Gaois

Treo cuardaigh

Modh cuardaigh

Scag na torthaí

Bailiúcháin

Foirmeacha na bhfocal

choke

43 toradh in 23 doiciméad

  1. #2793512

    Guaiseacha tachta

    CHOKING HAZARDS

    Cinneadh (AE) 2023/1338 ón gCoimisiún an 28 Meitheamh 2023 maidir leis na ceanglais sábháilteachta atá le comhlíonadh ag caighdeáin Eorpacha le haghaidh táirgí áirithe do leanaí agus táirgí a bhaineann leo de bhun Threoir 2001/95/CE ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle (Téacs atá ábhartha maidir le LEE)

  2. #2793513

    Dearfar agus monarófar táirgí do leanaí ar bhealach ina ndíothófar guaiseacha tachta.

    Children’s products shall be designed and manufactured in such a way that choking hazards are eliminated.

    Cinneadh (AE) 2023/1338 ón gCoimisiún an 28 Meitheamh 2023 maidir leis na ceanglais sábháilteachta atá le comhlíonadh ag caighdeáin Eorpacha le haghaidh táirgí áirithe do leanaí agus táirgí a bhaineann leo de bhun Threoir 2001/95/CE ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle (Téacs atá ábhartha maidir le LEE)

  3. #2793522

    Sonrófar go soiléir leis na caighdeáin toisí sábháilte agus ceanglais tástála i ndáil le guaiseacha tachta.

    Standards shall clearly state safe dimensions and test requirements in relation to choking hazards.

    Cinneadh (AE) 2023/1338 ón gCoimisiún an 28 Meitheamh 2023 maidir leis na ceanglais sábháilteachta atá le comhlíonadh ag caighdeáin Eorpacha le haghaidh táirgí áirithe do leanaí agus táirgí a bhaineann leo de bhun Threoir 2001/95/CE ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle (Téacs atá ábhartha maidir le LEE)

  4. #1743182

    Tachtaire

    Choke

    Togra le haghaidh RIALACHÁN Ó PHARLAIMINT NA hEORPA AGUS ÓN gCOMHAIRLE maidir le ceadú agus le faireachas margaidh ar mhótarfheithlicí agus a leantóirí, agus ar chórais, comhpháirteanna agus aonaid theicniúla ar leithligh atá ceaptha le haghaidh feithiclí den sórt sin

  5. #294177

    (a) áirítear éifeachtaí greannaithe riospráide (a aithnítear le deirge logánaithe, éidéime, tochas agus/nó pian) a lagaíonn feidhm le siomptóim amhail casacht, pian, tachtadh agus deacrachtaí análaithe.

    (a) respiratory irritant effects (characterised by localised redness, oedema, pruritis and/or pain) that impair function with symptoms such as cough, pain, choking, and breathing difficulties are included.

    Rialachán (CE) Uimh. 1272/2008 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle an 16 Nollaig 2008 maidir le haicmiú, lipéadú agus pacáistiú substaintí agus meascán, agus lena leasaítear agus lena n-aisghairtear Treoir 67/548/CEE agus Treoir 1999/45/CE, agus lena leasaítear Rialachán (CE) Uimh. 1907/2006

  6. #2793514

    Ceanglais maidir le guaiseacha a bhaineann le tachtadh a chosc, áireofar iad ar na nithe seo a leanas (i gcás inarb iomchuí), ach ní bheidh siad teoranta dóibh:

    Requirements for preventing hazards related to choking shall be included for the following (where appropriate), but are not limited to:

    Cinneadh (AE) 2023/1338 ón gCoimisiún an 28 Meitheamh 2023 maidir leis na ceanglais sábháilteachta atá le comhlíonadh ag caighdeáin Eorpacha le haghaidh táirgí áirithe do leanaí agus táirgí a bhaineann leo de bhun Threoir 2001/95/CE ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle (Téacs atá ábhartha maidir le LEE)

  7. #2793515

    Aon pháirt is féidir a dhícheangal leis an bhfórsa a bhféadfadh leanbh a chur i bhfeidhm uirthi, ní bheidh sí beag go leor chun go mbeadh sí ina guais tachta.

    No part that can be detached by the force that a child could apply shall be small enough to present a choking hazard.

    Cinneadh (AE) 2023/1338 ón gCoimisiún an 28 Meitheamh 2023 maidir leis na ceanglais sábháilteachta atá le comhlíonadh ag caighdeáin Eorpacha le haghaidh táirgí áirithe do leanaí agus táirgí a bhaineann leo de bhun Threoir 2001/95/CE ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle (Téacs atá ábhartha maidir le LEE)

  8. #2793516

    Aon pháirt atá beag go leor chun go mbeadh sí ina guais tachta, ní bheifear in ann í a bhriseadh, a stróiceadh ná a scaradh den táirge (e.g. i gcás ina ligtear dó titim) agus an táirge in úsáid.

    No part shall break, tear or separate in use (e.g. when dropped) that is small enough to present a choking hazard.

