#1016230
An Conbhinsiún um Bia agus Lónadóireacht (Foirne Long), 1946.
Food and Catering (Ships' Crews) Convention, 1946.
An Conbhinsiún um Bia agus Lónadóireacht (Foirne Long), 1946.
Food and Catering (Ships' Crews) Convention, 1946.
Lónadóireacht d’imeachtaí, gníomhaíochtaí seirbhíse lónadóireachta ar conradh agus gníomhaíochtaí seirbhíse bia eile
Event catering, contract catering service activities and other food service activities
Gníomhaíochtaí seirbhíse lónadóireachta ar conradh agus gníomhaíochtaí seirbhíse bia eile
Contract catering service activities and other food service activities
Trealamh i dtionscail an bhia agus na dí, cistiní lónadóireachta móra agus ceaintíní.
Equipment in both food and drink industries, large scale catering kitchens and large scale canteens.
Díghalrú dromchlaí neamh-phóiriúla crua teagmhála neamh-bhia agus teagmhála bia i: Cistineacha tráchtála, Lónadóireacht, Próiseáil bhia agus Miondíol Bia, Ceaintín, Seomraí leithris agus Seomraí Scíthe in óstáin, bialanna, siopaí, scoileanna, oifigí.
Disinfection of food contact and non-food contact hard non-porous surfaces in: Commercial kitchens, Catering, Food processing and Food Retail, Canteen, Bathrooms and Restrooms in hotels, restaurants, stores, schools, offices.
ciallaíonn "miondíol" láimhseáil agus/nó próiseáil bhia agus é a stóráil ag an bpointe díola leis an tomhaltóir deiridh nó ag an bpointe seachadta ar an tomhaltóir deiridh, lena n-áirítear críochfoirt dáilte, oibríochtaí lónadóireachta, ceaintíní monarchan, lónadóireacht in institiúidí, bialanna agus oibríochtaí comhchosúla eile seirbhísí bia, siopaí, ionaid dáilte ollmhargaí agus asraonta mórdhíola;
'retail' means the handling and/or processing of food and its storage at the point of sale or delivery to the final consumer, including distribution terminals, catering operations, factory canteens, institutional catering, restaurants and other similar food service operations, shops, supermarket distribution centres and wholesale outlets;
foluíonn an abairt “obair thighis” bia d'ullamhú in aon tigh ósta no tigh bídh más sa tigh ósta no sa tigh bídh sin amháin, no in áit ina ndeineann an duine ag á mbíonn an tigh ósta no an tigh bídh sin ar siúl béilí do sholáthar, a bheidh beartuithe an bia a hullamhuítear amhlaidh do chaitheamh.
the expression "domestic work" includes the work of preparing food in any hotel or restaurant if the food so prepared is intended only for consumption in such hotel or restaurant or in a place where the person who carries on such hotel or restaurant caters for the supply of meals.
Sa Sceideal seo ciallaíonn "Bunachas Lónadóireachta" áitreabh nó cuid d'áitreabh a úsáidtear go príomha chun bia agus deoch lena gcaitheamh san áitreabh, lena n-áirítear siopaí éisc agus sceallóga prátaí agus parlúis uachtar reoite, a sholáthar ar luach saothair do dhaoine ar bith nach bhfuil ina gcónaí de thuras na huaire san áitreabh.
In this Schedule "Catering Establishment" means a premises or part of a premises primarily used for supplying for reward to any persons, not for the time being; resident on the premises, food or food and drink for consumption on the premises, including fish and chip shops and ice cream parlours.
ag tabhairt dá haire go ndearna an tArd-Rúnaí cinneadh an 22 Márta 2021 deireadh a chur leis an gCoiste Maoirseachta um Cheaintíní, Cafeterias agus an Siopa Foirne (CORECA) bunaithe ar an bhfíoras go bhfuil na gníomhaíochtaí uile san earnáil in áitreabh na Parlaiminte tar éis oibriú faoi chonarthaí lamháltais ó mhí Dheireadh Fómhair 2020, ar conarthaí iad a fheidhmíonn gan aon rannpháirtíocht dhíreach ó bhuiséad na Parlaiminte; á chreidiúint, áfach, gur pointe teagmhála úsáideach a bhí in CORECA idir seirbhísí inniúla na Parlaiminte agus an Coiste Foirne maidir leis an tairiscint bia agus na seirbhísí lónadóireachta, agus go mbeadh sé úsáideach, mar shampla, ról a thabhairt don fhoireann agus aiseolas a fháil uathu maidir leis an oiriúnú a rinneadh le déanaí ar an tairiscint bia i roinnt ionad; á iarraidh, dá bhrí sin, ar an Ardrúnaí CORECA nó pointe teagmhála comhchosúil a athbhunú chun ról a thabhairt d’ionadaithe foirne;
Notes with concern the Secretary-General’s decision of 22 March 2021 to abolish the Supervisory Committee for Canteens, Cafeterias and the Staff Shop (CORECA) based on the fact that since October 2020 all activities in the sector on Parliament’s premises have operated under concession contracts, which function without any direct involvement from Parliament’s budget; believes, however, that CORECA was a useful contact point between Parliament’s competent services and the Staff Committee on the food offer and the catering services, and that it would have been useful, for instance, to involve and receive feedback from the staff about the recent adaptation of the food offer in several venues; calls, therefore, on the Secretary-General to reinstate CORECA or a similar contact point to involve staff representatives;
(b) le bia sonraithe a dhíol i gcúrsa lónadóireachta lena chaitheamh láithreach.
