán, mar aon le saobhadh sna margaí airgeadais de réir bhrí Airteagal 2(6a)(b), an séú fleasc den bhun-Rialachán, go háirithe maidir le rochtain ar ghníomhaithe corparáideacha caipiteal i nDaon-Phoblacht na Síne.

    In the same vein, the Commission found distortions of wage costs in the steel sector in the sense of Article 2(6a)(b), fifth indent of the basic Regulation, as well as distortions in the financial markets in the sense of Article 2(6a)(b), sixth indent of the basic Regulation, in particular concerning access to capital for corporate actors in the PRC.

    Rialachán Cur Chun Feidhme (AE) 2022/2068 ón gCoimisiún an 26 Deireadh Fómhair 2022 lena bhforchuirtear dleacht frithdhumpála chinntitheach ar allmhairí cineálacha áirithe táirgí cothroma de chruach fhuar-rollta de thionscnamh Dhaon-Phoblacht na Síne agus Chónaidhm na Rúise, tar éis athbhreithniú éaga de bhun Airteagal 11(2) de Rialachán (AE) 2016/1036 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle

  35. #2701927

    Ar an gcaoi chéanna, rinne an Coimisiún amach gurbh ann do shaobhadh maidir le costais phá san earnáil cruach de réir bhrí Airteagal 2(6a)(b), an cúigiú fleasc den bhun-Rialachán, mar aon le saobhadh sna margaí airgeadais de réir bhrí Airteagal 2(6a)(b), an séú fleasc den bhun-Rialachán, go háirithe maidir le gníomhaithe corparáideacha caipiteal a rochtain sa tSín.

    In the same vein, the Commission found distortions of wage costs in the steel sector in the sense of Article 2(6a)(b), fifth indent of the basic Regulation, as well as distortions in the financial markets in the sense of Article 2(6a)(b), sixth indent of the basic Regulation, in particular concerning access to capital for corporate actors in China.

    Rialachán Cur Chun Feidhme (AE) 2023/100 ón gCoimisiún an 11 Eanáir 2023 lena bhforchuirtear dleacht frithdhumpála shealadach ar allmhairí ceaigeanna cruach dosmálta in-athlíonta de thionscnamh Dhaon-Phoblacht na Síne

  36. #2704980

    Ar an gcaoi chéanna, shuigh an Coimisiún gurbh ann do shaobhadh maidir le costais phá san earnáil alúmanaim de réir bhrí Airteagal 2(6a)(b), an cúigiú fleasc den bhun-Rialachán, mar aon le saobhadh sna margaí airgeadais de réir bhrí Airteagal 2(6a)(b), an séú fleasc den bhun-Rialachán, go háirithe maidir le gníomhaithe corparáideacha caipiteal a rochtain i nDaon-Phoblacht na Síne.

    In the same vein, the Commission found distortions of wage costs in the aluminium sector in the sense of Article 2(6a)(b), fifth indent of the basic Regulation, as well as distortions in the financial markets in the sense of Article 2(6a)(b), sixth indent of the basic Regulation, in particular concerning access to capital for corporate actors in the PRC.

    Rialachán Cur Chun Feidhme (AE) 2023/112 ón gCoimisiún an 18 Eanáir 2023 lena bhforchuirtear dleacht frithdhumpála chinntitheach ar allmhairí rotha bóthair alúmanaim áirithe de thionscnamh Dhaon-Phoblacht na Síne tar éis athbhreithniú éaga de bhun Airteagal 11(2) de Rialachán (AE) 2016/1036 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle

  37. #2743686

    Ar an gcaoi chéanna, shuigh an Coimisiún gurbh ann do shaobhadh maidir le costais phá sna hearnálacha potaisiam aicéasuilféime, cioglamáite sóidiam agus aspairtéime de réir bhrí Airteagal 2(6a)(b), an cúigiú fleasc den bhun-Rialachán, mar aon le saobhadh sna margaí airgeadais de réir bhrí Airteagal 2(6a)(b), an séú fleasc den bhun-Rialachán, go háirithe maidir le gníomhaithe corparáideacha caipiteal a rochtain i nDaon-Phoblacht na Síne.

