Gaois

Treo cuardaigh

Modh cuardaigh

Scag na torthaí

Bailiúcháin

Foirmeacha na bhfocal

mol

moladh

bain

baineann

sonrach

tír

faoi

leith

25 toradh in 18 doiciméad

  1. #2432192

    Tá na moltaí a bhaineann go sonrach le tíortha faoi leith in 2019 agus in 2020 fós chomh ábhartha céanna maidir le pleananna téarnaimh agus athléimneachta arna n-athbhreithniú, arna dtabhairt cothrom le dáta nó arna leasú i gcomhréir le hAirteagail 14, 18 agus 21 de Rialachán (AE) 2021/241, sa bhreis ar aon mholtaí eile a bhaineann go sonrach le tír faoi leith arna n-eisiúint suas go dtí pleananna téarnaimh agus athléimneachta den sórt sin atá athbhreithnithe, nuashonraithe nó leasaithe.

    The 2019 and 2020 country-specific recommendations remain equally relevant also for recovery and resilience plans revised, updated or amended in accordance with Articles 14, 18 and 21 of Regulation (EU) 2021/241, in addition to any other country-specific recommendations issued up to the date of submission of such revised, updated or amended recovery and resilience plans.

    Moladh ón gComhairle an 12 Iúil 2022 maidir le Clár Athchóirithe Náisiúnta na hÉireann 2022 agus lena dtugtar tuairim ón gComhairle maidir le Clár Cobhsaíochta na hÉireann 2022

  2. #2432857

    Tá na moltaí a bhaineann go sonrach le tíortha faoi leith in 2019 agus in 2020 fós chomh ábhartha céanna maidir le pleananna téarnaimh agus athléimneachta arna n-athbhreithniú, arna dtabhairt cothrom le dáta nó arna leasú i gcomhréir le hAirteagail 14, 18 agus 21 de Rialachán (AE) 2021/241, sa bhreis ar aon mholtaí eile a bhaineann go sonrach le tír faoi leith arna n-eisiúint suas go dtí pleananna téarnaimh agus athléimneachta den sórt sin atá athbhreithnithe, nuashonraithe nó leasaithe.

    The 2019 and 2020 country-specific recommendations remain equally relevant also for recovery and resilience plans revised, updated or amended in accordance with Articles 14, 18 and 21 of Regulation (EU) 2021/241, in addition to any other country-specific recommendations issued up to the date of submission of such revised, updated or amended recovery and resilience plans.

    Moladh ón gComhairle an 12 Iúil 2022 ar Chlár Náisiúnta Athchóirithe na Fraince in 2022

  3. #2433483

    Tá na moltaí a bhaineann go sonrach le tíortha faoi leith in 2019 agus in 2020 fós chomh ábhartha céanna maidir le pleananna téarnaimh agus athléimneachta arna n-athbhreithniú, arna dtabhairt cothrom le dáta nó arna leasú i gcomhréir le hAirteagail 14, 18 agus 21 de Rialachán (AE) 2021/241, sa bhreis ar aon mholtaí eile a bhaineann go sonrach le tír faoi leith arna n-eisiúint suas go dtí pleananna téarnaimh agus athléimneachta den sórt sin atá athbhreithnithe, nuashonraithe nó leasaithe.

    The 2019 and 2020 country-specific recommendations remain equally relevant also for recovery and resilience plans revised, updated or amended in accordance with Articles 14, 18 and 21 of Regulation (EU) 2021/241, in addition to any other country-specific recommendations issued up to the date of submission of such revised, updated or amended recovery and resilience plans.

    Moladh ón gComhairle an 12 Iúil 2022 maidir le Clár Náisiúnta 2022 um Athchóiriú de chuid na Cipire agus lena dtugtar tuairim ón gComhairle maidir le Clár Cobhsaíochta 2022 de chuid na Cipire

  4. #2434297

    Tá na moltaí a bhaineann go sonrach le tíortha faoi leith in 2019 agus in 2020 fós chomh ábhartha céanna maidir le pleananna téarnaimh agus athléimneachta arna n-athbhreithniú, arna dtabhairt cothrom le dáta nó arna leasú i gcomhréir le hAirteagail 14, 18 agus 21 de Rialachán (AE) 2021/241, sa bhreis ar aon mholtaí eile a bhaineann go sonrach le tír faoi leith arna n-eisiúint suas go dtí pleananna téarnaimh agus athléimneachta den sórt sin atá athbhreithnithe, nuashonraithe nó leasaithe.

