Gaois

Treo cuardaigh

Modh cuardaigh

Scag na torthaí

Bailiúcháin

Foirmeacha na bhfocal

negotiate

procedure

prior

publication

30 toradh in 19 doiciméad

  1. #692658

    nós imeachta idirbheartaithe, lena n-áirítear gan é a fhoilsiú roimh ré;

    negotiated procedure, including without prior publication;

    Rialachán (AE, Euratom) 2015/1929 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle an 28 Deireadh Fómhair 2015 lena leasaítear Rialachán (AE, Euratom) Uimh. 966/2012 maidir leis na rialacha airgeadais is infheidhme maidir le buiséad ginearálta an Aontais

  2. #1696186

    nós imeachta idirbheartaithe, lena n-áirítear gan é a fhoilsiú roimh ré;

    negotiated procedure, including without prior publication;

    Rialachán (AE, Euratom) 2018/1046 ó pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle an 18 Iúil 2018 maidir leis na rialacha airgeadais is infheidhme maidir le buiséad ginearálta an Aontais, lena leasaítear Rialacháin (AE) Uimh. 1296/2013, (AE) Uimh. 1301/2013, (AE) Uimh. 1303/2013, (AE) Uimh. 1304/2013, (AE) Uimh. 1309/2013, (AE) Uimh. 1316/2013, (AE) Uimh. 223/2014, (AE) Uimh. 283/2014, agus Cinneadh Uimh. 541/2014/AE agus lena n-aisghairtear Rialachán (AE, Euratom) Uimh. 966/2012

  3. #1698245

    Nós imeachta idirbheartaithe a úsáid gan fógra conartha a fhoilsiú roimh ré

    Use of a negotiated procedure without prior publication of a contract notice

    Rialachán (AE, Euratom) 2018/1046 ó pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle an 18 Iúil 2018 maidir leis na rialacha airgeadais is infheidhme maidir le buiséad ginearálta an Aontais, lena leasaítear Rialacháin (AE) Uimh. 1296/2013, (AE) Uimh. 1301/2013, (AE) Uimh. 1303/2013, (AE) Uimh. 1304/2013, (AE) Uimh. 1309/2013, (AE) Uimh. 1316/2013, (AE) Uimh. 223/2014, (AE) Uimh. 283/2014, agus Cinneadh Uimh. 541/2014/AE agus lena n-aisghairtear Rialachán (AE, Euratom) Uimh. 966/2012

  4. #2394336

    Neamhchomhlíontachtaí i nósanna imeachta soláthair: Nós imeachta idirbheartaithe gan fógra conartha a fhoilsiú roimh ré

    Incompliances in procurement procedures: Negotiated procedure without prior publication of contract notice

    Cinneadh Cur Chun Feidhme (AE) 2022/908 ón gCoimisiún an 8 Meitheamh 2022 lena n-eisiatar ó mhaoiniú an Aontais Eorpaigh caiteachas áirithe a thabhaíonn na Ballstáit faoin gCiste Eorpach um Ráthaíocht Talmhaíochta (CERT) agus faoin gCiste Eorpach Talmhaíochta um Fhorbairt Tuaithe (CETFT) (a bhfuil fógra tugtha ina leith faoi dhoiciméad C(2022) 3543) (Is ag na téacsanna sa Bhulgáiris, sa tSeicis, sa Bhéarla, san Fhionlainnis, sa Fhraincis, sa Ghearmáinis, sa Ghréigis, san Ungáiris, sa Ghaeilge, san Iodáilis, sa Phortaingéilis, sa Rómáinis, sa Liotuáinis, sa tSlóvaicis, sa tSlóivéinis, sa Spáinnis agus sa tSualainnis a bheidh an t-údarás agus acu sin amháin)

  5. #1698597

    i gcás nós imeachta idirbheartaithe gan foilsiú roimh ré, nós imeachta iomaíoch lena mbaineann idirbheartaíocht nó idirphlé iomaíoch, na cúinsí dá dtagraítear i bpointe 11, i bpointe 12 agus i bpointe 39 a thugann údar lena n-úsáid;

    in the case of negotiated procedure without prior publication, competitive procedure with negotiation or competitive dialogue, the circumstances referred to in points 11, 12 and 39 which justify their use;

    Rialachán (AE, Euratom) 2018/1046 ó pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle an 18 Iúil 2018 maidir leis na rialacha airgeadais is infheidhme maidir le buiséad ginearálta an Aontais, lena leasaítear Rialacháin (AE) Uimh. 1296/2013, (AE) Uimh. 1301/2013, (AE) Uimh. 1303/2013, (AE) Uimh. 1304/2013, (AE) Uimh. 1309/2013, (AE) Uimh. 1316/2013, (AE) Uimh. 223/2014, (AE) Uimh. 283/2014, agus Cinneadh Uimh. 541/2014/AE agus lena n-aisghairtear Rialachán (AE, Euratom) Uimh. 966/2012

  6. #630868

    Sa chás deireanach ba cheart don údarás conarthach machnamh cuí a dhéanamh ar fheidhm a bhaint as an nós imeachta idirbheartaíochta gan fógra conartha nó a choibhéis a fhoilsiú roimh ré.

    In the latter case use of the negotiated procedure without prior publication of a contract notice or its equivalent should be duly considered by the contracting authority.