    In the same vein, the Commission found distortions of wage costs in the acesulfame potassium, sodium cyclamate and aspartame sectors in the sense of Article 2(6a)(b), fifth indent of the basic Regulation, as well as distortions in the financial markets in the sense of Article 2(6a)(b), sixth indent of the basic Regulation, in particular concerning access to capital for corporate actors in the PRC.

    Rialachán Cur Chun Feidhme (AE) 2023/752 ón gCoimisiún an 12 Aibreán 2023 lena bhforchuirtear dleacht frithdhumpála chinntitheach ar allmhairí glúcónáite sóidiam de thionscnamh Dhaon-Phoblacht na Síne tar éis athbhreithniú éaga de bhun Airteagal 11(2) de Rialachán (AE) 2016/1036 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle

  38. #2745504

    Ar an gcaoi chéanna, shuigh an Coimisiún gurbh ann do shaobhadh maidir le costais phá san earnáil cruach de réir bhrí Airteagal 2(6a)(b), an cúigiú fleasc den bhun-Rialachán, mar aon le saobhadh sna margaí airgeadais de réir bhrí Airteagal 2(6a)(b), an séú fleasc den bhun-Rialachán, go háirithe maidir le rochtain ar ghníomhaithe corparáideacha caipiteal i nDaon-Phoblacht na Síne.

    In the same vein, the Commission found distortions of wage costs in the steel sector in the sense of Article 2(6a)(b), fifth indent of the basic Regulation, as well as distortions in the financial markets in the sense of Article 2(6a)(b), sixth indent of the basic Regulation, in particular concerning access to capital for corporate actors in the PRC.

    Rialachán Cur Chun Feidhme (AE) 2023/809 ón gCoimisiún an 13 Aibreán 2023 lena bhforchuirtear dleacht frithdhumpála chinntitheach ar allmhairí feisteas feadáin agus píobáin buntáthaithe áirithe de chruach dhosmálta, bídís críochnaithe nó ná bídís, de thionscnamh Dhaon-Phoblacht na Síne agus na Téaváine tar éis athbhreithniú éaga de bhun Airteagal 11(2) de Rialachán (AE) 2016/1036 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle

  39. #2816358

    Ar an gcaoi chéanna, shuigh an Coimisiún gurbh ann do shaobhadh maidir le costais phá san earnáil cruach de réir bhrí Airteagal 2(6a)(b), an cúigiú fleasc den bhun-Rialachán, mar aon le saobhadh sna margaí airgeadais de réir bhrí Airteagal 2(6a)(b), an séú fleasc den bhun-Rialachán, go háirithe maidir le rochtain ar chaipiteal le haghaidh gníomhaithe corparáideacha sa tSín.

    In the same vein, the Commission found distortions of wage costs in the steel sector in the sense of Article 2(6a)(b), fifth indent of the basic Regulation, as well as distortions in the financial markets in the sense of Article 2(6a)(b), sixth indent of the basic Regulation, in particular concerning access to capital for corporate actors in the PRC.

    Rialachán Cur Chun Feidhme (AE) 2023/968 ón gCoimisiún an 16 Bealtaine 2023 lena bhforchuirtear dleacht frithdhumpála chinntitheach ar allmhairí plátaí troma áirithe de chruach neamh-chóimhiotail nó de chruach chóimhiotail eile de thionscnamh Dhaon-Phoblacht na Síne tar éis athbhreithniú éaga de bhun Airteagal 11(2) de Rialachán (AE) 2016/1036 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle

  40. #2841286

    Ar an gcaoi chéanna, shuigh an Coimisiún gurbh ann do shaobhadh maidir le costais phá san earnáil cruach de réir bhrí Airteagal 2(6a)(b), an cúigiú fleasc den bhun-Rialachán, mar aon le saobhadh sna margaí airgeadais de réir bhrí Airteagal 2(6a)(b), an séú fleasc den bhun-Rialachán, go háirithe maidir le rochtain ar ghníomhaithe corparáideacha caipiteal i nDaon-Phoblacht na Síne.

    In the same vein, the Commission found distortions of wage costs in the steel sector in the sense of Article 2(6a)(b), fifth indent of the basic Regulation, as well as distortions in the financial markets in the sense of Article 2(6a)(b), sixth indent of the basic Regulation, in particular concerning access to capital for corporate actors in the PRC.

