Gaois

Treo cuardaigh

Modh cuardaigh

Scag na torthaí

Bailiúcháin

Foirmeacha na bhfocal

European

international

criminal

37 toradh in 30 doiciméad

  1. #1608679

    Rún ó Pharlaimint na hEorpa maidir le teacht i ngníomh Reacht na Cúirte Coiriúla Idirnáisiúnta

    EUROPEAN PARLIAMENT RESOLUTION ON ENTRY INTO FORCE OF THE STATUTE OF THE INTERNATIONAL CRIMINAL COURT.

    Riar na hOibre (Dáil Éireann/Seanad Éireann)

  2. #2628381

    ag tabhairt dá haire go bhféachann an Ghníomhaireacht le dlúthchomhar a bhaint amach le comhlachtaí, oifigí agus gníomhaireachtaí eile de chuid an Aontais agus le heagraíochtaí idirnáisiúnta chun leasanna slándála shaoránaigh uile an Aontais a áirithiú; ag tabhairt dá haire gur chomhoibrigh an Ghníomhaireacht le Gníomhaireacht an Aontais Eorpaigh um Chomhar Ceartais Choiriúil (Eurojust) i gcomhthéacs an tionscadail SIRIUS ó thús deireadh 2020; ag tabhairt dá haire gur thacaigh saineolaithe ceimice, bitheolaíochta, raideolaíochta, núicléacha agus pléascán go gníomhach leis an nGníomhaireacht Idirnáisiúnta do Fhuinneamh Adamhach agus Ghníomhaireacht an Aontais Eorpaigh um Oiliúint i bhForfheidhmiú an Dlí (CEPOL), amhail trí chomhdhálacha, seimineáir, seimineáir ghréasáin agus cleachtaí eile; ag tabhairt dá haire freisin gur shínigh an Ghníomhaireacht socrú oibre leis an Oifig Eorpach Frith-Chalaoise (OLAF) an 8 Deireadh Fómhair 2020;

    Notes that the Agency strives for close cooperation with other Union bodies, offices and agencies and international organisations in order to guarantee the security interests of all Union citizens; notes that the Agency collaborated with the European Union Agency for Criminal Justice Cooperation (Eurojust) in the context of the SIRIUS project throughout 2020; notes that the Agency’s chemical, biological, radiological, nuclear and explosives experts actively supported the International Atomic Energy Agency and the European Union Agency for Law Enforcement Training (CEPOL) in various ways, such as through conferences, seminars, webinars and other exercises; further notes that the Agency signed a working arrangement with the European Anti-Fraud Office (OLAF) on 8 October 2020;

    Rún (AE) 2022/1801 ó Pharlaimint na hEorpa an 4 Bealtaine 2022 ina bhfuil barúlacha atá ina gcuid dhílis den chinneadh maidir le hurscaoileadh i ndáil le cur chun feidhme bhuiséad Ghníomhaireacht an Aontais Eorpaigh i ndáil le Comhar i bhForfheidhmiú an Dlí (Europol) don bhliain airgeadais 2020

  3. #595324

    Ina theachtaireacht chuig an gComhairle agus chuig Parlaimint na hEorpa an 24 Samhain 2005 maidir le héifeachtacht fheabhsaithe, idir-inoibritheacht fheabhsaithe agus sineirgíochtaí idir bunachair shonraí Eorpacha i réimse an Cheartais agus Gnóthaí Baile, cuireann an Coimisiún in iúl go bhféadfadh rochtain a bheith ag na húdaráis atá freagrach as slándáil inmheánach ar shonraí Eurodac i gcásanna a bheadh sainithe go maith, nuair atá amhras ann a bhfuil bunús tugtha leis go bhfuil déantóir ciona sceimhlitheoireachta nó déantóir ciona choiriúil thromchúisigh tar éis iarratas ar chosaint idirnáisiúnta a dhéanamh.

    The Commission outlines in its Communication to the Council and the European Parliament of 24 November 2005 on improved effectiveness, enhanced interoperability and synergies among European databases in the area of Justice and Home Affairs that authorities responsible for internal security could have access to Eurodac in well defined cases, when there is a substantiated suspicion that the perpetrator of a terrorist or other serious criminal offence has applied for international protection.

    Rialachán (AE) Uimh. 603/2013 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle an 26 Meitheamh 2013 maidir le bunú “Eurodac” chun méarloirg a chur i gcomparáid lena chéile ar mhaithe le cur i bhfeidhm éifeachtach Rialachán (CE) Uimh. 604/2013 lena mbunaítear na critéir agus na sásraí lena gcinntear cé acu Ballstát atá freagrach as scrúdú a dhéanamh ar iarratas ar chosaint idirnáisiúnta arna thaisceadh i mBallstát ag náisiúnach tríú tír nó ag duine gan stát agus maidir le hiarrataí ó údaráis forghníomhaithe dlí na mBallstát agus ó Europol ar chomparáidí le sonraí Eurodac chun críocha forghníomhaithe dlí, agus lena leasaítear Rialachán (AE) Uimh. 1077/2011 lena mbunaítear Gníomhaireacht Eorpach le haghaidh bainistiú oibríochtúil córas TF ar mhórscála sa limistéar saoirse, slándála agus ceartais

  4. #2034725

    Ba cheart don Choimisiún comhsheasmhacht, comhlántacht agus sineirgí ginearálta a áirithiú le hobair chomhlachtaí, oifigí agus ghníomhaireachtaí an Aontais, go háirithe Gníomhaireacht an Aontais Eorpaigh um Chomhar Ceartais Choiriúil (Eurojust), Gníomhaireacht an Aontais Eorpaigh um Chearta Bunúsacha (FRA), Gníomhaireacht an Aontais Eorpaigh chun Bainistiú Oibríochtúil a dhéanamh ar Chórais Mhórscála TF sa Limistéar Saoirse, Slándála agus Ceartais (eu-LISA) agus Oifig an Ionchúisitheora Phoiblí Eorpaigh (OIPE), agus ba cheart dó obair gníomhaithe náisiúnta agus idirnáisiúnta eile a chur san áireamh sna limistéir a chumhdaítear leis an gClár.

    The Commission should ensure overall consistency, complementarity and synergies with the work of Union bodies, offices and agencies, in particular the European Union Agency for Criminal Justice Cooperation (Eurojust), the European Union Agency for Fundamental Rights (FRA), the European Union Agency for the Operational Management of Large-Scale IT Systems in the Area of Freedom, Security and Justice (eu-LISA) and the European Public Prosecutor’s Office (EPPO), and should take into account the work of other national and international actors in the areas covered by the Programme.