(b) a sale in the course of a catering business of any specified food for immediate consumption.
(c) i ndáil le háitreabh lónadóireachta eile, an dílseánach cláraithe (de réir bhrí na Rialachán Sláinteachais Bia, 1950 go 1989) ar an áitreabh;
(c) in relation to other catering premises, the registered proprietor (within the meaning of the Food Hygiene Regulations 1950 to 1989) of the premises;
An úsáid a baineadh as an idirlíon ar mhaithe le seachadtaí ó bhialanna, ó shraithbhialanna mearbhia, ó sheirbhísí lónadóireachta a cheannach ó ghnóthais nó ó dhaoine príobháideacha trí shuíomh gréasáin nó aip le haghaidh úsáid phríobháideach le 3 mhí anuas
Internet use for buying deliveries from restaurants, fast-food chains, catering services from enterprises or private persons via a website or app for private use in the last 3 months
An t-idirlíon a úsáid ar mhaithe le seachadtaí a cheannach ó bhialanna, ó shraithbhialanna mearbhia, seirbhíse lónadóireachta ó ghnóthais nó ó dhaoine príobháideacha trí shuíomh gréasáin nó aip le haghaidh úsáid phríobháideach le 3 mhí anuas
Internet use for buying deliveries from restaurants, fast-food chains, catering services from enterprises or private persons via a website or app for private use in the last 3 months
Gach dramhbhia ina bhfuil ábhar de bhunadh ainmhíoch, lena n-áirítear ola chócaireachta a thagann ó bhialanna, saoráidí lónadóireachta agus cistineacha, lena n-áirítear cistineacha lárnacha agus cistineacha tí
All waste food containing material of animal origin including used cooking oil originating in restaurants, catering facilities and kitchens, including central kitchens and household kitchens
An t-idirlíon a úsáid ar mhaithe le seachadtaí a cheannach ó bhialanna, ó shraithbhialanna mearbhia, seirbhíse lónadóireachta ó ghnóthais nó ó dhaoine príobháideacha trí shuíomh gréasáin nó aip le haghaidh úsáid phríobháideach le 3 mhí anuas
Internet use for buying deliveries from restaurants, fast-food chains, catering services from enterprises or private persons via a website or app for private use in the last 3 months
An úsáid a baineadh as an idirlíon ar mhaithe le seachadtaí ó bhialanna, ó shraithbhialanna mearbhia nó ó sheirbhísí lónadóireachta a cheannach ó ghnóthais nó ó dhaoine príobháideacha trí shuíomh gréasáin nó aip le haghaidh úsáid phríobháideach le 3 mhí anuas
Internet use for buying deliveries from restaurants, fast-food chains, catering services from enterprises or private persons via a website or app for private use in the last 3 months
An úsáid a baineadh as an idirlíon ar mhaithe le seachadtaí ó bhialanna, ó shraithbhialanna mearbhia nó ó sheirbhísí lónadóireachta a cheannach ó ghnóthais nó ó dhaoine príobháideacha trí shuíomh gréasáin nó aip le haghaidh úsáid phríobháideach le 3 mhí anuas
Internet use for buying deliveries from restaurants, fast-food chains, catering services from enterprises or private persons via a website or app for private use in the last 3 months
An úsáid a baineadh as an idirlíon ar mhaithe le seachadtaí ó bhialanna, ó shraithbhialanna mearbhia nó ó sheirbhísí lónadóireachta a cheannach ó ghnóthais nó ó dhaoine príobháideacha trí shuíomh gréasáin nó aip le haghaidh úsáid phríobháideach le 3 mhí anuas
Internet use for buying deliveries from restaurants, fast-food chains, catering services from enterprises or private persons via a website or app for private use in the last 3 months
ciallaíonn "oll-lónadóir" aon bhunaíocht (lena n-áirítear feithicil nó stainnín seasta nó stainnín soghluaiste), amhail bialanna, ceaintíní, scoileanna, ospidéil agus gnóthais lónadóireachta, ina n-ullmhaítear bia, i gcúrsa gnó, lena chaitheamh ag an tomhaltóir deiridh;
"mass caterer" means any establishment (including a vehicle or a fixed or mobile stall), such as restaurants, canteens, schools, hospitals and catering enterprises in which, in the course of a business, food is prepared to be ready for consumption by the final consumer;
á chur i bhfáth go dtairgtear, trí sholáthar poiblí, luamhán a d’fhéadfadh a bheith láidir chun soláthar bia (áitiúil agus orgánach) níos inbhuanaithe a áirithiú trí chonarthaí lónadóireachta san earnáil phoiblí i gceaintíní scoile agus ospidéil agus chun an tsoghluaisteacht inbhuanaithe a fhorbairt.