    Rialachán Cur Chun Feidhme (AE) 2023/1122 ón gCoimisiún an 7 Meitheamh 2023 lena bhforchuirtear dleacht frithdhumpála chinntitheach ar allmhairí táirgí comhréidhe teorollta áirithe, ar táirgí iarainn, cruach neamh-chóimhiotail nó cruach cóimhiotail de thionscnamh Dhaon-Phoblacht na Síne iad, tar éis athbhreithniú éaga de bhun Airteagal 11(2) de Rialachán (AE) 2016/1036 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle

  41. #2859459

    Ar an gcaoi chéanna, shuigh an Coimisiún gurbh ann do shaobhadh maidir le costais phá san earnáil chruach de réir bhrí Airteagal 2(6a)(b), an cúigiú fleasc den bhun-Rialachán, mar aon le saobhadh sna margaí airgeadais de réir bhrí Airteagal 2(6a)(b), an séú fleasc den bhun-Rialachán, go háirithe maidir le gníomhaithe corparáideacha caipiteal a rochtain i nDaon-Phoblacht na Síne.

    In the same vein, the Commission found distortions of wage costs in the steel sector in the sense of Article 2(6a)(b), fifth indent of the basic Regulation, as well as distortions in the financial markets in the sense of Article 2(6a)(b), sixth indent of the basic Regulation, in particular concerning access to capital for corporate actors in the PRC.

    Rialachán Cur Chun Feidhme (AE) 2023/1444 ón gCoimisiún an 11 Iúil 2023 lena bhforchuirtear dleacht frithdhumpála shealadach ar allmhairí plátaí ceannbheannacha cruach de thionscnamh Dhaon-Phoblacht na Síne agus na Tuirce

  42. #2860750

    Ar an gcaoi chéanna, shuigh an Coimisiún gurbh ann do shaobhadh maidir le costais phá san earnáil cruach de réir bhrí Airteagal 2(6a) (b), an cúigiú fleasc den bhun-Rialachán, mar aon le saobhadh sna margaí airgeadais de réir bhrí Airteagal 2(6a) (b), an séú fleasc den bhun-Rialachán, go háirithe maidir le rochtain ar ghníomhaithe corparáideacha caipiteal i nDaon-Phoblacht na Síne.

    In the same vein, the Commission found distortions of wage costs in the steel sector in the sense of Article 2(6a) (b), fifth indent of the basic Regulation, as well as distortions in the financial markets in the sense of Article 2(6a) (b), sixth indent of the basic Regulation, in particular concerning access to capital for corporate actors in the PRC.

    Rialachán Cur Chun Feidhme (AE) 2023/1450 ón gCoimisiún an 13 Iúil 2023 lena bhforchuirtear dleacht frithdhumpála chinntitheach ar allmhairí píopaí agus feadán gan uaim áirithe d’iarann (seachas iarann teilgthe) nó de chruach (seachas cruach dhosmálta), ar trasghearradh ciorclach, ar trastomhas seachtrach is mó ná 406,4 mm, de thionscnamh Dhaon – Phoblacht na Síne tar éis athbhreithniú éaga de bhun Airteagal 11(2) de Rialachán (AE) 2016/1036 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle

  43. #2861717

    Ar an gcaoi chéanna, rinne an Coimisiún amach gurbh ann do shaobhadh maidir le costais phá san earnáil snáithíní gloine, lena n-áirítear GFR, de réir bhrí Airteagal 2(6a)(b), an cúigiú fleasc den bhun-Rialachán, mar aon le saobhadh sna margaí airgeadais de réir bhrí Airteagal 2(6a)(b), an séú fleasc den bhun-Rialachán, go háirithe maidir le gníomhaithe corparáideacha caipiteal a rochtain sa tSín.

    In the same vein, the Commission found distortions of wage costs in the glass fibre sector, including GFR, in the sense of Article 2(6a)(b), fifth indent of the basic Regulation, as well as distortions in the financial markets in the sense of Article 2(6a)(b), sixth indent of the basic Regulation, in particular concerning access to capital for corporate actors in the PRC.