    Cinneadh (AE) 2023/1338 ón gCoimisiún an 28 Meitheamh 2023 maidir leis na ceanglais sábháilteachta atá le comhlíonadh ag caighdeáin Eorpacha le haghaidh táirgí áirithe do leanaí agus táirgí a bhaineann leo de bhun Threoir 2001/95/CE ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle (Téacs atá ábhartha maidir le LEE)

  9. #2793517

    Aon chomhpháirt is féidir a bhaint gan uirlis a úsáid, ní bheidh sí ina guais tachta.

    Any component that can be removed without the use of a tool shall not present a choking hazard.

    Cinneadh (AE) 2023/1338 ón gCoimisiún an 28 Meitheamh 2023 maidir leis na ceanglais sábháilteachta atá le comhlíonadh ag caighdeáin Eorpacha le haghaidh táirgí áirithe do leanaí agus táirgí a bhaineann leo de bhun Threoir 2001/95/CE ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle (Téacs atá ábhartha maidir le LEE)

  10. #2793519

    Ábhair stuála arb é atá iontu guaiseacha tachta, ní bheidh siad inrochtana i gcás ina gcuirfear faoi réir fórsaí iad a bhféadfadh leanbh a chur i bhfeidhm orthu.

    Stuffing materials that constitute choking hazards shall not become accessible when submitted to forces that a child could apply.

    Cinneadh (AE) 2023/1338 ón gCoimisiún an 28 Meitheamh 2023 maidir leis na ceanglais sábháilteachta atá le comhlíonadh ag caighdeáin Eorpacha le haghaidh táirgí áirithe do leanaí agus táirgí a bhaineann leo de bhun Threoir 2001/95/CE ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle (Téacs atá ábhartha maidir le LEE)

  11. #2186632

    Cóimeáil dhorais ina bhfuil eilimint shéalaithe thoilleasach agus tachtaire tonnfhaid a bhfuiltear lena húsáid i monarú táirgí ionsuite atá faoi cheannteidil 85142080, 85165000 agus 85166080

    Door assembly incorporating a capacitive sealing element and wavelength choke for use in the manufacture of built-in products of headings 85142080, 85165000 and 85166080

    Rialachán (AE) 2021/2278 ón gComhairle an 20 Nollaig 2021 lena gcuirtear ar fionraí na dleachtanna Comhtharaife Custaim dá dtagraítear in Airteagal 56(2) pointe (c) de Rialachán (AE) Uimh. 952/2013 maidir le táirgí talmhaíochta agus tionsclaíocha áirithe, agus lena n-aisghairtear Rialachán (AE) Uimh. 1387/2013

  12. #2610747

    Cóimeáil dhorais ina bhfuil eilimint shéalaithe thoilleasach agus tachtaire tonnfhaid a bhfuiltear lena húsáid i monarú táirgí ionsuite atá faoi cheannteidil 85142080, 85165000 agus 85166080

    Door assembly incorporating a capacitive sealing element and wavelength choke for use in the manufacture of built-in products of headings 85142080, 85165000 and 85166080

    Rialachán (AE) 2022/2583 ón gComhairle an 19 Nollaig 2022 lena leasaítear Rialachán (AE) 2021/2278 lena gcuirtear ar fionraí na dleachtanna Comhtharaife Custaim dá dtagraítear in Airteagal 56(2), pointe (c), de Rialachán (AE) Uimh. 952/2013 i gcás táirgí talmhaíochta agus tionsclaíocha áirithe

  13. #3039668

    Ina theannta sin, tá baol ann freisin go mbeidh an torciasc ina tachtspeiceas in iliomad iascaigh ghrinnill.

    In addition, there is also a risk of boarfish becoming a choke species in multiple demersal fisheries.

    Rialachán Tarmligthe (AE) 2023/2623 ón gCoimisiún an 22 Lúnasa 2023 lena bhforlíontar Rialachán (AE) 2019/472 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle trí mhionsonraí na hoibleagáide gabhálacha a thabhairt i dtír i gcás iascaigh áirithe in Uiscí an Iarthair a shonrú le haghaidh na tréimhse 2024–2027

  14. #3041606

    Is éard is tachtspeiceas ann speiceas lena mbaineann easpa cuóta a d’fhéadfadh tabhairt ar shoitheach iascaireachta amháin nó níos mó scor den iascaireacht fiú más rud é go bhfuil cuótaí fós ag an soitheach nó ag na soithí sin le haghaidh speicis eile.

    A choke species is a species with a lack of quota that can cause one or more fishing vessels to stop fishing even if they still have quota for other species.

    Rialachán (AE) 2023/2638 ón gComhairle an 20 Samhain 2023 lena socraítear le haghaidh 2024 na deiseanna iascaireachta le haghaidh stoic éisc áirithe agus grúpaí stoc éisc is infheidhme i Muir Bhailt agus lena leasaítear Rialachán (AE) 2023/194 a mhéid a bhaineann le deiseanna iascaireachta áirithe in uiscí eile

  15. #3041618

    Ba cheart na deiseanna iascaireachta le haghaidh foghabhálacha dosheachanta a shocrú ar leibhéal íseal agus feiniméan an tachtspeicis á sheachaint ag an am céanna.

    The fishing opportunities for unavoidable by-catches should be fixed at a low level while avoiding the choke-species phenomenon occuring.

    Rialachán (AE) 2023/2638 ón gComhairle an 20 Samhain 2023 lena socraítear le haghaidh 2024 na deiseanna iascaireachta le haghaidh stoic éisc áirithe agus grúpaí stoc éisc is infheidhme i Muir Bhailt agus lena leasaítear Rialachán (AE) 2023/194 a mhéid a bhaineann le deiseanna iascaireachta áirithe in uiscí eile

  16. #3041878

    Is iomchuí, dá bhrí sin, TAC a bhunú le haghaidh fhoghabhálacha na tachtspeiceas seo a leanas, faoi choinníollacha áirithe: scadáin ó Mhuir Bhailt Thiar, troisc ó Mhuir Bhailt Thoir, troisc ó Mhuir Bhailt Thiar agus bradáin sa phríomh-imchuach.

    It is therefore appropriate to establish TACs for by-catches of the choke species western Baltic herring, eastern Baltic cod, western Baltic cod, and main basin salmon under certain conditions.

    Rialachán (AE) 2023/2638 ón gComhairle an 20 Samhain 2023 lena socraítear le haghaidh 2024 na deiseanna iascaireachta le haghaidh stoic éisc áirithe agus grúpaí stoc éisc is infheidhme i Muir Bhailt agus lena leasaítear Rialachán (AE) 2023/194 a mhéid a bhaineann le deiseanna iascaireachta áirithe in uiscí eile

  17. #3148895

    Cóimeáil dhorais ina bhfuil eilimint shéalaithe thoilleasach agus tachtaire tonnfhaid a bhfuiltear lena húsáid i monarú táirgí ionsuite atá faoi fho-cheannteidil 85142080, 85165000 agus 85166080

    Door assembly incorporating a capacitive sealing element and wavelength choke for use in the manufacture of built-in products of subheadings 85142080, 85165000 and 85166080

    Rialachán (AE) 2023/2890 ón gComhairle an 19 Nollaig 2023 lena leasaítear Rialachán (AE) 2021/2278 lena gcuirtear ar fionraí na dleachtanna Comhtharaife Custaim dá dtagraítear in Airteagal 56(2), pointe (c), de Rialachán (AE) Uimh. 952/2013 i gcás táirgí talmhaíochta agus tionsclaíocha áirithe

  18. #3199927

    Is speiceas é ‘tachtspeiceas’ a bhfuil easpa cuóta air a d’fhéadfadh stop a chur le hiascaireacht soithigh iascaireachta amháin nó níos mó fiú má tá cuóta fós acu le haghaidh speicis eile.

    Choke species are species with a lack of quota that can cause one or more fishing vessels to stop fishing even if they still have quota for other species.

    Rialachán (AE) 2024/257 ón gComhairle an 10 Eanáir 2024 lena socraítear le haghaidh 2024, 2025 agus 2026 na deiseanna iascaireachta le haghaidh stoic éisc áirithe, is infheidhme in uiscí an Aontais agus, i gcás soithí iascaireachta de chuid an Aontais, in uiscí áirithe nach uiscí de chuid an Aontais iad, agus lena leasaítear Rialachán (AE) 2023/194

  19. #3199934

    Is iomchuí, dá bhrí sin, TAC a bhunú le haghaidh fhoghabhálacha an tachtspeicis trosc in Kattegat.

    It is therefore appropriate to establish a TAC for by-catches of the choke species cod in the Kattegat.

    Rialachán (AE) 2024/257 ón gComhairle an 10 Eanáir 2024 lena socraítear le haghaidh 2024, 2025 agus 2026 na deiseanna iascaireachta le haghaidh stoic éisc áirithe, is infheidhme in uiscí an Aontais agus, i gcás soithí iascaireachta de chuid an Aontais, in uiscí áirithe nach uiscí de chuid an Aontais iad, agus lena leasaítear Rialachán (AE) 2023/194

  20. #1073448

    (2) Má bhíonn in aon ghléasra a húsáidfear in aon phróis den tsórt dá dtagartar i bhfo-alt (1) den alt seo an oiread sin agus an saghas sin deannaigh gur baol go bpléascfaidh sé ar é d'adhaint, ansin, mura bhfuil an gléasra déanta ar chuma go bhfuil acmhainn aige ar an mbrú is dócha a thiocfadh d'aon phléascadh den tsórt sin, déanfar gach beart is féidir chun leathadh agus éifeacht aon phléasctha den tsaghas sin a laghdú trí thachtóirí, treo-chomhlaí agus poill éalóidh nó fearais eile chomh héifeachtúil céanna a chur ar fáil i ndáil leis an ngléasra.

    (2) Where there is present in any plant used in any such process as is referred to in subsection (1) of this section dust of such a character and to such an extent as to be liable to explode on ignition, then, unless the plant is so constructed as to withstand the pressure likely to be produced by any such explosion, all practicable steps shall be taken to restrict the spread and effects of such an explosion by the provision, in connection with the plant, of chokes, baffles and vents, or other equally effective appliances.

    Uimhir 10 de 1955: AN tACHT MONARCHAN, 1955

  21. #2793518

    Aon chomhpháirt atá fada go leor chun go spreagfadh sí an fhrithluail cur amach má chuireann an leanbh an táirge ina bhéal, níor cheart a cheadú do leanaí atá ró-óg, mar gheall ar ghuais tachta, a bheith in ann suí suas gan chúnamh.

    Any component that are so long that the gag reflex can be trigged if the child puts the product in the mouth, should not be allowed for children who are too young to sit up unaided due choking hazard.

    Cinneadh (AE) 2023/1338 ón gCoimisiún an 28 Meitheamh 2023 maidir leis na ceanglais sábháilteachta atá le comhlíonadh ag caighdeáin Eorpacha le haghaidh táirgí áirithe do leanaí agus táirgí a bhaineann leo de bhun Threoir 2001/95/CE ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle (Téacs atá ábhartha maidir le LEE)

  22. #2793521

    Cuirfear méid iomlán agus cruth na dtáirgí san áireamh, agus cuirfear réitigh theicniúla/mheicniúla i bhfeidhm i gcás inar gá (e.g. poill aeir i dtáirgí ina mbaineann an ghuais tachta le gnáthúsáid agus le húsáid réamh-mheasta an táirge).

    Total size and shape of products shall be considered, and technical/mechanical solutions shall be applied where necessary (e.g. air holes in products where the choking hazard is present in normal and foreseeable use).

    Cinneadh (AE) 2023/1338 ón gCoimisiún an 28 Meitheamh 2023 maidir leis na ceanglais sábháilteachta atá le comhlíonadh ag caighdeáin Eorpacha le haghaidh táirgí áirithe do leanaí agus táirgí a bhaineann leo de bhun Threoir 2001/95/CE ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle (Téacs atá ábhartha maidir le LEE)

  23. #618536

    Le cinntí bainistíochta maidir le huastáirgeacht inbhuanaithe in iascach measctha, ba cheart aird a thabhairt ar an deacracht a bhaineann le stoic uile in iascach measctha a iascach ar leibhéal na huastáirgeachta inbhuanaithe ag an am céanna, go háirithe i gcásanna ina dtugtar le tuiscint le comhairle eolaíoch gur fíordheacair é feinimeán an "tachtspeiceas"a sheachaint trí mhéadú ar roghnaíocht na dtrealamh iascaireachta atá á n-úsáid.

    Management decisions relating to maximum sustainable yield in mixed fisheries should take into account the difficulty of fishing all stocks in a mixed fishery at maximum sustainable yield at the same time, in particular where scientific advice indicates that it is very difficult to avoid the phenomenon of "choke species" by increasing the selectivity of the fishing gears used.

    RIALACHÁN (AE) Uimh. 1380/2013 Ó PHARLAIMINT NA HEORPA AGUS ÓN GCOMHAIRLE an 11 Nollaig 2013 maidir leis an gComhbheartas Iascaigh, lena leasaítear Rialachán (CE) Uimh. 1954/2003 ón gComhairle agus Rialachán (CE) Uimh. 1224/2009 ón gComhairle agus lena n-aisghairtear Rialachán (CE) Uimh. 2371/2002 ón gComhairle, Rialachán (CE) Uimh. 639/2004 ón gComhairle agus Cinneadh 2004/585/CE ón gComhairle

  24. #1827434

    Má shocraítear na TACanna le haghaidh na stoc sin ar an leibhéal a léirítear sa chomhairle eolaíoch, thiocfadh feiniméan an ‘tachtspeicis’ chun cinn mar thoradh ar an oibleagáid gach gabháil a thabhairt i dtír, lena n-áirítear foghabhálacha ó na stoic sin, in iascaigh mheasctha.

    If TACs for those stocks are established at the level indicated in the scientific advice, the obligation to land all catches, including by-catches from those stocks, in mixed fisheries would lead to the phenomenon of ‘choke species’.

    Rialachán (AE) 2020/123 ón gComhairle an 27 Eanáir 2020 lena socraítear le haghaidh 2020 na deiseanna iascaireachta le haghaidh stoic éisc áirithe agus grúpaí stoc éisc, is infheidhme in uiscí an Aontais agus, i gcás soithí iascaireachta de chuid an Aontais, in uiscí áirithe nach uiscí de chuid an Aontais iad

  25. #1895067

    Amhail anuraidh, dá ndéanfaí na deiseanna iascaireachta le haghaidh stoic Mhuir Bhailt Thoir a shocrú ar an leibhéal a léirítear sa chomhairle eolaíoch, thiocfadh feiniméan an “tachtspeicis” chun cinn de thoradh na hoibleagáide na gabhálacha ar fad in iascaigh mheasctha a thabhairt i dtír le foghabhálacha trosc Mhuir Thoir a thabhairt i dtír.

    Like last year, if the fishing opportunities for eastern Baltic cod were to be set at the level indicated in the scientific advice, the obligation to land all catches in mixed fisheries with by-catches of eastern Baltic cod would lead to the phenomenon of ‘choke species’.

    Rialachán (AE) 2020/1579 ón gComhairle an 29 Deireadh Fómhair 2020 lena socraítear le haghaidh 2021 na deiseanna iascaireachta le haghaidh stoic éisc agus grúpaí stoc éisc is infheidhme i Muir Bhailt agus lena leasaítear Rialachán (AE) 2020/123 maidir le deiseanna iascaireachta áirithe in uiscí eile

  26. #1916609

    Má bhunaítear na TACanna le haghaidh na stoc sin ar an leibhéal a léirítear sa chomhairle eolaíoch, thiocfadh feiniméan an “tachtspeicis” chun cinn de thoradh na hoibleagáide gach gabháil a thabhairt i dtír, lena n-áirítear foghabhálacha ó na stoic sin, in iascaigh mheasctha.

    If TACs for those stocks are established at the level indicated in the scientific advice, the obligation to land all catches, including by-catches from those stocks, in mixed fisheries would lead to the phenomenon of ‘choke species’.

    Rialachán (AE) 2021/92 ón gComhairle an 28 Eanáir 2021 lena socraítear le haghaidh 2021 na deiseanna iascaireachta le haghaidh stoic éisc áirithe agus grúpaí stoc éisc, is infheidhme in uiscí an Aontais agus, i gcás soithí iascaireachta de chuid an Aontais, in uiscí áirithe nach uiscí de chuid an Aontais iad

  27. #1988595

    treoirlínte a fhorbairt agus a ghlacadh chun na gabhálacha iomlána incheadaithe (TACanna) sealadacha a shocrú do stoic speisialta dá dtagraítear in Airteagal 499(6) den Chomhaontú Trádála agus Comhair maidir le TACanna sealadacha, ag cur san áireamh a dheacra atá sé iascaireacht a dhéanamh ar na stoic uile in iascach measctha ar leibhéal UTI ag an am céanna, go háirithe i gcás ina bhfuil sé an-deacair feiniméan na dtachtspeiceas a sheachaint, agus i gcás inar gá, go bhféadfadh sé go mbeadh gá le cur chuige sonrach a fhorbairt i gcásanna ar leith nó maidir le saincheisteanna ar leith, chun torthaí a bhaint amach lena gcuirfí le cuspóir foriomlán bhainistiú inbhuanaithe na n-acmhainní iascaigh agus bitheolaíocha muirí i ngach ceann dá thrí ghné, i gcomhréir le cuspóirí CBI, lena n-áirítear na solúbthachtaí atá ar fáil faoi na pleananna ilbhliantúla;

    development and adoption of guidelines for setting the provisional total allowable catches (TACs) for special stocks as referred to in Article 499(6) of the Trade and Cooperation Agreement on provisional TACs, taking into account the difficulty of fishing all stocks in a mixed fishery at the MSY level at the same time, in particular where it is very difficult to avoid the phenomenon of choke species, and, where necessary, considering how a specific approach might need to be developed to delivering results that contribute to the overall objective of sustainable management of the fisheries and marine biological resources in its three dimensions, in line with the objectives of the CFP, including flexibilities available under multiannual plans;

    Cinneadh (AE) 2021/1765 ón gComhairle an 5 Deireadh Fómhair 2021 maidir leis an seasamh atá le glacadh thar ceann an Aontais Eorpaigh, le haghaidh na tréimhse 2021–2026, sa Choiste Speisialaithe um Iascach arna bhunú leis an gComhaontú Trádála agus Comhair idir an tAontas Eorpach agus an Comhphobal Eorpach do Fhuinneamh Adamhach, de pháirt, agus Ríocht Aontaithe na Breataine Móire agus Thuaisceart Éireann, den pháirt eile

  28. #1990262

    féachaint lena chur san áireamh go ngabhann deacrachtaí le hiascaireacht gach uile stoc éisc, ar leibhéal na huastáirgeachta inbhuanaithe, ag an tráth céanna, in iascach measctha, agus go háirithe i gcás inar deacair feiniméan an tachtspeicis a sheachaint, lena n-áirítear na TACanna a gcomhairlítear gabháil nialasach ina leith maidir le TACanna spriocghabhála nó TACanna foghabhála; ba cheart don Aontas, i gcás inarb ábhartha faoi na pleananna ilbhliantúla, féachaint le bearta ceartaitheacha a leagan síos sna himchuacha farraigí ábhartha chomh maith leis an leibhéal TAC a shocrú;

    seek to take into account the difficulty of fishing all stocks in a mixed fishery at the MSY level at the same time, and in particular where it is difficult to avoid the phenomenon of choke species, including TACs with 0-catch advice for either target or by-catch TACs; the Union should seek, where relevant under the multiannual plans, to accompany the TAC level with remedial measures in the relevant sea basins;

    Cinneadh (AE) 2021/1875 ón gComhairle an 22 Deireadh Fómhair 2021 maidir leis an seasamh atá le glacadh thar ceann an Aontais sna comhairliúcháin bhliantúla leis an Ríocht Aontaithe chun teacht ar chomhaontú maidir leis na gabhálacha iomlána incheadaithe

  29. #2041668

    Tá siad bunaithe ar an leibhéal a chomhairlíonn ICES, agus staid ar leith na stoc a ghabhtar in iascach measctha a bhféadfadh staideanna “tacht” difear a dhéanamh dó, ag féachaint do chomhairle ICES maidir le hiascaigh mheasctha agus maidir le foghabhálacha dosheachanta.

    They are based on the level advised by ICES, while taking into account the particular situation of stocks caught in a mixed fishery that may be affected by ‘choke’ situations, having regard to ICES advice on mixed fisheries and on unavoidable by-catches.

    Rialachán (AE) 2021/703 ón gComhairle an 26 Aibreán 2021 lena leasaítear Rialacháin (AE) 2021/91 agus (AE) 2021/92 a mhéid a bhaineann le deiseanna áirithe iascaireachta le haghaidh 2021 in uiscí an Aontais agus in uiscí nach uiscí de chuid an Aontais iad

  30. #2041670

    Má bhunaítear na TACanna le haghaidh na stoc sin ar an leibhéal a léirítear sa chomhairle eolaíoch, thiocfadh feiniméan an “tachtspeicis” chun cinn de thoradh na hoibleagáide gach gabháil a thabhairt i dtír, lena n-áirítear foghabhálacha ó na stoic sin, in iascaigh mheasctha.

    If TACs for those stocks are established at the level indicated in the scientific advice, the obligation to land all catches, including by-catches from those stocks, in mixed fisheries would lead to the phenomenon of ‘choke species’.

    Rialachán (AE) 2021/703 ón gComhairle an 26 Aibreán 2021 lena leasaítear Rialacháin (AE) 2021/91 agus (AE) 2021/92 a mhéid a bhaineann le deiseanna áirithe iascaireachta le haghaidh 2021 in uiscí an Aontais agus in uiscí nach uiscí de chuid an Aontais iad

  31. #2095562

    Ba cheart a bheith in ann freisin uasráta déine cabhrach 100 % a dheonú chun córais thrédhearcacha maidir le deiseanna iascaireachta a mhalartú idir Ballstáit (“babhtáil cuóta”) a dhearadh, a fhorbairt agus a bhainistiú agus chun faireachán agus meastóireacht a dhéanamh orthu, chun éifeacht an “speicis scoir” a eascraíonn as an oibleagáid gabhálacha a thabhairt i dtír a mhaolú.

    It should also be possible to grant a maximum aid intensity rate of 100 % to the design, development, monitoring, evaluation and management of transparent systems for exchanging fishing opportunities between Member States (‘quota swaps’), in order to mitigate the ‘choke species’ effect caused by the landing obligation.

    Rialachán (AE) 2021/1139 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle an 7 Iúil 2021 lena mbunaítear an Ciste Eorpach Muirí, Iascaigh agus Dobharshaothraithe agus lena leasaítear Rialachán (AE) 2017/1004

  32. #2111833

    Dá mbunófaí TACanna le haghaidh na stoc sin ar an leibhéal a léirítear sa chomhairle eolaíoch sin, thiocfadh feiniméan an “tachtspeicis” chun cinn de thoradh na hoibleagáide gach gabháil in uiscí an Aontais agus uiscí na Ríochta Aontaithe araon, lena n-áirítear foghabhálacha ó na stoic sin, a thabhairt i dtír.

    If TACs for those stocks were established at the level indicated in such scientific advice, the obligation to land all catches both in the Union and UK waters, including by-catches from those stocks, in mixed fisheries, would lead to the phenomenon of ‘choke species’.

    Rialachán (AE) 2021/1239 ón gComhairle an 29 Iúil 2021 lena leasaítear Rialacháin (AE) 2019/1919, (AE) 2021/91 agus (AE) 2021/92 a mhéid a bhaineann le deiseanna áirithe iascaireachta le haghaidh 2021 in uiscí an Aontais agus in uiscí nach uiscí de chuid an Aontais iad

  33. #2145218

    Dá mbeadh na deiseanna iascaireachta do scadán Mhuir Bhailt Thiar le socrú ar an leibhéal a léirítear i gcomhairle ICES, thiocfadh feiniméan an “tachtspeiceas” chun cinn de thoradh na hoibleagáide na gabhálacha ar fad in iascaigh mheasctha a thabhairt i dtír le foghabhálacha scadán Mhuir Bhailt Thiar a thabhairt i dtír.

    If the fishing opportunities for western Baltic herring were set at the level indicated in the ICES advice, the obligation to land all catches in mixed fisheries with by-catches of western Baltic herring would lead to the phenomenon of ‘choke species’.

    Rialachán (AE) 2021/1888 ón gComhairle an 27 Deireadh Fómhair 2021 lena socraítear le haghaidh 2022 na deiseanna iascaireachta le haghaidh stoic éisc áirithe agus grúpaí stoc éisc is infheidhme i Muir Bhailt agus lena leasaítear Rialachán (AE) 2021/92 a mhéid a bhaineann le deiseanna iascaireachta áirithe in uiscí eile

  34. #2145226

    De bhun Airteagal 5(2) de Rialachán (AE) 2016/1139, dúnadh iascach dírithe ar throsc Mhuir Bhailt Thoir agus socraíodh an ghabháil iomlán incheadaithe i dtaca le foghabhálacha dosheachanta throsc Mhuir Bhailt Thoir ar leibhéal an-íseal chun feiniméan an “tachtspeiceas” in iascaigh eile a sheachaint.

    Pursuant to Article 5(2) of Regulation (EU) 2016/1139, the targeted fishery of eastern Baltic cod was closed and the TAC for unavoidable by-catches of eastern Baltic cod was set at a very low level to avoid the phenomenon of ‘choke species’ in other fisheries.

    Rialachán (AE) 2021/1888 ón gComhairle an 27 Deireadh Fómhair 2021 lena socraítear le haghaidh 2022 na deiseanna iascaireachta le haghaidh stoic éisc áirithe agus grúpaí stoc éisc is infheidhme i Muir Bhailt agus lena leasaítear Rialachán (AE) 2021/92 a mhéid a bhaineann le deiseanna iascaireachta áirithe in uiscí eile

  35. #2145236

    Dá bhrí sin, is iomchuí TAC a shocrú atá teoranta d’fhoghabhálacha dosheachanta in iascaigh eile chun an feiniméan maidir le “tachtspeiceas” a sheachaint, le díolúine d’oibríochtaí iascaireachta a dhéantar chun críche imscrúduithe eolaíocha, agus chun na críche sin amháin, agus go hiomlán i gcomhréir leis na coinníollacha a leagtar amach in Airteagal 25 de Rialachán (AE) 2019/1241.

    Therefore, it is appropriate to set a TAC limited to unavoidable by-catches in other fisheries to avoid the phenomenon of ‘choke species’, with an exemption for fishing operations conducted for the exclusive purpose of scientific investigations and in full compliance with the conditions set out in Article 25 of Regulation (EU) 2019/1241.

    Rialachán (AE) 2021/1888 ón gComhairle an 27 Deireadh Fómhair 2021 lena socraítear le haghaidh 2022 na deiseanna iascaireachta le haghaidh stoic éisc áirithe agus grúpaí stoc éisc is infheidhme i Muir Bhailt agus lena leasaítear Rialachán (AE) 2021/92 a mhéid a bhaineann le deiseanna iascaireachta áirithe in uiscí eile

  36. #2287750

    Mar sin féin, má bhunaítear na TACanna le haghaidh na stoc sin ar an leibhéal a mholtar, thiocfadh feiniméan an ‘tachtspeicis’ chun cinn de thoradh na hoibleagáide gach gabháil a thabhairt i dtír, lena n-áirítear foghabhálacha ó na stoic sin, in iascaigh mheasctha.

    However, if TACs for those stocks are established at the advised level, the obligation to land all catches, including by-catches from those stocks in mixed fisheries, would give rise to the phenomenon of ‘choke species’.

    Rialachán (AE) 2022/109 ón gComhairle an 27 Eanáir 2022 lena socraítear le haghaidh 2022 na deiseanna iascaireachta le haghaidh stoic éisc áirithe agus grúpaí stoc éisc is infheidhme in uiscí an Aontais agus, i gcás soithí iascaireachta de chuid an Aontais, in uiscí áirithe nach uiscí de chuid an Aontais iad

  37. #2287858

    Dá mbunófaí TACanna sealadacha le haghaidh na stoc sin ar an leibhéal a léirítear sa chomhairle eolaíoch, thiocfadh feiniméan an ‘tachtspeicis’ chun cinn de thoradh na hoibleagáide gach gabháil a thabhairt i dtír, lena n-áirítear foghabhálacha ó na stoic sin, in iascaigh mheasctha.

    If provisional TACs for those stocks were established at the level indicated in the scientific advice, the obligation to land all catches, including by-catches from those stocks, in mixed fisheries would lead to the phenomenon of ‘choke species’.

    Rialachán (AE) 2022/109 ón gComhairle an 27 Eanáir 2022 lena socraítear le haghaidh 2022 na deiseanna iascaireachta le haghaidh stoic éisc áirithe agus grúpaí stoc éisc is infheidhme in uiscí an Aontais agus, i gcás soithí iascaireachta de chuid an Aontais, in uiscí áirithe nach uiscí de chuid an Aontais iad

  38. #2342561

    Dá mbunófaí TACanna le haghaidh na stoc sin ar an leibhéal a léirítear sa chomhairle eolaíoch sin, thiocfadh feiniméan an “tachtspeicis” chun cinn de thoradh na hoibleagáide gach gabháil in uiscí an Aontais agus uiscí na Ríochta Aontaithe araon, lena n-áirítear foghabhálacha ó na stoic sin, a thabhairt i dtír.

    If TACs for those stocks were established at the level indicated in such scientific advice, the obligation to land all catches both in the Union and United Kingdom waters, including by-catches from those stocks, in mixed fisheries, would lead to the phenomenon of ‘choke species’.

    Rialachán (AE) 2022/515 ón gComhairle an 31 Márta 2022 lena leasaítear Rialachán (AE) 2022/109 lena socraítear le haghaidh 2022 na deiseanna iascaireachta le haghaidh stoic éisc áirithe agus grúpaí stoc éisc is infheidhme in uiscí an Aontais agus, i gcás soithí iascaireachta de chuid an Aontais, in uiscí áirithe nach uiscí de chuid an Aontais iad

  39. #2711317

    Mar sin féin, má bunaítear na TACanna le haghaidh na stoc sin ar an leibhéal a moladh, thiocfadh feiniméan an ‘tachtspeicis’ chun cinn de thoradh na hoibleagáide gach gabháil a thabhairt i dtír, lena n-áirítear foghabhálacha ó na stoic sin, in iascaigh mheasctha.