    Rialachán (AE) 2021/693 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle an 28 Aibreán 2021 lena mbunaítear an Clár um Cheartas agus lena n-aisghairtear Rialachán (AE) Uimh. 1382/2013

  5. #2627176

    á chur in iúl gur díol sásaimh di go bhfuil gníomhaíochtaí oiliúna na Gníomhaireachta ailínithe go dlúth leis na ceanglais atá léirithe ag grúpaí EMPACT Thimthriall Beartais AE, agus go bhfuarthas saineolas ó na Ballstáit, Gníomhaireacht an Aontais Eorpaigh i ndáil le Comhar i bhForfheidhmiú an Dlí (Europol), Gníomhaireacht an Aontais Eorpaigh um Chomhar Ceartais Choiriúil (Eurojust), an Ghníomhaireacht Eorpach um an nGarda Teorann agus Cósta, an Gréasán Eorpach um Oiliúint Bhreithiúnach, Gníomhaireacht an Aontais Eorpaigh um Chearta Bunúsacha, an Oifig Tacaíochta Eorpach do Chúrsaí Tearmainn, Ionad Cibearchoireachta na hEorpa, an Grúpa Eorpach Oiliúna agus Oideachais maidir leis an gCibearchoireacht, Eagraíocht Idirnáisiúnta na bPóilíní Coireachta agus geallsealbhóirí eile;

    Expresses its satisfaction that the Agency's training activities are closely aligned with the requirements voiced by the EU Policy Cycle EMPACT groups, while expertise was secured from Member States, the European Union Agency for Law Enforcement Cooperation (Europol), the European Union Agency for Criminal Justice Cooperation (Eurojust), the European Border and Coast Guard Agency, the European Judicial Training Network, the European Union Agency for Fundamental Rights, the European Asylum Support Office, the European Cybercrime Centre, the European Cybercrime Training and Education Group, the International Criminal Police Organization and other stakeholders;

    Rún (AE) 2022/1729 ó Pharlaimint na hEorpa an 4 Bealtaine 2022 ina bhfuil barúlacha atá ina gcuid dhílis den chinneadh maidir le hurscaoileadh i ndáil le cur chun feidhme bhuiséad Ghníomhaireacht an Aontais Eorpaigh um Oiliúint i bhForfheidhmiú an Dlí (CEPOL) don bhliain airgeadais 2020

  6. #2817174

    Leagtar béim ar an riachtanas sin le sainordú Ghníomhaireacht an Aontais Eorpaigh um Chomhar Ceartais Choiriúil (Eurojust) a bunaíodh le Rialachán (AE) 2018/1727 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle, agus a leasaíodh le Rialachán (AE) 2022/838 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle, lena gcuirtear ar chumas Eurojust fianaise maidir le cinedhíothú, coireanna in aghaidh an chine dhaonna, coireanna cogaidh agus cionta coiriúla gaolmhara a chaomhnú, a anailísiú agus a stóráil agus lena gcumasaítear fianaise ghaolmhar a mhalartú le húdaráis inniúla náisiúnta agus le húdaráis bhreithiúnacha idirnáisiúnta, go háirithe an Chúirt Choiriúil Idirnáisiúnta.

    That need is underlined by the mandate of the European Union Agency for Criminal Justice Cooperation (Eurojust) established by Regulation (EU) 2018/1727 of the European Parliament and of the Council, which was amended by Regulation (EU) 2022/838 of the European Parliament and of the Council, enabling Eurojust to preserve, analyse and store evidence relating to genocide, crimes against humanity, war crimes and related criminal offences and enabling the exchange of related evidence with competent national authorities and international judicial authorities, in particular the ICC.

    Rialachán (AE) 2023/969 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle an 10 Bealtaine 2023 lena mbunaítear ardán comhoibrithe chun tacú le feidhmiú na bhfoirne comhpháirteacha um imscrúdú agus lena leasaítear Rialachán (AE) 2018/1726

  7. #1593308

    3. Rún ó Pharlaimint na hEorpa maidir le daingniú Conradh na Róimhe chun an Chúirt Choiriúil Idirnáisiúnta a bhunú.

    3. EUROPEAN PARLIAMENT RESOLUTION ON THE RATIFICATION OF THE ROME TREATY TO ESTABLISH THE PERMANENT INTERNATIONAL CRIMINAL COURT.

    Riar na hOibre (Dáil Éireann/Seanad Éireann)

  8. #1607816

    Rialacháin na gComhphobal Eorpach (An Binse Coiriúil Idirnáisiúnta don iar-Iúgslaiv (ICTY)) (Smachtbhannaí Airgeadais) 2005 (I.R. Uimh. 157 de 2005).

    EUROPEAN COMMUNITIES (INTERNATIONAL CRIMINAL TRIBUNAL FOR THE FORMER YUGOSLAVIA (ICTY)) (FINANCIAL SANCTIONS) REGULATIONS 2005 (S.I. NO. 157 OF 2005).

    Riar na hOibre (Dáil Éireann/Seanad Éireann)

  9. #1607817

    Rialacháin na gComhphobal Eorpach (An Binse Coiriúil Idirnáisiúnta don iar-Iúgslaiv (ICTY)) (Smachtbhannaí Airgeadais) 2006 (I.R. Uimh. 418 de 2006).

    EUROPEAN COMMUNITIES (INTERNATIONAL CRIMINAL TRIBUNAL FOR THE FORMER YUGOSLAVIA (ICTY)) (FINANCIAL SANCTIONS) REGULATIONS 2006 (S.I. NO. 418 OF 2006).

    Riar na hOibre (Dáil Éireann/Seanad Éireann)

  10. #2393510

    lena n-údaraítear tús a chur leis an gcaibidlíocht thar ceann an Aontais Eorpaigh le haghaidh coinbhinsiún cuimsitheach idirnáisiúnta maidir le cur i gcoinne úsáid na dteicneolaíochtaí faisnéise agus cumarsáide chun críoch coiriúil

    authorising the opening of negotiations on behalf of the European Union for a comprehensive international convention on countering the use of information and communications technologies for criminal purposes

    Cinneadh (AE) 2022/895 ón gComhairle an 24 Bealtaine 2022 lena n-údaraítear tús a chur leis an gcaibidlíocht thar ceann an Aontais Eorpaigh le haghaidh coinbhinsiún cuimsitheach idirnáisiúnta maidir le cur i gcoinne úsáid na dteicneolaíochtaí faisnéise agus cumarsáide chun críoch coiriúil

  11. #2465290

    Ba cheart Europol a bheith in ann próiseáil a dhéanamh ar shonraí pearsanta is gá don tacaíocht a thugann sé d’imscrúdú coiriúil sonrach i mBallstát amháin nó níos mó i gcás ina soláthraíonn tríú tír na sonraí sin, ar choinníoll gur ábhar í an tríú tír do chinneadh leordhóthanachta i gcomhréir le Treoir (AE) 2016/680 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle (“cinneadh leordhóthanachta”); go bhfuil comhaontú idirnáisiúnta leis an tríú tír tugtha chun críche ag an Aontas de bhun Airteagal 218 den Chonradh ar Fheidhmiú an Aontais Eorpaigh (CFAE), a n-áirítear ann aistriú sonraí pearsanta chun críocha fhorfheidhmiú an dlí (“comhaontú idirnáisiúnta”); nó go bhfuil comhaontú comhair lena gceadaítear malartú sonraí pearsanta a tugtha chun críche idir Europol agus an tríú tír sin roimh theacht i bhfeidhm Rialachán (AE) 2016/794 (“comhaontú comhair”); nó go bhfuil foráil déanta do choimircí iomchuí i ndáil le cosaint sonraí pearsanta in ionstraim atá ceangailteach nó go gcinneann Europol, bunaithe ar mheasúnú ar na himthosca go léir a bhaineann le haistriú sonraí pearsanta, gurb ann do na coimircí sin sa tríú tír sin agus ar choinníoll go bhfuair an tríú tír na sonraí i gcomhthéacs imscrúdú coiriúil i gcomhréir leis na ceanglais nós imeachta agus na coimircí is infheidhme faoin dlí náisiúnta coiriúil.