    Rialachán Cur Chun Feidhme (AE) 2023/1452 ón gCoimisiún an 13 Iúil 2023 lena bhforchuirtear dleacht frithdhumpála chinntitheach ar allmhairí táirgí áirithe de shnáithín gloine filiméadach leanúnach de thionscnamh Dhaon – Phoblacht na Síne tar éis athbhreithniú éaga de bhun Airteagal 11(2) de Rialachán (AE) 2016/1036 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle

  44. #2875901

    Thairis sin, tháinig an Coimisiún ar an gconclúid nach bhfuil dlíthe féimheachta agus maoine na Síne ag obair i gceart de réir bhrí Airteagal 2(6a)(b), an ceathrú fleasc den Bhunrialachán, rud a chruthaíonn saobhadh go háirithe nuair a bhíonn gnólachtaí dócmhainneacha á gcoimeád i mbun gnó agus nuair a bhíonn cearta úsáide talún á leithdháileadh sa PRC.

    In the same vein, the Commission found distortions of wage costs in the tungsten sector in the sense of Article 2(6a)(b), fifth indent of the basic Regulation, as well as distortions in the financial markets in the sense of Article 2(6a)(b), sixth indent of the basic Regulation, in particular concerning access to capital for corporate actors in the PRC.

    Rialachán Cur Chun Feidhme (AE) 2023/1618 ón gCoimisiún an 8 Lúnasa 2023 lena bhforchuirtear dleacht frithdhumpála chinntitheach ar allmhairí cairbíde tungstain, cairbíde tungstain comhleáite agus cairbíde tungstain atá measctha le púdar miotalach ar de thionscnamh Dhaon-Phoblacht na Síne iad, tar éis athbhreithniú éaga de bhun Airteagal 11(2) de Rialachán (AE) 2016/1036 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle

  45. #2916460

    Go ginearálta, tá comharthaí ann fiú gur míbhuntáiste doláimhsithe é aon chumhacht mhargála a bheadh ag Post Danmark toisc go mbeidh coinne ag ceardchumainn agus ag fostaithe go mbainfidh Post Danmark na caighdeáin is airde amach maidir le pá agus coinníollacha oibre de bharr a úinéireachta poiblí.

    More generally, there are even indications that any bargaining power that Post Danmark would have is rather an intangible disadvantage as trade unions and employees will expect that Post Danmark lives up to the highest standards concerning wages and working conditions due to its public ownership.

    Cinneadh (AE) 2023/2388 ón gCoimisiún an 10 Lúnasa 2022 MAIDIR LEIS AN STÁTCHABHAIR SA.57991 – 2021/C (ex 2021/NN) curtha chun feidhme ag an Danmhairg le haghaidh cúiteamh USO do Post Danmark A/S le haghaidh 2020 (a bhfuil fógra tugtha ina leith faoi dhoiciméad C (2022) 5706)

  46. #3070782

    Leanfaidh gach ceanglas eile a bhaineann le dlíthe agus rialacháin an Aontais agus na mBallstát maidir le bearta iontrála, fanachta, oibre agus slándála sóisialta d’fheidhm a bheith acu, lena n-áirítear rialacháin a bhaineann le tréimhse fanachta, pá íosta chomh maith le comhaontuithe comhchoiteanna pá, fiú mura liostaítear iad san Iarscríbhinn seo.

    All other requirements of the laws and regulations of the Union and the Member States regarding entry, stay, work and social security measures shall continue to apply, including regulations concerning period of stay, minimum wages as well as collective wage agreements, even if not listed in this Annex.

    22024A0022

  47. #3220007

    Ar an gcaoi chéanna, shuigh an Coimisiún gur ann do shaobhadh maidir le costais phá san earnáil earraí ceirmeacha de réir bhrí Airteagal 2(6a)(b), an cúigiú fleasc den bhun-Rialachán, mar aon le saobhadh sna margaí airgeadais de réir bhrí Airteagal 2(6a)(b), an séú fleasc den bhun-Rialachán, go háirithe maidir le rochtain ar chaipiteal do ghníomhaithe corparáideacha i nDaon-Phoblacht na Síne.

    In the same vein, the Commission found distortions of wage costs in the ceramic sector in the sense of Article 2(6a)(b), fifth indent of the basic Regulation, as well as distortions in the financial markets in the sense of Article 2(6a)(b), sixth indent of the basic Regulation, in particular concerning access to capital for corporate actors in the PRC.

