Gaois

Treo cuardaigh

Modh cuardaigh

Scag na torthaí

Bailiúcháin

79 toradh in 26 doiciméad

  1. #1599072

    Brexit agus an gá le hainmniú speisialta do Thuaisceart Éireann.

    BREXIT AND THE NEED FOR A SPECIAL DESIGNATION FOR NORTHERN IRELAND.

    Riar na hOibre (Dáil Éireann/Seanad Éireann)

  2. #1605709

    DRÉACHT-ORDUITHE TAGARTHA DO CHOISTE BREXIT AN TSEANAIDD’AINNEOIN AON NÍ SNA BUAN-ORDUITHE—(1)

    DRAFT ORDERS OF REFERENCE FOR SEANAD BREXIT COMMITTEE THAT , notwithstanding anything in Standing Orders -(1)

    Riar na hOibre (Dáil Éireann/Seanad Éireann)

  3. #1628784

    maidir le dréacht-treoirlínte na Comhairle Eorpaí (Airteagal 50) le haghaidh caibidlíochtaí Brexit.

    RE EUROPEAN COUNCIL (ARTICLE 50) DRAFT GUIDELINES FOR BREXIT NEGOTIATIONS.

    Riar na hOibre (Dáil Éireann/Seanad Éireann)

  4. #1634667

    Ráitis maidir le Brexit

    STATEMENTS ON BREXIT.

    Riar na hOibre (Dáil Éireann/Seanad Éireann)

  5. #1640524

    Na hImpleachtaí atá ag Brexit do Chomhaontú Aoine an Chéasta: Príomhchinnt

    THE IMPLICATIONS OF BREXIT FOR THE GOOD FRIDAY AGREEMENT: KEY FINDINGS

    Riar na hOibre (Dáil Éireann/Seanad Éireann)

  6. #1643973

    —Aire aonair Brexit a bhunú ag leibhéal Comh-Aireachta ar a mbeidh an cúram freagra uile-Rialtais ar dhúshlán Brexit a stiúradh;

    —TO ESTABLISH A SINGLE MINISTER FOR BREXIT AT CABINET LEVEL TASKED WITH LEADING A WHOLE-OF-GOVERNMENT RESPONSE TO THE CHALLENGE OF BREXIT;

    Riar na hOibre (Dáil Éireann/Seanad Éireann)

  7. #2133836

    lena mbunaítear an Cúlchiste Coigeartaithe Brexit

    establishing the Brexit Adjustment Reserve

    Rialachán (AE) 2021/1755ó Pharlaimint na heorpa agus ón gComhairle an 6 Deireadh Fómhair 2021 lena mbunaítear an Cúlchiste Coigeartaithe Brexit

  8. #2133912

    Bunaítear an Cúlchiste Coigeartaithe Brexit (“an Cúlchiste”) leis an Rialachán seo.

    This Regulation establishes the Brexit Adjustment Reserve (the ‘Reserve’).

    Rialachán (AE) 2021/1755ó Pharlaimint na heorpa agus ón gComhairle an 6 Deireadh Fómhair 2021 lena mbunaítear an Cúlchiste Coigeartaithe Brexit

  9. #2211719

    Cúlchiste Coigeartaithe Brexit

    Brexit Adjustment Reserve (BAR)

    Glacadh cinntitheach (AE, Euratom) 2022/182 bhuiséad ginearálta an Aontais Eorpaigh don bhliain airgeadais 2022

  10. #2669991

    Cúlchiste Coigeartaithe Brexit

    Brexit Adjustment Reserve (BAR)

    Glacadh cinntitheach (AE, Euratom) 2023/278 bhuiséad bliantúil an Aontais Eorpaigh don bhliain airgeadais 2023

  11. #2784267

    Cúlchiste Coigeartaithe Brexit

    Brexit Adjustment Reserve (BAR)

    Glacadh cinntitheach (EU, Euratom) 2023/1469 de bhuiséad leasaitheach Uimh. 1 an Aontais Eorpaigh don bhliain airgeadais 2023

  12. #2784268

    An tSaoráid Téarnaimh agus Athléimneachta - Ranníocaíocht ó Chúlchiste Coigeartaithe Brexit

    Recovery and Resilience Facility - Contribution from the BAR

    Glacadh cinntitheach (EU, Euratom) 2023/1469 de bhuiséad leasaitheach Uimh. 1 an Aontais Eorpaigh don bhliain airgeadais 2023

  13. #2884658

    Bhí tionchar ag ualach rialála méadaithe ar 54 % de ghnólachtaí mar gheall ar Brexit ().