stresses that public procurement offers a potentially strong lever for ensuring a more sustainable food supply (local and organic) through public-sector catering contracts in school and hospital canteens, as well as for developing sustainable mobility.
Ciallaíonn “iar-earraí bia” earraí bia, seachas aife lónadóireachta, a monaraíodh mar bhia don duine i gcomhréir iomlán le dlí bia an Aontais ach nach bhfuil ceaptha a thuilleadh mar bhia don duine ar chúiseanna praiticiúla nó lóistíochtúla nó de bharr fadhbanna a bhaineann le monarú nó le pacáistiú nó fabhtanna eile agus nach mbaineann aon riosca sláinte leo agus iad á n-úsáid mar bheatha.
‘Former foodstuffs’ means foodstuffs, other than catering reflux, which were manufactured for human consumption in full compliance with the Union food law but which are no longer intended for human consumption for practical or logistical reasons or due to problems of manufacturing or packaging defects or other defects and which do not present any health risks when used as feed.
ag meabhrú go raibh tionchar diúltach ag paindéim COVID-19 ar fhoireann lónadóireachta na Parlaiminte; á chur in iúl gur geal léi na bearta dlúthpháirtíochta a cuireadh chun feidhme ó Aibreán 2020 go Nollaig 2021, eadhon ‘béilí carthanais’ agus táille leanúnachais gnó a sholáthar sna trí ionad oibre, a chabhraigh ar a laghad chun 37 bpost a chosaint don fhoireann lónadóireachta; ag moladh gurbh í an Pharlaimint an chéad institiúid de chuid an Aontais a sheol clár deonaithe bia, agus gurb í an t-aon institiúid í a rinne gníomhaíocht chun fostaíocht a shábháil le linn ghéarchéim COVID-19; á chur in iúl gur geal léi gur cruthaíodh 20 post nua ó thosaigh na gníomhaíochtaí lónadóireachta uile arís i mí an Mhárta 2022; ag tabhairt dá haire gurb iad soláthraithe seirbhíse seachtracha a dhéanann seirbhísí lónadóireachta agus glantacháin mar gheall ar a gcineál sonrach nach gcomhlíonann na coinníollacha maidir le hinmheánú; á chur i bhfáth go mbeadh gá le hearcú ollmhór fostaithe chun seirbhísí bunriachtanacha amhail lónadóireacht agus glanadh a inmheánú agus go mbeadh méadú suntasach ar chostais mar thoradh air sin; á chur in iúl, dá bhrí sin, go bhfuil sí den tuairim nár cheart do chomhlachtaí rialaithe inmheánú na seirbhísí sin a chur san áireamh;
Recalls the negative impact of the COVID-19 pandemic on Parliament’s catering staff; welcomes the solidarity measures implemented from April 2020 to December 2021, namely the provision of ‘charity meals’ and a business continuity fee in the three places of work, that at least helped to safeguard 37 catering staff jobs; commends that Parliament was the first Union institution to launch a food donation programme, and that during the COVID-19 crisis, it was the only institution to take action to save employment; welcomes the fact that 20 new jobs have been created since the restart of all catering activities in March 2022; notes that catering and cleaning services are carried out by external service providers due to their specific nature which does not meet the conditions for internalisation; stresses that the internalisation of essential services such as catering and cleaning would require massive recruitment of employees and lead to a significant increase in costs; is, therefore, of the opinion that the internalisation of these services should not be considered by governing bodies;