    The 2019 and 2020 country-specific recommendations remain equally relevant also for recovery and resilience plans revised, updated or amended in accordance with Articles 14, 18 and 21 of Regulation (EU) 2021/241, in addition to any other country-specific recommendations issued up to the date of submission of such revised, updated or amended recovery and resilience plans.

    Moladh ón gComhairle an 12 Iúil 2022 maidir le Clár Náisiúnta 2022 um Athchóiriú de chuid na hUngáire agus ina dtugtar tuairim ón gComhairle maidir le Clár um Chóineasú na hUngáire 2022

  5. #2435496

    Tá na moltaí a bhaineann go sonrach le tíortha faoi leith in 2019 agus in 2020 fós chomh ábhartha céanna maidir leis na pleananna téarnaimh agus athléimneachta arna n-athbhreithniú, arna dtabhairt cothrom le dáta nó arna leasú i gcomhréir le hAirteagail 14, 18 agus 21 de Rialachán (AE) 2021/241, sa bhreis ar aon mholtaí eile a bhaineann go sonrach le tír faoi leith arna n-eisiúint suas go dtí pleananna téarnaimh agus athléimneachta den sórt sin atá athbhreithnithe, nuashonraithe nó leasaithe.

    The 2019 and 2020 country-specific recommendations remain equally relevant also for the recovery and resilience plans revised, updated or amended in accordance with Articles 14, 18 and 21 of Regulation (EU) 2021/241, in addition to any other country-specific recommendations issued up to the date of submission of such revised, updated or amended recovery and resilience plans.

    Moladh ón gComhairle an 12 Iúil 2022 maidir le Clár Náisiúnta 2022 um Athchóiriú de chuid na Portaingéile agus lena dtugtar tuairim ón gComhairle maidir le Clár Cobhsaíochta 2022 de chuid na Portaingéile

  6. #2435805

    Leis na príomh-athchóirithe maidir le pá íosta a shocrú agus ioncam íosta cuimsithe, maidir le rialachas corparáideach fiontar atá faoi úinéireacht stáit a neartú agus maidir leis an idirphlé sóisialta, tugtar aghaidh freisin ar mholtaí atá ann le fada an lá a bhaineann go sonrach le tír faoi leith.

    Key reforms on minimum wage setting and minimum inclusion income, on strengthening corporate governance of state-owned enterprises and on social dialogue also address long-standing country-specific recommendations.

    Moladh ón gComhairle an 12 Iúil 2022 maidir le Clár Náisiúnta 2022 um Athchóiriú de chuid na Rómáine agus lena dtugtar tuairim ón gComhairle maidir le Clár um Chóineasú 2022 de chuid na Rómáine

  7. #2630066

    Beidh moltaí 2022 a bhaineann go sonrach le tíortha faoi leith ina dtreoir do chaibidlí nua RRP.

    The 2022 country-specific recommendations will guide the new RRP chapters.

    TEACHTAIREACHT ÓN gCOIMISIÚN CHUIG PARLAIMINT NA hEORPA, CHUIG AN gCOMHAIRLE EORPACH, CHUIG AN gCOMHAIRLE, CHUIG COISTE EACNAMAÍOCH AGUS SÓISIALTA NA hEORPA AGUS COISTE EORPACH NA RÉIGIÚN Plean REPowerEU

  8. #2636574

    Moltaí a bhaineann go sonrach le tír faoi leith i réimse na sláinte faoin Seimeastar Eorpach, timthriall bliantúil chomhordú an bheartais eacnamaíoch;

    Country specific recommendations in the field of health under the European Semester, the annual cycle of economic policy coordination;

    TEACHTAIREACHT ÓN gCOIMISIÚN TEACHTAIREACHT ÓN gCOIMISIÚN CHUIG PARLAIMINT NA hEORPA, CHUIG AN gCOMHAIRLE EORPACH, CHUIG AN gCOMHAIRLE, CHUIG COISTE EACNAMAÍOCH AGUS SÓISIALTA NA hEORPA AGUS CHUIG COISTE NA RÉIGIÚN AN CHOMHDHÁIL AR THODHCHAÍ NA hEORPA Gníomhaíocht nithiúil a dhéanamh den fhís

  9. #3052836

    Tairgeann an tSaoráid Téarnaimh agus Athléimneachta deis chun aghaidh a thabhairt ar mholtaí a bhaineann go sonrach le tír faoi leith a bhaineann le córais cheartais náisiúnta agus chun dlús a chur faoi iarrachtaí náisiúnta chun aistriú digiteach na gcóras ceartais a chur i gcrích.

    The RRF offers an opportunity to address country-specific recommendations related to national justice systems and to accelerate national efforts to complete the digital transformation of justice systems.

    Teachtaireacht ón gCoimisiún chuig Parlaimint na hEorpa, chuig an gComhairle, chuig an mBanc Ceannais Eorpach, chuig Coiste Eacnamaíoch agus Sóisialta na hEorpa agus chuig Coiste na Réigiún Scórchlár Ceartais AE 2023

  10. #534646

    I réimse an oideachais agus na hoiliúna, dírítear go sonrach leis na moltaí a bhaineann go sonrach le tíortha faoi leith, a d'eisigh an Chomhairle an 10 Iúil 2012, ar rochtain ar oideachas réamhscoile agus scoile ar ardchaighdeán a chur chun cinn;

    In the field of education and training, the country-specific recommendations issued by the Council on 10 July 2012 focus specifically on promoting access to good-quality pre-school and school education;

    Conclúidí ón gComhairle an 26 Samhain 2012 maidir le hoideachas agus oiliúint san Eoraip 2020 — an méid a chuireann oideachas agus oiliúint le téarnamh eacnamaíoch, leis an bhfás agus le poist

  11. #534667

    Athchóirithe a fhorbairt agus a chur chun feidhme, i gcomhréir le tosaíochtaí agus riachtanais náisiúnta agus réigiúnacha, lena ndíreofar ar na dúshláin i réimse an oideachais agus na hoiliúna a dtugtar aghaidh orthu sna moltaí a bhaineann go sonrach le tíortha faoi leith.

    Develop and implement, in accordance with national and regional priorities and needs, reforms aimed at tackling the challenges addressed in the country-specific recommendations in the field of education and training.

    Conclúidí ón gComhairle an 26 Samhain 2012 maidir le hoideachas agus oiliúint san Eoraip 2020 — an méid a chuireann oideachas agus oiliúint le téarnamh eacnamaíoch, leis an bhfás agus le poist

  12. #534679

    Dréacht-chlár oibre "ET2020" a thíolacadh don Chomhairle d'fhonn a áirithiú go gcuirfear na réimsí príomhthosaíochta don dara timthriall oibre "ET2020" 2012-2014 chun feidhme chomh maith leis na moltaí a bhaineann go sonrach le tíortha faoi leith, i gcás inarb ábhartha.

    Present to the Council a draft "ET2020" work programme, with a view to ensuring the implementation of the priority areas for the second "ET2020" work-cycle 2012-2014 and of the country-specific recommendations, where relevant.

    Conclúidí ón gComhairle an 26 Samhain 2012 maidir le hoideachas agus oiliúint san Eoraip 2020 — an méid a chuireann oideachas agus oiliúint le téarnamh eacnamaíoch, leis an bhfás agus le poist

  13. #534682

    Go n-áiritheofaí - gan dochar don chaibidlíocht ar an gCreat Airgeadais Ilbhliantúil - go dtabharfar san áireamh na riachtanais athchóirithe a léiríodh sna moltaí a bhaineann go sonrach le tíortha faoi leith tráth a roghnófar na tosaíochtaí infheistíochta agus an idirghabháil atá beartaithe i gComhchreat Straitéiseach na gCistí Struchtúracha Eorpacha a bheidh ann amach anseo.

    Ensure — without prejudice to the negotiations on the Multiannual Financial Framework — that the reform needs highlighted in the country-specific recommendations are taken into account in the choice of investment priorities and interventions programmed under the future Common Strategic Framework of the European Structural Funds.

    Conclúidí ón gComhairle an 26 Samhain 2012 maidir le hoideachas agus oiliúint san Eoraip 2020 — an méid a chuireann oideachas agus oiliúint le téarnamh eacnamaíoch, leis an bhfás agus le poist

  14. #1730061

    Ba cheart do na Ballstáit a áirithiú go gcuirfear san áireamh ina gcuid pleananna comhtháite náisiúnta fuinnimh agus aeráide na moltaí is déanaí a bhaineann go sonrach le tíortha faoi leith a eisíodh i gcomhthéacs an tSeimeastair Eorpaigh.