    Rialachán Cur Chun Feidhme (AE) 2024/493 ón gCoimisiún an 12 Feabhra 2024 lena bhforchuirtear dleacht frithdhumpála chinntitheach ar allmhairí tíleanna ceirmeacha de thionscnamh Dhaon-Phoblacht na Síne tar éis athbhreithniú éaga a dhéanamh de bhun Airteagal 11(2) de Rialachán (AE) 2016/1036 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle

  48. #3227764

    Ar an gcaoi chéanna, shuigh an Coimisiún gurbh ann do shaobhadh maidir le costais phá san earnáil chruach de réir bhrí Airteagal 2(6a)(b), an cúigiú fleasc den bhun-Rialachán, mar aon le saobhadh sna margaí airgeadais de réir bhrí Airteagal 2(6a)(b), an séú fleasc den bhun-Rialachán, go háirithe maidir le gníomhaithe corparáideacha caipiteal a rochtain sa tSín.

    In the same vein, the Commission found distortions of wage costs in the steel sector in the sense of Article 2(6a)(b), fifth indent of the basic Regulation, as well as distortions in the financial markets in the sense of Article 2(6a)(b), sixth indent of the basic Regulation, in particular concerning access to capital for corporate actors in the PRC.

    Rialachán Cur Chun Feidhme (AE) 2024/670 ón gCoimisiún an 26 Feabhra 2024 lena bhforchuirtear dleacht frithdhumpála chinntitheach ar allmhairí pailléadiompróirí lámhoibrithe agus a bpáirteanna bunriachtanacha de thionscnamh Dhaon-Phoblacht na Síne tar éis athbhreithniú éaga de bhun Airteagal 11(2) de Rialachán (AE) 2016/1036 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle

  49. #3231143

    Ar an gcaoi chéanna, shuigh an Coimisiún gurbh ann do shaobhadh maidir le costais phá san earnáil cruach de réir bhrí Airteagal 2(6a)(b), an cúigiú fleasc den bhun-Rialachán, mar aon le saobhadh sna margaí airgeadais de réir bhrí Airteagal 2(6a)(b), an séú fleasc den bhun-Rialachán, go háirithe maidir le rochtain ar ghníomhaithe corparáideacha caipiteal i nDaon-Phoblacht na Síne.

    In the same vein, the Commission found distortions of wage costs in the steel sector in the sense of Article 2(6a)(b), fifth indent of the basic Regulation, as well as distortions in the financial markets in the sense of Article 2(6a)(b), sixth indent of the basic Regulation, in particular concerning access to capital for corporate actors in the PRC.

    Rialachán Cur Chun Feidhme (AE) 2024/770 ón gCoimisiún an 4 Márta 2024 lena bhforchuirtear dleacht frithdhumpála chinntitheach ar allmhairí earraí áirithe d’iarann teilgthe de thionscnamh Dhaon-Phoblacht na Síne tar éis athbhreithniú éaga de bhun Airteagal 11(2) de Rialachán (AE) 2016/1036 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle

  50. #3239315

    Ar an gcaoi chéanna, shuigh an Coimisiún gur ann do shaobhadh maidir le costais phá san earnáil earraí ceirmeacha de réir bhrí Airteagal 2(6a)(b), an cúigiú fleasc den bhun-Rialachán, mar aon le saobhadh sna margaí airgeadais de réir bhrí Airteagal 2(6a)(b), an séú fleasc den bhun-Rialachán, go háirithe maidir le rochtain ar chaipiteal do ghníomhaithe corparáideacha i nDaon-Phoblacht na Síne.

    In the same vein, the Commission found distortions of wage costs in the steel sector in the sense of Article 2(6a)(b), fifth indent of the basic Regulation, as well as distortions in the financial markets in the sense of Article 2(6a)(b), sixth indent of the basic Regulation, in particular concerning access to capital for corporate actors in the PRC.

    Rialachán Cur Chun Feidhme (AE) 2024/819 ón gCoimisiún an 8 Márta 2024 lena bhforchuirtear dleacht frithdhumpála chinntitheach ar allmhairí cineálacha áirithe cruach frithchreimní de thionscnamh Dhaon-Phoblacht na Síne tar éis athbhreithniú éaga de bhun Airteagal 11(2) de Rialachán (AE) 2016/1036 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle