Gaois

Treo cuardaigh

Modh cuardaigh

Scag na torthaí

Bailiúcháin

Foirmeacha na bhfocal

buanseasmhach

38 toradh in 26 doiciméad

  1. #3054672

    Tacaíocht bhuanseasmhach fhadtéarmach don Úcráin trí Shaoráid nua na hÚcráine

    Unwavering and long-term support to Ukraine via the new Ukraine Facility

    TEACHTAIREACHT ÓN gCOIMISIÚN TEACHTAIREACHT ÓN GCOIMISIÚN CHUIG PARLAIMINT NA HEORPA, CHUIG AN GCOMHAIRLE, CHUIG AN GCOISTE EACNAMAÍOCH AGUS SÓISIALTA, CHUIG COISTE NA RÉIGIÚN Athbhreithniú meántéarma ar an gCreat Airgeadais Ilbhliantúil 2021 – 2027

  2. #477528

    (b) gur chóir, más indéanta, cóiríocht chuí bhuanseasmhach a sholáthar do pháirtnéir sibhialta atá i gcleithiúnas go hiomlán nó go formhór ar an bpáirtnéir sibhialta eile.

    (b) that proper and secure accommodation should, where practicable, be provided for a civil partner who is wholly or mainly dependent on the other civil partner.

    AN tACHT UM PÁIRTNÉIREACHT SHIBHIALTA AGUS UM CHEARTA AGUS OIBLEAGÁIDÍ ÁIRITHE DE CHUID COMHCHÓNAITHEOIRÍ 2010

  3. #1480648

    (b) gur chóir, más indéanta é, cóiríocht chuí bhuanseasmhach a chur ar fáil do chéile cleithiúnach agus d'aon leanbh cleithiúnach den teaghlach;

    ( b ) that proper and secure accommodation should, where practicable, be provided for a dependent spouse and any dependent child of the family;

    Uimhir 6 de 1989: AN tACHT UM IDIRSCARADH BREITHIÚNACH AGUS ATHCHÓIRIÚ AN DLÍ TEAGHLAIGH, 1989

  4. #156742

    (d) beidh sé buanseasmhach agus ceangailte den troscán i slí nach féidir é a aistriú go héasca agus-

    ( d ) be durable and attached to the furniture in such a way that it cannot easily be removed and either—

    Ionstraimí Reachtúla: 1980

  5. #184432

    (a) ar cineál é a gcruthaítear ina leith ar scrúdú oifigiúil a dhéanamh, nach bhfuil sé difriúil, buanseasmhach nó comhionann go leor a thuilleadh,

    (a) is proved, on official examination, to be no longer distinct, stable or sufficiently uniform,

    Ionstraimí Reachtúla: 1981

  6. #1679802

    Is príomhthosaíocht de chuid an Aontais é Aontas Fuinnimh buanseasmhach a bhunú chun go mbeidh fuinneamh slán, inbhuanaithe, iomaíoch agus inacmhainne ag a shaoránaigh agus ag a thionscail.

    It is a key Union priority to establish a resilient Energy Union to provide secure, sustainable, competitive and affordable energy to its citizens and industries.

    Treoir (AE) 2018/410 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle an 14 Márta 2018 lena leasaítear Treoir 2003/87/CE chun laghduithe costéifeachtacha astaíochtaí agus infheistíochtaí ísealcharbóin a fheabhsú, agus Cinneadh (AE) 2015/1814 ((Téacs atá ábhartha maidir le LEE) )

  7. #1685500

    Príomhthosaíocht de chuid an Aontais is ea Aontas Fuinnimh buanseasmhach a bhunú chun fuinneamh slán, inbhuanaithe, iomaíoch agus inacmhainne a chur ar fáil do na saoránaigh.

    It is a key Union priority to establish a resilient Energy Union to provide secure, sustainable, competitive and affordable energy to its citizens.

    Rialachán (AE) 2018/842 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle an 30 Bealtaine 2018 maidir le laghduithe bliantúla ceangailteacha ar astaíochtaí gás ceaptha teasa ag na Ballstáit ó 2021 go 2030 lena rannchuidítear leis an ngníomhú ar son na haeráide agus chun gealltanais a tugadh faoi Chomhaontú Pháras a chomhlíonadh, agus lena leasaítear Rialachán (AE) Uimh. 525/2013 (Téacs atá ábhartha maidir le LEE)

  8. #2642108

    Tá dúshláin sheanbhunaithe fós roimh rannpháirtíocht na mban sa mhargadh saothair agus roimh an bpá comhionann as obair chomhionann, rud lena léirítear neamhionannas inscne buanseasmhach sa mhargadh saothair.

    Long-standing challenges to women’s labour market participation and equal pay for equal jobs remain, reflecting persisting gender inequalities in the labour market.

    TOGRA LE hAGHAIDH TUARASCÁIL CHOMHPHÁIRTEACH AR FHOSTAÍOCHT ÓN gCOIMISIÚN AGUS ÓN gCOMHAIRLE

  9. #2647267

    Tá an fhorbairt inbhuanaithe ina croíphrionsabal den Chonradh agus ina chuspóir tosaíochta do bheartais an Aontais, mar aon leis an digitiú agus Margadh Aonair buanseasmhach.

    Sustainable development is a core principle of the Treaty and a priority objective for the policies of the Union, together with digitalisation and a resilient Single Market.

    Teachtaireacht ón gCoimisiún FÓGRA ÓN gCOIMISIÚN Treoirlínte maidir le srianta ingearacha 2022/C 248/01

  10. #3084136

    DE BHRÍ gur mian leo a naisc eacnamaíocha a neartú a thuilleadh agus dlúthchaidreamh buanseasmhach a bhunú ar chomhpháirtíocht agus comhar chun forbairt inbhuanaithe a chur chun cinn,

    CONSIDERING their wish to further strengthen their economic links and establish close and lasting relations based on partnership and cooperation with the aim of promoting sustainable development,

    22024A0083

  11. #1766056

    Leis an togra seo, féadfar tuilleadh acmhainní a chur ar fáil chun tacaíocht a thabhairt le haghaidh athchóirithe a bhfuil géarghá leo, a dhéanfadh geilleagair na mBallstát ní ba bhuanseasmhaí i gcoinne suaitheadh agus a chuideodh leis na Ballstáit sin a bheith rathúil tar éis dóibh teacht isteach sa limistéar euro.

    The proposal allows for more financial resources to be available for the provision of support for much needed reforms, which would make the economies of non-euro area Member States more resilient to shocks and would help these Member States to thrive once they join the euro area.

    Togra le haghaidh RIALACHÁN Ó PHARLAIMINT NA hEORPA AGUS ÓN gCOMHAIRLE lena leasaítear Rialachán (AE) 2017/825 chun imchlúdach airgeadais an Chláir Tacaíochta um Athchóiriú Struchtúrach a mhéadú agus an cuspóir ginearálta a oiriúnú

  12. #1664226

    D'fhonn a áirithiú go gcomhlíonann CEIS an cuspóir atá aige infheistíochtaí príobháideacha a ghiaráil, poist a sholáthar, forbairtí eacnamaíocha buanseasmhacha a chothú, agus míchothromaíochtaí maicreacnamaíocha a laghdú, tá gá le fócas speisialta ar éifeachtúlacht fuinnimh.

    In order to ensure that the EFSI fulfils its purpose of leveraging private investments, delivering jobs, fostering resilient economic developments, and reducing macro-economic imbalances, a special focus on energy efficiency is needed.

    Rialachán (AE) 2015/1017 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle an 25 Meitheamh 2015 maidir leis an gCiste Eorpach le haghaidh Infheistíochtaí Straitéiseacha, leis an Mol Comhairleach Eorpach maidir le hInfheistíocht agus leis an Tairseach Eorpach de Thionscadail Infheistíochta agus lena leasaítear Rialachán (AE) Uimh. 1291/2013 agus Rialachán (AE) Uimh. 1316/2013 – an Ciste Eorpach le haghaidh Infheistíochtaí Straitéiseacha

  13. #2883571

    ·Leis an tSeirbhís Eolais um Thaighde agus um Fhorbraíocht Chomhphobail , scaipeadh torthaí ó na tionscadail taighde agus nuálaíochta a fuair cistiú ón Aontas, tugadh aitheantóirí buanseasmhacha dóibh agus aicmíodh iad de réir a réimsí eolaíocha.

    · CORDIS disseminated results from EU funded R&I projects, attributed persistent identifiers to them and classified them according to their scientific fields.

    TUARASCÁIL ÓN gCOIMISIÚN CHUIG PARLAIMINT NA hEORPA AGUS CHUIG AN gCOMHAIRLE Tuarascáil Bhliantúil maidir le Gníomhaíochtaí Taighde agus Forbartha Teicneolaíche an Aontais Eorpaigh agus maidir leis an bhFaireachán ar na cláir Fís Eorpach agus Fís 2020 in 2022

  14. #1720006

    Trí gheilleagair bhuanseasmhacha agus sochaí bhuanseasmhach a fhorbairt ar bhonn struchtúir láidre eacnamaíocha, shóisialta agus chríochacha, a ligeann do na Ballstáit suaitheadh a sheasamh go héifeachtúil agus teacht aniar go pras, cuirtear leis an gcomhtháthú eacnamaíoch agus sóisialta agus scaoiltear acmhainneacht fáis.

    Developing resilient economies and a resilient society built on strong economic, social and territorial structures, which allow Member States to efficiently absorb shocks and swiftly recover from them, contributes to economic and social cohesion and unlocks growth potential.

    Rialachán (AE) 2018/1671 Ó Pharlaimint Na hEorpa Agus Ón gComhairle an 23 Deireadh Fómhair 2018 lena leasaítear Rialachán (AE) 2017/825 chun imchlúdach airgeadais an Chláir Tacaíochta um Athchóiriú Struchtúrach a mhéadú agus cuspóir ginearálta an Chláir sin a oiriúnú

  15. #1766030

    Léirigh an ghéarchéim eacnamaíoch agus airgeadais go bhfuil géarghá le fíor-chóineasú, seachas cóineasú ainmniúil, agus le geilleagair bhuanseasmhacha atá fothaithe i struchtúir eacnamaíocha dhaingne, sa dóigh gur féidir leis na Ballstáit suaitheadh a sheasamh go héifeachtúil agus teacht aniar go pras, agus go bhfuil an méid sin ríthábhachtach chun rannpháirtaíocht rathúil limistéar euro a áirithiú.

    The economic and financial crisis has demonstrated that, beyond nominal convergence, achieving real convergence and having resilient economies built on robust economic structures, which allow Member States to efficiently absorb shocks and swiftly recover from them, are crucial for ensuring successful participation in the euro area.

    Togra le haghaidh RIALACHÁN Ó PHARLAIMINT NA hEORPA AGUS ÓN gCOMHAIRLE lena leasaítear Rialachán (AE) 2017/825 chun imchlúdach airgeadais an Chláir Tacaíochta um Athchóiriú Struchtúrach a mhéadú agus an cuspóir ginearálta a oiriúnú

  16. #1766111

    Trí gheilleagair bhuanseasmhacha a fhorbairt ar bhonn struchtúir láidre eacnamaíocha agus shóisialta, lena gcuirtear ar a gcumas do na Ballstáit suaitheadh a sheasamh go héifeachtúil agus teacht aniar go pras, cuirtear leis an gcomhtháthú eacnamaíoch agus sóisialta.

    Developing resilient economies built on strong economic and social structures, which allow Member States to efficiently absorb shocks and swiftly recover from them, contributes to economic and social cohesion.

    Togra le haghaidh RIALACHÁN Ó PHARLAIMINT NA hEORPA AGUS ÓN gCOMHAIRLE lena leasaítear Rialachán (AE) 2017/825 chun imchlúdach airgeadais an Chláir Tacaíochta um Athchóiriú Struchtúrach a mhéadú agus an cuspóir ginearálta a oiriúnú

  17. #1766033

    Ós rud é (i) go bhfuil riachtanais mhaoiniúcháin níos airde ann ó thaobh tacaíocht a thabhairt chun athchóirithe struchtúracha a chur chun feidhme agus (ii), gur gá tacaíocht a thabhairt do na Ballstáit a bhfuil sé beartaithe acu an euro a ghlacadh trí dhlús a chur le próiseas an fhíor-chóineasaithe agus struchtúir eacnamaíocha agus shóisialta níos buanseasmhaí a fhorbairt chun a áirithiú gur éasca a rannpháirtíocht san Aontas Eacnamaíoch agus Airgeadaíochta, tá gealltanas tugtha ag an gCoimisiún go gcuirfidh sé, mar chéad chéim, EUR 80 milliún le buiséad an Chláir Tacaíochta um Athchóiriú Struchtúrach don tréimhse 2019 go 2020 chun é a threisiú.

    Against the background of (i) the higher financing needs for the provision of support for the implementation of structural reforms, and (ii) the need to support Member States that intend to adopt the euro in accelerating the process of real convergence and developing more resilient economic and social structures to ensure their smooth participation in the Economic and Monetary Union, the Commission is committed, as a first step, to reinforcing the budget of the Structural Reform Support Programme by EUR 80 million for the period 2019-2020.

    Togra le haghaidh RIALACHÁN Ó PHARLAIMINT NA hEORPA AGUS ÓN gCOMHAIRLE lena leasaítear Rialachán (AE) 2017/825 chun imchlúdach airgeadais an Chláir Tacaíochta um Athchóiriú Struchtúrach a mhéadú agus an cuspóir ginearálta a oiriúnú

  18. #1766053

    Tá sé d'aidhm leis an togra seo leithdháileadh airgeadais an Chláir Tacaíochta um Athchóiriú Struchtúrach a mhéadú chun gur féidir leis an gCoimisiún friotháil, go háirithe, ar riachtanais na mBallstát nach bhfuil sa limistéar euro agus atá ag tosú ar athchóirithe struchtúracha atá dírithe ar a ngeilleagar a dhéanamh níos buanseasmhaí i gcoinne suaitheadh agus ar iad a ullmhú níos fearr le haghaidh rannpháirtíocht sa limistéar euro, agus friotháil, chomh maith leis sin, ar na riachtanais a thagann as an méadú ar líon agus ar chostas na niarrataí tacaíochta ó na Ballstáit i ndáil le hathchóirithe struchtúracha a chur chun feidhme.

    This proposal aims to increase the financial allocation of the Structural Reform Support Programme in order to allow the Commission to cater for the needs, in particular, of non-euro area Member States, which embark on structural reforms aimed at making their economies more resilient to shocks and better preparing them for euro area membership, as well as for the needs stemming from the increased number and cost of requests for support from all Member States in relation to the implementation of structural reforms.

    Togra le haghaidh RIALACHÁN Ó PHARLAIMINT NA hEORPA AGUS ÓN gCOMHAIRLE lena leasaítear Rialachán (AE) 2017/825 chun imchlúdach airgeadais an Chláir Tacaíochta um Athchóiriú Struchtúrach a mhéadú agus an cuspóir ginearálta a oiriúnú

  19. #1766063

    Ó méadaíodh ar a acmhainní airgeadais, is féidir leis an gClár Tacaíochta um Athchóiriú Struchtúrach páirt láidir a ghlacadh i dtógáil struchtúr eacnamaíoch níos buanseasmhaí sna Ballstáit agus i gcóineasú inbhuanaithe a bhaint amach sna Ballstáit nach bhfui sa limistéar euro atá ag ullmhú le dul isteach sa limistéar euro.

    By virtue of its increased financial resources, the Structural Reform Support Programme can decisively contribute to building more resilient economic structures in the Member States and to achieving sustainable convergence in the non-euro area Member States preparing to join the euro area.

    Togra le haghaidh RIALACHÁN Ó PHARLAIMINT NA hEORPA AGUS ÓN gCOMHAIRLE lena leasaítear Rialachán (AE) 2017/825 chun imchlúdach airgeadais an Chláir Tacaíochta um Athchóiriú Struchtúrach a mhéadú agus an cuspóir ginearálta a oiriúnú

  20. #1766075

    Tá an leasú atá beartaithe faoi láthair dírithe ar fhreagairt ar an riachtanas práinneach atá ann freastal ar an tacaíocht do Bhallstáit nach bhfuil sa limistéar euro atá ag tosú ar athchóirithe struchtúracha atá dírithe ar a ngeilleagar a dhéanamh níos buanseasmhaí in aghaidh suaitheadh, dlús a chur le próiseas an fhíor-chóineasaithe agus iad a ullmhú níos fearr le haghaidh rannpháirtíocht sa limistéar euro.

    The current amendment aims to respond to an urgent need to cater for the support to non-euro area Member States that embark on structural reforms aimed at making their economies more resilient to shocks, accelerating the process of real convergence and better preparing them for euro area membership.

    Togra le haghaidh RIALACHÁN Ó PHARLAIMINT NA hEORPA AGUS ÓN gCOMHAIRLE lena leasaítear Rialachán (AE) 2017/825 chun imchlúdach airgeadais an Chláir Tacaíochta um Athchóiriú Struchtúrach a mhéadú agus an cuspóir ginearálta a oiriúnú

  21. #1887405

    Maidir le faisnéis inchomparáide faoi pharaiméadair bonn a sholáthar i bhfoirm lipéid boinn chaighdeánaigh, is dóigh go rachaidh sé sin i gcion ar na roghanna ceannacháin a dhéanfaidh úsáideoirí deiridh i bhfabhar boinn atá níos éifeachtúla ó thaobh breosla de, níos buanseasmhaí, níos sábháilte, agus níos ciúine.

    The provision of comparable information on tyre parameters in the form of a standard tyre label is likely to influence purchasing decisions by end-users in favour of more fuel‐efficient, longer‐lasting, safer and quieter tyres.

    Rialachán (AE) 2020/740 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle an 25 Bealtaine 2020 maidir le lipéadú bonn maidir le héifeachtúlacht breosla agus paraiméadair eile, lena leasaítear Rialachán (AE) 2017/1369 agus lena n-aisghairtear Rialachán (CE) Uimh. 1222/2009 (Téacs atá ábhartha maidir le LEE)

  22. #1887465

    Ós rud é nach féidir leis na Ballstáit cuspóir an Rialacháin seo, eadhon sábháilteacht, cosaint na sláinte agus an éifeachtúlacht eacnamaíoch agus comhshaoil an iompair de bhóthar a mhéadú trí fhaisnéis ábhartha a sholáthar d'úsáideoirí deiridh chun go bhféadfaidh siad boinn níos éifeachtúla ó thaobh breosla de, níos buanseasmhaí, níos sábháilte agus níos ciúine, a roghnú, a ghnóthú go leordhóthanach toisc go dteastaíonn leis faisnéis chomhchuibhithe d'úsáideoirí deiridh, ach, de bharr an ghá atá le creat rialúcháin comhchuibhithe agus le cothrom na Féinne do mhonaróirí, gur fearr is féidir iad a ghnóthú ar leibhéal an Aontais, féadfaidh an tAontas bearta a ghlacadh, i gcomhréir le prionsabal na coimhdeachta a leagtar amach in Airteagal 5 den Chonradh ar an Aontas Eorpach (CAE).

    Since the objective of this Regulation, namely to increase safety, the protection of health, and the economic and environmental efficiency of road transport by providing information to end-users to allow them to choose more fuel‐efficient, longer‐lasting, safer and quieter tyres, cannot be sufficiently achieved by the Member States because it requires harmonised information for end-users, but can rather, by reason of the need for a harmonised regulatory framework and a level playing field for manufacturers, be better achieved at Union level, the Union may adopt measures, in accordance with the principle of subsidiarity as set out in Article 5 of the Treaty on European Union (TEU).