    Member States should ensure that their integrated national energy and climate plans take into consideration the latest country-specific recommendations issued in the context of the European Semester.

    Rialachán (AE) 2018/1999 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle an 11 Nollaig 2018 maidir le Rialachas an Aontais Fuinnimh agus na Gníomhaíochta Aeráide, lena leasaítear Rialachán (CE) Uimh. 663/2009 agus Rialachán (CE) Uimh. 715/2009 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle, Treoir 94/22/CE, Treoir 98/70/CE, Treoir 2009/31/CE, Treoir 2009/73/CE, Treoir 2010/31/AE, Treoir 2012/27/AE, agus Treoir 2013/30/AE ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle, Treoir 2009/119/CE agus Treoir (AE) 2015/652 ón gComhairle agus lena n-aisghairtear Rialachán (AE) Uimh. 525/2013 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle ((Téacs atá ábhartha maidir le LEE))

  15. #1845769

    Ina theannta sin, leis an Teachtaireacht ón gCoimisiún um Chobhsaíocht, Fás agus Poist a glacadh an 30 Bealtaine 2012[2], leagtar an‑bhéim ar an tábhacht a bhaineann leis an ualach rialála agus bacainní iontrála a laghdú tuilleadh san earnáil iarnróid, agus déantar moltaí a bhaineann go sonrach le tír faoi leith chun na críche sin.

    Furthermore, the Commission Communication on Action for Stability, Growth and Jobs adopted on 30 May 2012[2] stresses the importance of reducing further the regulatory burden and barriers to entry in the rail sector, making country-specific recommendations for this purpose.

    Togra le haghaidh RIALACHÁIN Ó PHARLAIMINT NA hEORPA AGUS ÓN gCOMHAIRLE maidir le Gníomhaireacht Iarnróid an Aontais Eorpaigh agus lena n-aisghairtear Rialachán (CE) Uimh. 881/2004

  16. #1926492

    Meastar go rannchuideoidh an plean téarnaimh agus athléimneachta le haghaidh a thabhairt go héifeachtach ar na dúshláin uile nó le fothacar suntasach de dhúshláin arna sainaithint sna moltaí tírshonracha ábhartha, lena n-áirítear gnéithe fioscacha díobh, agus sna moltaí arna ndéanamh de bhun Airteagal 6 de Rialachán (AE) Uimh 1176/2011 i gcás inarb iomchuí a dhírítear chuig an Ballstát lena mbaineann nó na dúshláin arna sainaithint i ndoiciméid ábhartha eile arna nglacadh go hoifigiúil ag an gCoimisiún i gcomhthéacs an Seimeastair Eorpaigh, ag cur san áireamh ranníocaíocht airgeadais an Bhallstáit lena mbaineann agus an tacaíocht iasachta a iarradh chomh maith le raon feidhme agus scála na ndúshlán a bhaineann go sonrach le tír faoi leith agus an fhaisnéis atá sa Chlár Náisiúnta um Athchóiriú;

    the recovery and resilience plan is expected to contribute to effectively addressing all or a significant subset of challenges identified in the relevant country-specific recommendations, including fiscal aspects thereof and recommendations made pursuant to Article 6 of Regulation (EU) No 1176/2011 where appropriate, addressed to the Member State concerned or challenges identified in other relevant documents officially adopted by the Commission in the context of the European Semester, taking into account the financial contribution of the Member State concerned and the requested loan support as well as the scope and scale of country-specific challenges and the information included in the National Reform Programme;

    Rialachán (AE) 2021/241 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle an 12 Feabhra 2021 lena mbunaítear an tSaoráid Téarnaimh agus Athléimneachta

  17. #2215551

    Áirítear leis sin a n-acmhainneacht institiúideach agus riaracháin a neartú, chun costáil, garspriocanna agus spriocanna a chainníochtú i gceart, lena n-áirítear ar an leibhéal réigiúnach agus ar an leibhéal áitiúil, chun aistrithe atá cuimsitheach go sóisialta, glas agus digiteach a éascú, chun aghaidh a thabhairt go héifeachtach ar na dúshláin arna sainaithint sna moltaí a bhaineann go sonrach le tíortha faoi leith agus chun dlí an Aontais a chur chun feidhme.

    This includes strengthening their institutional and administrative capacity, in order to properly quantify costing, milestones and targets, including at regional and local level, to facilitate socially inclusive, green and digital transitions, to effectively address the challenges identified in the country-specific recommendations and to implement Union law.

    Glacadh cinntitheach (AE, Euratom) 2022/182 bhuiséad ginearálta an Aontais Eorpaigh don bhliain airgeadais 2022

  18. #2431249

    Díríonn bearta eile lena dtugtar aghaidh ar na moltaí a bhaineann go sonrach le tír faoi leith ar shealbhú scileanna, go háirithe scileanna digiteacha, ar fheabhas a chur ar ábharthacht na gcóras oideachais agus na gcóras foghlama ar feadh an tsaoil i margadh an tsaothair agus ar thairiscint seirbhísí cúraim sláinte a leathnú ar fud na Bulgáire.

    Other measures addressing the country-specific recommendations focus on skills acquisition, in particular digital skills, on improving the labour market relevance of the education and lifelong learning systems and on widening the offer of healthcare services across Bulgaria.

    Moladh ón gComhairle an 12 Iúil 2022 maidir le Clár Náisiúnta Athchóirithe na Bulgáire in 2022 agus ina dtugtar tuairim ón gComhairle maidir le Clár 2022 na Bulgáire um Chóineasú

  19. #2431251

    Ina theannta sin, leis an bplean téarnaimh agus athléimneachta, tugtar aghaidh ar mholtaí a bhaineann go sonrach le tíortha faoi leith trí dhícharbónú na hearnála fuinnimh a chur chun cinn, trí éifeachtúlacht fuinnimh fhoriomlán a mhéadú agus trí bhearta cur chun feidhme maidir le hiompar inbhuanaithe mar aon le bonneagar digiteach agus seirbhísí digiteacha a mhéadú.

    Furthermore, the recovery and resilience plan addresses country-specific recommendations by advancing decarbonisation of the energy sector, increasing overall energy efficiency and implementing measures on sustainable transport and digital infrastructure and services.

    Moladh ón gComhairle an 12 Iúil 2022 maidir le Clár Náisiúnta Athchóirithe na Bulgáire in 2022 agus ina dtugtar tuairim ón gComhairle maidir le Clár 2022 na Bulgáire um Chóineasú

  20. #2431657

    Tugadh aghaidh lasmuigh den phlean téarnaimh agus athléimneachta ar roinnt moltaí a bhaineann go sonrach le tír faoi leith, amhail “beartas eacnamaíoch a bhaineann le hinfheistíocht a dhíriú ar an oideachas agus ar scileanna”, agus bearta chun aghaidh a thabhairt ar an nganntanas oibrithe sláinte agus chun a áirithiú go ndéanfar maoirseacht agus forfheidhmiú éifeachtach ar an gcreat frithsciúrtha airgid.

    Some country-specific recommendations, such as ‘focusing investment-related economic policy on education and skills’, and measures to address the shortage of health workers and ensure the effective supervision and enforcement of the anti-money laundering framework, have been addressed outside the recovery and resilience plan.

    Moladh ón gComhairle an 12 Iúil 2022 maidir le Clár Náisiúnta Athchóirithe na Danmhairge in 2022 agus ina dtugtar tuairim ón gComhairle maidir le Clár um Chóineasú na Danmhairge in 2022

  21. #2667562

    Áirítear leis sin a n-acmhainneacht institiúideach agus riaracháin a neartú, chun costáil, garspriocanna agus spriocanna a chainníochtú i gceart, lena n-áirítear ar an leibhéal réigiúnach agus ar an leibhéal áitiúil, chun aistrithe atá cuimsitheach go sóisialta, glas agus digiteach a éascú, chun aghaidh a thabhairt go héifeachtach ar na dúshláin arna sainaithint sna moltaí a bhaineann go sonrach le tíortha faoi leith agus chun dlí an Aontais a chur chun feidhme.

    This includes strengthening their institutional and administrative capacity, in order to properly quantify costing, milestones and targets, including at regional and local level, to facilitate socially inclusive, green and digital transitions, to effectively address the challenges identified in the country-specific recommendations and to implement Union law.

    Glacadh cinntitheach (AE, Euratom) 2023/278 bhuiséad bliantúil an Aontais Eorpaigh don bhliain airgeadais 2023

  22. #2784160

    Áirítear leis sin a n-acmhainneacht institiúideach agus riaracháin a neartú, chun costáil, garspriocanna agus spriocanna a chainníochtú i gceart, lena n-áirítear ar an leibhéal réigiúnach agus ar an leibhéal áitiúil, chun aistrithe atá cuimsitheach go sóisialta, glas agus digiteach a éascú, chun aghaidh a thabhairt go héifeachtach ar na dúshláin arna sainaithint sna moltaí a bhaineann go sonrach le tíortha faoi leith agus chun dlí an Aontais a chur chun feidhme.

    This includes strengthening their institutional and administrative capacity, in order to properly quantify costing, milestones and targets, including at regional and local level, to facilitate socially inclusive, green and digital transitions, to effectively address the challenges identified in the country-specific recommendations and to implement Union law.

    Glacadh cinntitheach (EU, Euratom) 2023/1469 de bhuiséad leasaitheach Uimh. 1 an Aontais Eorpaigh don bhliain airgeadais 2023

  23. #3052632

    I gcomhthéacs an tSeimeastair Eorpaigh, sheol an Chomhairle, ar bhonn thogra an Choimisiúin, moltaí a bhaineann go sonrach le tír faoi leith maidir lena gcórais cheartais chuig seacht mBallstát in 2019 (HR, IT, CY, HU, MT, PT agus SK) agus chuig ocht mBallstát in 2020 (HR, IT, CY, HU, MT, PL, PT agus SK).

    In the context of the European Semester, the Council, on the basis of the Commission’s proposal, addressed country-specific recommendations on their justice systems to seven Member States in 2019 (HR, IT, CY, HU, MT, PT and SK) and eight Member States in 2020 (HR, IT, CY, HU, MT, PL, PT and SK).

    Teachtaireacht ón gCoimisiún chuig Parlaimint na hEorpa, chuig an gComhairle, chuig an mBanc Ceannais Eorpach, chuig Coiste Eacnamaíoch agus Sóisialta na hEorpa agus chuig Coiste na Réigiún Scórchlár Ceartais AE 2023

  24. #3053398

    I gcás ina bhfuil tábhacht mhaicreacnamaíoch leis na heasnaimh a sainaithníodh, d’fhéadfadh an Coimisiún moladh a dhéanamh de thoradh na hanailíse ar an Seimeastar Eorpach maidir le moltaí a bhaineann go sonrach le tír faoi leith a ghlacadh chun feabhas a chur ar na córais cheartais náisiúnta i mBallstáit aonair ().

    Where the shortcomings identified have macroeconomic significance, the European Semester analysis may lead to the Commission proposing to the Council to adopt country-specific recommendations to improve the national justice systems in individual Member States ().

    Teachtaireacht ón gCoimisiún chuig Parlaimint na hEorpa, chuig an gComhairle, chuig an mBanc Ceannais Eorpach, chuig Coiste Eacnamaíoch agus Sóisialta na hEorpa agus chuig Coiste na Réigiún Scórchlár Ceartais AE 2023

  25. #3053400

    Sa chomhthéacs sin, ní mór don Choimisiún dá bhrí sin measúnú a dhéanamh ar an meastar go rannchuideoidh pleananna téarnaimh agus athléimneachta na mBallstát go héifeachtach le haghaidh a thabhairt ar na dúshláin uile nó ar roinnt mhaith dúshlán a sainaithníodh sna moltaí a bhaineann go sonrach le tír faoi leith nó na dúshláin a sainaithníodh i ndoiciméid ábhartha eile de chuid an Choimisiúin a glacadh i gcomhthéacs an tSeimeastair Eorpaigh ().

    In this context, the Commission therefore had to assess whether the Member States’ recovery and resilience plans (RRPs) are expected to contribute to effectively addressing all or a significant number of challenges identified in the relevant country-specific recommendations or challenges identified in other relevant Commission documents adopted in the context of the European Semester ().

    Teachtaireacht ón gCoimisiún chuig Parlaimint na hEorpa, chuig an gComhairle, chuig an mBanc Ceannais Eorpach, chuig Coiste Eacnamaíoch agus Sóisialta na hEorpa agus chuig Coiste na Réigiún Scórchlár Ceartais AE 2023