    54% of firms had been impacted by an increased regulatory burden due to Brexit ().

    DOICIMÉAD INMHEÁNACH OIBRE DE CHUID AN CHOIMISIÚIN Tuarascáil Tíre 2023 - Éire a ghabhann leis an doiciméad Moladh le haghaidh MOLADH ÓN gCOMHAIRLE maidir le Clár Náisiúnta na hEireann um Athchóiriú don bhliain 2023 agus lena dtugtar tuairim ón gComhairle i ndáil le Plan Cobhsaíochta na hÉireann don bhliain 2023

  14. #3054927

    aistrithe deonacha ón gCúlchiste Coigeartaithe Brexit.

    voluntary transfers from the Brexit Adjustment Reserve.

    TEACHTAIREACHT ÓN gCOIMISIÚN TEACHTAIREACHT ÓN GCOIMISIÚN CHUIG PARLAIMINT NA HEORPA, CHUIG AN GCOMHAIRLE, CHUIG AN GCOISTE EACNAMAÍOCH AGUS SÓISIALTA, CHUIG COISTE NA RÉIGIÚN Athbhreithniú meántéarma ar an gCreat Airgeadais Ilbhliantúil 2021 – 2027

  15. #1593760

    —go ndéanfadh crua-Brexit sláine agus stádas institúideach, bunreachtúil agus dlíthiúil Chomhaontú Aoine an Chéasta a lagú; agus

    —A HARD BREXIT WOULD UNDERMINE THE INSTITUTIONAL, CONSTITUTIONAL, AND LEGAL INTEGRITY AND STATUS OF THE GFA; AND

    Riar na hOibre (Dáil Éireann/Seanad Éireann)

  16. #1613822

    An Coiste um Ealaíona, Oidhreacht, Gnóthaí Réigiúnacha, Tuaithe agus Gaeltachta chun díriú ar thionchar Brexit ar phobail na teorann

    HOUSES OF THE OIREACHTAS MEDIA RELEASE COMMITTEE ON ARTS, HERITAGE, REGIONAL, RURAL & GAELTACHT AFFAIRS TO FOCUS ON IMPACT OF BREXIT ON BORDER COMMUNITIES

    Riar na hOibre (Dáil Éireann/Seanad Éireann)

  17. #1640525

    Na himpleachtaí atá ag Brexit do Comhaontú Aoine an Chéasta: na Príomhchinntí. Meitheamh, 2017.

    THE IMPLICATIONS OF BREXIT FOR THE GOOD FRIDAY AGREEMENT: KEY FINDINGS. JUNE, 2017.

    Riar na hOibre (Dáil Éireann/Seanad Éireann)

  18. #1640953

    An Tionchar Eacnamaíoch Dóchúil a bheidh ag Brexit agus Béim ar Leith ar Phoist agus Fiontair. (Márta 2017).

    THE LIKELY ECONOMIC IMPACT OF BREXIT WITH PARTICULAR EMPHASIS ON JOBS AND ENTERPRISE. (MARCH, 2017).

    Riar na hOibre (Dáil Éireann/Seanad Éireann)

  19. #1641962

    —go bhféadfadh gurb amhlaidh má leantar le crua-Brexit a shaothrú go bhforchuirfí leasú ar an Northern Ireland Act, 1998 a thugann inniúlacht agus údarás reachtach do Chomhaontú Aoine an Chéasta;

    —THE PURSUIT OF A HARD BREXIT MAY WELL IMPOSE THE AMENDMENT OF THE NORTHERN IRELAND ACT 1998, WHICH GIVES LEGISLATIVE COMPETENCE AND AUTHORITY TO THE GFA;

    Riar na hOibre (Dáil Éireann/Seanad Éireann)

  20. #2361622

    Ar an gcéad dul síos, mhaígh siad go bhfuil deacrachtaí ag táirgeoirí an Aontais cainníochtaí leordhóthanacha ECCS a áirithiú, go háirithe tar éis Brexit a d’eisiadh Tata Cruach ó thionscal an Aontais.

    First, they claimed that the Union producers have difficulties to ensure sufficient quantities of ECCS, especially after Brexit that excluded Tata Steel from the Union industry.

    Rialachán Cur Chun Feidhme (AE) 2022/802 ón gCoimisiún an 20 Bealtaine 2022 lena bhforchuirtear dleacht frithdhumpála shealadach ar allmhairí táirgí cruach le bratú cróimiaim leictrealaíoch de thionscnamh Dhaon-Phoblacht na Síne agus na Brasaíle

  21. #2503647

    Áirítear ar na tosca sin straitéis táirgthe thionscal an Aontais agus a costais, forbairt ar éileamh ar shileacan, méadú ar allmhairí tríú tíortha agus tionchar Brexit.

    Those factors include the production strategy of the Union industry and its costs, development in the silicon demand, increase in third country imports and the impact of Brexit.

    Rialachán Cur Chun Feidhme (AE) 2022/1394 ón gCoimisiún an 11 Lúnasa 2022 lena bhforchuirtear dleacht frithdhumpála chinntitheach ar allmhairí sileacain de thionscnamh Dhaon-Phoblacht na Síne, arna leathnú chun allmhairí sileacain arna gcur chun bealaigh ó Phoblacht na Cóiré agus ón Téaváin a chumhdach, bíodh sé dearbhaithe gur de thionscnamh Phoblacht na Cóiré nó na Téaváine iad nó ná bíodh, tar éis athbhreithniú éaga de bhun Airteagal 11(2) de Rialachán (AE) 2016/1036 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle

  22. #2646558

    Cé go bhfuil seans maith ann go bhfulaingeoidh geilleagar na hÉireann suaití atá dírithe ar an taobh amuigh, léirigh sé athléimneacht shuntasach i bhfianaise dhúshlán dúbailte ghéarchéim na paindéime agus Brexit.

    While the Irish economy is relatively prone to suffering externally-driven shocks, it showed remarkable resilience in the face of the double challenge of the pandemic crisis and Brexit.

    DOICIMÉAD INMHEÁNACH OIBRE DE CHUID AN CHOIMISIÚIN Tuarascáil Tíre 2022 – Éire a ghabhann leis an doiciméad Moladh le haghaidh MOLADH ÓN gCOMHAIRLE maidir le Clár Athchóirithe Náisiúnta na hÉireann 2022 agus lena dtugtar tuairim ón gComhairle maidir le Clár Cobhsaíochta na hÉireann 2022

  23. #2688225

    Ag féachaint do Rialachán (AE) 2021/1755 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle an 6 Deireadh Fómhair 2021 lena mbunaítear an Cúlchiste Coigeartaithe Brexit, agus go háirithe Airteagal 4(5) de,

    Having regard to Regulation (EU) 2021/1755 of the European Parliament and of the Council of 6 October 2021 establishing the Brexit Adjustment Reserve, and in particular Article 4(5) thereof,

    Cinneadh Cur Chun Feidhme (AE) 2023/837 ón gCoimisiún an 17 Aibreán 2023 lena leasaítear Cinneadh Cur Chun Feidhme (AE) 2021/1803 lena leagtar amach na méideanna sealadacha a leithdháiltear ar gach Ballstát ó acmhainní Chúlchiste Coigeartaithe Brexit agus an t-íosmhéid tacaíochta do phobail chósta áitiúla agus réigiúnacha (a bhfuil fógra tugtha ina leith faoi dhoiciméad C(2023) 2459)

  24. #2688230

    Chuir 23 Bhallstát iarraidh réasúnaithe isteach chun méid iomlán EUR 2089446003 a aistriú ó Chúlchiste Coigeartaithe Brexit chuig an tSaoráid Téarnaimh agus Athléimneachta.

    Twenty three Member States have submitted a reasoned request to transfer a total amount of EUR 2089446003 from the Brexit Adjustment Reserve to the Recovery and Resilience Facility.

    Cinneadh Cur Chun Feidhme (AE) 2023/837 ón gCoimisiún an 17 Aibreán 2023 lena leasaítear Cinneadh Cur Chun Feidhme (AE) 2021/1803 lena leagtar amach na méideanna sealadacha a leithdháiltear ar gach Ballstát ó acmhainní Chúlchiste Coigeartaithe Brexit agus an t-íosmhéid tacaíochta do phobail chósta áitiúla agus réigiúnacha (a bhfuil fógra tugtha ina leith faoi dhoiciméad C(2023) 2459)

  25. #2722672

    Ba cheart an fhéidearthacht a bheith ag na Ballstáit lena mbaineann, a leithdháileadh sealadach iomlán nó cuid dá leithdháileadh sealadach a aistriú ó acmhainní an Chúlchiste Coigeartaithe Brexit chuig an tSaoráid.