    Rialachán (AE) 2020/740 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle an 25 Bealtaine 2020 maidir le lipéadú bonn maidir le héifeachtúlacht breosla agus paraiméadair eile, lena leasaítear Rialachán (AE) 2017/1369 agus lena n-aisghairtear Rialachán (CE) Uimh. 1222/2009 (Téacs atá ábhartha maidir le LEE)

  23. #2036729

    An Cnuasach “an Aeráid, Fuinneamh agus an tSoghluaisteacht”: an t-athrú aeráide a chomhrac trí thuiscint níos fearr a fháil ar na cúiseanna is bonn leis, a éabhlóid, na rioscaí, na tionchair agus na deiseanna a bhaineann leis, trí earnálacha an fhuinnimh agus an iompair a dhéanamh níos neamhdhíobhálaí don aeráid agus don chomhshaol, níos éifeachtaí agus níos iomaíche, níos cliste, níos sábháilte agus níos buanseasmhaí, trí úsáid foinsí inathnuaite fuinnimh agus éifeachtúlacht fuinnimh a chur chun cinn, trí fheabhas a chur ar athléimneacht an Aontais i leith suaití seachtracha agus tríd an iompar sóisialta a oiriúnú i bhfianaise na SFInna.

    Cluster 'Climate, Energy and Mobility': fighting climate change by better understanding its causes, evolution, risks, impacts and opportunities, by making the energy and transport sectors more climate and environment-friendly, more efficient and competitive, smarter, safer and more resilient, promote the use of renewable energy sources and energy efficiency, improve the resilience of the Union to external shocks and adapt social behaviour in view of the SDGs.

    Rialachán (AE) 2021/695 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle an 28 Aibreán 2021 lena mbunaítear Fís Eorpach – an Clár Réime um Thaighde agus um Nuálaíocht, lena leagtar síos a rialacha maidir le rannpháirtíocht agus scaipeadh, agus lena n-aisghairtear Rialacháin (AE) Uimh. 1290/2013 agus (AE) Uimh. 1291/2013 (Téacs atá ábhartha maidir le LEE)

  24. #3022449

    Sa teachtaireacht ón gCoimisiún an 9 Nollaig 2020 dar teideal ‘Sustainable and Smart Mobility Strategy – putting European transport on track for the future’ [Straitéis um an tSoghluaisteacht Inbhuanaithe agus Chliste – iompar Eorpach a chur ar an mbóthar ceart don todhchaí], socraítear cur chuige do chóras iompair an Aontais chun a chlaochlú glas agus digiteach a bhaint amach agus le go mbeidh sé níos buanseasmhaí.

    The Commission communication of 9 December 2020 entitled ‘Sustainable and Smart Mobility Strategy – putting European transport on track for the future’ sets a course of action for the Union transport system to achieve its green and digital transformation and become more resilient.

    Rialachán (AE) 2023/2405 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle an 18 Deireadh Fómhair 2023 maidir le cothrom na Féinne a áirithiú d’aeriompar inbhuanaithe (ReFuelEU Aviation)

  25. #507143

    Go háirithe, ba cheart an faireachas a dhéantar ar bheartais eacnamaíocha na mBallstát a leathnú thar fhaireachas buiséadach chun creat níos mionsonraithe agus níos foirmeálta a áireamh ionas go ndéanfaí míchothromaíochtaí maicreacnamaíocha iomarcacha a chosc agus chun cabhrú leis na Ballstáit dá ndéantar difear pleananna ceartaitheacha a bhunú sula dtagann na dibhéirseachtaí chun bheith buanseasmhach agus sula gcasann forbairtí eacnamaíocha agus airgeadais i dtreo atá ró-mífhabhrach agus é sin ar shlí mharthanach.

    In particular, surveillance of the economic policies of the Member States should be broadened beyond budgetary surveillance to include a more detailed and formal framework to prevent excessive macroeconomic imbalances and to help the Member States affected to establish corrective plans before divergences become entrenched and before economic and financial developments take a durable turn in an excessively unfavourable direction.

    Rialachán (AE) Uimh. 1174/2011 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle an 16 Samhain 2011 maidir le bearta forfheidhmiúcháin chun míchothromaíochtaí maicreacnamaíocha iomarcacha sa limistéar euro a cheartú

  26. #507500

    Go háirithe, ba cheart an faireachas ar bheartais eacnamaíocha na mBallstát a leathnú thar fhaireachas buiséadach chun creat níos mionsonraithe agus níos foirmiúla a áireamh ionas go ndéanfaí míchothromaíochtaí maicreacnamaíocha iomarcacha a chosc agus chun cabhrú leis na Ballstáit dá ndéantar difear pleananna ceartaitheacha a bhunú sula dtagann na dibhéirseachtaí chun bheith buanseasmhach.

    In particular, surveillance of the economic policies of the Member States should be broadened beyond budgetary surveillance to include a more detailed and formal framework to prevent excessive macroeconomic imbalances and to help the Member States affected to establish corrective plans before divergences become entrenched.

    Rialachán (AE) Uimh. 1176/2011 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle an 16 Samhain 2011 maidir le míchothromaíochtaí maicreacnamaíocha a chosc agus a cheartú

  27. #507527

    I bhfianaise na leochaileachta agus freisin ollmhéid an choigeartaithe atá riachtanach, tá gá ar leith le gníomhaíocht bheartais sna Ballstáit ina léirítear easnaimh mhóra cuntas reatha go buanseasmhach maraon le caillteanais mhóra iomaíochais.

    Given vulnerabilities and the magnitude of the adjustment required, the need for policy action is particularly pressing in Member States showing persistently large current-account deficits and competitiveness losses.