    However, if TACs for those stocks are established at the advised level, the obligation to land all catches, including by-catches from those stocks in mixed fisheries, would give rise to the phenomenon of ‘choke species’.

    Rialachán (AE) 2023/194 ón gComhairle an 30 Eanáir 2023 lena socraítear le haghaidh 2023 na deiseanna iascaireachta le haghaidh stoic éisc áirithe, is infheidhme in uiscí an Aontais, agus, i gcás soithí iascaireachta de chuid an Aontais, in uiscí áirithe nach uiscí de chuid an Aontais iad, chomh maith le deiseanna iascaireachta den sórt sin a shocrú le haghaidh 2023 agus 2024 le haghaidh stoic éisc áirithe dhomhainfharraige

  40. #2711416

    Dá mbunófaí TACanna le haghaidh na stoc sin ar an leibhéal a léirítear sa chomhairle sin, thiocfadh feiniméan an ‘tachtspeicis’ chun cinn de thoradh na hoibleagáide gach gabháil in uiscí an Aontais agus uiscí na Ríochta Aontaithe araon, lena n-áirítear foghabhálacha ó na stoic sin, a thabhairt i dtír.

    If TACs for those stocks were established at the level indicated in such advice, the obligation to land all catches both in the Union and United Kingdom waters, including by-catches from those stocks, in mixed fisheries, would lead to the phenomenon of ‘choke species’.

    Rialachán (AE) 2023/194 ón gComhairle an 30 Eanáir 2023 lena socraítear le haghaidh 2023 na deiseanna iascaireachta le haghaidh stoic éisc áirithe, is infheidhme in uiscí an Aontais, agus, i gcás soithí iascaireachta de chuid an Aontais, in uiscí áirithe nach uiscí de chuid an Aontais iad, chomh maith le deiseanna iascaireachta den sórt sin a shocrú le haghaidh 2023 agus 2024 le haghaidh stoic éisc áirithe dhomhainfharraige

  41. #3041605

    Mar sin féin, dá mbunófaí na TACanna ar na leibhéil arna moladh, thiocfadh feiniméan an ‘tachtspeicis’ chun cinn de thoradh na hoibleagáide gach gabháil a thabhairt i dtír, lena n-áirítear foghabhálacha ó na stoic sin in iascaigh mheasctha.

    However, if TACs were established at the advised levels, the obligation to land all catches, including by-catches from those stocks in mixed fisheries, would give rise to the phenomenon of ‘choke species’.

    Rialachán (AE) 2023/2638 ón gComhairle an 20 Samhain 2023 lena socraítear le haghaidh 2024 na deiseanna iascaireachta le haghaidh stoic éisc áirithe agus grúpaí stoc éisc is infheidhme i Muir Bhailt agus lena leasaítear Rialachán (AE) 2023/194 a mhéid a bhaineann le deiseanna iascaireachta áirithe in uiscí eile

  42. #3041634

    Sna himthosca sin, is iomchuí, de bhun Rialachán (AE) 2016/1139, na hiascaigh spriocdhírithe a choinneáil dúnta agus na deiseanna iascaireachta le haghaidh foghabhálacha dosheachanta a shocrú ar leibhéal íseal chun feiniméan an tachtspeicis a sheachaint.

    In those circumstances, it is appropriate, pursuant to Regulation (EU) 2016/1139, to keep the targeted fisheries closed and to fix the fishing opportunities for unavoidable by-catches at a low level to avoid the choke-species phenomenon occuring.

    Rialachán (AE) 2023/2638 ón gComhairle an 20 Samhain 2023 lena socraítear le haghaidh 2024 na deiseanna iascaireachta le haghaidh stoic éisc áirithe agus grúpaí stoc éisc is infheidhme i Muir Bhailt agus lena leasaítear Rialachán (AE) 2023/194 a mhéid a bhaineann le deiseanna iascaireachta áirithe in uiscí eile

  43. #3199926

    Mar sin féin, má bhunaítear TACanna na stoic sin ar na leibhéil a moladh, thiocfadh feiniméan an ‘tachtspeicis’ chun cinn de thoradh na hoibleagáide gach gabháil a thabhairt i dtír, lena n-áirítear foghabhálacha na stoc sin in iascaigh mheasctha.

    However, if TACs for those stocks are established at the advised levels, the obligation to land all catches, including by-catches from those stocks in mixed fisheries, would give rise to the phenomenon of choke species.

    Rialachán (AE) 2024/257 ón gComhairle an 10 Eanáir 2024 lena socraítear le haghaidh 2024, 2025 agus 2026 na deiseanna iascaireachta le haghaidh stoic éisc áirithe, is infheidhme in uiscí an Aontais agus, i gcás soithí iascaireachta de chuid an Aontais, in uiscí áirithe nach uiscí de chuid an Aontais iad, agus lena leasaítear Rialachán (AE) 2023/194