    Member States should have the possibility to transfer all or part of their provisional allocation from the resources of the Brexit Adjustment Reserve to the Facility.

    Rialachán (AE) 2023/435 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle an 27 Feabhra 2023 lena leasaítear Rialachán (AE) 2021/241 a mhéid a bhaineann le caibidlí REPowerEU i bpleananna téarnaimh agus athléimneachta agus lena leasaítear Rialacháin (AE) Uimh. 1303/2013, (AE) 2021/1060 agus (AE) 2021/1755 agus Treoir 2003/87/CE

  26. #2722677

    Ar deireadh, déantar gealltanais agus leithreasuithe faoi chomhair íocaíochtaí faoin gCúlchiste Coigeartaithe Brexit agus faoin tSaoráid araon a iontráil de bhreis ar uasteorainneacha an chreata airgeadais ilbhliantúil.

    Finally, commitments and payment appropriations under both the Brexit Adjustment Reserve and the Facility are entered over and above the ceilings of the multiannual financial framework.

    Rialachán (AE) 2023/435 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle an 27 Feabhra 2023 lena leasaítear Rialachán (AE) 2021/241 a mhéid a bhaineann le caibidlí REPowerEU i bpleananna téarnaimh agus athléimneachta agus lena leasaítear Rialacháin (AE) Uimh. 1303/2013, (AE) 2021/1060 agus (AE) 2021/1755 agus Treoir 2003/87/CE

  27. #2881140

    Beidh na Ballstáit in ann deontais Chúlchiste Coigeartaithe Brexit (EUR 5.4 billiún) a thiomnú do na cuspóirí sin freisin.

    Member States will also be able to dedicate grants of the Brexit Adjustment Reserve (EUR 5.4 billion) to these objectives.

    TEACHTAIREACHT ÓN gCOIMISIÚN CHUIG PARLAIMINT NA hEORPA, CHUIG AN gCOMHAIRLE EORPACH, CHUIG AN gCOMHAIRLE, CHUIG AN gCOISTE EACNAMAÍOCH AGUS SÓISIALTA AGUS CHUIG COISTE NA RÉIGIÚN Plean Tionsclaíoch an Chomhaontaithe Ghlais don Ré Ghlan-Nialasach

  28. #2882048

    Is é meastóireacht an tionscail agraibhia ann féin é gurb é GBP 60 milliún an costas rómhaorlathais a bhaineann le Brexit

    The agri-food industry alone evaluated the cost of Brexit-related red tape at GBP 60 million.

    TUARASCÁIL ÓN gCOIMISIÚN CHUIG PARLAIMINT NA hEORPA AGUS CHUIG AN gCOMHAIRLE maidir le cur chun feidhme agus cur i bhfeidhm an Chomhaontaithe Trádála agus Comhair idir an tAontas Eorpach agus Ríocht Aontaithe na Breataine Móire agus Thuaisceart Éireann an 1 Eanáir – an 31 Nollaig 2022

  29. #2883604

    Tar éis Brexit, ní Ballstát den Aontas í an Ríocht Aontaithe a thuilleadh ach is tríú tír í a bhfuil socruithe idirthréimhseacha ann dá heintitis

    Following Brexit, UK is not longer a Member State but a third country for whose entities there are transitional arrangements

    TUARASCÁIL ÓN gCOIMISIÚN CHUIG PARLAIMINT NA hEORPA AGUS CHUIG AN gCOMHAIRLE Tuarascáil Bhliantúil maidir le Gníomhaíochtaí Taighde agus Forbartha Teicneolaíche an Aontais Eorpaigh agus maidir leis an bhFaireachán ar na cláir Fís Eorpach agus Fís 2020 in 2022

  30. #1594085

    —gur beag an cúnamh dó stádas speisialta lasmuigh d’AE a bheith ag Tuaisceart Éireann agus aghaidh á thabhairt aige ar na dúshláin mhóra pholaitiúla, shóisialta agus eacnamaíocha a éireoidh as Brexit; a mheasúnú:

    —A SPECIAL STATUS RELATIONSHIP FOR NORTHERN IRELAND OUTSIDE OF THE EU WOULD DO LITTLE TO DEAL WITH THE MASSIVE POLITICAL, SOCIAL AND ECONOMIC CHALLENGES THROWN UP BY BREXIT; CONCLUDES THAT:

    Riar na hOibre (Dáil Éireann/Seanad Éireann)

  31. #1599928

    Dúirt Cathaoirleach an Choiste, Peadar Tóibín: Amárach, tionólfaidh an Comhchoiste um Ealaíona, Oidhreacht, Gnóthaí Réigiúnacha, Tuaithe agus Gaeltachta an chéad cheann de thrí chruinniú a bheidh aige chun an fhorbairt phobail, shóisialta agus eacnamaíoch agus an comhar i gcontaetha na teorann sa todhchaí i bhfianaise Brexit a phlé.