    Europol should also be able to process personal data that are necessary for its support to a specific criminal investigation in one or more Member States where those data are provided by a third country, provided that: the third country is the subject of an adequacy decision in accordance with Directive (EU) 2016/680 of the European Parliament and of the Council (‘adequacy decision’); an international agreement with that third country has been concluded by the Union pursuant to Article 218 of the Treaty on the Functioning of the European Union (TFEU) that includes the transfer of personal data for law enforcement purposes (‘international agreement’); a cooperation agreement allowing for the exchange of personal data has been concluded between Europol and the third country prior to the entry into force of Regulation (EU) 2016/794 (‘cooperation agreement’); or appropriate safeguards with regard to the protection of personal data are provided for in a legally binding instrument or Europol concludes, based on an assessment of all the circumstances surrounding the transfer of personal data, that those safeguards exist in that third country and provided that the third country obtained the data in the context of a criminal investigation in accordance with procedural requirements and safeguards applicable under its national criminal law.

    Rialachán (AE) 2022/991 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle an 8 Meitheamh 2022 lena leasaítear Rialachán (AE) 2016/794, a mhéid a bhaineann le comhar Europol le páirtithe príobháideacha, an phróiseáil a dhéanann Europol ar shonraí pearsanta chun tacú le himscrúduithe coiriúla, agus ról Europol maidir le taighde agus nuálaíocht

  12. #2632346

    Is tionscnamh slándála é EMPACT (an tArdán Ildisciplíneach Eorpach i gCoinne Bagairtí Coiriúla) atá á chur ar aghaidh ag Ballstáit AE chun bagairtí a bhaineann le coireacht eagraithe agus thromchúiseach idirnáisiúnta a aithint, a chur in ord tosaíochta agus aghaidh a thabhairt orthu.

    EMPACT (European Multidisciplinary Platform Against Criminal Threats) is a security initiative driven by EU Member States to identify, prioritise and address threats posed by organised and serious international crime.

    TUARASCÁIL ÓN gCOIMISIÚN CHUIG PARLAIMINT NA hEORPA, CHUIG AN gCOMHAIRLE AGUS CHUIG AN mBANC CEANNAIS EORPACH maidir le cur chun feidhme agus torthaí chlár Pericles IV chun an euro a chosaint ar ghóchumadh in 2021

  13. #1782368

    Leis an Treoir seo, urramaítear cearta bunúsacha agus cloítear leis na prionsabail a aithnítear le hAirteagal 6 CAE agus le Cairt um Chearta Bunúsacha an Aontais Eorpaigh, go háirithe an ceart go ndéanfar an saol príobháideach agus saol an teaghlaigh a urramú, an ceart go ndéanfar sonraí pearsanta a chosaint, an toirmeasc ar idirdhealú, an tsaoirse chun gnó a sheoladh, an ceart chun leighis éifeachtaigh agus chun trialach córa, toimhde na neamhchiontachta agus cearta na cosanta agus prionsabail na dlíthiúlachta agus na comhréireachta i dtaca le cionta coiriúla agus pionóis, mar aon leis na cearta bunúsacha agus na prionsabail bhunúsacha dá bhforáiltear sa dlí idirnáisiúnta agus le comhaontuithe idirnáisiúnta a bhfuil an tAontas ina pháirtí iontu nó a bhfuil na Ballstáit uile ina bpáirtí iontu, lena n-áirítear an Coinbhinsiún Eorpach chun Cearta an Duine agus Saoirsí Bunúsacha a Chosaint, agus i mbunreachtanna na mBallstát, sna réimsí faoi seach dá gcur i bhfeidhm.

    This Directive respects fundamental rights and observes the principles recognised by Article 6 TEU and by the Charter of Fundamental Rights of the European Union, in particular the right to respect for one’s private and family life, the right to the protection of personal data, the prohibition of discrimination, the freedom to conduct a business, the right to an effective remedy and to a fair trial, the presumption of innocence and the right of defence and the principles of the legality and proportionality of criminal offences and penalties, as well as the fundamental rights and principles provided for in international law and international agreements to which the Union or all the Member States are party, including the European Convention for the Protection of Human Rights and Fundamental Freedoms, and in Member States’ constitutions, in their respective fields of application.

    Treoir (AE) 2019/1153ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle an 20 Meitheamh 2019 lena leagtar síos rialacha lena n-éascaítear úsáid faisnéise airgeadais agus faisnéise eile le haghaidh cionta coiriúla áirithe a chosc, a bhrath, a imscrúdú nó a ionchúiseamh agus lena n-aisghairtear Cinneadh 2000/642/CGB ón gComhairle

  14. #1791703

    D'fhonn éifeachtacht agus éifeachtúlacht na seiceálacha ag na teorainneacha seachtracha a fheabhsú, d'fhonn rannchuidiú le hinimirce neamhdhleathach a chosc agus a chomhrac agus d'fhonn leibhéal ard slándála a áirithiú laistigh de limistéar saoirse, slándála agus ceartais an Aontais, lena n-áirítear slándáil phoiblí agus beartas poiblí a chothabháil agus an tslándáil a chosaint ar chríocha na mBallstát, d'fhonn feabhas a chur ar chur chun feidhme an chomhbheartais víosaí, d'fhonn cuidiú a thabhairt chun scrúdú a dhéanamh ar na hiarratais ar chosaint idirnáisiúnta, d'fhonn rannchuidiú le cosc, brath agus imscrúdú cionta sceimhlitheoireachta agus cionta coiriúla tromchúiseacha eile, d'fhonn sainaithint daoine nach eol cé hiad nó sainaithint taisí daonna gan aithne i gcás tubaiste nádúrtha, timpiste nó ionsaithe sceimhlitheoireachta a éascú agus d'fhonn iontaoibh an phobail i gcóras imirce agus tearmainn an Aontais, i mbearta slándála an Aontais agus in acmhainneachtaí an Aontais maidir le bainistiú a dhéanamh ar an teorainn sheachtrach a choimeád, ba cheart idir-inoibritheacht a bhunú idir córais faisnéise AE, eadhon an Córas Dul Isteach/Imeachta (EES), an Córas Faisnéise Víosaí (VIS), an Córas Eorpach um Fhaisnéis agus Údarú Taistil (ETIAS), Eurodac, Córas Faisnéise Schengen (SIS) agus an Córas Faisnéise Eorpach um Thaifid Choiriúla le haghaidh Náisiúnaigh Tríú Tír (ECRIS-TCN) chun go mbeadh na córais faisnéise AE agus a gcuid sonraí ag forlíonadh a chéile, agus fós urraim á tabhairt do chearta bunúsacha daoine aonair, go háirithe an ceart go ndéanfaí sonraí pearsanta a chosaint.