    Rialachán (AE) Uimh. 1176/2011 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle an 16 Samhain 2011 maidir le míchothromaíochtaí maicreacnamaíocha a chosc agus a cheartú

  28. #1627838

    Togra le haghaidh Rialachán ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle maidir le laghduithe bliantúla ceangailteacha ar astaíochtaí gás ceaptha teasa ag Ballstáit ó 2021 go 2030 ar mhaithe le hAontas Fuinnimh buanseasmhach agus chun gealltanais faoi Chomhaontú Pháras a chomhlíonadh agus lena leasaítear Rialachán Uimh. 525/2013 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle maidir le sásra chun faireachán agus tuairisciú a dhéanamh ar astaíochtaí gás ceaptha teasa agus ar fhaisnéis eile atá ábhartha don athrú aeráide mar aon le nóta faisnéise míniúcháin. COM (2016) 482

    PROPOSAL FOR A REGULATION OF THE EUROPEAN PARLIAMENT AND OF THE COUNCIL ON BINDING ANNUAL GREENHOUSE GAS EMISSION REDUCTIONS BY MEMBER STATES FROM 2021 TO 2030 FOR A RESILIENT ENERGY UNION AND TO MEET COMMITMENTS UNDER THE PARIS AGREEMENT AND AMENDING REGULATION NO. 525/2013 OF THE EUROPEAN PARLIAMENT AND THE COUNCIL ON A MECHANISM FOR MONITORING AND REPORTING GREENHOUSE GAS EMISSIONS AND OTHER INFORMATION RELEVANT TO CLIMATE CHANGE TOGETHER WITH EXPLANATORY INFORMATION NOTE. COM (2016) 482.

    Riar na hOibre (Dáil Éireann/Seanad Éireann)

  29. #1664224

    Sa teachtaireacht ón gCoimisiún dar teideal “Creatstraitéis maidir le hAontas Fuinnimh Buanseasmhach maille le Beartas Réamhbhreathnaitheach don Athrú Aeráide”, leag an Coimisiún béim ar an tábhacht atá le héifeachtúlacht fuinnimh mar fhoinse fuinnimh ina ceart féin agus dúirt sé go soiléir go dtugann CEIS "deis chun mór-infheistíochtaí in athchóiriú foirgneamh a ghiaráil".

    In its communication entitled ‘A Framework Strategy for a Resilient Energy Union with a Forward-Looking Climate Change Policy’, the Commission emphasised the importance of energy efficiency as an energy source in its own right and stated clearly that the EFSI ‘provides an opportunity to leverage major investments in renovating buildings’.

    Rialachán (AE) 2015/1017 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle an 25 Meitheamh 2015 maidir leis an gCiste Eorpach le haghaidh Infheistíochtaí Straitéiseacha, leis an Mol Comhairleach Eorpach maidir le hInfheistíocht agus leis an Tairseach Eorpach de Thionscadail Infheistíochta agus lena leasaítear Rialachán (AE) Uimh. 1291/2013 agus Rialachán (AE) Uimh. 1316/2013 – an Ciste Eorpach le haghaidh Infheistíochtaí Straitéiseacha

  30. #1685501

    Chun sin a bhaint amach, is gá leanúint de ghníomhú uaillmhianach ar son na haeráide trí bhíthin an Rialacháin seo agus is gá dul chun cinn a dhéanamh ar na gnéithe eile den Aontas Fuinnimh a leagtar amach i dteachtaireacht ón gCoimisiún an 25 Feabhra 2015 dar teideal “Creatstraitéis maidir le hAontas Fuinnimh Buanseasmhach maille le Beartas Réamhbhreathnaitheach don Athrú Aeráide”.

    Achieving that requires continuation of ambitious climate action with this Regulation and progress on the other aspects of the Energy Union as set out in the Commission communication of 25 February 2015 entitled ‘A Framework Strategy for a Resilient Energy Union with a Forward-Looking Climate Change Policy’.

    Rialachán (AE) 2018/842 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle an 30 Bealtaine 2018 maidir le laghduithe bliantúla ceangailteacha ar astaíochtaí gás ceaptha teasa ag na Ballstáit ó 2021 go 2030 lena rannchuidítear leis an ngníomhú ar son na haeráide agus chun gealltanais a tugadh faoi Chomhaontú Pháras a chomhlíonadh, agus lena leasaítear Rialachán (AE) Uimh. 525/2013 (Téacs atá ábhartha maidir le LEE)

  31. #1714473

    Is ceann de chúig ghné den Straitéis don Aontas Fuinnimh, a bunaíodh le teachtaireacht ón gCoimisiún an 25 Feabhra 2015 dar teideal “A Framework Strategy for a Resilient Energy Union with a Forward-Looking Climate Change Policy” [“Creatstraitéis maidir le hAontas Fuinnimh Buanseasmhach maille le Beartas Réamhbhreathnaitheach don Athrú Aeráide”], é maolú an éilimh fuinnimh.

    Moderation of energy demand is one of the five dimensions of the Energy Union Strategy established by the Commission communication of 25 February 2015 entitled ‘A Framework Strategy for a Resilient Energy Union with a Forward-Looking Climate Change Policy’.

    Treoir (AE) 2018/2002 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle an 11 Nollaig 2018 lena leasaítear Treoir 2012/27/AE maidir le héifeachtúlacht fuinnimh ((Téacs atá ábhartha maidir le LEE))

  32. #1729926

    Ina theachtaireacht an 25 Feabhra 2015 maidir le Creatstraitéis maidir le hAontas Fuinnimh Buanseasmhach maille le Beartas Réamhbhreathnaitheach don Athrú Aeráide, déanann an Coimisiún tagairt don ghá atá le sásra rialachas comhtháite chun a áirithiú go gcuirfidh gníomhaíochtaí fuinnimh ar leibhéal an Aontais agus ar an leibhéal réigiúnach, náisiúnta agus áitiúil le cuspóirí an Aontais Fuinnimh agus go leathnófar raon an rialachais ar an dóigh sin – thar Chreat 2030 um Aeráid agus Fuinneamh – chuig gach ceann de na cúig ghné den Aontas Fuinnimh.

    In its communication of 25 February 2015 on A Framework Strategy for a Resilient Energy Union with a Forward-Looking Climate Change Policy, the Commission refers to the need for an integrated governance mechanism to ensure that energy-related actions at Union, regional, national and local level all contribute to the Energy Union's objectives, thereby broadening the scope of governance — beyond the 2030 Framework for Climate and Energy — to all five dimensions of the Energy Union.

    Rialachán (AE) 2018/1999 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle an 11 Nollaig 2018 maidir le Rialachas an Aontais Fuinnimh agus na Gníomhaíochta Aeráide, lena leasaítear Rialachán (CE) Uimh. 663/2009 agus Rialachán (CE) Uimh. 715/2009 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle, Treoir 94/22/CE, Treoir 98/70/CE, Treoir 2009/31/CE, Treoir 2009/73/CE, Treoir 2010/31/AE, Treoir 2012/27/AE, agus Treoir 2013/30/AE ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle, Treoir 2009/119/CE agus Treoir (AE) 2015/652 ón gComhairle agus lena n-aisghairtear Rialachán (AE) Uimh. 525/2013 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle ((Téacs atá ábhartha maidir le LEE))

  33. #1787714

    D'fhonn fuinneamh atá slán, inbhuanaithe, iomaíoch agus inacmhainne a chur ar fáil do thomhaltóirí san Aontas, tá an éifeachtúlacht fuinnimh lena rannchuidítear leis an éileamh a mhaolú ar cheann de na cúig ghné a leagtar amach sa Teachtaireacht ón gCoimisiún an 25 Feabhra 2015 dar teideal 'Creatstraitéis maidir le hAontas Fuinnimh Buanseasmhach maille le Beartas Réamhbhreathnaitheach don Athrú Aeráide', ar gnéithe iad a bhfuil dlúthbhaint acu le chéile agus a neartaíonn a chéile.

    In order to give consumers in the Union secure, sustainable, competitive and affordable energy, energy efficiency contributing to moderation of demand is one of the five mutually-reinforcing and closely interrelated dimensions set out in the Commission's communication of 25 February 2015 entitled ‘A Framework Strategy for a Resilient Energy Union with a Forward-Looking Climate Change Policy’.

    Rialachán (AE) 2019/631 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle an 17 Aibreán 2019 lena socraítear na caighdeáin feidhmíochta maidir le hastaíochtaí CO2 do ghluaisteáin nua paisinéirí agus d'fheithiclí tráchtála éadroma nua agus lena n-aisghairtear Rialachán (CE) Uimh. 443/2009 agus Rialachán (AE) Uimh. 510/2011 ((Téacs atá ábhartha maidir le LEE))

  34. #1816422

    Chun fuinneamh atá slán, inbhuanaithe, iomaíoch agus inacmhainne a chur ar fáil do thomhaltóirí san Aontas, tá rannchuidiú na héifeachtúlachta fuinnimh leis an éileamh a mhaolú ar cheann de na cúig ghné a leagtar amach i dteachtaireacht ón gCoimisiún an 25 Feabhra 2015 dar teideal “A Framework Strategy for a Resilient Energy Union with a Forward-Looking Climate Change Policy”(“Creatstraitéis maidir le hAontas Fuinnimh Buanseasmhach maille le Beartas Réamhbhreathnaitheach don Athrú Aeráide”), ar gnéithe iad a bhfuil dlúthbhaint acu le chéile agus a neartaíonn a chéile.

    In order to give consumers in the Union secure, sustainable, competitive and affordable energy, the contribution of energy efficiency to moderation of demand is one of the five mutually-reinforcing and closely interrelated dimensions set out in the Commission’s communication of 25 February 2015 entitled ‘A Framework Strategy for a Resilient Energy Union with a Forward-Looking Climate Change Policy’.