    RIALACHÁN (AE) Uimh. 377/2014 Ó PHARLAIMINT NA hEORPA AGUS ÓN gCOMHAIRLE an 3 Aibreán 2014 lena mbunaítear Clár Copernicus agus lena n-aisghairtear Rialachán (AE) Uimh. 911/2010

  7. #1698247

    Féadfaidh an t-údarás conarthach an nós imeachta idirbheartaithe a úsáid beag beann ar luach measta an chonartha, sna cásanna seo a leanas:

    The contracting authority may use the negotiated procedure without prior publication of a contract notice, regardless of the estimated value of the contract, in the following cases:

    Rialachán (AE, Euratom) 2018/1046 ó pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle an 18 Iúil 2018 maidir leis na rialacha airgeadais is infheidhme maidir le buiséad ginearálta an Aontais, lena leasaítear Rialacháin (AE) Uimh. 1296/2013, (AE) Uimh. 1301/2013, (AE) Uimh. 1303/2013, (AE) Uimh. 1304/2013, (AE) Uimh. 1309/2013, (AE) Uimh. 1316/2013, (AE) Uimh. 223/2014, (AE) Uimh. 283/2014, agus Cinneadh Uimh. 541/2014/AE agus lena n-aisghairtear Rialachán (AE, Euratom) Uimh. 966/2012

  8. #1698664

    nós imeachta idirbheartaithe gan foilsiú roimh ré dá dtagraítear i bpointe 11 ach amháin maidir le conarthaí arna ndámhactain i gcomhréir le bpointe (b) den dara fomhír de phointe 11.1.

    negotiated procedure without prior publications referred to in point 11 except for contracts awarded in accordance with point (b) of the second subparagraph of point 11.1.

    Rialachán (AE, Euratom) 2018/1046 ó pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle an 18 Iúil 2018 maidir leis na rialacha airgeadais is infheidhme maidir le buiséad ginearálta an Aontais, lena leasaítear Rialacháin (AE) Uimh. 1296/2013, (AE) Uimh. 1301/2013, (AE) Uimh. 1303/2013, (AE) Uimh. 1304/2013, (AE) Uimh. 1309/2013, (AE) Uimh. 1316/2013, (AE) Uimh. 223/2014, (AE) Uimh. 283/2014, agus Cinneadh Uimh. 541/2014/AE agus lena n-aisghairtear Rialachán (AE, Euratom) Uimh. 966/2012

  9. #1970016

    Ceapadh príomhdhéileálaithe incháilithe ina gcomhaltaí den tsindeacáit le haghaidh idirbheart eisiúna sonrach, ba cheart, dá bhrí sin, é a bheith bunaithe ar nós imeachta idirbheartaithe gan fógra conartha a fhoilsiú roimh ré.

    The appointment of eligible primary dealers as members of the syndicate for a specific issuance transaction should therefore be based on a negotiated procedure without prior publication of a contract notice.

    Cinneadh (AE, Euratom) 2021/625ón gCoimisiún an 14 Aibreán 2021 maidir le bunú líonra na bpríomhdhéileálaithe agus sainiú na gcritéar incháilitheachta le haghaidh príomhshainorduithe agus comh-phríomhshainorduithe le haghaidh idirbhearta sindeacáite chun críoch gníomhaíochtaí iasachtaíochta ag an gCoimisiún thar ceann an Aontais agus an Chomhphobail Eorpaigh do Fhuinneamh Adamhach

  10. #2243328

    Dhámh údaráis na Fraince na toscaireachtaí seirbhíse poiblí ar bhonn nós imeachta idirbheartaithe a foilsíodh roimh ré.

    The French authorities awarded the public service delegations on the basis of a negotiated procedure with prior publication.

    Cinneadh (AE) 2022/448 ón gCoimisiún an 17 Meitheamh 2021 maidir leis na bearta SA.32014, SA.32015, SA.32016 (2011/C) (ex 2011/NN) arna gcur chun feidhme ag an Iodáil maidir le Siremar agus a fhaighteoir Società Navigazione Siciliana (a bhfuil fógra tugtha ina leith faoi C(2022) 4268) (Téacs atá ábhartha maidir le LEE)

  11. #2799193

    Ceapadh príomhdhéileálaithe incháilithe ina gcomhaltaí den tsindeacáit le haghaidh idirbheart eisiúna sonrach, ba cheart, dá bhrí sin, é a bheith bunaithe ar nós imeachta idirbheartaithe gan fógra conartha a fhoilsiú roimh ré.

    The appointment of eligible primary dealers as members of the syndicate for a specific issuance transaction should therefore be based on a negotiated procedure without prior publication of a contract notice.

    Cinneadh Cur Chun Feidhme (AE) 2023/1602 ón gCoimisiún an 31 Iúil 2023 maidir leis an líonra príomhdhéileálaithe agus sainiú na gcritéar incháilitheachta le haghaidh príomhshainorduithe agus comh-phríomhshainorduithe le haghaidh idirbhearta sindeacáite chun críoch gníomhaíochtaí iasachtaíochta ag an gCoimisiún thar ceann an Aontais agus an Chomhphobail Eorpaigh do Fhuinneamh Adamhach

  12. #692677

    an nós imeachta idirbheartaíochta maidir le conarthaí ar lú a luach ná na tairseacha dá dtagraítear in Airteagal 118(1) nó an nós imeachta idirbheartaithe nár foilsíodh roimh ré, do chineálacha áirithe ceannacháin amháin a thagann lasmuigh de raon feidhme Threoir 2014/24/AE agus in imthosca eisceachtúla arna sainiú go ríshoiléir mar atá leagtha amach sna gníomhartha tarmligthe arna nglacadh de bhun an Rialacháin seo.

    the negotiated procedure for contracts with a value below the thresholds referred to in Article 118(1) or the negotiated procedure without prior publication, only for specific types of purchases falling outside the scope of Directive 2014/24/EU and under clearly defined exceptional circumstances as set out in the delegated acts adopted pursuant to this Regulation.

    Rialachán (AE, Euratom) 2015/1929 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle an 28 Deireadh Fómhair 2015 lena leasaítear Rialachán (AE, Euratom) Uimh. 966/2012 maidir leis na rialacha airgeadais is infheidhme maidir le buiséad ginearálta an Aontais

  13. #1696205

    an nós imeachta idirbheartaithe maidir le conarthaí ar lú a luach ná na tairseacha dá dtagraítear in Airteagal 175(1), nó an nós imeachta idirbheartaithe nár foilsíodh roimh ré do chineálacha áirithe ceannachán amháin a thagann lasmuigh de raon feidhme Threoir 2014/24/AE nó sna himthosca eisceachtúla arna sainiú go ríshoiléir a leagtar amach in Iarscríbhinn I a ghabhann leis an Rialachán seo.

    the negotiated procedure for contracts with a value below the thresholds referred to in Article 175(1), or the negotiated procedure without prior publication for specific types of purchases falling outside the scope of Directive 2014/24/EU or in the clearly defined exceptional circumstances set out in Annex I to this Regulation.

    Rialachán (AE, Euratom) 2018/1046 ó pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle an 18 Iúil 2018 maidir leis na rialacha airgeadais is infheidhme maidir le buiséad ginearálta an Aontais, lena leasaítear Rialacháin (AE) Uimh. 1296/2013, (AE) Uimh. 1301/2013, (AE) Uimh. 1303/2013, (AE) Uimh. 1304/2013, (AE) Uimh. 1309/2013, (AE) Uimh. 1316/2013, (AE) Uimh. 223/2014, (AE) Uimh. 283/2014, agus Cinneadh Uimh. 541/2014/AE agus lena n-aisghairtear Rialachán (AE, Euratom) Uimh. 966/2012

  14. #2603809

    ciallaíonn “nós imeachta ilchéimneach” nós imeachta soláthair phoiblí i gcomhréir le hAirteagail 28 go 32 de Threoir 2014/24/AE agus Airteagail 46 go 52 de Threoir 2014/25/AE, an nós imeachta srianta, nós imeachta iomaíoch lena ngabhann idirbheartaíocht, nós imeachta idirbheartaithe gan foilsiú roimh ré, idirphlé iomaíoch nó comhpháirtíocht nuálaíochta, nó nós imeachta comhchosúil i gcomhréir le Treoir 2014/23/AE.

    ‘a multi-stage procedure’ means a public procurement procedure in accordance with Articles 28 to 32 of Directive 2014/24/EU and Articles 46 to 52 of Directive 2014/25/EU, either the restricted procedure, a competitive procedure with negotiation, a negotiated procedure without prior publication, a competitive dialogue or an innovation partnership, or a similar procedure according to Directive 2014/23/EU.

    Rialachán (AE) 2022/2560 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle an 14 Nollaig 2022 maidir le fóirdheontais eachtracha lena saobhtar an margadh inmheánach

  15. #2626646

    ag tabhairt dá haire, as na 36 nós imeachta soláthair a sheol an Maoirseoir in 2020, nach raibh ach aon cheann amháin díobh ina nós imeachta oscailte agus inar nósanna imeachta idirbheartaíochta na nósanna imeachta eile, lena n-áirítear 5 nós imeachta gan foilsiú roimh ré fógra conartha; ag aithint go bhfuil dúshláin soláthair roimh an Maoirseoir agus mar gheall ar mhéid bheag na hinstitiúide, go nglacann an Maoirseoir páirt i nósanna imeachta um sholáthar comhpháirteach, toisc go bhfuil siad níos éifeachtúla ó thaobh airgeadais de, agus ag an am céanna ar gá dó na caighdeáin cosanta sonraí is déine i dtaobh chuspóirí na nósanna imeachta sin a chur i bhfeidhm, rud ba shiocair freisin, is dócha, le cur chun feidhme íseal an bhuiséid in 2020;

    Notes that, out of 36 procurement procedures launched by the Supervisor in 2020, only 1 was an open procedure and the rest were negotiated procedures, including 5 procedures without prior publication of contract notice; acknowledges the procurement challenges faced by the Supervisor and that due to the small size of the institution, the Supervisor participates in joint procurement procedures, as they are more efficient from financial perspective, while at the same time has to apply the strictest data protection standards on the object of such procedures, which has probably also contributed to the low implementation of the budget in 2020;

    Rún (AE) 2022/1710 ó Pharlaimint na hEorpa an 4 Bealtaine 2022 ina bhfuil barúlacha atá ina gcuid dhílis den chinneadh maidir le hurscaoileadh i ndáil le cur chun feidhme bhuiséad ginearálta an Aontais Eorpaigh don bhliain airgeadais 2020, Roinn IX — an Maoirseoir Eorpach ar Chosaint Sonraí

  16. #2627359

    ag tabhairt dá haire maidir le nós imeachta soláthair eile le haghaidh seirbhísí dlí, dar luach EUR 31000, gurbh é barúil na Cúirte gur sholáthair an tÚdarás faisnéis neamhimleor mar bhonn cirt leis na cúiseanna le leas a bhaint as nós imeachta idirbheartaithe gan fógra conartha a fhoilsiú roimh ré agus nár leor an chonair iniúchóireachta sa doiciméadú; ag tabhairt dá haire nár thug an tÚdarás réasúnú iomchuí leis an nós imeachta eisceachtúil sin a úsáid, roimh ré nó san fhógra dámhachtana féin, rud a cheanglaítear faoi phointe 30.3 d’Iarscríbhinn I a ghabhann leis an Rialachán Airgeadais;

    Notes the Court’s observation that in another procurement procedure for legal services, with a value of EUR 31000, the Authority provided inadequate information to justify the reasons for which it chose to use a negotiated procedure without prior publication of a contract notice and that the documentation lacked an adequate audit trail; notes that the Authority did not properly substantiate the use of this exceptional procedure, either in advance or in the award notice itself as required under point 30.3 of Annex I to the Financial Regulation;

    Rún (AE) 2022/1738 ó Pharlaimint na hEorpa an 4 Bealtaine 2022 ina bhfuil barúlacha atá ina gcuid dhílis den chinneadh maidir le hurscaoileadh i ndáil le cur chun feidhme bhuiséad an Údaráis Baincéireachta Eorpaigh (ÚBE) don bhliain airgeadais 2020

  17. #2628280

    ag tabhairt dá haire sa tuarascáil ón gCúirt go ndearna an Foras creatchonradh le haghaidh uasmhéid EUR 170000 a chur i gcrích i mí an Mheithimh 2019 chun leictreachas a sholáthar ar bhonn nós imeachta idirbheartaíochta soláthair le haon iarrthóir amháin, gan tarscaoileadh fógra conartha a fhoilsiú roimh ré; ag cur sonrú sa bharúil ón gCúirt gur soláthróir miondíola atá sa chonraitheoir, nach luaitear soláthar leictreachais ar mhargadh tráchtearraí agus nach gceannaítear ar mhargadh tráchtearraí é, agus ar an ábhar sin nach bhfuil an nós imeachta idirbheartaíochta soláthair, amhail a bhí á leanúint ag an bhForas, infheidhme ar bhonn eisceachtúil; ag tabhairt dá haire, conclúid na Cúirte, go bhfuil na conarthaí a bhaineann leis agus na híocaíochtaí gaolmhara de EUR 20255, go bhfuil siad neamhrialta; ag tabhairt dá haire, ón bhfreagra a thug an Foras, go nglacann sé leis an mbarúil agus gur lainseáladh tairiscint nua go luath in 2021;

    Notes from the Court’s report that the Foundation concluded a framework contract in June 2019 for a maximum amount of EUR 170000 to supply of electricity on the basis of a negotiated procurement procedure with a single candidate, without the prior publication of a contract notice waiver; notes the Court’s observation that the contractor is a retail supplier, with the provision of electricity not quoted and purchased on a commodity market, and that therefore the exception of a negotiated procurement procedure as followed by the Foundation is not applicable; notes the Court’s conclusion that the related contracts and the associated payments of EUR 20255 are irregular; notes from the Foundation’s reply that it accepts the observation and that a new tender has been launched in early 2021;

    Rún (AE) 2022/1795 ó Pharlaimint na hEorpa an 4 Bealtaine 2022 ina bhfuil barúlacha atá ina gcuid dhílis den chinneadh maidir le hurscaoileadh i ndáil le cur chun feidhme bhuiséad an Fhorais Eorpaigh chun Dálaí Maireachtála agus Oibre a Fheabhsú (Eurofound) don bhliain airgeadais 2020

  18. #3047660

    Á chur in iúl gur eol di go bhfuil nósanna imeachta tairisceana a bhaineann leis an gCoiste á n-eagrú ag a sheirbhísí féin nó thar ceann an Choiste ag na comhsheirbhísí arna gcomhroinnt ag an gCoiste agus ag CnaR; ag tabhairt dá haire gurb amhlaidh, in 2021, nach raibh ach 13 nós imeachta soláthair ann ina raibh an Coiste ina údarás conarthach aonair nó ina údarás conarthach rannpháirteach in éineacht le CnaR; cuireadh dhá cheann díobh ar ceal mar gheall ar easpa tairiscintí, reáchtáladh dhá cheann i réimse na n-oibreacha tógála mar nósanna imeachta oscailte leis an gCoiste mar údarás conarthach rannpháirteach, agus reáchtáladh an chuid eile trí nós imeachta idirbheartaíochta, seacht gcinn do chonarthaí ar luach meánach agus íseal agus dhá cheann gan fógra conartha a fhoilsiú roimh ré mar a fhoráiltear sa Rialachán Airgeadais;

    Is aware that tender procedures concerning the Committee are organised either by its own services or on behalf of the Committee by the joint services shared by the Committee and the CoR; observes that, in 2021, there were only 13 procurement procedures where the Committee was either the sole contracting authority or a participating contracting authority together with the CoR, out of which two were cancelled due to a lack of offers, two in the field of building works ran as open procedures with the Committee as a participating contracting authority, and the remaining ran via negotiated procedure, seven for middle and low value contracts and two without prior publication of a contract notice as foreseen by the Financial Regulation;

    Rún (AE) 2023/1832 ó Pharlaimint na hEorpa an 10 Bealtaine 2023 ina bhfuil barúlacha atá ina gcuid dhílis den chinneadh maidir le hurscaoileadh i leith chur chun feidhme bhuiséad ginearálta an Aontais Eorpaigh don bhliain airgeadais 2021, Roinn VI – Coiste Eacnamaíoch agus Sóisialta na hEorpa

  19. #1698180

    nósanna imeachta idirbheartaithe gan foilsiú roimh ré i gcomhréir le pointe 11 ach amháin i gcás comórtais dearthaí i gcomhréir le pointe 11.1 agus cuardach ar an margadh áitiúil i gcomhréir le pointe 11.1(g) den dara fomhír de phointe 11.1.

    negotiated procedures without prior publication in accordance with point 11, except for design contests in accordance with point (d) of the second subparagraph of point 11.1 and prospections of the local market in accordance with point (g) of the second subparagraph of point 11.1.

    Rialachán (AE, Euratom) 2018/1046 ó pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle an 18 Iúil 2018 maidir leis na rialacha airgeadais is infheidhme maidir le buiséad ginearálta an Aontais, lena leasaítear Rialacháin (AE) Uimh. 1296/2013, (AE) Uimh. 1301/2013, (AE) Uimh. 1303/2013, (AE) Uimh. 1304/2013, (AE) Uimh. 1309/2013, (AE) Uimh. 1316/2013, (AE) Uimh. 223/2014, (AE) Uimh. 283/2014, agus Cinneadh Uimh. 541/2014/AE agus lena n-aisghairtear Rialachán (AE, Euratom) Uimh. 966/2012

  20. #1698246

    I gcás ina n-úsáideann an t-údarás conarthach an nós imeachta idirbheartaithe gan fógra conartha a fhoilsiú roimh ré, comhlíonfaidh sé na socruithe i dtaca le hidirbheartaíocht a leagtar amach in Airteagal 164(4) agus i bpointe 6.5.

    Where the contracting authority uses the negotiated procedure without prior publication of a contract notice, it shall comply with the arrangements on negotiation set out in Article 164(4) and in point 6.5.

    Rialachán (AE, Euratom) 2018/1046 ó pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle an 18 Iúil 2018 maidir leis na rialacha airgeadais is infheidhme maidir le buiséad ginearálta an Aontais, lena leasaítear Rialacháin (AE) Uimh. 1296/2013, (AE) Uimh. 1301/2013, (AE) Uimh. 1303/2013, (AE) Uimh. 1304/2013, (AE) Uimh. 1309/2013, (AE) Uimh. 1316/2013, (AE) Uimh. 223/2014, (AE) Uimh. 283/2014, agus Cinneadh Uimh. 541/2014/AE agus lena n-aisghairtear Rialachán (AE, Euratom) Uimh. 966/2012

  21. #1970133

    Roghnófar sindeacáití de bhun Chaibidil 1, Roinn 2, pointe 11.1, pointe (j), d’Iarscríbhinn I a ghabhann le Rialachán (AE, Euratom) 2018/1046 i nós imeachta idirbheartaithe gan fógra conartha a fhoilsiú roimh ré.

    Syndicates shall be selected pursuant to Chapter 1, Section 2, point 11.1, point (j), of Annex I to Regulation (EU, Euratom) 2018/1046 in a negotiated procedure without prior publication of a contract notice.

    Cinneadh (AE, Euratom) 2021/625ón gCoimisiún an 14 Aibreán 2021 maidir le bunú líonra na bpríomhdhéileálaithe agus sainiú na gcritéar incháilitheachta le haghaidh príomhshainorduithe agus comh-phríomhshainorduithe le haghaidh idirbhearta sindeacáite chun críoch gníomhaíochtaí iasachtaíochta ag an gCoimisiún thar ceann an Aontais agus an Chomhphobail Eorpaigh do Fhuinneamh Adamhach

  22. #2626156

    ag tabhairt dá haire nár bhain CBAE úsáid as an nós imeachta idirbheartaithe gan fógra a fhoilsiú roimh ré ach in aon chás amháin, chun seirbhísí ailtireachta a fháil do thionscadal tógála CJ10bis (arb ionann an conradh agus EUR 231500); ag tabhairt dá haire gur fhíoraigh an Chúirt, gan trácht a dhéanamh, na nósanna imeachta um sholáthar poiblí arna n-eagrú ag CBAE chun TCP a fháil agus nár shainaithin sí aon saincheisteanna sonracha a bhain le CBAE maidir le rialtacht na n-idirbheart is bun leo;

    Observes that the CJEU only used the negotiated procedure without prior publication once, for acquiring architectural services for the CJ10bis building project (contract amounting to EUR 231500); notes that the Court verified without remarks the public procurement procedures organised by the CJEU to acquire PPE and did not identify any specific issues concerning the CJEU with respect to the regularity of the underlying transactions;

    Rún (AE) 2022/1700 ó Pharlaimint na hEorpa an 4 Bealtaine 2022 ina bhfuil barúlacha atá ina gcuid dhílis den chinneadh maidir le hurscaoileadh i ndáil le cur chun feidhme bhuiséad ginearálta an Aontais Eorpaigh don bhliain airgeadais 2020, Roinn IV — Cúirt Bhreithiúnais an Aontais Eorpaigh

  23. #2799345

    Roghnófar sindeacáití de bhun Chaibidil 1, Roinn 2, pointe 11.1, pointe (j), d’Iarscríbhinn I a ghabhann le Rialachán (AE, Euratom) 2018/1046 i nós imeachta idirbheartaithe gan fógra conartha a fhoilsiú roimh ré.