    CATHAOIRLEACH OF THE COMMITTEE PEADAR TÓIBÍN SAID: TOMORROW, THE JOINT COMMITTEE ON ARTS, HERITAGE, REGIONAL, RURAL AND GAELTACHT AFFAIRS WILL HOLD THE FIRST OF THREE MEETINGS TO DISCUSS THE FUTURE OF COMMUNITY, SOCIAL AND ECONOMIC DEVELOPMENT AND COOPERATION IN BORDER COUNTIES IN LIGHT OF BREXIT.

    Riar na hOibre (Dáil Éireann/Seanad Éireann)

  32. #1600781

    —soiléiriú a thabhairt ar an tionchar a bheidh ag Brexit ar an margadh árachais mótair in Éirinn, lena n-áirítear an tsaincheist maidir leis an Ríocht Aontaithe agus Giobráltar do bhaint leas as ‘pascheadú’.

    —CLARIFY THE IMPACT BREXIT WILL HAVE ON THE MOTOR INSURANCE MARKET IN IRELAND, INCLUDING THE ISSUE OF ‘PASSPORTING’ IN FROM THE UK AND GIBRALTAR.

    Riar na hOibre (Dáil Éireann/Seanad Éireann)

  33. #1628670

    —ábhair imní a chur in iúl ag leibhéal AE maidir le ‘siopadóireacht rialála’ ag gnólachtaí seirbhísí airgeadais atá bunaithe sa Ríocht Aontaithe (RA) agus iad ag iarraidh rochtain ar an Aontas Eorpach a chaomhnú i ndiaidh Brexit;

    —RAISE CONCERNS AT EU LEVEL ABOUT ‘REGULATORY SHOPPING’ BY UNITED KINGDOM (UK) BASED FINANCIAL SERVICES FIRMS SEEKING TO PRESERVE ACCESS TO THE EU FOLLOWING BREXIT;

    Riar na hOibre (Dáil Éireann/Seanad Éireann)

  34. #1637505

    Go mbreithneoidh Seanad Éireann an Tuarascáil ó Roghchoiste Speisialta an tSeanaid um an Ríocht Aontaithe do Tharraingt Siar as an Aontas Eorpach ‘Brexit: Impleachtaí agus Réitigh Ionchasacha’, ar leagadh cóipeanna di faoi bhráid Sheanad Éireann an 30 Meitheamh, 2017.

    THAT SEANAD ÉIREANN SHALL CONSIDER THE REPORT OF THE SEANAD SPECIAL SELECT COMMITTEE ON THE WITHDRAWAL OF THE UNITED KINGDOM FROM THE EUROPEAN UNION ENTITLED ‘BREXIT: IMPLICATIONS AND POTENTIAL SOLUTIONS’, COPIES OF WHICH WERE LAID BEFORE SEANAD ÉIREANN ON 30TH JUNE, 2017.

    Riar na hOibre (Dáil Éireann/Seanad Éireann)

  35. #1638459

    —gur shoiléirigh Rialtas na Breataine faoi seo go ndéanfaidh said Airteagal 50 de Chonradh Liospóin a thionscnamh faoi dheireadh Mhárta 2017, agus tús a chur leis an bpróiseas imeachta, agus iarrfaidh said imeacht ón margadh aonair le crua-Brexit mar a thugtar air; agus

    —THE BRITISH GOVERNMENT HAS NOW MADE CLEAR THAT THEY WILL TRIGGER ARTICLE 50 OF THE LISBON TREATY BY THE END OF MARCH 2017, AND BEGIN THE EXIT PROCESS, AND WILL ALSO BE SEEKING TO LEAVE THE SINGLE MARKET IN A SO-CALLED HARD BREXIT; AND

    Riar na hOibre (Dáil Éireann/Seanad Éireann)

  36. #1638861

    Tá na pobail i réigiún na teorann ag brath ar a chéile chun leanúint ar aghaidh ag fás ó thaobh geilleagair de agus, dá ndéanfaí teorainn chrua a fhorchur tar éis Brexit, bheadh fíor-dhrochthionchar aige sin ar fhás eacnamaíoch agus comhtháthú leanúnach na bpobal sin.