    With a view to improving the effectiveness and efficiency of checks at the external borders, to contributing to prevention and combating illegal immigration and to contributing to a high level of security within the area of freedom, security and justice of the Union, including the maintenance of public security and public policy and safeguarding security in the territories of the Member States, to improving the implementation of the common visa policy, to assisting in the examination of applications for international protection, to contributing to the prevention, detection and investigation of terrorist offences and other serious criminal offences, to facilitating the identificaton of unknown persons who are unable to identify themselves or unidentified human remains in the case of a natural disaster, accident or terrorist attack, in order to maintain public trust in the Union migration and asylum system, Union security measures and Union capabilities to manage the external border, interoperability between EU information systems, namely the Entry/Exit System (EES), the Visa Information System (VIS), the European Travel Information and Authorisation System (ETIAS), Eurodac, the Schengen Information System (SIS), and the European Criminal Records Information System for Third-Country Nationals (ECRIS-TCN) should be established in order for these EU information systems and their data to supplement each other while respecting the fundamental rights of individuals, in particular the right to protection of personal data.

    Rialachán (AE) 2019/817 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle an 20 Bealtaine 2019 maidir le creat a bhunú le haghaidh idir-inoibritheacht idir córais faisnéise AE i réimse na dteorainneacha agus na víosaí agus lena leasaítear Rialacháin (CE) Uimh. 767/2008, (AE) 2016/399, (AE) 2017/2226, (AE) 2018/1240, (AE) 2018/1726 agus (AE) 2018/1861 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle agus Cinntí 2004/512/CE agus 2008/633/CGB ón gComhairle

  15. #1792963

    D'fhonn éifeachtacht agus éifeachtúlacht na seiceálacha ag na teorainneacha seachtracha a fheabhsú, d'fhonn rannchuidiú le hinimirce neamhdhleathach a chosc agus a chomhrac agus d'fhonn leibhéal ard slándála a áirithiú laistigh de limistéar saoirse, slándála agus ceartais an Aontais, lena n-áirítear slándáil phoiblí agus beartas poiblí a chothabháil agus an tslándáil a chosaint ar chríocha na mBallstát, d'fhonn feabhas a chur ar chur chun feidhme an chomhbheartais víosaí, d'fhonn cuidiú a thabhairt chun scrúdú a dhéanamh ar na hiarratais ar chosaint idirnáisiúnta, d'fhonn rannchuidiú le cosc, brath agus imscrúdú cionta sceimhlitheoireachta agus cionta coiriúla tromchúiseacha eile, d'fhonn sainaithint daoine nach eol cé hiad nó sainaithint taisí daonna gan aithne i gcás tubaiste nádúrtha, timpiste nó ionsaí sceimhlitheoireachta a éascú, agus d'fhonn iontaoibh an phobail i gcóras imirce agus tearmainn an Aontais, i mbearta slándála an Aontais agus in acmhainneachtaí an Aontais maidir le bainistiú a dhéanamh ar an teorainn sheachtrach a choimeád, ba cheart idir-inoibritheacht a bhunú idir córais faisnéise AE, eadhon an Córas Dul Isteach/Imeachta (EES), an Córas Faisnéise Víosaí (VIS), an Córas Eorpach um Fhaisnéis agus Údarú Taistil (ETIAS), Eurodac, Córas Faisnéise Schengen (SIS) agus an Córas Faisnéise Eorpach um Thaifid Choiriúla le haghaidh Náisiúnaigh Tríú Tír (ECRIS-TCN) chun go mbeadh na córais faisnéise AE sin agus a gcuid sonraí ag forlíonadh a chéile, agus fós urraim á tabhairt do chearta bunúsacha daoine aonair, go háirithe an ceart go ndéanfaí sonraí pearsanta a chosaint.

    With a view to improving the effectiveness and efficiency of checks at the external borders, to contributing to prevention and combating illegal immigration and to contributing to a high level of security within the area of freedom, security and justice of the Union, including the maintenance of public security and public policy and safeguarding security in the territories of the Member States, to improving the implementation of the common visa policy, to assisting in the examination of applications for international protection, to contributing to the prevention, detection and investigation of terrorist offences and other serious criminal offences, to facilitating the identificaton of unknown persons who are unable to identify themselves or unidentified human remainsin the case of a natural disaster, accident or terrorist attack, in order to maintain public trust in the Union migration and asylum system, Union security measures and Union capabilities to manage the external border, interoperability between EU information systems, namely the Entry/Exit System (EES), the Visa Information System (VIS), the European Travel Information and Authorisation System (ETIAS), Eurodac, the Schengen Information System (SIS), and the European Criminal Records Information System for Third-Country Nationals (ECRIS-TCN) should be established in order for these EU information systems and their data to supplement each other while respecting the fundamental rights of individuals, in particular the right to protection of personal data.

    Rialachán (AE) 2019/818 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle an 20 Bealtaine 2019 maidir le creat a bhunú le haghaidh idir-inoibritheacht idir córais faisnéise AE i réimse an chomhair phóilíneachta agus an chomhair bhreithiúnaigh, an tearmainn agus na himirce agus lena leasaítear Rialacháin (AE) 2018/1726, (AE) 2018/1862 agus (AE) 2019/816

  16. #2195733

    Ba cheart go mbeadh an Ghníomhaireacht in ann sonraí pearsanta a phróiseáil chun a cuid cúraimí a dhéanamh maidir le cúnamh oibríochtúil agus teicniúil a sholáthar do na Ballstáit, le hathlonnú, le héascú ar mhalartú faisnéise leis na Ballstáit, leis an nGníomhaireacht Eorpach um an nGarda Teorann agus Cósta, le Europol nó le Gníomhaireacht an Aontais Eorpaigh um Chomhar Ceartais Choiriúil (Eurojust), a bunaíodh le Rialachán (AE) 2018/1727 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle, agus le hanailís a dhéanamh ar fhaisnéis faoi staid an tearmainn, chun críche sampláil cásanna a dhéanamh chun críche cleachtadh faireacháin, chun críoch na féidearthachta go mbeidh sí ag déileáil le hiarratais ar chosaint idirnáisiúnta, faoi chuimsiú faisnéis arna fáil le linn di a cúraimí a dhéanamh sna foirne tacaíochta don bhainistiú imirce ag láithreacha práinne, agus chun críoch riaracháin.

    The Agency should only process personal data in order to perform its tasks relating to the provision of operational and technical assistance to Member States, to resettlement, to the facilitation of the exchange of information with Member States, the European Border and Coast Guard Agency, Europol or the European Union Agency for Criminal Justice Cooperation (Eurojust), established by Regulation (EU) 2018/1727 of the European Parliament and of the Council, and to the analysis of information on the situation of asylum, for the purpose of carrying out case sampling for the purposes of the monitoring exercise and of potentially handling applications for international protection, in the framework of information obtained in the course of performing its tasks in migration management support teams at hotspot areas, and for administrative purposes.

    Rialachán (AE) 2021/2303 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle an 15 Nollaig 2021 maidir le Gníomhaireacht an Aontais Eorpaigh um Thearmann agus lena n-aisghairtear Rialachán (AE) Uimh. 439/2010

  17. #3049308

    ag tabhairt dá haire gurb ann do chleachtas leanúnach an Lárionaid maidir le comhar le Gníomhaireachtaí eile de chuid an Aontais agus le comhpháirtithe idirnáisiúnta; á chur in iúl gur geal léi gur chomhoibrigh an Lárionad, mar chomhalta de Mhol Nuálaíochta nuabhunaithe an Aontais don tSlándáil Inmheánach, leis an gComhairle Chomhpháirteach Taighde agus le Europol chun treoirthionscadal arna chomhordú ag an Aontas a chur chun feidhme chun creat solúbtha bogearraí il-úsáideoirí ar líne a fhorbairt chun faireachán a dhéanamh ar ghníomhaíochtaí coiriúla ar an Idirlíon dorcha; ag tabhairt dá haire, faoi chuimsiú líonra Gníomhaireachtaí um cheartas agus gnóthaí baile, gur ann do chomhar an Lárionaid le Gníomhaireacht an Aontais Eorpaigh um Oiliúint i bhForfheidhmiú an Dlí (CEPOL) chun ardán oiliúna CEPOL-bhunaithe LEEd a úsáid; ag tabhairt dá haire, thairis sin, gurb ann do chomhar an Lárionaid le Gníomhaireacht an Aontais Eorpaigh um Thearmann don staidéar ina ndéantar iniúchadh ar fhadhbanna a bhaineann le húsáid substaintí agus ar na freagairtí atá ann cheana i measc gairmithe i gcomhthéacs fhála na hEorpa; ag tabhairt dá haire, thairis sin, tionscadail um chomhar teicniúil an Lárionaid (IPA7, EU4MD agus EMCDDA don tSeoirsia) le tríú tíortha arna gcur chun feidhme in 2021 i réimsí amhail faisnéis faoi dhrugaí agus bagairtí sláinte agus slándála a bhaineann le drugaí;

    Notes the Centre’s ongoing practice of cooperation with other Union Agencies and international partners; welcomes that the Centre, as a member of the newly established EU Innovation Hub for Internal Security, cooperated with the Joint Research Council and Europol in implementing a Union-coordinated pilot project to develop a flexible online multi-user software framework for monitoring darknet criminal activities; notes, in the framework of the justice and home affairs Agencies’ network, the Centre’s cooperation with the European Union Agency for Law Enforcement Training (CEPOL) for the use of the CEPOL-based training platform LEEd; further notes the Centre’s cooperation with the European Union Agency for Asylum for the study exploring substance-use-related problems and existing responses among professionals in the European reception context; further notes the Centre’s technical cooperation projects (IPA7, EU4MD and the EMCDDA for Georgia) with third countries implemented in 2021 in areas such as drugs information and drug-related health and security threats;

    Rún (AE) 2023/1899 ó pharlaimint na hEorpa an 10 Bealtaine 2023 ina bhfuil barúlacha atá in gcuid dhílis den chinneadh maidir le hurscaoileadh i ndáil le cur chun feidhme bhuiséad an Lárionaid Faireacháin Eorpaigh um Dhrugaí (EMCDDA) agus um Andúil i nDrugaí don bhliain airgeadais 2021

  18. #1603748

    An Bille um Cheartas Coiriúil (Cionta Sceimhlitheoireachta) 2002 dá chumasú don Stát gealltanais faoina ndeachthas mar chuid den chomhphobal idirnáisiúnta a chomhall, do leasú na nAchtanna um Chiontaí in aghaidh an Stáit 1939 go 1998 agus an Achta um Barántas Gabhála Eorpach 2003, agus do dhéanamh socrú i dtaobh nithe gaolmhara, lena n-áirítear sonraí cumarsáide a choinneáil

    CRIMINAL JUSTICE (TERRORIST OFFENCES) BILL 2002 TO ENABLE THE STATE TO MEET COMMITMENTS UNDERTAKEN AS PART OF THE INTERNATIONAL COMMUNITY, TO AMEND THE OFFENCES AGAINST THE STATE ACTS 1939 TO 1998 AND THE EUROPEAN ARREST WARRANT ACT 2003, AND TO MAKE PROVISION FOR RELATED MATTERS INCLUDING THE RETENTION OF COMMUNICATIONS DATA

    Riar na hOibre (Dáil Éireann/Seanad Éireann)

  19. #1607815

    Rialacháin na gComhphobal Eorpach (An Binse Coiriúil Idirnáisiúnta don iar-Iúgslaiv (ICTY)) (Smachtbhannaí Airgeadais) (Uimh. 2) 2005 (I.R. Uimh. 357 de 2005).

    EUROPEAN COMMUNITIES (INTERNATIONAL CRIMINAL TRIBUNAL FOR THE FORMER YUGOSLAVIA (ICTY)) (FINANCIAL SANCTIONS) REGULATIONS (NO. 2) 2005 (S.I. NO. 357 OF 2005).

    Riar na hOibre (Dáil Éireann/Seanad Éireann)

  20. #1626448

    Togra le haghaidh Cinneadh ón gComhairle lena n-údaraítear do Bhallstáit daingniú a dhéanamh, ar mhaithe leis an Aontas Eorpach, ar Phrótacal 2014 a ghabhann leis an gCoinbhinsiún um Shaothar faoi Chuing, 1930, de chuid na hEagraíochta Oibreachais Idirnáisiúnta maidir le nithe a bhaineann le comhar breithiúnach in ábhair choiriúla mar aon le nóta faisnéise míniúcháin. COM (2014) 559.

    PROPOSAL FOR A COUNCIL DECISION AUTHORISING MEMBER STATES TO RATIFY, IN THE INTEREST OF THE EUROPEAN UNION, THE PROTOCOL OF 2014 TO THE FORCED LABOUR CONVENTION, 1930, OF THE INTERNATIONAL LABOUR ORGANISATION WITH REGARD TO MATTERS RELATED TO JUDICIAL COOPERATION IN CRIMINAL MATTERS TOGETHER WITH EXPLANATORY INFORMATION NOTE. COM (2014) 559.

    Riar na hOibre (Dáil Éireann/Seanad Éireann)

  21. #1726362

    I gcásanna den sórt sin, ba cheart do na húdaráis inniúla úsáid a bhaint as ionstraimí comhair sonracha i ndlí an Aontais nó faoi comhaontuithe idirnáisiúnta, ag brath ar an ábhar i gcás ar leith, amhail, i réimse an chomhair póilíneachta, an bhreithiúnais choiriúil nó shibhialta nó in ábhair riaracháin faoi seach, Cinneadh Réime 2006/960/CGB ón gComhairle, Treoir 2014/41/AE ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle, Coinbhinsiún Chomhairle na hEorpa maidir le Cibearchoireacht, Rialachán (CE) Uimh. 1206/2001 ón gComhairle, Treoir 2006/112/CE ón gComhairle agus Rialachán (AE) Uimh. 904/2010 ón gComhairle.

    In such cases, competent authorities should use specific cooperation instruments in Union law or under international agreements, depending on the subject matter in a given case, such as, in the area of police cooperation, criminal or civil justice or in administrative matters respectively, Council Framework Decision 2006/960/JHA, Directive 2014/41/EU of the European Parliament and of the Council, the Convention on Cybercrime of the Council of Europe, Council Regulation (EC) No 1206/2001, Council Directive 2006/112/EC and Council Regulation (EU) No 904/2010.