    Syndicates shall be selected pursuant to Chapter 1, Section 2, point 11.1, point (j), of Annex I to Regulation (EU, Euratom) 2018/1046 in a negotiated procedure without prior publication of a contract notice.

    Cinneadh Cur Chun Feidhme (AE) 2023/1602 ón gCoimisiún an 31 Iúil 2023 maidir leis an líonra príomhdhéileálaithe agus sainiú na gcritéar incháilitheachta le haghaidh príomhshainorduithe agus comh-phríomhshainorduithe le haghaidh idirbhearta sindeacáite chun críoch gníomhaíochtaí iasachtaíochta ag an gCoimisiún thar ceann an Aontais agus an Chomhphobail Eorpaigh do Fhuinneamh Adamhach

  24. #2866077

    Tá forálacha sa Treoir sin, go háirithe, maidir le forálacha sonracha lena rialaítear cásanna práinne a eascraíonn as géarchéim, go háirithe tréimhsí giorraithe chun tairiscintí a fháil agus an fhéidearthacht an nós imeachta idirbheartaithe a úsáid gan fógra conartha a fhoilsiú roimh ré.

    That Directive contains, in particular, specific provisions governing situations of urgency resulting from a crisis, in particular shortened periods for the receipt of tenders and the possibility to use the negotiated procedure without prior publication of a contract notice.

    Rialachán (AE) 2023/1525 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle an 20 Iúil 2023 maidir le tacú le táirgeadh armlóin (ASAP)

  25. #3048380

    ag tabhairt dá haire, agus é ina ábhar imní di, tuairim na Cúirte maidir leis na laigí i nósanna imeachta soláthair phoiblí an Lárionaid in 2021, lenar síníodh conarthaí trí nós imeachta idirbheartaithe a úsáid gan fógra teagmhála a fhoilsiú roimh ré; ag tabhairt dá haire conclúid na Cúirte go bhfuil na conarthaí sin, a ndearnadh íocaíochtaí EUR 108200 ina leith, neamhrialta; ag iarraidh ar an Lárionad tuairisc a thabhairt don údarás um urscaoileadh maidir leis na gníomhaíochtaí a rinneadh chun an cineál sin neamhrialtachtaí a sheachaint amach anseo;

    Notes with concern the Court’s observation regarding the weaknesses in the Centre’s public procurement procedures in 2021, whereby contracts were signed using a negotiated procedure without prior publication of a contract notice; notes the Court’s conclusion that such contracts, for which payments of EUR 108200 were made, are irregular; calls on the Centre to report to the discharge authority on the actions taken in order to avoid this type of irregularities in the future;

    Rún (AE) 2023/1851 ó Pharlaimint na hEorpa an 10 Bealtaine 2023 ina bhfuil barúlacha atá in gcuid dhílis den chinneadh maidir le hurscaoileadh i ndáil le cur chun feidhme bhuiséad Ionad Aistriúcháin Chomhlachtaí an Aontais Eorpaigh (DdT) don bhliain airgeadais 2021

  26. #3048836

    ag tabhairt dá haire ón tuarascáil ón gCúirt gur leasaigh an Ghníomhaireacht creatchonradh seirbhíse chun seirbhísí deisiúcháin agus cothabhála a sholáthar tríd an mbuiséad uasta tosaigh a dhúbailt ó EUR 500000 go EUR 1000000, agus gurb é an t-údar a úsáideadh an maolú ab infheidhme maidir le nósanna imeachta idirbheartaithe gan foilsiú roimh ré, nár comhlíonadh na coinníollacha ina leith, agus, thairis sin, nár comhlíonadh coinníollacha an Rialacháin Airgeadais lena gceadaítear conarthaí a mhodhnú gan nós imeachta soláthair nua; ag tabhairt dá haire, agus é ina ábhar imní di, go measann an Chúirt go raibh an leasú neamhrialta; ag tabhairt dá haire, thairis sin, áfach, nach raibh aon íocaíochtaí gaolmhara ann in 2021;

    Notes from the Court’s report that the Agency amended a framework service contract for the provision of repair and maintenance services by doubling the initial maximum budget from EUR 500000 to EUR 1000000, and that the justification used was the derogation applicable to negotiated procedures without prior publication, for which the conditions were not met, and that, moreover, conditions of the Financial Regulation that allow contracts to be modified without a new procurement procedure were not met; notes with concern that the Court finds that the amendment was irregular; notes, moreover, that in 2021 there were no related payments;

    Rún (AE) 2023/1875 ó Pharlaimint na hEorpa an 10 Bealtaine 2023 ina bhfuil barúlacha atá in gcuid dhílis den chinneadh maidir le hurscaoileadh i leith chur chun feidhme bhuiséad na Gníomhaireachta Eorpaí Comhshaoil (EEA) don bhliain airgeadais 2021

  27. #3049985

    Á thabhairt dá haire gur shroich cur chun feidhme phlean soláthair bliantúil na Gníomhaireachta 79 % in 2021, lena n-áirítear 10 nós imeachta soláthair le haghaidh conarthaí os cionn EUR 15000 ar luach iomlán EUR 58314000; á thabhairt dá haire, agus é ina ábhar mór imní di, gur tugadh conradh amháin dar luach EUR 405000 i gcrích faoi nós imeachta idirbheartaithe gan fógra conartha a fhoilsiú roimh ré; á iarraidh ar an nGníomhaireacht na forálacha dlí go léir a bhaineann le tairseacha chun fógraí conartha a fhoilsiú a urramú go hiomlán;

    Notes that in 2021 the implementation of the Agency’s annual procurement plan reached 79 %, including 10 procurement procedures for contracts above EUR 15000 for a total value of EUR 58314000; notes with great concern that one contract of a value of EUR 405000 was concluded under a negotiated procedure without prior publication of a contract notice; calls on the Agency to fully respect all legal provisions concerning thresholds for the publication of contract notices;

    Rún (AE) 2023/1935 ó Pharlaimint na hEorpa an 10 Bealtaine 2023 ina bhfuil barúlacha atá in gcuid dhílis den chinneadh maidir le hurscaoileadh i ndáil le cur chun feidhme bhuiséad Ghníomhaireacht an Aontais Eorpaigh i ndáil le Comhar i bhForfheidhmiú an Dlí (Europol) don bhliain airgeadais 2021

  28. #3048660

    Á chur in iúl gur cúis bhuartha di barúil na Cúirte gur fhéach an tÚdarás le rochtain a fháil ar shonraí fiachais agus margaidh caipitil na mbanc agus tháinig sí ar an gconclúid nach bhféadfadh ach dhá oibreoir eacnamaíocha shonracha na seirbhísí a bhí ag teastáil uaidh a chur ar fáil; ag tabhairt dá haire, dá bhrí sin, go ndearna an tÚdarás dhá nós imeachta idirbheartaithe ar leithligh, le haghaidh conarthaí ar fiú EUR 100000 agus EUR 43800 iad, gan fógra conartha a fhoilsiú roimh ré i gcomhréir le pointe 11.1 (b) (ii) agus (iii) d’Iarscríbhinn I a ghabhann leis an Rialachán Airgeadais; ag tabhairt dá haire, agus é ina ábhar imní di, sa dá chás, nár lean an tÚdarás na céimeanna nós imeachta uile is gá a cheanglaítear le pointe 16 d’Iarscríbhinn I den Rialachán Airgeadais, amhail cuireadh chun tairisceana a sheoladh agus sonraíochtaí tairisceana a tharraingt suas; á iarraidh ar an Údarás a áirithiú go leanfaidh gach nós imeachta soláthair na céimeanna nós imeachta a leagtar amach sa Rialachán Airgeadais, lena n-áirítear na céimeanna sin nach féidir ach le hoibreoir eacnamaíoch uathúil aonair na seirbhísí atá á soláthar a sholáthar;

    Is concerned about the Court’s observation that the Authority sought to obtain access to banks’ debt and capital market data and concluded that the services it required could only be provided by two specific economic operators; notes that the Authority therefore entered into two separate negotiated procedures, for contracts worth EUR 100000 and EUR 43800, without the prior publication of a contract notice in accordance with point 11.1 (b) (ii) and (iii) of Annex I to the Financial Regulation; notes with concern that in both cases, the Authority failed to follow all the necessary procedural steps required by point 16 of Annex I to the Financial Regulation, such as sending an invitation to tender and drawing up tender specifications; calls on the Authority to ensure that all procurement procedures follow the procedural steps set out in the Financial Regulation, including those where the services being procured can only be provided by a single, unique economic operator;

    Rún (AE) 2023/1866 ó pharlaimint na hEorpa an 10 Bealtaine 2023 ina bhfuil barúlacha atá ina gcuid dhílis den chinneadh maidir le hurscaoileadh i ndáil le cur chun feidhme bhuiséad an Údaráis Baincéireachta Eorpaigh (ÚBE) don bhliain airgeadais 2021

  29. #3049870

    Ag meabhrú gur thug an Chúirt chun suntais gur thug an Foras creatchonradh i gcrích i mí an Mheithimh 2019 ar uasmhéid EUR 170000 chun leictreachas a sholáthar ar bhonn nós imeachta soláthair idirbheartaithe le hiarrthóir aonair, gan tarscaoileadh fógra conartha a fhoilsiú roimh ré; ag tabhairt dá haire gur thug an Chúirt chun suntais gur soláthróir miondíola é an conraitheoir, agus an soláthar leictreachais gan bheith luaite agus ceannaithe ar mhargadh tráchtearraí, agus dá bhrí sin nach bhfuil feidhm ag eisceacht nós imeachta soláthair idirbheartaithe mar a lean an Foras é; ag tabhairt dá haire gur ann don chonclúid ón gCúirt go bhfuil na híocaíochtaí a rinneadh i ndáil leis an gconradh sin neamhrialta agus gurbh ionann iad agus EUR 30689 in 2021; ag tabhairt dá haire go ndeachaigh an conradh foluiteach in éag i mí an Mheithimh 2021; á chur in iúl gur geal léi go ndearnadh na nósanna imeachta inmheánacha maidir le soláthar a choigeartú dá réir sin;