    THE COMMUNITIES IN THE BORDER REGION ARE DEPENDENT ON EACH OTHER FOR THEIR CONTINUED ECONOMIC GROWTH AND THE POTENTIAL IMPOSITION OF A HARD BORDER FOLLOWING BREXIT WOULD HAVE A SERIOUS DETRIMENTAL IMPACT ON THEIR CONTINUED ECONOMIC GROWTH AND COHESION.

    Riar na hOibre (Dáil Éireann/Seanad Éireann)

  37. #1644396

    —tuarascáil a thabhairt do Thithe an Oireachtais, ar bhonn ráithiúil, maidir le forbairtí sna caibidlíochtaí Brexit mar aon le hanailís shonrach earnála a chuirfidh bonn eolais faoi dhíospóireacht phoiblí agus a chinnteoidh go mbeidh fíorchuntasacht ann.

    —TO REPORT TO THE HOUSES OF THE OIREACHTAS, ON A QUARTERLY BASIS, REGARDING DEVELOPMENTS IN THE BREXIT NEGOTIATIONS WITH A SPECIFIC SECTORAL ANALYSIS TO INFORM PUBLIC DEBATE AND ENSURE GENUINE ACCOUNTABILITY.

    Riar na hOibre (Dáil Éireann/Seanad Éireann)

  38. #1644423

    —forais Thuaidh-Theas agus na Breataine-na hÉireann a athbhreithniú agus a athleasú lena chinntiú go mbeidh sé ar a gcumas aghaidh a thabhairt ar na dúshláin agus na deiseanna a éiríonn as Brexit;

    —TO REVIEW AND REFORM NORTH-SOUTH AND BRITISH-IRISH INSTITUTIONS TO ENSURE THAT THEY ARE FIT FOR PURPOSE IN ADDRESSING THE CHALLENGES AND OPPORTUNITIES POSED BY BREXIT;

    Riar na hOibre (Dáil Éireann/Seanad Éireann)

  39. #1644672

    a chreidiúint, mar aon leis an gCiste Airgeadaíochta Idirnáisiúnta, le Comhdháil na gCeardchumann agus le Cónaidhm Ghnólachtaí agus Fhostóirí na hÉireann, go bhfuil i bhfad níos mó infheistíochta caipitil ag teastáil ná an €2.65 billiún a shamhlaítear sa Phlean Caipitil, d’fhonn dul i ngleic le baic ar bhonneagar, infheistíocht easnamhach a rinneadh san am atá caite a chúiteamh, déileáil leis an bhfás mear laistigh den gheilleagar baile, déileáil le daonra atá ag méadú agus ag dul in aois, chomh maith le dul i ngleic leis na dúshláin ar leith a éiríonn as Brexit;

    TOGETHER WITH THE INTERNATIONAL MONETARY FUND, THE IRISH CONGRESS OF TRADE UNIONS AND THE IRISH BUSINESS AND EMPLOYERS CONFEDERATION BELIEVES THAT, IN ORDER TO TACKLE INFRASTRUCTURAL BOTTLENECKS, MAKE UP FOR HISTORICAL UNDERINVESTMENT, DEAL WITH THE RAPID GROWTH WITHIN THE DOMESTIC ECONOMY, DEAL WITH A GROWING AND AGEING POPULATION, AS WELL AS TACKLE THE PARTICULAR CHALLENGES POSED BY BREXIT, MUCH GREATER CAPITAL INVESTMENT IS REQUIRED THAN THE €2.65 BILLION ENVISAGED IN THE CAPITAL PLAN;

    Riar na hOibre (Dáil Éireann/Seanad Éireann)

  40. #2010523

    Is deacair é sin a chreidiúint i gcás dearcadh na cuideachta féin a sonraíodh “is maith a bhí a fhios againn go raibh Brexit agus tarraingt siar deiridh na Ríochta Aontaithe curtha i gcrích an 1 Eanáir 2021”.

    This is difficult to reconcile with the company’s own stated view that ‘it was well known that Brexit and final withdrawal of the UK was to take place on 1 January 2021’.