    Rialachán (AE) 2019/1242 Ó Pharlaimint Na hEorpa Agus Ón gComhairle an 20 Meitheamh 2019 lena socraítear na caighdeáin feidhmíochta maidir le hastaíochtaí CO2 d’fheithiclí nua tromshaothair agus lena leasaítear Rialacháin (CE) Uimh. 595/2009 agus (AE) 2018/956 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle agus Treoir 96/53/CE ón gComhairle (Téacs atá ábhartha maidir le LEE)

  35. #1852598

    –[Rialachán XXX ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle maidir le laghduithe bliantúla ceangailteacha ar astaíochtaí gás ceaptha teasa ag na Ballstáit idir 2021 agus 2030 ar mhaithe le hAontas Fuinnimh buanseasmhach agus chun gealltanais faoi Chomhaontú Pháras a chomhlíonadh agus lena leasaítear Rialachán Uimh. 525/2013 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle maidir le sásra chun faireachán agus tuairisciú a dhéanamh ar astaíochtaí gás ceaptha teasa agus chun faisnéis eile atá ábhartha don athrú aeráide a thuairisciú];

    –[Regulation XXX of the European Parliament and of the Council on binding annual greenhouse gas emission reductions by Member States from 2021 to 2030 for a resilient Energy Union and to meet commitments under the Paris Agreement and amending Regulation No 525/2013 of the European Parliament and the Council on a mechanism for monitoring and reporting greenhouse gas emissions and other information relevant to climate change];

    Togra le haghaidh RIALACHÁN Ó PHARLAIMINT NA hEORPA AGUS ÓN gCOMHAIRLE lena mbunaítear rialacha maidir le tacaíocht do phleananna straitéiseacha a bheidh le tarraingt suas ag na Ballstáit faoin gComhbheartas Talmhaíochta (Pleananna Straitéiseacha faoi CBT) agus arna maoiniú ag an gCiste Eorpach um Ráthaíocht Talmhaíochta (CERT) agus ag an gCiste Eorpach Talmhaíochta um Fhorbairt Tuaithe (CETFT) agus lena n-aisghairtear Rialachán (AE) Uimh 1305/2013 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle agus Rialachán (AE) Uimh 1307/2013 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle

  36. #1887473

    Leis an Rialachán seo, bunaítear creat chun faisnéis chomhchuibhithe faoi pharaiméadair bonn a sholáthar trí lipéadú, rud a ligfidh d'úsáideoirí deiridh rogha eolasach a dhéanamh agus boinn á gceannach acu chun críche sábháilteacht, cosaint na sláinte agus éifeachtúlacht eacnamaíoch agus comhshaoil an iompair de bhóthar a mhéadú, trí bhoinn a chur chun cinn atá éifeachtúil ó thaobh breosla de, atá buanseasmhach, atá sábháilte agus ag a bhfuil leibhéil ísle torainn.

    This Regulation establishes a framework for the provision of harmonised information on tyre parameters through labelling to allow end-users to make an informed choice when purchasing tyres, for the purpose of increasing safety, the protection of health, and the economic and environmental efficiency of road transport, by promoting fuel‐efficient, long‐lasting and safe tyres with low noise levels.

    Rialachán (AE) 2020/740 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle an 25 Bealtaine 2020 maidir le lipéadú bonn maidir le héifeachtúlacht breosla agus paraiméadair eile, lena leasaítear Rialachán (AE) 2017/1369 agus lena n-aisghairtear Rialachán (CE) Uimh. 1222/2009 (Téacs atá ábhartha maidir le LEE)

  37. #2642061

    Agus í buanseasmhach, as úsáid fhorleathan na fostaíochta sealadaí nó páirtaimseartha, go háirithe más fostaíocht ainneonach den sórt sin í, féadfaidh torthaí níos ísle eascairt ó thaobh fhorbairt an chaipitil dhaonna, na táirgiúlachta, agus na soghluaisteachta sóisialta de, nithe atá díobhálach ó thaobh an fháis fhéideartha de.

    When entrenched, the widespread use of temporary or part-time employment, in particular if involuntary, may result in lower human capital development, productivity, and social mobility, which are detrimental for potential growth.

    TOGRA LE hAGHAIDH TUARASCÁIL CHOMHPHÁIRTEACH AR FHOSTAÍOCHT ÓN gCOIMISIÚN AGUS ÓN gCOMHAIRLE

  38. #2936739

    I gcomhréir le teachtaireacht ón gCoimisiún an 25 Feabhra 2015 dar teideal A Framework Strategy for a Resilient Energy Union with a Forward-Looking Climate Change Policy [Creatstraitéis maidir le hAontas Fuinnimh Buanseasmhach maille le Beartas Réamhbhreathnaitheach don Athrú Aeráide] agus le prionsabail na rialála níos fearr, ba cheart níos mó tosaíochta a thabhairt do rialacha faireacháin agus fíoraithe chun scéimeanna um oibleagáid éifeachtúlachta fuinnimh agus bearta beartais malartacha a chur chun feidhme, lena n-airítear an ceanglas sampla ionadaíoch, ó thaobh staidrimh de, de na bearta a sheiceáil.

    In accordance with the communication of the Commission of 25 February 2015 on ‘A Framework Strategy for a Resilient Energy Union with a Forward-Looking Climate Change Policy’ and the principles of better regulation, monitoring and verification rules for the implementation of energy efficiency obligation schemes and alternative policy measures, including the requirement to check a statistically representative sample of measures, should be given greater prominence.

    Treoir (AE) 2023/1791 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle an 13 Meán Fómhair 2023 maidir le héifeachtúlacht fuinnimh agus lena leasaítear Rialachán (AE) 2023/955 (athmhúnlú) (Téacs atá ábhartha maidir le LEE)