    Recalls the Court’s observation that the Foundation concluded a framework contract in June 2019 for a maximum amount of EUR 170000 to supply of electricity on the basis of a negotiated procurement procedure with a single candidate, without the prior publication of a contract notice waiver; notes the Court’s observation that the contractor is a retail supplier with the provision of electricity not quoted and purchased on a commodity market, and that therefore the exception of a negotiated procurement procedure as followed by the Foundation is not applicable; notes the Court’s conclusion that the payments made in connection with this contract are irregular and that in 2021 they amounted to EUR 30689; notes that the underlying contract has expired in June 2021; welcomes the fact that the internal procedures for procurement were adjusted accordingly;

    Rún (AE) 2023/1929 ó pharlaimint na hEorpa an 10 Bealtaine 2023 ina bhfuil barúlacha atá in gcuid dhílis den chinneadh maidir le hurscaoileadh i ndáil le cur chun feidhme bhuiséad an Fhorais Eorpaigh chun Dálaí Maireachtála agus Oibre a Fheabhsú (Eurofound) don bhliain airgeadais 2021

  30. #2627358

    ag tabhairt dá haire, agus is díol imní di, na barúlacha ón gCúirt go raibh nósanna imeachta soláthair áirithe de chuid an Údaráis a sháraigh an Rialachán Airgeadais, go háirithe na nósanna imeachta sin a bhain le comhaontú baincéireachta gearrthéarma a shíniú le banc; ag tabhairt dá haire sa chás sin go ndearna an tÚdarás fomheastachán suntasach ar luach an chonartha, a raibh mar thoradh air gur bhain an tÚdarás leas as an nós imeachta soláthair mícheart; ag tabhairt dá haire thairis sin gur thionscain an tÚdarás an nós imeachta chun conradh nua a shíniú le haghaidh seirbhísí baincéireachta seachtain amháin roimh éag an chonartha roimhe, agus gur lainseáil sé nós imeachta idirbheartaithe ar bhonn eisceachtúil, gan é a fhoilsiú roimh ré, le haon chonraitheoir féideartha amháin, gan údar cuí leis a sholáthar; á chur in iúl gur saoth léi an bharúil ón gCúirt nár sásaíodh ionchais an Údaráis leis an tairiscint ón gconraitheoir féideartha, agus ar an ábhar sin gur iarradh tairiscintí ó thairgeoirí eile, gan aon chritéir a leagan amach maidir leis an tairiscint ab fhearr a roghnú, agus gan aon mheastóireacht cheart a dhéanamh ar na tairiscintí a fuarthas, ach ina ionad sin gur glacadh leis an tairiscint bhunaidh; ag tabhairt dá haire gur cuimsíodh sa chonradh sínithe ráta úis diúltach a bheith á mhuirearú ar chistí an Údaráis a bhí i dtaisce agus gur mhéid EUR 38430 a íocadh ó Eanair go Lúnasa 2020 seachas an méid measta EUR 11808; ag tabhairt dá haire gur tháinig an Chúirt, ina meastóireacht dhlíthiúil, ar an gconclúid, faoi phointe 14 d’Iarscríbhinn I den Rialachán Airgeadais, bunaithe ar an méid iarbhír úis dhiúltaigh arna íoc, gurbh é an nós imeachta soláthair do chonarthaí ar luach íseal an nós imeachta tairisceana a bhí le cur i bhfeidhm agus trí thairiscint ar a laghad á lorg ón tús, agus gur tháinig an Chúirt ar an gconclúid ina dhiaidh sin go meastar go raibh an nós imeachta soláthair agus na híocaíochtaí a bhain leis neamhrialta;

    Notes with concern the observations of the Court that certain procurement procedures of the Authority contravened the Financial Regulation, in particular those related to the signing of a short-term banking agreement with a bank; notes that in that case, the Authority significantly underestimated the contract’s value, resulting in the Authority using the wrong type of procurement procedure; further notes that the Authority initiated the procedure for signing a new contract for banking services only one week before the expiry of the previous one, exceptionally launching a negotiated procedure without prior publication with only one potential contractor, without providing justification for doing so; deplores the Court’s observation that the potential contractor’s offer did not meet the Authority’s expectations, resulting in the Authority requesting offers from other tenderers, without setting out any criteria for selecting the best offer, nor carrying out any proper evaluation of the offers it received, but accepting the original offer instead; notes that the signed contract included the charge of a negative interest rate on the Authority’s deposited funds with the amount paid from January to August 2020 being EUR 38430, instead of the estimated EUR 11808; notes the legal evaluation of the Court, concluding that under point 14 of Annex I to the Financial Regulation, based on the actual amount of negative interest paid, the tender procedure to apply should have been the one for low-value contracts, with a minimum of three offers that should have been sought from the outset and the Court’s subsequent conclusion that the procurement procedure and the associated payments are deemed irregular;

    Rún (AE) 2022/1738 ó Pharlaimint na hEorpa an 4 Bealtaine 2022 ina bhfuil barúlacha atá ina gcuid dhílis den chinneadh maidir le hurscaoileadh i ndáil le cur chun feidhme bhuiséad an Údaráis Baincéireachta Eorpaigh (ÚBE) don bhliain airgeadais 2020