    Rialachán Cur Chun Feidhme (AE) 2021/546 ón gCoimisiún an 29 Márta 2021 lena bhforchuirtear dleacht frithdhumpála chinntitheach agus lena mbailítear go cinntitheach an dleacht shealadach arna forchur ar allmhairí d’easbhrúnna alúmanaim ar de thionscnamh Dhaon-Phoblacht na Síne iad

  41. #2085569

    Chun an breisluach is fearr a fháil ó infheistíochtaí a mhaoinítear go hiomlán nó i bpáirt ó bhuiséad an Aontais, ba cheart sineirgí a lorg go háirithe idir na Cistí agus ionstraimí ábhartha eile, lena n-áirítear an tSaoráid Téarnaimh agus Athléimneachta agus Cúlchiste Coigeartaithe Brexit.

    In order to optimise the added value from investments funded wholly or in part through the budget of the Union, synergies should be sought in particular between the Funds and other relevant instruments, including the Recovery and Resilience Facility and the Brexit Adjustment Reserve.

    Rialachán (AE) 2021/1060 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle an 24 Meitheamh 2021 lena leagtar síos forálacha coiteanna maidir le Ciste Forbraíochta Réigiúnaí na hEorpa, Ciste Sóisialta na hEorpa Plus, an Ciste Comhtháthaithe, an Ciste um Aistriú Cóir agus an Ciste Eorpach Muirí, Iascaigh agus Dobharshaothraithe agus rialacha airgeadais maidir leis na cistí sin agus maidir leis an gCiste um Thearmann, Imirce agus Lánpháirtíocht, an Ciste Slándála Inmheánaí agus an Ionstraim le haghaidh Tacaíocht Airgeadais don Bhainistiú Teorainneacha agus don Bheartas Víosaí

  42. #2133850

    Ba cheart Cúlchiste Coigeartaithe Brexit (an “Cúlchiste”) a bhunú d’fhonn tacaíocht a sholáthar chun iarmhairtí díobhálacha tharraingt siar na Ríochta Aontaithe as an Aontas sna Ballstáit agus ar fud réigiún agus earnálacha a chomhrac, go háirithe sna cinn is mó atá buailte ag an tarraingt siar, agus, ar an gcaoi sin, an tionchar diúltach gaolmhar ar an gcomhtháthú eacnamaíoch, sóisialta agus críochach a mhaolú.

    A Brexit Adjustment Reserve (the ‘Reserve’) should be established to provide support to counter the adverse consequences of the withdrawal of the United Kingdom from the Union in Member States, regions and sectors, in particular in those that are worst affected by the withdrawal, and thus to mitigate the related negative impact on economic, social and territorial cohesion.

    Rialachán (AE) 2021/1755ó Pharlaimint na heorpa agus ón gComhairle an 6 Deireadh Fómhair 2021 lena mbunaítear an Cúlchiste Coigeartaithe Brexit

  43. #2134276

    Rialachán (AE) 2021/1755 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle an 6 Deireadh Fómhair 2021 lena mbunaítear an Cúlchiste Coigeartaithe Brexit (IO L 357, 8.10.2021, p. 1).

    Regulation (EU) 2021/1755 of the European Parliament and of the Council of 6 October 2021 establishing the Brexit Adjustment Reserve (OJ L 357, 8.10.2021, p. 1).

    Rialachán (AE) 2021/1755ó Pharlaimint na heorpa agus ón gComhairle an 6 Deireadh Fómhair 2021 lena mbunaítear an Cúlchiste Coigeartaithe Brexit

  44. #2217992

    Tá an chaibidil seo beartaithe chun leithreasuithe a iontráil a leanann as slógadh Chiste Dlúthpháirtíochta an Aontais Eorpaigh, an Chiste Eorpaigh um Choigeartú don Domhandú d’Oibrithe Iomarcacha agus Chúlchiste Coigeartaithe Brexit, arb ionstraimí speisialta iad uile dá bhforáiltear i Rialachán (AE, Euratom) 2020/2093.

    This chapter is intended to enter appropriations resulting from the mobilisation of the European Union Solidarity Fund, the European Globalisation Adjustment Fund for Displaced Workers and the Brexit Adjustment Reserve, all special instruments foreseen in Regulation (EU, Euratom) 2020/2093.

    Glacadh cinntitheach (AE, Euratom) 2022/182 bhuiséad ginearálta an Aontais Eorpaigh don bhliain airgeadais 2022

  45. #2218010

    Tá an t-airteagal seo beartaithe chun leithreasuithe a iontráil a leanann as slógadh Chúlchiste Coigeartaithe Brexit chun cur i gcoinne iarmhairtí díobhálacha gan choinne sna Ballstáit agus sna hearnálacha is mó atá buailte ag tarraingt siar na Ríochta Aontaithe as an Aontas i gcomhréir le Rialachán (AE) 2021/1755.