    Rialachán (AE) 2018/1807 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle an 14 Samhain 2018 maidir le creat le haghaidh saorshreabhadh sonraí neamhphearsanta san Aontas Eorpach ((Téacs atá ábhartha maidir le LEE))

  22. #1769524

    3.Féadfar go mbeidh ceanglais ar údaráis inniúla tríú tíortha agus ar eagraíochtaí idirnáisiúnta comhoibriú le hOifig an Ionchúisitheora Phoiblí Eorpaigh (OIPE), i gcomhréir le Comhaontuithe Cúnaimh Fhrithpháirtigh Dlí, nuair a dhéanann sé imscrúduithe i gcionta coiriúla a thagann faoina inniúlacht i gcomhréir le Rialachán (AE) 2017/1939.

    3.Competent authorities of third countries and international organisations may also be required to cooperate with the European Public Prosecutor's Office (EPPO), in accordance with Mutual Legal Assistance Agreements, when it carries out investigations into criminal offences falling within its competence in accordance with Regulation (EU) 2017/1939.

    Togra le haghaidh RIALACHÁN Ó PHARLAIMINT NA hEORPA AGUS ÓN gCOMHAIRLE lena mbunaítear Fís Eorpach – an Clár réime um Thaighde agus um Nuálaíocht, lena leagtar síos na rialacha maidir le rannpháirtíocht agus leathadh

  23. #1871372

    De bhun Airteagal 16(1) de Rialachán (AE) 2017/1939, tá gach Ballstát rannpháirteach le triúr iarrthóirí ar phost an Ionchúisitheora Eorpaigh a ainmniú as measc iarrthóirí atá ina gcomhaltaí gníomhacha de sheirbhís ionchúisithe nó de bhreithiúnacht an Bhallstáit ábhartha, nach bhfuil a neamhspleáchas inchurtha in amhras agus ag a bhfuil na cáilíochtaí is ga lena gceapadh d'ardoifig ionchúisimh nó bhreithiúnach ina mBallstáit faoi seach, agus ag a bhfuil an taithí phraiticiúil ar chórais dlí náisiúnta, ar imscrúduithe airgeadais agus ar chomhar breithiúnach idirnáisiúnta in ábhair choiriúla.

    Pursuant to Article 16(1) of Regulation (EU) 2017/1939, each participating Member State is to nominate three candidates for the position of European Prosecutor from among candidates who are active members of the public prosecution service or judiciary of the relevant Member State, whose independence is beyond doubt and who possess the qualifications required for appointment to high prosecutorial or judicial office in their respective Member States, and who have relevant practical experience of national legal systems, of financial investigations and of international judicial cooperation in criminal matters.

    Cinneadh Cur Chun Feidhme (AE) 2020/1117 ón gComhairle an 27 Iúil 2020 lena gceaptar Ionchúisitheoirí Eorpacha Oifig an Ionchúisitheora Phoiblí Eorpaigh

  24. #2098660

    ciallaíonn “gníomhaíocht oibríochtúil de chuid thimthriall beartais an Aontais/EMPACT” gníomhaíocht a dhéantar faoi chuimsiú thimthriall beartais an Aontais um choireacht eagraithe thromchúiseach idirnáisiúnta tríd an Ardán Eorpach Ildisciplíneach i gCoinne Bagairtí Coiriúla (EMPACT), arb é is aidhm di na bagairtí coireachta eagraithe tromchúisí is tábhachtaí ar an Aontas a chomhrac tríd an gcomhar idir na Ballstáit, institiúidí, comhlachtaí, oifigí agus gníomhaireachtaí an Aontais agus, i gcás inarb ábhartha, tríú tíortha agus eagraíochtaí idirnáisiúnta a spreagadh;

    ‘EU policy cycle/EMPACT operational action’ means an action undertaken in the framework of the EU policy cycle for organised and serious international crime through the European Multidisciplinary Platform against Criminal Threats (EMPACT), the aim of which is to fight the most important serious and organised crime threats to the Union by encouraging cooperation between Member States, Union institutions, bodies, offices and agencies and, where relevant, third countries and international organisations;

    Rialachán (AE) 2021/1149 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle an 7 Iúil 2021 lena mbunaítear an Ciste Slándála Inmheánaí

  25. #2253879

    Ina theannta sin d’athdhearbhaigh an Chomhairle Eorpach Dearbhú Versailles an 11 Márta 2022 ina maítear, go háirithe, gur díol sásaimh é an cinneadh a rinne ionchúisitheoir na Cúirte Coiriúla Idirnáisiúnta tús a chur le himscrúdú maidir le coireanna faoina dlínse.

    The European Council furthermore reaffirmed the Versailles Declaration of 11 March 2022 which, in particular, welcomed the decision of the prosecutor of the International Criminal Court to open an investigation for crimes falling under its jurisdiction.

    Cinneadh (CBES) 2022/638 ón gComhairle an 13 Aibreán 2022 lena leasaítear Cinneadh 2014/486/CBES maidir le Misean Comhairleach an Aontais Eorpaigh le haghaidh Athchóiriú na hEarnála Sibhialtaí Slándála san Úcráin (EUAM Ukraine)

  26. #2253896

    Áiritheoidh EUAM Ukraine go mbeidh an Chúirt Choiriúil Idirnáisiúnta agus Gníomhaireacht an Aontais Eorpaigh um Chomhar Ceartais Choiriúil (EUROJUST), chomh maith leis na Ballstáit ar aon chéim le chéile agus tacaíocht dhíreach á tabhairt acu i dtaca le coireanna idirnáisiúnta san Úcráin a imscrúdú agus a ionchúiseamh.

    EUAM Ukraine shall ensure close coordination with the International Criminal Court and with the European Union Agency for Criminal Justice Cooperation (EUROJUST), as well as with Member States acting in direct support of the investigation and prosecution of international crimes in Ukraine.

    Cinneadh (CBES) 2022/638 ón gComhairle an 13 Aibreán 2022 lena leasaítear Cinneadh 2014/486/CBES maidir le Misean Comhairleach an Aontais Eorpaigh le haghaidh Athchóiriú na hEarnála Sibhialtaí Slándála san Úcráin (EUAM Ukraine)

  27. #2257817

    Maidir le haistrithe idirnáisiúnta ar bhonn Comhaontú idir Stáit Aontaithe Mheiriceá agus an tAontas Eorpach maidir le cosaint faisnéise pearsanta a bhaineann le cionta coiriúla a chosc, a imscrúdú, a bhrath agus a ionchúiseamh (“an Scáth-Chomhaontú”), cuirfidh na Ballstáit in iúl d’údaráis inniúla na Stát Aontaithe, chun críocha Airteagal 14, mír 1.b, den Phrótacal, go bhfuil feidhm ag an Scáth-Chomhaontú maidir le haistrithe cómhalartacha sonraí pearsanta faoin bPrótacal idir údaráis inniúla.

    With regard to international transfers on the basis of the Agreement between the United States of America and the European Union on the protection of personal information relating to the prevention, investigation, detection, and prosecution of criminal offences (‘the Umbrella Agreement’), Member States shall, for the purposes of Article 14, paragraph 1.b, of the Protocol, communicate to the competent authorities of the United States that the Umbrella Agreement applies to the reciprocal transfers of personal data under the Protocol between competent authorities.

    Cinneadh (AE) 2022/722 ón gComhairle an 5 Aibreán 2022 lena n-údaraítear do na Ballstáit, chun leas an Aontais Eorpaigh, an Dara Prótacal Breise a ghabhann leis an gCoinbhinsiún maidir le Cibearchoireacht a shíniú, Prótacal i ndáil le comhar feabhsaithe agus nochtadh fianaise leictreonaí

  28. #2362945

    Maidir le fianaise a bhaineann le cinedhíothú, coireanna in aghaidh an chine dhaonna, coireanna cogaidh agus cionta coiriúla gaolmhara a chaomhnú, a anailísiú agus a stóráil sa tsaoráid um bainistiú agus stóráil uathoibrithe sonraí, agus maidir le hinrochtaineacht na fianaise sin, nuair is gá agus nuair is iomchuí, ag na húdaráis náisiúnta inniúla agus ag na húdaráis bhreithiúnacha idirnáisiúnta, ba cheart na caighdeáin is airde maidir le cibearshlándáil agus cosaint sonraí a chomhlíonadh, i gcomhréir le hAirteagail 7 agus 8 de Chairt um Chearta Bunúsacha an Aontais Eorpaigh, Rialachán (AE) 2018/1725, go háirithe Airteagal 91 de, agus na rialacha sonracha cosanta sonraí a leagtar amach i Rialachán (AE) 2018/1727.

    The preservation, analysis and storage of evidence relating to genocide, crimes against humanity, war crimes and related criminal offences in the automated data management and storage facility, and the accessibility of that evidence, whenever necessary and appropriate, by the competent national authorities and international judicial authorities, should comply with the highest standards of cyber security and data protection, in accordance with Articles 7 and 8 of the Charter of Fundamental Rights of the European Union, Regulation (EU) 2018/1725, in particular Article 91 thereof, and the specific data protection rules set out in Regulation (EU) 2018/1727.

    Rialachán (AE) 2022/838 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle an 30 Bealtaine 2022 lena leasaítear Rialachán (AE) 2018/1727 a mhéid a bhaineann le fianaise a chaomhnú, a anailísiú agus a stóráil ag Eurojust, ar fianaise í a bhaineann le cinedhíothú, coireanna in aghaidh an chine dhaonna, coireanna cogaidh agus cionta coiriúla gaolmhara

  29. #2375677

    Leanúint de na hiarrachtaí i réimse an choisc agus an chomhraic in aghaidh na coireachta eagraithe, go háirithe i gcreat Thimthriall Beartais an Aontais chun dul i ngleic le coireacht idirnáisiúnta eagraithe agus thromchúiseach/an Ardáin Eorpaigh Ildisciplínigh i gCoinne Bagairtí Coiriúla (EMPACT);

    Continue efforts in the area of prevention and fight against organised crime, notably in the framework of the EU Policy Cycle to tackle organised and serious international crime / European Multidisciplinary Platform Against Criminal Threats (EMPACT);

    Moladh Uimh. 1/2022 ó Chomhairle Comhlachais Ae-an tSeoirsia an 16 Lúnasa 2022 maidir le Clár Oibre Comhlachais AE-an tSeoirsia 2021-2027 [2022/1422]

  30. #2436698

    I gcás inarb ábhartha agus inarb iomchuí, ba cheart do na Ballstáit a bheith in ann na moltaí maidir le comhar trasteorann i bhforfheidhmiú oibríochtúil an dlí a chur chun feidhme i gcomhthéacs an Ardáin Eorpaigh Ildisciplínigh i gCoinne Bagairtí Coiriúla chun dul i ngleic leis na bagairtí sainaitheanta agus tosaíochta a thagann ón gcoireacht idirnáisiúnta thromchúiseach eagraithe.

    Where relevant and appropriate, it should be possible for Member States to implement the recommendations on cross-border operational law enforcement cooperation in the context of the European Multidisciplinary Platform Against Criminal Threats (EMPACT) to tackle identified and prioritised threats posed by serious and organised international crime.

    Moladh (AE) 2022/915 ón gComhairle an 9 Meitheamh 2022 maidir le comhar oibríochtúil i bhforfheidhmiú an dlí

  31. #2682348

    Maidir le haistrithe idirnáisiúnta ar bhonn Comhaontú idir Stáit Aontaithe Mheiriceá agus an tAontas Eorpach maidir le cosaint faisnéise pearsanta a bhaineann le cionta coiriúla a chosc, a imscrúdú, a bhrath agus a ionchúiseamh (“an Scáth-Chomhaontú”), cuirfidh na Ballstáit in iúl d’údaráis inniúla na Stát Aontaithe, chun críocha Airteagal 14, mír 1.b, den Phrótacal, go bhfuil feidhm ag an Scáth-Chomhaontú maidir le haistrithe cómhalartacha sonraí pearsanta faoin bPrótacal idir údaráis inniúla.

    With regard to international transfers on the basis of the Agreement between the United States of America and the European Union on the protection of personal information relating to the prevention, investigation, detection, and prosecution of criminal offences (‘the Umbrella Agreement’), Member States shall, for the purposes of Article 14, paragraph 1.b, of the Protocol, communicate to the competent authorities of the United States that the Umbrella Agreement applies to the reciprocal transfers of personal data under the Protocol between competent authorities.

    Cinneadh (AE) 2023/436 ón gComhairle an 14 Feabhra 2023 lena n-údaraítear do na Ballstáit, chun leas an Aontais Eorpaigh, an Dara Prótacal Breise a ghabhann leis an gCoinbhinsiún maidir le Cibearchoireacht a dhaingniú, Prótacal i ndáil le comhar feabhsaithe agus nochtadh fianaise leictreonaí

  32. #2691372

    I bhfianaise líon mór na moltaí arna bhforbairt ag eagraíochtaí idirnáisiúnta i réimse na coinneála coiriúla, d’fhéadfadh sé nach mbeadh rochtain éasca orthu i gcónaí ag breithiúna agus ionchúisitheoirí aonair sna Ballstáit a bhfuil orthu measúnú a dhéanamh ar dhálaí coinneála sula ndéanann siad a gcuid cinntí, bíodh sin i gcomhthéacs barántais ghabhála Eorpaigh nó ar an leibhéal náisiúnta.

    Given the vast number of recommendations developed by international organisations in the area of criminal detention, these may not always be easily accessible for individual judges and prosecutors in the Member States who have to assess detention conditions before taking their decisions, either in the context of a European arrest warrant or at national level.

    Moladh (AE) 2023/681 ón gCoimisiún an 8. Nollaig 2022 maidir le cearta nós imeachta daoine atá faoi dhrochamhras agus daoine cúisithe atá faoi réir coinneáil réamhthrialach agus maidir le coinníollacha coinneála ábhartha

  33. #2792809

    De bhun Airteagal 16(1) de Rialachán (AE) 2017/1939, tá gach Ballstát rannpháirteach le triúr iarrthóirí ar phost an Ionchúisitheora Eorpaigh a ainmniú as measc iarrthóirí atá ina gcomhaltaí gníomhacha de sheirbhís ionchúisithe nó de bhreithiúnacht an Bhallstáit ábhartha, nach bhfuil a neamhspleáchas inchurtha in amhras agus ag a bhfuil na cáilíochtaí is gá lena gceapadh d’ardoifig ionchúisimh nó bhreithiúnach ina mBallstáit faoi seach, agus ag a bhfuil an taithí phraiticiúil ar chórais dlí náisiúnta, ar imscrúduithe airgeadais agus ar chomhar breithiúnach idirnáisiúnta in ábhair choiriúla.

    Pursuant to Article 16(1) of Regulation (EU) 2017/1939, each participating Member State is to nominate three candidates for the position of European Prosecutor from among candidates who are active members of the public prosecution service or judiciary of the relevant Member State, whose independence is beyond doubt and who possess the qualifications required for appointment to high prosecutorial or judicial office in their respective Member States, and who have relevant practical experience of national legal systems, of financial investigations and of international judicial cooperation in criminal matters.

    Cinneadh (AE) 2023/1335 ón gComhairle an 27 Meitheamh 2023 lena gceaptar Ionchúisitheoirí Eorpacha Oifig an Ionchúisitheora Phoiblí Eorpaigh

  34. #2796675

    De bhun Airteagal 16(1) de Rialachán (AE) 2017/1939, tá gach Ballstát rannpháirteach le triúr iarrthóirí ar phost an Ionchúisitheora Eorpaigh a ainmniú as measc iarrthóirí atá ina gcomhaltaí gníomhacha de sheirbhís ionchúisithe nó de bhreithiúnacht an Bhallstáit ábhartha, nach bhfuil a neamhspleáchas inchurtha in amhras agus ag a bhfuil na cáilíochtaí is gá lena gceapadh d’ardoifig ionchúisimh nó bhreithiúnach ina mBallstáit faoi seach, agus ag a bhfuil an taithí phraiticiúil ar chórais dlí náisiúnta, ar imscrúduithe airgeadais agus ar chomhar breithiúnach idirnáisiúnta in ábhair choiriúla.

    Pursuant to Article 16(1) of Regulation (EU) 2017/1939, each participating Member State is to nominate three candidates for the position of European Prosecutor from among candidates who are active members of the public prosecution service or judiciary of the relevant Member State, whose independence is beyond doubt and who possess the qualifications required for appointment to high prosecutorial or judicial office in their respective Member States, and who have relevant practical experience of national legal systems, of financial investigations and of international judicial cooperation in criminal matters.

    Cinneadh (AE) 2023/1539 ón gComhairle an 20 Iúil 2023 lena gceaptar Ionchúisitheoirí Eorpacha Oifig an Ionchúisitheora Phoiblí Eorpaigh

  35. #2910085

    De bhun Airteagal 16(1) de Rialachán (AE) 2017/1939, tá gach Ballstát rannpháirteach le triúr iarrthóirí ar phost an Ionchúisitheora Eorpaigh a ainmniú as measc iarrthóirí atá ina gcomhaltaí gníomhacha de sheirbhís ionchúisithe nó de bhreithiúnacht an Bhallstáit ábhartha, nach bhfuil a neamhspleáchas inchurtha in amhras agus ag a bhfuil na cáilíochtaí is gá lena gceapadh d’ardoifig ionchúisimh nó bhreithiúnach ina mBallstáit faoi seach, agus ag a bhfuil an taithí phraiticiúil ar chórais dlí náisiúnta, ar imscrúduithe airgeadais agus ar chomhar breithiúnach idirnáisiúnta in ábhair choiriúla.

    Pursuant to Article 16(1) of Regulation (EU) 2017/1939, each participating Member State is to nominate three candidates for the position of European Prosecutor from among candidates who are active members of the public prosecution service or judiciary of the relevant Member State, whose independence is beyond doubt and who possess the qualifications required for appointment to high prosecutorial or judicial office in their respective Member States, and who have relevant practical experience of national legal systems, of financial investigations and of international judicial cooperation in criminal matters.

    Cinneadh (AE) 2023/2098 ón gComhairle an 28 Meán Fómhair 2023 lena gceaptar Ionchúisitheoir Eorpach d’Oifig an Ionchúisitheora Phoiblí Eorpaigh

  36. #3140949

    Ní dochar an Rialachán seo do ghníomhartha dlí de chuid an Aontais agus do ghníomhartha dlí náisiúnta lena ndéantar foráil maidir le comhroinnt sonraí, rochtain ar shonraí agus úsáid sonraí chun cionta coiriúla a chosc, a imscrúdú, a bhrath nó a ionchúiseamh, nó chun pionóis choiriúla a fhorghníomhú, nó chun críoch custaim agus cánachais, gan beann ar an mbunús dlí faoin gConradh ar Fheidhmiú an Aontais Eorpaigh (CFAE) ar ar glacadh gníomhartha dlí den sórt sin de chuid an Aontais, chomh maith le comhar idirnáisiúnta sa réimse sin, go háirithe ar bhonn Choinbhinsiún Chomhairle na hEorpa maidir le Cibearchoireacht, (ETS Uimh 185), arna dhéanamh i mBúdaipeist an 23 Samhain 2001.

    This Regulation is without prejudice to Union and national legal acts providing for the sharing of, access to and the use of data for the purpose of the prevention, investigation, detection or prosecution of criminal offences or for the execution of criminal penalties, or for customs and taxation purposes, irrespective of the legal basis under the Treaty on the Functioning of the European Union (TFEU) on which such Union legal acts were adopted, as well as to international cooperation in that area, in particular on the basis of the Council of Europe Convention on Cybercrime, (ETS No 185), done at Budapest on 23 November 2001.

    Rialachán (AE) 2023/2854 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle an 13 Nollaig 2023 maidir le rialacha comhchuibhithe i dtaca le rochtain chothrom ar shonraí agus úsáid chothrom sonraí agus lena leasaítear Rialachán (AE) 2017/2394 agus Treoir (AE) 2020/1828 (an Gníomh um Shonraí)

  37. #3185051

    Áirítear leis sin tacú le hiarrachtaí comhair cuir i gcás an tArdán Ildisciplíneach Eorpach i gCoinne Bagairtí Coiriúla (‘EMPACT’), ar ardán comhair é atá á chur ar aghaidh ag na Ballstáit chun bagairtí a bhaineann le coireacht eagraithe agus thromchúiseach idirnáisiúnta, amhail coireacht Maoine Intleachtúla, a aithint, a chur in ord tosaíochta agus aghaidh a thabhairt orthu.

    This includes supporting cooperation efforts like The European Multidisciplinary Platform Against Criminal Threats (‘EMPACT’), which is a cooperation platform driven by Member States to identify, prioritise, and address threats posed by organised and serious international crime, such as IP crime.

    Moladh (AE) 2024/915 ón gCoimisiún an 19 Márta 2024 maidir le bearta chun dul i ngleic le góchumadh agus chun forfheidhmiú ceart maoine intleachtúla a fheabhsú