    This article is intended to enter appropriations resulting from the mobilisation of the Brexit Adjustment Reserve (BAR) to counter unforeseen and adverse consequences in Member States and sectors that are worst affected by the withdrawal of the United Kingdom from the Union in accordance with Regulation (EU) 2021/1755.

    Glacadh cinntitheach (AE, Euratom) 2022/182 bhuiséad ginearálta an Aontais Eorpaigh don bhliain airgeadais 2022

  46. #2218011

    Rialachán (AE) 2021/1755 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle an 6 Deireadh Fómhair 2021 lena mbunaítear an Cúlchiste Coigeartaithe Brexit (IO L 357, 8.10.2021, lch. 1).

    Regulation (EU) 2021/1755 of the European Parliament and of the Council of 6 October 2021 establishing the Brexit Adjustment Reserve (OJ L 357, 8.10.2021, p. 1).

    Glacadh cinntitheach (AE, Euratom) 2022/182 bhuiséad ginearálta an Aontais Eorpaigh don bhliain airgeadais 2022

  47. #2218845

    Is é is aidhm don chúlchiste seo Cúlchiste Coigeartaithe Brexit a chumhdach a fhéadfar a úsáid chun cur in aghaidh iarmhairtí díobhálacha gan choinne sna Ballstáit agus sna hearnálacha is mó atá thíos de dheasca tharraingt siar na Ríochta Aontaithe as an Aontas.

    The aim of this reserve is to cover the Brexit Adjustment Reserve (BAR) that may be used to counter unforeseen and adverse consequences in Member States and sectors that are worst affected by the withdrawal of the United Kingdom from the Union.

    Glacadh cinntitheach (AE, Euratom) 2022/182 bhuiséad ginearálta an Aontais Eorpaigh don bhliain airgeadais 2022

  48. #2218846

    Rialachán (AE) 2021/1755 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle an 6 Deireadh Fómhair 2021 lena mbunaítear an Cúlchiste Coigeartaithe Brexit (IO L 357, 8.10.2021, lch. 1).

    Regulation (EU) 2021/1755 of the European Parliament and of the Council of 6 October 2021 establishing the Brexit Adjustment Reserve (OJ L 357, 8.10.2021, p. 1).

    Glacadh cinntitheach (AE, Euratom) 2022/182 bhuiséad ginearálta an Aontais Eorpaigh don bhliain airgeadais 2022

  49. #2291517

    Mar thaca leis an gcás dóchúil sin, tá an fhianaise a thug an t-iarratasóir maidir le caillteanas suntasach díolachán agus sciar den mhargadh sa Ríocht Aontaithe tar éis Brexit, mar aon le deireadh le bearta frithdhumpála maidir le Ace-K.

    This likely scenario is supported by the evidence provided by the applicant of a significant loss of sales and market share in the UK following Brexit and the resulting removal of anti-dumping measures on Ace-K.

    Rialachán Cur Chun Feidhme (AE) 2022/116 ón gCoimisiún an 27 Eanáir 2022 lena bhforchuirtear dleacht frithdhumpála chinntitheach ar allmhairí de photaisiam aicéasuilféime ar de thionscnamh Dhaon-Phoblacht na Síne iad tar éis athbhreithniú éaga a dhéanamh de bhun Airteagal 11(2) de Rialachán (AE) 2016/1036 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle

  50. #2291519

    Ina thuairimí maidir leis an nochtadh deiridh, d’áitigh Anhui Jinhe nár bhain caillteanas suntasach díolacháin agus sciar den mhargadh sa Ríocht Aontaithe don iarratasóir tar éis deireadh a bheith curtha le dleachtanna frithdhumpála de dheasca Brexit.

    In its comments on final disclosure, Anhui Jinhe argued that that the applicant did not suffer a significant loss of sales and market share in the UK following the removal of anti-dumping duties due to Brexit.

    Rialachán Cur Chun Feidhme (AE) 2022/116 ón gCoimisiún an 27 Eanáir 2022 lena bhforchuirtear dleacht frithdhumpála chinntitheach ar allmhairí de photaisiam aicéasuilféime ar de thionscnamh Dhaon-Phoblacht na Síne iad tar éis athbhreithniú éaga a dhéanamh de bhun Airteagal 11(2) de Rialachán (AE) 2016/1036 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle