Gaois

Treo cuardaigh

Modh cuardaigh

Scag na torthaí

Bailiúcháin

Foirmeacha na bhfocal

tabhairt

rialtacht

106 toradh in 61 doiciméad

  1. #1832456

    Airteagal 83 Tabhairt chun rialtachta éigeantach planduithe neamhdhleathacha a cuireadh roimh an 1 Meán Fómhair 1998

    Article 83 Obligatory regularisation of unlawful plantings planted before 1 September 1998

    Togra le haghaidh RIALACHÁIN Ó PHARLAIMINT NA hEORPA AGUS ÓN gCOMHAIRLE lena mbunaítear comheagraíocht na margaí talmhaíochta agus maidir le forálacha sonracha i gcomhair táirgí áirithe talmhaíochta (Rialachán maidir le CEM Aonair)

  2. #2628621

    ag tabhairt dá haire, agus é ina dhíol sásaimh di gur eisíodh, de réir thuarascáil bhliantúil na Cúirte, tuairim iniúchóireachta neamhcháilithe maidir le hiontaofacht chuntais na ngníomhaireachtaí go léir; ag tabhairt dá haire freisin gur eisigh an Chúirt tuairim neamhcháilithe maidir le dlíthiúlacht agus rialtacht an ioncaim is bonn leis na cuntais do na gníomhaireachtaí go léir; ag tabhairt dá haire gur eisigh an Chúirt tuairim neamhcháilithe maidir le dlíthiúlacht agus rialtacht na n-íocaíochtaí is bonn leis na cuntais do na gníomhaireachtaí go léir, seachas Gníomhaireacht an Aontais Eorpaigh um Chomhar idir Rialálaithe Fuinnimh (ACER), Gníomhaireacht an Aontais Eorpaigh chun Bainistiú Oibríochtúil a dhéanamh ar Chórais Mhórscála TF sa Limistéar Saoirse, Slándála agus Ceartais (eu-LISA) agus Gníomhaireacht an Aontais Eorpaigh um Chibearshlándáil (ENISA);

    Notes with satisfaction that, according to the annual report of the Court, an unqualified audit opinion on the reliability of the accounts of all agencies was issued; notes in addition that the Court issued an unqualified opinion on the legality and regularity of the revenue underlying the accounts for all agencies; observes that the Court issued an unqualified opinion on the legality and regularity of the payments underlying the accounts for all agencies, except for the European Union Agency for the Cooperation of Energy Regulators (ACER), European Union Agency for the Operational Management of Large-Scale IT Systems in the Area of Freedom, Security and Justice (eu-LISA) and the European Union Agency for Cybersecurity (ENISA);

    Rún (AE) 2022/1812 ó Pharlaimint na hEorpa an 4 Bealtaine 2022 maidir le hurscaoileadh i ndáil le cur chun feidhme bhuiséad ghníomhaireachtaí an Aontais Eorpaigh don bhliain airgeadais 2020: feidhmíocht, bainistíocht airgeadais agus rialú

  3. #1598012

    An Bille um Iarratasóirí ar Thearmann (Stádas a Thabhairt chun Rialtachta),1998 chun stádas iarratasóirí ar thearmann a thabhairt chun rialtachta sa Stát.

    ASYLUM SEEKERS (REGULARISATION OF STATUS) BILL, 1998 TO REGULARISE THE STATUS OF ASYLUM SEEKERS IN THE STATE.

    Riar na hOibre (Dáil Éireann/Seanad Éireann)

  4. #3047262

    Ag tabhairt dá haire go bhfuil scrúdú déanta ag an gCúirt ar shampla atá ionadaíoch ar bhonn staidrimh de ina raibh 243 idirbheart lena gcumhdaítear an raon iomlán caiteachais faoin gceannteideal seo de CAI; ag tabhairt dá haire go bhfuil scrúdú déanta ag an gCúirt ar an bhfaisnéis rialtachta a tugadh i dtuarascálacha bliantúla maidir le gníomhaíochtaí AS EMPL agus DG REGIO agus a áiríodh ina dhiaidh sin in AMPR an Choimisiúin, chomh maith leis an obair atá déanta ag na húdaráis náisiúnta iniúchóireachta;

    Notes that the Court has examined a statistically representative sample of 243 transactions covering the full range of spending under this MFF heading; notes that the Court has examined the regularity information given in the annual activity reports of DG EMPL and DG REGIO and then included in the Commission’s AMPR, as well as the work done by national audit authorities;

    Rún (AE) 2023/1825 ó Pharlaimint na hEorpa an 10 Bealtaine 2023 maille le barúlacha atá ina gcuid dhílis den chinneadh maidir le hurscaoileadh i leith chur chun feidhme bhuiséad ginearálta an Aontais Eorpaigh don bhliain airgeadais 2021, Roinn III – an Coimisiún agus gníomhaireachtaí feidhmiúcháin

  5. #3047279

    Ag tabhairt dá haire go bhfuil scrúdú déanta ag an gCúirt ar shampla atá ionadaíoch ar bhonn staidrimh de, ina raibh 212 idirbheart lena gclúdaítear an raon iomlán caiteachais faoin gceannteideal seo de CAI: ag tabhairt dá haire go ndearna an Chúirt scrúdú freisin ar an bhfaisnéis rialtachta a thugtar i dtuarascálacha bliantúla maidir le gníomhaíochtaí AS AGRI agus AS CLIMA agus a áiríodh ina dhiaidh sin in AMPR an Choimisiúin, chomh maith le córais roghnaithe sna Ballstáit;

    Notes that the Court has examined a statistically representative sample of 212 transactions covering the full range of spending under this MFF heading; notes that the Court also examined the regularity information given in the annual activity reports of DG AGRI and DG CLIMA and then included in the Commission’s AMPR, as well as selected systems in Member States;

    Rún (AE) 2023/1825 ó Pharlaimint na hEorpa an 10 Bealtaine 2023 maille le barúlacha atá ina gcuid dhílis den chinneadh maidir le hurscaoileadh i leith chur chun feidhme bhuiséad ginearálta an Aontais Eorpaigh don bhliain airgeadais 2021, Roinn III – an Coimisiún agus gníomhaireachtaí feidhmiúcháin

  6. #3049604

    ag tabhairt dá haire, agus é ina ábhar imní di, an bharúil atá i dtuarascáil na Cúirte gur chinn an tÚdarás in 2021 nós imeachta idirbheartaithe a sheoladh gan fógraíocht a dhéanamh air, agus, dá bhrí sin, gur sháraigh sé pointe 3.1 d’Iarscríbhinn I a ghabhann leis an Rialachán Airgeadais; ag tabhairt dá haire, thairis sin, nár formheasadh an réasúnú don chinneadh sin i dtuarascálacha eisceachtaí arna logáil go lárnach sular gníomhaíodh; á iarraidh ar an Údarás a áirithiú amach anseo gur i gcomhréir le prionsabail na dlíthiúlachta agus na rialtachta a chaithfear le gach cás nach gcloítear leis na próisis agus na nósanna imeachta seanbhunaithe;

    Notes with concern the observation from the Court’s report that in 2021 the Authority decided to launch a negotiated procedure without advertising it, thus being in breach of point 3.1 of Annex I to the Financial Regulation; further notes that the justification for that decision was not approved in centrally logged exceptions reports before action was taken; calls on the Authority to ensure in the future that all cases of deviation from established processes and procedures are treated in keeping with the legality and regularity principles;

    Rún (AE) 2023/1914 ó Pharlaimint na hEorpa an 10 Bealtaine 2023 ina bhfuil barúlacha atá ina gcuid dhílis den chinneadh maidir le hurscaoileadh i ndáil le cur chun feidhme bhuiséad an Údaráis Eorpaigh um Urrúis agus Margaí (ESMA) don bhliain airgeadais 2021

  7. #3050242

    á chur i bhfios go láidir agus é ina dhíol sásaimh di gur eisíodh, de réir thuarascáil bhliantúil na Cúirte, tuairim iniúchóireachta neamhcháilithe maidir le hiontaofacht chuntais na ngníomhaireachtaí uile; ag tabhairt dá haire freisin gur eisigh an Chúirt tuairim neamhcháilithe maidir le dlíthiúlacht agus rialtacht an ioncaim is bonn leis na cuntais do na gníomhaireachtaí go léir; á thabhairt faoi deara gur eisigh an Chúirt tuairim neamhcháilithe maidir le dlíthiúlacht agus rialtacht na n-íocaíochtaí is bonn leis na cuntais do na gníomhaireachtaí uile, seachas Gníomhaireacht an Aontais Eorpaigh chun Bainistiú Oibríochtúil a dhéanamh ar Chórais Mhórscála TF sa Limistéar Saoirse, Slándála agus Ceartais (eu-LISA); ag tabhairt dá haire gur tharla an tuairim cháilithe le haghaidh eu-LISA mar gheall ar neamhrialtacht sé íocaíocht a rinneadh in 2021 le haghaidh EUR 18,11 milliún san iomlán i ndáil le roinnt creatchonarthaí, agus gurb ionann na híocaíochtaí sin agus 6,20 % de na leithreasuithe íocaíochta iomlána a bhí ar fáil in 2021;

    Underlines with satisfaction that, according to the annual report of the Court, an unqualified audit opinion on the reliability of the accounts of all agencies was issued; notes in addition that the Court issued an unqualified opinion on the legality and regularity of the revenue underlying the accounts for all agencies; observes that the Court issued an unqualified opinion on the legality and regularity of the payments underlying the accounts for all agencies, except for the European Union Agency for the Operational Management of Large-Scale IT Systems in the Area of Freedom, Security and Justice (eu-LISA); notes that the qualified opinion for eu-LISA was due to the irregularity of six payments made in 2021 for a total of EUR 18,11 million in connection with several framework contracts, whereby said payments represent 6,20 % of the total payment appropriations available in 2021;

    Rún (AE) 2023/1946 ó Pharlaimint na hEorpa an 10 Bealtaine 2023 maidir le hurscaoileadh i ndáil le cur chun feidhme bhuiséad ghníomhaireachtaí an Aontais Eorpaigh don bhliain airgeadais 2021: feidhmíocht, bainistíocht airgeadais agus rialú

  8. #2625907

    ag tabhairt dá haire go ndearna an Chúirt scrúdú ar shampla de 133 idirbheart, a ceapadh chun bheith ionadaíoch do raon iomlán an chaiteachais faoin bhfo-cheannteideal CAI seo; ag tabhairt dá haire go ndearna an Chúirt scrúdú freisin ar rialtacht na faisnéise sna AARanna ó Ard-Stiúrthóireacht an Taighde agus na Nuálaíochta (AS RTD), ó Ard-Stiúrthóireacht na Líonraí Cumarsáide, an Ábhair Dhigitigh agus na Teicneolaíochta (AS CONNECT) agus ó Ghníomhaireacht Feidhmiúcháin an Ghréasáin Iompair Thras-Eorpaigh (INEA), a chuir an Coimisiún isteach ansin ina AMPR;

    Notes that the Court examined a sample of 133 transactions, designed to be representative of the full range of spending under this MFF subheading; notes that the Court also examined the regularity of information in the AARs of the Directorate-General for Research and Innovation (DG RTD), the Directorate-General for Communications Networks, Content and Technology (DG CONNECT) and the Innovation and Network Executive Agency (INEA), which the Commission then included in its AMPR;

    Rún (AE) 2022/1697 ó Pharlaimint na hEorpa an 4 Bealtaine 2022 maille le barúlacha atá ina gcuid dhílis den chinneadh maidir le hurscaoileadh i leith chur chun feidhme bhuiséad ginearálta an Aontais Eorpaigh don bhliain airgeadais 2020, Roinn III — an Coimisiún agus gníomhaireachtaí feidhmiúcháin

  9. #2625940

    ag tabhairt dá haire gur scrúdaigh an Chúirt sampla de 227 n-idirbheart, a ceapadh chun bheith ionadaíoch ó thaobh staidrimh de ó thaobh raon iomlán an chaiteachais de faoin bhfo-cheannteideal CAI seo; ag tabhairt dá haire go ndearna an Chúirt scrúdú freisin ar rialtacht na faisnéise a thugtar sna tuarascálacha bliantúla ar ghníomhaíochtaí ó Ard-Stiúrthóireacht an Bheartais Réigiúnaigh agus Uirbigh (AS REGIO) agus ón Ard-Stiúrthóireacht um Fhostaíocht, Gnóthaí Sóisialta agus Cuimsiú (AS EMPL) chomh maith le AMPR;

    Notes that the Court has examined a sample of 227 transactions, designed to be statistically representative of the full range of spending under this MFF sub-heading; notes that the Court also examined the regularity of information given in the annual activity reports of the Directorate-General for Regional and Urban Policy (DG REGIO) and the Directorate-General for Employment, Social Affairs and Inclusion (DG EMPL) as well as the AMPR;

    Rún (AE) 2022/1697 ó Pharlaimint na hEorpa an 4 Bealtaine 2022 maille le barúlacha atá ina gcuid dhílis den chinneadh maidir le hurscaoileadh i leith chur chun feidhme bhuiséad ginearálta an Aontais Eorpaigh don bhliain airgeadais 2020, Roinn III — an Coimisiún agus gníomhaireachtaí feidhmiúcháin

  10. #2625955

    ag cur sonrú i dtorthaí na Cúirte nach bhfuil athbhreithnithe deisce an Choimisiúin ceaptha chun caiteachas neamh-incháilithe breise a bhrath, rud a chuireann teorainn lena rannchuidiú chun rialtacht na n-idirbheart bunúsach agus bailíocht an Ráta Earráidí Iarmhéide (RTER) a thuairiscigh na húdaráis iniúchóireachta a dheimhniú; ag tabhairt dá haire, thairis sin, gur uirlis éifeachtúil iad athbhreithnithe deisce den sórt sin chun na rátaí earráide tuairiscithe agus tuairimí iniúchóireachta ó na húdaráis iniúchóireachta a dheimhniú i gcás cláir a bhfuil cuntas teiste deimhnithe acu maidir le rátaí earráide ísle; ag tabhairt dá haire, agus é ina ábhar imní di, gur thángthas sna hathbhreithnithe ar chomhlíonadh a rinne an Coimisiún agus an Chúirt ar earráidí ábhartha nárbh fhéidir a bhrath sna hathbhreithnithe deisce;

    Notes the Court’s findings that the Commission's desk reviews are not designed to detect additional ineligible expenditure, which limits their contribution to confirming the regularity of the underlying transactions and the validity of the Residual Total Error Rate (RTER) reported by the audit authorities; notes further that for programmes with a confirmed track-record of low error rates, such desk reviews are an efficient tool to confirm the reported error rates and audit opinions from the audit authorities; notes with concern that both the compliance audits of the Commission and of the Court found material errors that the desk reviews could not have detected;

    Rún (AE) 2022/1697 ó Pharlaimint na hEorpa an 4 Bealtaine 2022 maille le barúlacha atá ina gcuid dhílis den chinneadh maidir le hurscaoileadh i leith chur chun feidhme bhuiséad ginearálta an Aontais Eorpaigh don bhliain airgeadais 2020, Roinn III — an Coimisiún agus gníomhaireachtaí feidhmiúcháin

  11. #2626050

    ag tabhairt dá haire gur scrúdaigh an Chúirt sampla ina raibh 75 idirbheart, a ceapadh chun cur leis an ráiteas dearbhaithe foriomlán seachas a bheith ionadaíoch ar chaiteachas faoin gceannteideal CAI sin; ag tabhairt dá haire gur scrúdaigh an Chúirt freisin rialtacht na faisnéise sna tuarascálacha bliantúla ar ghníomhaíochtaí ó Ard-Stiúrthóireacht um Chomhpháirtíochtaí Idirnáisiúnta (AS INTPA) agus ón Ard-Stiúrthóireacht um Beartas Comharsanachta agus um Chaibidlíocht maidir le Méadú (AS NEAR), chomh maith le AMPR;

    Notes that the Court examined a sample of 75 transactions, designed to contribute to the overall statement of assurance rather than to be representative of spending under this MFF heading; notes that the Court also examined the regularity of information in the AARs of the Directorate-General for International Partnerships (DG INTPA) and the Directorate-General for Neighbourhood Policy and Enlargement Negotiations (DG NEAR), as well as the AMPR;

    Rún (AE) 2022/1697 ó Pharlaimint na hEorpa an 4 Bealtaine 2022 maille le barúlacha atá ina gcuid dhílis den chinneadh maidir le hurscaoileadh i leith chur chun feidhme bhuiséad ginearálta an Aontais Eorpaigh don bhliain airgeadais 2020, Roinn III — an Coimisiún agus gníomhaireachtaí feidhmiúcháin

  12. #2626073

    ag tabhairt dá haire go scrúdaíonn an Chúirt rialtacht na faisnéise sna tuarascálacha bliantúla ar ghníomhaíochtaí ón gCoimisiún, lena n-áirítear tuarascálacha ó na hardstiúrthóireachtaí agus ó na hoifigí atá freagrach go príomha as caiteachas riaracháin; ag tabhairt dá haire, agus é ina dhíol sásaimh di, go measann an Chúirt nach raibh an leibhéal earráide sa chaiteachas ar “riarachán” ábhartha;

    Notes that the Court also examines the regularity of the information in the annual activity reports of the Commission, including those of its directorates-general and offices primarily responsible for administrative expenditure; notes with satisfaction that the Court estimates that the level of error in spending on ‘administration’ was not material;

    Rún (AE) 2022/1697 ó Pharlaimint na hEorpa an 4 Bealtaine 2022 maille le barúlacha atá ina gcuid dhílis den chinneadh maidir le hurscaoileadh i leith chur chun feidhme bhuiséad ginearálta an Aontais Eorpaigh don bhliain airgeadais 2020, Roinn III — an Coimisiún agus gníomhaireachtaí feidhmiúcháin

  13. #2626156

    ag tabhairt dá haire nár bhain CBAE úsáid as an nós imeachta idirbheartaithe gan fógra a fhoilsiú roimh ré ach in aon chás amháin, chun seirbhísí ailtireachta a fháil do thionscadal tógála CJ10bis (arb ionann an conradh agus EUR 231500); ag tabhairt dá haire gur fhíoraigh an Chúirt, gan trácht a dhéanamh, na nósanna imeachta um sholáthar poiblí arna n-eagrú ag CBAE chun TCP a fháil agus nár shainaithin sí aon saincheisteanna sonracha a bhain le CBAE maidir le rialtacht na n-idirbheart is bun leo;

    Observes that the CJEU only used the negotiated procedure without prior publication once, for acquiring architectural services for the CJ10bis building project (contract amounting to EUR 231500); notes that the Court verified without remarks the public procurement procedures organised by the CJEU to acquire PPE and did not identify any specific issues concerning the CJEU with respect to the regularity of the underlying transactions;

    Rún (AE) 2022/1700 ó Pharlaimint na hEorpa an 4 Bealtaine 2022 ina bhfuil barúlacha atá ina gcuid dhílis den chinneadh maidir le hurscaoileadh i ndáil le cur chun feidhme bhuiséad ginearálta an Aontais Eorpaigh don bhliain airgeadais 2020, Roinn IV — Cúirt Bhreithiúnais an Aontais Eorpaigh

  14. #2627040

    ag tabhairt dá haire, bunaithe ar thuarascáil na Cúirte, gur shínigh Oifig BEREC creatchonradh le cuideachta amháin le haghaidh soláthar seirbhísí tacaíochta rúnaíochta, nach raibh i gcomhréir le rialacha sóisialta agus fostaíochta an Aontais agus a d’fhág Oifig BEREC gan chosaint ar rioscaí dlíthiúla agus rioscaí dá clú; ag tabhairt dá haire, maidir le hobair shealadach, go bhfuil cás ar feitheamh os comhair na Cúirte Breithiúnais; ag tabhairt dá haire, thairis sin, go staonfaidh an Chúirt ó aon bharúlacha a thabhairt maidir le rialtacht chur chuige Oifig BEREC maidir leis an ábhar sin go dtí go mbeidh rialú deiridh eisithe ag an gCúirt Bhreithiúnais sa chás sin;

    Notes from the Court’s report, that the BEREC Office signed a framework contract with one company for the provision of secretarial support services, which did not comply with Union social and employment rules, exposing the BEREC Office to legal and reputational risks; notes that, regarding temporary work, there is a case pending before the Court of Justice; further notes that the Court will refrain from making any observations on the regularity of the BEREC Office’s approach concerning this matter until the Court of Justice has issued a final ruling in that case;

    Rún (AE) 2022/1720 ó Pharlaimint na hEorpa an 4 Bealtaine 2022 ina bhfuil barúlacha atá ina gcuid dhílis den chinneadh maidir le hurscaoileadh i ndáil le cur chun feidhme bhuiséad Gníomhaireacht Tacaíochta BEREC (Oifig BEREC) don bhliain airgeadais 2020

  15. #2628852

    ag tabhairt dá haire, ón tuarascáil ón gCúirt, gur lean comhaontuithe riaracháin arna dtabhairt i gcrích ag na Comhghnóthais ARTEMIS agus ENIAC leis na húdaráis náisiúnta um chistiú (NFAnna) d’fheidhm a bheith acu ó chumascadh na comhghnóthais sin chun an Comhghnóthas a chruthú; ag tabhairt dá haire, faoi na comhaontuithe sin, gur bhrath straitéisí iniúchóireachta ex-post ARTEMIS agus ENIAC go mór ar NFAnna chun iniúchadh a dhéanamh ar éilimh ar chostais tionscadal, agus gur ghlac an Comhghnóthas céimeanna chun measúnú a dhéanamh ar chur chun feidhme iniúchtaí ex-post arna ndéanamh ag NFAnna agus go bhfuair sé ráitis i scríbhinn ó NFAnna ina ndearbhaítear go soláthraítear urrús réasúnach le cur chun feidhme a nósanna imeachta náisiúnta maidir le dlíthiúlacht agus rialtacht a n-idirbheart;

    Notes from the Court’s report that administrative agreements concluded by the ARTEMIS and ENIAC Joint Undertaking with the national funding authorities (NFAs) have continued to apply since those Joint Undertakings merged to form the Joint Undertaking; notes that under these agreements, the ex post audit strategies of ARTEMIS and ENIAC relied heavily on the NFAs to audit project cost claims and that the Joint Undertaking has taken steps to assess the implementation of ex post audits by the NFAs and has obtained written statements from the NFAs declaring that the implementation of their national procedures provides reasonable assurance as to the legality and regularity of transactions;

    Rún (AE) 2022/1820 ó Pharlaimint na hEorpa an 4 Bealtaine 2022 ina bhfuil barúlacha atá ina gcuid dhílis den chinneadh maidir le hurscaoileadh i ndáil le cur chun feidhme bhuiséad Chomhghnóthas ECSEL (an Comhghnóthas Eochairtheicneolaíochtaí Digiteacha anois) don bhliain airgeadais 2020

  16. #3047324

    Ag tabhairt dá haire go bhfuil scrúdú déanta ag an gCúirt ar shampla atá ionadaíoch ar bhonn staidrimh de, ina raibh 60 idirbheart lena gclúdaítear an raon iomlán caiteachais faoin gceannteideal seo de CAI; ag tabhairt dá haire go bhfuil scrúdú déanta freisin ag an gCúirt ar an bhfaisnéis maidir le rialtacht atá tugtha sna tuarascálacha bliantúla maidir le gníomhaíochtaí ó gach ceann de na hinstitiúidí agus comhlachtaí, lena n-áirítear iad sin ó ardstiúrthóireachtaí agus oifigí an Choimisiúin Eorpaigh atá freagrach go príomha as an gcaiteachas riaracháin, agus ansin curtha isteach sa Tuarascáil Bhliantúil ar Bhainistíocht agus ar Fheidhmíocht (AMPR) ón gCoimisiún, i measc nithe eile;

    Notes that the Court examined a statistically representative sample of 60 transactions covering the full range of spending under this MFF heading; notes that the Court also examined the regularity information given in the annual activity reports of all the institutions and bodies, including those of the European Commission’s directorates-general and offices primarily responsible for administrative expenditure, and then included in the Commission’s AMPR, among others;

    Rún (AE) 2023/1825 ó Pharlaimint na hEorpa an 10 Bealtaine 2023 maille le barúlacha atá ina gcuid dhílis den chinneadh maidir le hurscaoileadh i leith chur chun feidhme bhuiséad ginearálta an Aontais Eorpaigh don bhliain airgeadais 2021, Roinn III – an Coimisiún agus gníomhaireachtaí feidhmiúcháin

  17. #3048782

    á thabhairt dá haire go ndearna cumas iniúchóireachta inmheánaí na Gníomhaireachta trí iniúchadh dearbhaithe ar rialtacht agus ar cháilíocht na gcóras rialaithe inmheánaigh agus ar éifeachtúlacht agus éifeachtacht na n-oibríochtaí; á thabhairt dá haire go raibh trí mholadh mar thoradh ar an gcéad iniúchadh maidir le gnéithe comhshaoil a shainaithint agus a mheas ag an nGníomhaireacht; á thabhairt dá haire go raibh cúig mholadh thábhachtacha mar thoradh ar an dara hiniúchadh ar phróiseas pleanála, faireacháin agus tuairiscithe na Gníomhaireachta; á thabhairt dá haire go raibh cúig mholadh (lena n-áirítear moladh an-tábhachtach) mar thoradh ar an tríú hiniúchadh ar an bpróiseas maidir le substaintí gníomhacha bithicídeacha a fhormheas (faoin gClár Athbhreithnithe);

    Notes that the Agency’s internal audit capability conducted three assurance audits on the regularity and the quality of internal control systems and the efficiency and effectiveness of the operations; notes that the first audit on the identification and evaluation of environmental aspects at the Agency resulted in three recommendations; notes that the second audit on the planning, monitoring and reporting process of the Agency resulted in five important recommendations; notes that the third audit on the biocidal active substances approval (under the Review Programme) process resulted in five recommendations (including one very important recommendation);

    Rún (AE) 2023/1872 ó Pharlaimint na hEorpa an 10 Bealtaine 2023 ina bhfuil barúlacha atá in gcuid dhílis den chinneadh maidir le hurscaoileadh i ndáil le cur chun feidhme bhuiséad na Gníomhaireachta Eorpaí Ceimiceán (ECHA) don bhliain airgeadais 2021

  18. #3048945

    ag tabhairt dá haire go ndearna an tÚdarás bainistiú ar 116 nós imeachta soláthair in 2021 agus go ndearna a Choiste um Sholáthar Poiblí (PPC) athbhreithniú ar 16 chomhad agus é mar chuspóir leis dlíthiúlacht agus rialtacht na mórnósanna imeachta soláthair a fhíorú sula síneofar an conradh atá beartaithe; ag tabhairt dá haire, i gcás na 16 chomhad go léir, go raibh PPC in ann, ina cháil chomhairleach, a fhíorú le cinnteacht réasúnach go bhfuil na nósanna imeachta soláthair agus na conarthaí a eascraíonn astu rialta agus dlíthiúil;

    Notes that in 2021 the Authority managed 116 procurement procedures and its Public Procurement Committee (PPC) reviewed 16 files with the objective of verifying the legality and regularity of major procurement procedures before the signature of the proposed contract; notes that for all the 16 files the PPC was able, in its advisory capacity, to verify with reasonable assurance that the procurement procedures and the resulting contracts are regular and legal;

    Rún (AE) 2023/1881 ó Pharlaimint na hEorpa an 10 Bealtaine 2023 ina bhfuil barúlacha atá in gcuid dhílis den chinneadh maidir le hurscaoileadh i leith chur chun feidhme bhuiséad an Údaráis Eorpaigh um Shábháilteacht Bia (EFSA) don bhliain airgeadais 2021

  19. #3050244

    ag tabhairt dá haire, maidir le dlíthiúlacht agus rialtacht na n-íocaíochtaí is bonn le cuntais na ngníomhaireachtaí, gur eisigh an Chúirt mír ‘béim ar ábhar’ do Frontex, inar tugadh gealltanas buiséadach dar dáta an 21 Nollaig 2020 anonn go 2021 gan tacaíocht ó ghealltanas dlíthiúil roimh dheireadh 2020; ag tabhairt dá haire i dtuarascáil na Cúirte gur thug Frontex aghaidh ar an neamhchomhlíonadh sin trí bhíthin gealltanais dhlíthiúla ina dhiaidh sin le linn 2021;

    Notes that, as regards legality and regularity of payments underlying the agencies’ accounts, the Court issued an ‘emphasis of matter’ paragraph for Frontex, whereby a budgetary commitment dated 21 December 2020 was carried-over to 2021 without the backing of a legal commitment before the end of 2020; notes from the Court’s report that Frontex addressed this non-compliance by means of subsequent legal commitments throughout 2021;

    Rún (AE) 2023/1946 ó Pharlaimint na hEorpa an 10 Bealtaine 2023 maidir le hurscaoileadh i ndáil le cur chun feidhme bhuiséad ghníomhaireachtaí an Aontais Eorpaigh don bhliain airgeadais 2021: feidhmíocht, bainistíocht airgeadais agus rialú

  20. #447731

    (b) gurb é tuairim an iarratasóra gurb ann d’imthosca eisceachtúla de chineál a fhágann gurbh fhéidir gur chuí cead a thabhairt an fhorbairt a thabhairt chun rialtachta trí iarratas ar thoiliú ionaid a cheadú.

    (b) the applicant is of the opinion that exceptional circumstances exist such that it may be appropriate to permit the regularisation of the development by permitting an application for substitute consent.

    AN tACHT UM PLEANÁIL AGUS FORBAIRT (LEASÚ) 2010

  21. #735463

    Más rud é, sna cásanna dá dtagraítear i mír 1, go gceadaítear, le dlíthe Ballstáit, cuideachta a fhoirceannadh le hordú na cúirte, beidh an breitheamh ag a bhfuil dlínse in ann dóthain ama a thabhairt don chuideachta a riocht a thabhairt chun rialtachta.

    If, in the cases referred to in paragraph 1, the laws of a Member State permit the company to be wound up by order of the court, the judge having jurisdiction shall be able to give the company sufficient time to regularise its position.

    Treoir (AE) 2017/1132 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle an 14 Meitheamh 2017 maidir le gnéithe áirithe de dhlí na gcuideachtaí (Téacs atá ábhartha maidir le LEE )

  22. #2626065

    prionsabal na coinníollachta a thabhairt isteach go hiomlán agus seiceálacha rialta ex-ante agus ex-post a dhéanamh ar rialtacht agus feidhmíocht chistí an Aontais chun tacaíocht a thabhairt do thríú tíortha agus creat dlíthiúil a áirithiú lena bhforáiltear do na hionstraimí tacaíochta sin ionas gur féidir cistí a aisghabháil ina n-iomláine i gcás ina n-aimsítear aon mhírialtachtaí;

    fully introduce the principle of conditionality and regular ex ante and ex post checks on the regularity and performance of the Union’s funds supporting third countries and ensure a legal framework that provides for these support instruments to allow for full recovery of funds in case any irregularities are discovered;

    Rún (AE) 2022/1697 ó Pharlaimint na hEorpa an 4 Bealtaine 2022 maille le barúlacha atá ina gcuid dhílis den chinneadh maidir le hurscaoileadh i leith chur chun feidhme bhuiséad ginearálta an Aontais Eorpaigh don bhliain airgeadais 2020, Roinn III — an Coimisiún agus gníomhaireachtaí feidhmiúcháin

  23. #2627298

    ag meabhrú chonclúid na Cúirte ón mbliain airgeadais 2017 go raibh an faireachán ar chonarthaí lag a bhain le comhlíonadh na rialacha náisiúnta maidir le hoibrithe eatramhacha; á thabhairt dá haire go bhfuil Cás C-948/19 ar feitheamh os comhair Chúirt Bhreithiúnais an Aontais Eorpaigh (“an Chúirt Bhreithiúnais”), staonfaidh an Chúirt ó aon bharúlacha a thabhairt maidir le rialtacht chur chuige na hOifige; á iarraidh ar an Oifig an t-údarás um urscaoileadh a chur ar an eolas faoi na chéad chéimeanna eile a ghlacfaidh sí maidir leis an ábhar a luaithe a bheidh a cinneadh foilsithe ag an gCúirt Bhreithiúnais sa chás sin;

    Recalls the Court’s conclusion from the financial year 2017 that contract monitoring for compliance with national rules on interim workers was poor; notes that given the fact that Case C-948/19 is pending before the Court of Justice of the European Union (the ‘Court of Justice’), the Court will refrain from making any observations on the regularity of the Office’s approach; calls on the Office to inform the discharge authority about the next steps it takes regarding the matter once the Court of Justice has published its decision in that case;

    Rún (AE) 2022/1735 ó Pharlaimint na hEorpa an 4 Bealtaine 2022 ina bhfuil barúlacha atá ina gcuid dhílis den chinneadh maidir le hurscaoileadh i ndáil le cur chun feidhme bhuiséad na hOifige Eorpaí Tacaíochta do Chúrsaí Tearmainn (Gníomhaireacht an Aontais Eorpaigh um Thearmann — EUAA anois) don bhliain airgeadais 2020

  24. #3046758

    maidir leis an iniúchadh ar an liúntas cúnaimh pharlaimintigh, aghaidh a thabhairt ar an tsaincheist a bhaineann le hurramú na n-uasteorainneacha a leagtar síos le Bearta Cur Chun Feidhme do Reacht Fheisirí Pharlaimint na hEorpa (IMMS) maidir le táillí gníomhaire a íoc; moilleanna ar thíolacadh ráiteas cuntas ag an ngníomhaire íocaíochta a laghdú maidir leis na méideanna a d’íoc an Pharlaimint leo agus maidir leis na rialuithe gaolmhara ina leith a bheith á gcomhlánú ag DG FINS, agus an méadú athfhillteach riaráistí a thabhairt chun rialtachta; soiléiriú a dhéanamh ar fhorálacha áirithe den IMMS agus ar an treoir inmheánach ghaolmhar nach dtacaíonn go comhsheasmhach le bainistiú éifeachtúil agus éifeachtach an chúnaimh pharlaimintigh a chaitear ar chúntóirí parlaiminteacha áitiúla;

    with regard to the audit of the parliamentary assistance allowance, addressing the issue concerning respect for the ceilings set by the Implementing Measures of the Members’ Statute (IMMS) with regard to paying agent’s fees; reducing delays in the paying agent’s submission of statements of accounts for the amounts paid by Parliament to them and in DG FINS’s completing the related controls thereon, and regularising the recurrent build-up of backlogs; clarifying certain provisions of the IMMS and the associated internal guidance that do not consistently support efficient and effective management of the parliamentary assistance spent on local parliamentary assistants;

    Rún (AE) 2023/1814 ó Pharlaimint na hEorpa an 10 Bealtaine 2023 ina bhfuil barúlacha atá ina gcuid dhílis den chinneadh maidir le hurscaoileadh i ndáil le cur chun feidhme bhuiséad ginearálta an Aontais Eorpaigh don bhliain airgeadais 2021, Roinn I – Parlaimint na hEorpa

  25. #3048156

    á thabhairt dá haire go ndearna an Chúirt scrúdú ar shampla 140 idirbheart a bhí ionadaíoch ar an réimse iomlán caiteachais ó CEF d’fhonn iniúchóireacht a dhéanamh ar rialtacht na n-idirbheart; á thabhairt dá haire, thairis sin, gur áiríodh leis sin 26 idirbheart a bhaineann leis an gCiste Iontaobhais Éigeandála don Afraic, 92 idirbheart arna n-údarú ag 17 dtoscaireacht de chuid AE agus 22 íocaíocht arna bhformheas ag ceanncheathrú an Choimisiúin;

    Notes that to audit the regularity of transitions, the Court examined a sample of 140 transactions, representing the full range of spending from the EDF; notes, furthermore, that this comprised 26 transactions related to the Emergency Trust Fund for Africa, 92 transactions authorised by 17 EU delegations and 22 payments approved by Commission headquarters;

    Rún (AE) 2023/1842 ó Pharlaimint na hEorpa an 10 Bealtaine 2023 ina bhfuil barúlacha atá in gcuid dhílis den chinneadh maidir le hurscaoileadh i ndáil le cur chun feidhme bhuiséad an ochtú, an naoú, an deichiú agus an aonú Ciste Eorpach Forbraíochta déag don bhliain airgeadais 2021

  26. #3142671

    Foráiltear leis freisin do dhíolúine do ghluaisteáin a bhfuil pláta cláraithe feithiclí taidhleoireachta acu chun teacht isteach san Aontas agus, chun teacht isteach san Aontas a éascú do shaoránaigh an Aontais a bhfuil cónaí orthu sa Rúis, tugtar cead do Bhallstáit údarú a thabhairt, faoi cibé coinníollacha a mheasann siad a bheith iomchuí, do ghluaisteáin shaoránaigh an Aontais nó baill dá neasteaghlaigh atá ina gcónaí sa Rúis agus atá ag taisteal isteach san Aontas, ar choinníoll nach bhfuil na gluaisteáin ar díol agus go bhfuil siad á dtiomáint ar bhonn úsáid phearsanta amháin. Féadfaidh na Ballstáit staid na ngluaisteán ón Rúis atá ar chríoch an Aontais cheana féin a thabhairt chun rialtachta.

    It also provides for an exemption for cars that have a diplomatic vehicle registration plate to enter the Union and, in order to facilitate the entry into the Union of Union citizens living in Russia, permits Member States to authorise, under such conditions as they deem appropriate, the entry of cars of Union citizens or their immediate family members who are resident in Russia and are travelling into the Union, provided that the cars are not for sale and are driven for strict personal use.

    Rialachán (AE) 2023/2878 ón gComhairle an 18 Nollaig 2023 lena leasaítear Rialachán (AE) Uimh. 833/2014 a bhaineann le bearta sriantacha i bhfianaise ghníomhaíochtaí na Rúise i ndíchobhsú staid na hÚcráine

  27. #1851208

    Le dul i dtreo meicníocht bheartais ar mó an bhéim ann ar na torthaí atá á dtabhairt chun cinn, beidh aistriú á dhéanamh ó dhearbhú na dlíthiúlachta agus rialtachta a bhaineann leis na hidirbhearta chuig dearbhú na feidhmíochta agus chuig an urraim do bhuncheanglais an Aontais Eorpaigh, leithéid CCRR (An Córas Comhtháite Riaracháin agus Rialaithe), nó na comhlachtaí rialachais (ghníomhaireachtaí íocaíochta, comhlachtaí comhordaithe, údaráis inniúla, agus comhlachtaí deimhniúcháin).

    In order to advance towards a more result-driven policy mechanism, there will be a shift from assurance on legality and regularity of the underlying transactions to assurance on performance and the respect of EU basic requirements, like the Integrated Administration and Control System (IACS) or the governance bodies (paying agencies, coordinating bodies, competent authorities and certification bodies).

    Togra le haghaidh RIALACHÁN Ó PHARLAIMINT NA hEORPA AGUS ÓN gCOMHAIRLE lena mbunaítear rialacha maidir le tacaíocht do phleananna straitéiseacha a bheidh le tarraingt suas ag na Ballstáit faoin gComhbheartas Talmhaíochta (Pleananna Straitéiseacha faoi CBT) agus arna maoiniú ag an gCiste Eorpach um Ráthaíocht Talmhaíochta (CERT) agus ag an gCiste Eorpach Talmhaíochta um Fhorbairt Tuaithe (CETFT) agus lena n-aisghairtear Rialachán (AE) Uimh 1305/2013 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle agus Rialachán (AE) Uimh 1307/2013 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle

  28. #1854230

    Le dul i dtreo meicníocht bheartais ar mó an bhéim ann ar na torthaí atá á dtabhairt chun cinn, beidh aistriú á dhéanamh ó dhearbhú na dlíthiúlachta agus rialtachta a bhaineann leis na hidirbhearta chuig dearbhú na feidhmíochta agus chuig an urraim do bhuncheanglais an Aontais Eorpaigh, leithéid CCRR (An Córas Comhtháite Riaracháin agus Rialaithe), nó na comhlachtaí rialachais (ghníomhaireachtaí íocaíochta, comhlachtaí comhordaithe, údaráis inniúla, agus comhlachtaí deimhniúcháin).

    In order to advance towards a more result-driven policy mechanism, there will be a shift from assurance on legality and regularity of the underlying transactions to assurance on performance and the respect of EU basic requirements, like the Integrated Administration and Control System (IACS) or the governance bodies (paying agencies, coordinating bodies, competent authorities and certification bodies).

    Togra le haghaidh RIALACHÁN Ó PHARLAIMINT NA hEORPA AGUS ÓN gCOMHAIRLE maidir leis an gcomhbheartas talmhaíochta a mhaoiniú, a bhainistiú agus faireachán a dhéanamh air agus lena n-aisghairtear Rialacháin (CEE) Uimh. 1306/2013

  29. #1856101

    Le dul i dtreo meicníocht bheartais ar mó an bhéim ann ar na torthaí atá á dtabhairt chun cinn, beidh aistriú á dhéanamh ó dhearbhú na dlíthiúlachta agus rialtachta a bhaineann leis na hidirbhearta chuig dearbhú na feidhmíochta agus chuig an urraim do bhuncheanglais an Aontais Eorpaigh, leithéid CCRR (An Córas Comhtháite Riaracháin agus Rialaithe), nó na comhlachtaí rialachais (ghníomhaireachtaí íocaíochta, comhlachtaí comhordaithe, údaráis inniúla, agus comhlachtaí deimhniúcháin).

    In order to advance towards a more result-driven policy mechanism, there will be a shift from assurance on legality and regularity of the underlying transactions to assurance on performance and the respect of EU basic requirements, like the Integrated Administration and Control System (IACS) or the governance bodies (paying agencies, coordinating bodies, competent authorities and certification bodies).

    Togra le haghaidh RIALACHÁN Ó PHARLAIMINT NA hEORPA AGUS ÓN gCOMHAIRLE lena leasaítear Rialacháin (AE) Uimh. 1308/2013 lena mbunaítear comheagrú na margaí i dtáirgí talmhaíochta, (AE) Uimh. 1151/2012 maidir le scéimeanna cáilíochta do tháirgí talmhaíochta agus do bhia-earraí, (AE) Uimh. 251/2014 maidir le sainmhíniú, tuairisc, cur i láthair, lipéadú agus cosaint sonraí geografacha i ndáil le táirgí fíona cumhraithe, (AE) Uimh. 228/2013 lena leagtar síos bearta sonracha don talmhaíocht sna réigiúin is forimeallaí den Aontas, agus (AE) Uimh. 229/2013 lena leagtar síos bearta sonracha don talmhaíocht i bhfabhar na n-oileán beag Aeigéach

  30. #2625959

    ag tabhairt dá haire gur eisigh an Coimisiún i mí an Mheithimh 2021 briseadh ar íocaíochtaí, tar éis dó tuarascálacha ó na meáin maidir le líomhaintí tromchúiseacha maidir le calaois, coinbhleachtaí leasa agus claonchasadh a chur isteach, lena gcuirtear bac ar aon aisíocaíocht ón Aontas leis na 347 dtionscadal a bhfuil riosca ag baint leo go dtí go bhfaighfear torthaí na bhfíoruithe a dhéanfaidh údaráis na Rómáine; ag tabhairt dá haire gur roghnaigh údaráis na Rómáine 73 thionscadal lena bhfíorú, as ar eascair fógra faoi 35 de na tionscadail sin don chomhlacht náisiúnta frithchalaoise nó don oifig ionchúisitheora le haghaidh imscrúdú breise i ngeall ar amhras calaoise; ag tabhairt dá haire go ndearna údaráis bhainistíochta na Rómáine seiceálacha ar 22 oibríocht bhreise chun a rialtacht a fhíorú agus i dtaobh an gcuireann siad le forbairt réigiún na Danóibe, lena bhfágtar go n-aithnítear neamhrialtacht amháin eile a d’fhéadfadh a bheith ann;

    Notes that following media reports on severe allegations of fraud, conflicts of interest and embezzlement, the Commission has issued in June 2021 an interruption of payments, blocking any Union reimbursement to the 347 risky projects pending the results of the verifications by the Romanian authorities; notes that the Romanian authorities selected 73 projects for verification leading to 35 of these projects being notified to the national anti-fraud body or prosecutor office for further investigation due to fraud suspicions; notes that the Romanian managing authorities carried out checks on an additional 22 operations to verify their regularity and whether they contribute to the development of the Danube region, resulting in one additional potential irregularity being identified;

    Rún (AE) 2022/1697 ó Pharlaimint na hEorpa an 4 Bealtaine 2022 maille le barúlacha atá ina gcuid dhílis den chinneadh maidir le hurscaoileadh i leith chur chun feidhme bhuiséad ginearálta an Aontais Eorpaigh don bhliain airgeadais 2020, Roinn III — an Coimisiún agus gníomhaireachtaí feidhmiúcháin

  31. #2626885

    ag tabhairt dá haire gur amhlaidh, as an 31 earráid a cainníochtaíodh, arbh ionann cúig earráid (16,12 %) díobh agus earráidí inchainníochtaithe, a bhí faisnéis leordhóthanach ag an gCoimisiún chun an earráid a chosc, nó í a bhrath agus a cheartú, sular glacadh leis an gcaiteachas (in 2019, cainníochtaíodh 28 n-earráid a bhain le 9 gcás (32 %) agus bhí faisnéis leordhóthanach ann chun na hearráidí a luathbhrath nó a cheartú); ag tabhairt dá haire, dá mba rud é gur bhain an Coimisiún úsáid chuí as an bhfaisnéis uile a bhí ar fáil dó, go mbeadh an leibhéal measta earráide 1,19 bpointe céatadáin níos ísle; á iarraidh ar an gCoimisiún, d’ainneoin an fheabhsaithe i ndáil le 2019, dlús a chur lena iarrachtaí feabhas a chur ar a phróisis chun dlíthiúlacht agus rialtacht idirbheart a fhíorú agus chun a áirithiú go ndéanfar obair leantach chuí ar na fíoruithe; á áitiú, thairis sin, gur cheart aird bhreise a thabhairt ar sheiceálacha ex ante agus gur cheart bearta iomchuí a dhéanamh chun aghaidh a thabhairt ar laigí atá ann cheana;

    Notes that, out of the 31 errors quantified, five of which (16,12 %) amounted to quantifiable errors, the Commission had sufficient information to prevent, or to detect and correct, the error before accepting the expenditure (in 2019, 28 errors quantified with 9 cases (32 %) with sufficient information for early detection or correction); notes that had the Commission made proper use of all the information at its disposal, the estimated level of error would have been 1,19 percentage points lower; calls on the Commission, notwithstanding the improvement in relation to 2019, to step up its efforts to improve its processes for verifying the legality and regularity of transactions and to make sure that the verifications are properly followed up; insists, moreover, that more attention should be paid to ex-ante checks and that appropriate measures should be taken to address existing weaknesses;

    Rún (AE) 2022/1714 ó pharlaimint na hEorpa an 4 Bealtaine 2022 ina bhfuil barúlacha atá ina gcuid dhílis den chinneadh maidir le hurscaoileadh i ndáil le cur chun feidhme bhuiséad an ochtú, an naoú, an 10ú agus an 11ú Ciste Eorpach Forbraíochta don bhliain airgeadais 2020

  32. #2626987

    ag tabhairt dá haire go ndearna an Chúirt tuairim cháilithe a eisiúint maidir le dlíthiúlacht agus rialtacht na n-íocaíochtaí is bun leis na cuntais a mhéid a bhaineann leis an toradh ina tuarascáil iniúchóireachta don bhliain airgeadais 2019, inar tháinig an Chúirt ar an tátal go raibh roinnt conarthaí sonracha faoi chreatchonradh le haghaidh seirbhisí TF, go raibh siad neamhrialta, i ngeall nár leanadh aon nós imeachta soláthair iomaíoch; ag tabhairt dá haire go sonrach go raibh ítimí agus seirbhísí ordaithe áirithe nach raibh cumhdaithe faoi na liostaí praghsanna sna tairiscintí a cuireadh isteach ar an gconradh agus gur chinn an Chúirt go ndearnadh íocaíochtaí in 2020 as ítimí nár bhain leis an liosta praghsanna faoin gcreatchonradh sin arbh ionann iad agus EUR 752654 (3,71 % de na leithreasuithe iomlána a bhí ar fáil i gcomhair íocaíochtaí in 2020); ag tabhairt dá haire, thairis sin, go n-admhaíonn an Chúirt gur ullmhaigh an Ghníomhaireacht plean gníomhaíochta, ag déanamh de réir bharúlacha na Cúirte maidir leis an mbliain airgeadais 2019, agus go ndéanann bainistíocht na Gníomhaireachta faireachán rialta ar a chur chun feidhme;

    Notes that the Court issued a qualified opinion on the legality and regularity of the payments underlying the accounts concerning the finding in its audit report for the 2019 financial year, in which the Court concluded that several specific contracts under a framework contract for IT services were irregular, because no competitive procurement procedure had been followed; notes specifically that certain ordered items and services were not covered by the price lists of the bids submitted for the contract and that the Court found payments made in 2020 for out-of-price list items under this framework contract amounting to EUR 752654 (3,71 % of the total payment appropriations available in 2020); notes further that the Court acknowledges that the Agency, following the Court’s observations concerning the financial year 2019, has prepared an action plan and that its implementation is regularly monitored by the Agency’s management;

    Rún (AE) 2022/1717 ó Pharlaimint na hEorpa an 4 Bealtaine 2022 ina bhfuil barúlacha atá in gcuid dhílis den chinneadh maidir le hurscaoileadh i ndáil le cur chun feidhme bhuiséad Ghníomhaireacht an Aontais Eorpaigh um Chomhar idir Rialálaithe Fuinnimh (ACER) don bhliain airgeadais 2020

  33. #2626999

    ag tabhairt dá haire agus é ina chúis bhuartha di gur eisigh an Chúirt tuairim cháilithe maidir le dlíthiúlacht agus rialtacht na n-íocaíochtaí is bun leis na cuntais don bhliain airgeadais 2019; ag tabhairt dá haire, maidir leis an mbliain airgeadais 2019, gur tháinig an Chúirt ar an tátal gur ann do roinnt conarthaí sonracha faoi chreatchonradh le haghaidh seirbhísí TF a bhí neamhrialta, i ngeall nár lean an Ghníomhaireacht aon nós imeachta soláthair iomaíoch, agus chun a bheith níos beaichte faoi, go raibh ítimí agus seirbhísí áirithe a ordaíodh nach raibh cumhdaithe faoi na liostaí praghsanna sna tairiscintí a cuireadh isteach ar an gconradh; ag tabhairt dá haire gurbh ionann na híocaíochtaí a rinneadh in 2020 as ítimí nár bhain leis an liosta praghsanna faoin gcreatchonradh sin agus EUR 752654 (3,71 % de na leithreasuithe iomlána i gcomhair íocaíochtaí a bhí ar fáil in 2020); ag cur sonrú sna ráitis ó stiúrthóir na Gníomhaireachta san eisteacht um urscaoileadh leis na gníomhaireachtaí an 29 Samhain 2021, agus freagra na Gníomhaireachta ar cheisteanna i scríbhinn gur bhain an cinneadh ón gCúirt le ró-úsáid a bheith á baint as an rogha “ítimí nár bhain leis an liosta praghsanna”, agus go bhfuil céimeanna glactha ag an nGníomhaireacht chun nach dtarlóidh sé amach anseo; á iarraidh ar an nGníomhaireacht tuairisciú don Chúirt agus don údarás um urscaoileadh maidir leis na creatchonarthaí thuasluaite agus maidir leis na bearta a rinneadh;

    Notes with concern that the Court has issued a qualified opinion regarding the legality and regularity of the payments underlying the accounts for the financial year 2019; notes with concern that for the 2019 financial year, the Court concluded that several specific contracts under a framework contract for IT services were irregular, because no competitive procurement procedure had been followed by the Agency, and more precise, certain ordered items and services were not covered by the price lists of the bids submitted for the contract; notes that payments made in 2020 for out-of-price list items under this framework contract amounted to EUR 752654 (3,71 % of the total payment appropriations available in 2020); notes the statements of the director of the Agency in the discharge hearing with the agencies on 29 November 2021, and the Agency’s reply to written questions that the Court’s finding was related to an excessive use of the option of ‘out-of-price list items’, and that the Agency has taken steps to prevent this from happening in the future; calls on the Agency to report to the Court and the discharge authority on the above mentioned framework contracts as well as on the steps taken;

    Rún (AE) 2022/1717 ó Pharlaimint na hEorpa an 4 Bealtaine 2022 ina bhfuil barúlacha atá in gcuid dhílis den chinneadh maidir le hurscaoileadh i ndáil le cur chun feidhme bhuiséad Ghníomhaireacht an Aontais Eorpaigh um Chomhar idir Rialálaithe Fuinnimh (ACER) don bhliain airgeadais 2020

  34. #2627691

    ag tabhairt dá haire gur thíolaic an Chúirt trí bharúil maidir le dlíthiúlacht agus rialtacht idirbheartaithe, bainistiú buiséadach agus rialuithe inmheánacha in 2019; ag tabhairt dá haire maidir leis an gcéad bharúil a bhaineann le cúraimí a shannadh do shaineolaithe seachtracha ar bhonn critéir roghnúcháin réamhshainithe, mar a leagtar amach in Airteagal 36(3) den Rialachán Airgeadais, gur scrúdaigh an Institiúid na próisis reatha agus gur ullmhaigh sí glao nua ar léiriú spéise ina gcuirtear moladh ón gCúirt san áireamh; ag tabhairt dá haire gur bhain an dara barúil leis an Ionstraim um Chúnamh Réamhaontachais agus go ndeachaigh an Institiúid i dteagmháil le hArd-Stiúrthóireacht an Bhuiséid sa Choimisiún maidir leis an gceist faoi chistí tionscadalbhunaithe a chur i láthair sa bhuiséad bliantúil; á iarraidh ar an Institiúid cur chuige comhordaithe a chur ar fáil don Chúirt maidir leis an mbealach a bhfuil sé i gceist aici déileáil leis an tsaincheist shonrach sin amach anseo chun a áirithiú go ndírítear go hiomchuí ar an gcinneadh ón gCúirt; ag tabhairt dá haire go mbaineann an tríú barúil leis an bhfíric go bhféadfaidh an t-oifigeach údarúcháin, trí tharmligean, rialuithe ex-post a chur i bhfeidhm chun earráidí agus neamhrialtachtaí a bhrath, ach nach bhfuil rialuithe ex-post den sórt sin déanta ag an Institiúid; ag tabhairt dá haire go raibh na gníomhaíochtaí a rinne an Institiúid chun aghaidh a thabhairt ar an mbarúil sin ar siúl in 2020;

    Notes that the Court presented three observations on the legality and regularity of transactions, budgetary management and internal controls in 2019; notes that, regarding the first observation related to the assignment of tasks to external experts on the basis of pre-defined selection criteria, as set out in Article 36(3) of the Financial Regulation, the Institute examined the current processes and prepared a new call for expression of interest that takes into account the Court’s suggestion; notes that the second observation was related to the Instrument for Pre-Accession Assistance and that the Institute contacted the Commission’s Directorate-General for Budgets on the issue of presenting project-based funds in the annual budget; calls on the Institute to provide a coordinated approach to the Court on the way it intends to deal with that specific issue in the future in order to ensure that the Court’s finding is properly addressed; notes that the third observation concerned the fact that the authorising officer may, by delegation, put in place ex-post controls to detect errors and irregularities, but that the Institute has not carried out such ex-post controls; notes that the actions taken by the Institute to address that observation were ongoing in 2020;

    Rún (AE) 2022/1756 ó pharlaimint na Heorpa an 4 Bealtaine 2022 ina bhfuil barúlacha atá in gcuid dhílis den chinneadh maidir le hurscaoileadh i ndáil le cur chun feidhme bhuiséad na hInstitiúide Eorpaí um Chomhionannas Inscne (EIGE) don bhliain airgeadais 2020

  35. #2627971

    á chur in iúl gur saoth léi barúil na Cúirte atá mar bhonn le tuairim cháilithe ar dhlíthiúlacht agus ar rialtacht na n-íocaíochtaí is bun leis na cuntais; ag tabhairt dá haire go bhfuair an Chúirt go ndeachaigh tarmligean sealadach arna dheonú ag an stiúrthóir feidhmiúcháin roimhe sin do bhall foirne in éag an 31 Nollaig 2019 agus gur dheonaigh an stiúrthóir feidhmiúcháin tarmligean nua don bhall foirne sin an 12 Feabhra 2020; ag tabhairt dá haire go bhfuair an Chúirt gur údaraigh an ball foirne sin, san idirthréimhse, de bhun chuspóirí na Gníomhaireachta, gealltanais bhuiséadacha arbh ionann iad agus EUR 529120 agus íocaíochtaí arbh ionann iad agus EUR 914100 (3.5 % iomlán na leithreasuithe faoi chomhair íocaíochtaí a bhí ar fáil in 2020), gan tarmligean bailí; á chur in iúl gur geal léi barúil na Cúirte go bhfuil bearta déanta ag an nGníomhaireacht, tar éis don gCúirt iniúchadh a dhéanamh, chun na rioscaí a aithníodh a mhaolú sa todhchaí;

    Deplores the Court’s observation that forms the basis for a qualified opinion on the legality and regularity of the payments underlying the accounts; notes that the Court found that a temporary delegation granted by the previous executive director to a staff member expired on 31 December 2019 and that that staff member was granted a new delegation by the new executive director on 12 February 2020; notes that the Court found that in the intervening time, that member of staff authorised, in the pursuance of the Agency’s objectives, budgetary commitments amounting to EUR 529120 and payments amounting to EUR 914100 without a valid delegation (3,5 % of the total payment appropriations available in 2020); welcomes the observation of the Court that following its audit, the Agency has taken steps to mitigate the identified risks in the future;

    Rún (AE) 2022/1774 ó Pharlaimint na hEorpa an 4 Bealtaine 2022 ina bhfuil barúlacha atá ina gcuid dhílis den chinneadh maidir le hurscaoileadh i ndáil le cur chun feidhme bhuiséad ENISA (Gníomhaireacht an Aontais Eorpaigh um Chibearshlándáil) don bhliain airgeadais 2020

  36. #2628240

    ag tabhairt dá haire gur ghlac an Ghníomhaireacht a creat rialaithe inmheánach in 2020, atá deartha chun dearbhú réasúnach a thabhairt maidir leis na cuspóirí a leagtar amach ina rialachán airgeadais a bhaint amach, arb é atá iontu éifeachtacht, éifeachtúlacht, barainneacht oibríochtaí, iontaofacht tuairiscithe, acmhainní agus faisnéis a chosaint, calaois agus neamhrialtachtaí a chosc, a bhrath, a cheartú agus obair leantach a dhéanamh ina leith, agus dlíthiúlacht agus rialtacht na mbun-idirbheart a bhainistiú go leormhaith; ag tabhairt dá haire go ndearna an Ghníomhaireacht ceardlann lánscála measúnaithe riosca i mí Eanáir 2020 inar clúdaíodh gach réimse de phróisis oibre, oibríochtúla agus riaracháin na Gníomhaireachta; ag tabhairt dá haire freisin gur athbhreithnigh an Ghníomhaireacht na rialuithe a bhí i bhfeidhm agus gur shainaithin sí réimsí ar raibh faireachán ag teastáil ina leith;

    Notes that in 2020 the Agency adopted its internal control framework, designed to provide reasonable assurance in achieving the objectives set in its financial regulation, which comprises effectiveness, efficiency, the economy of operations, the reliability of reporting, the safeguarding of assets and information, the prevention, detection, correction and follow-up of fraud and irregularities, and the adequate management of the legality and regularity of underlying transactions; notes that in January 2020 the Agency performed a full-scale risk assessment workshop covering all areas of agency work, operational and administrative processes; further notes that the Agency reviewed the controls in place and identified areas that required monitoring;

    Rún (AE) 2022/1792 ó Pharlaimint na hEorpa an 4 Bealtaine 2022 ina bhfuil barúlacha atá ina gcuid dhílis den chinneadh maidir le hurscaoileadh i ndáil le cur chun feidhme bhuiséad Ghníomhaireacht Soláthair Euratom don bhliain airgeadais 2020

  37. #2628615

    ag tabhairt dá haire go measann an Chúirt go bhfuil dlíthiúlacht agus rialtacht na n-íocaíochtaí atá mar bhunús le cuntais na ngníomhaireachtaí ar mheánriosca ar an iomlán, ag athrú ó íseal go hard i gcás teideal sonrach buiséid; ag tabhairt dá haire go measann an Chúirt go bhfuil an riosca do Theideal I (Caiteachas Foirne) íseal go ginearálta, do Theideal II (Caiteachas Riaracháin) a bheith ar mheánriosca, agus do Theideal III (Caiteachas Oibríochtúil) a bheith idir íseal agus ard, ag brath ar an ngníomhaireacht atá i gceist agus ar chineál a caiteachais oibriúcháin; á chur i bhfios go measann an Chúirt go bhfuil an riosca maidir le Teideal III cosúil leis an riosca do Theideal II, ach ós rud é go bhfuil méideanna i bhfad níos airde i gceist faoi Theideal III, meastar go bhfuil an tionchar níos airde;

    Notes that the Court considers the risk to the legality and regularity of payments underlying the agencies’ accounts overall to be medium, varying from low to high for specific budget titles; notes that the Court considers the risk for Title I (Staff Expenditure) to be generally low, for Title II (Administrative Expenditure) to be medium, and for Title III (Operational Expenditure) to be low to high, depending on the agency in question and the nature of its operational expenditure; points out that the Court considers the risk as regards Title III similar to the risk of Title II, but since there are far higher amounts at stake under Title III, the impact is considered to be higher;

    Rún (AE) 2022/1812 ó Pharlaimint na hEorpa an 4 Bealtaine 2022 maidir le hurscaoileadh i ndáil le cur chun feidhme bhuiséad ghníomhaireachtaí an Aontais Eorpaigh don bhliain airgeadais 2020: feidhmíocht, bainistíocht airgeadais agus rialú

  38. #2628624

    ag tabhairt dá haire gur eisigh an Chúirt tuairim lena bhfíoraítear dlíthiúlacht agus rialtacht na n-íocaíochtaí is bonn le cuntais na nGníomaireachtaí do na gníomhaireachtaí go léir, seachas an Ghníomhaireacht um Chomhar idir Rialálaithe Fuinnimh (ACER), Gníomhaireacht an Aontais Eorpaigh chun Bainistiú Oibríochtúil a dhéanamh ar Chórais Mhórscála TF sa Limistéar Saoirse, Slándála agus Ceartais (eu-LISA) agus Gníomhaireacht an Aontais Eorpaigh um Chibearshlándáil (ENISA); ag tabhairt dá haire go raibh baint ag tuairim cháilithe ACER le roinnt conarthaí sonracha faoi chreatchonradh le haghaidh seirbhísí TF agus gurbh ionann na híocaíochtaí gaolmhara sa bhliain airgeadais 2020 agus EUR 752654 (3,7 % de na híocaíochtaí iomlána a bhí ar fáil in 2020) agus go bhfuil bearta déanta ag ACER chun cosc a chur ar úsáid mhícheart an chreatchonartha; ag tabhairt dá haire gur tháinig an tuairim cháilithe le haghaidh eu-LISA go príomha as conradh le haghaidh bogearraí, difriúil ó na bogearraí a thairgtear faoin gcreatchonradh gaolmhar a raibh diall ón gcreatchonradh mar thoradh air, agus é á chur in iúl ag eu-LISA go ndearnadh an earráid sin a leigheas; ag tabhairt dá haire gur tharla an tuairim cháilithe maidir le ENISA de bharr easpa tarmligean foirmiúil do bhall foirne lena gceadaítear íocaíochtaí a údarú agus go bhfuil bearta glactha ag ENISA chun a chinntiú nach ndéanfar íocaíochtaí ach amháin nuair a bhíonn na tarmligin riachtanacha i bhfeidhm;

    Notes that, the Court issued an opinion verifying the legality and regularity of the payments underlying the Agencies’ accounts for all agencies, except for the Agency for the Cooperation of Energy Regulators (ACER), the European Union Agency for the Operational Management of Large-Scale IT Systems in the Area of Freedom, Security and Justice (eu-LISA) and the European Union Agency for Cybersecurity (ENISA); notes that ACER’s qualified opinion was related to several specific contracts under a framework contract for IT services and that related payments in the financial year 2020 amounted to EUR 752654 (3,7 % of the total payments available in 2020) and that ACER has undertaken steps to prevent the incorrect use of the framework contract; notes that the qualified opinion for eu-LISA primarily resulted from a contract for software, different from the software offered under the associated framework contract resulting in a deviation from the framework contract, with eu-LISA stating that this error has been remedied; notes that the qualified opinion for ENISA resulted from lack of a formal delegation to a staff member allowing the authorisation of payments and that ENISA has taken steps to make sure payments are only made with the required delegations in place;

    Rún (AE) 2022/1812 ó Pharlaimint na hEorpa an 4 Bealtaine 2022 maidir le hurscaoileadh i ndáil le cur chun feidhme bhuiséad ghníomhaireachtaí an Aontais Eorpaigh don bhliain airgeadais 2020: feidhmíocht, bainistíocht airgeadais agus rialú

  39. #3047184

    Ag tabhairt dá haire, in ainneoin go measann an Chúirt go bhfuil an caiteachas faoin tSaoráid Téarnaimh agus Athléimneachta ar glacadh leis sna cuntais don bhliain dar críoch an 31 Nollaig 2021 dleathach agus rialta i ngach gné ábhartha de, mheas sí go bhfuil garsprioc amháin san íocaíocht leis an Spáinn nár comhlíonadh go sásúil, rud a chaitheann amhras fós ar mheasúnú an Choimisiúin ar an ngarsprioc agus na spriocanna a bhaineann leis an gcaiteachas gaolmhar faoin tSaoráid Téarnaimh agus Athléimneachta; ag tabhairt dá haire measúnú na Cúirte inar measadh go raibh an earráid neamhábhartha; á mheabhrú gurbh é an cuspóir a bhí le hiniúchadh na Cúirte ar an tSaoráid Téarnaimh agus Athléimneachta ná rannchuidiú leis an ráiteas dearbhaithe agus bonn a sholáthar dár dtuairim i dtaca le rialtacht chaiteachas RRF do 2021. ag tabhairt dá haire nach raibh sa phobal iniúchóireachta ach an t-aon eisíocaíocht amháin a rinneadh in 2021, i.e. íocaíocht leis an Spáinn, agus imréiteach an réamh-mhaoinithe ghaolmhair; á mheabhrú gurb é an t-aon chúis nár cainníochtaíodh an earráid a fuarthas ná an easpa modheolaíochta atá ann le haghaidh íocaíochtaí páirteacha arna ndéanamh ag an gCoimisiún; á aithint gur fhoilsigh an Coimisiún modheolaíocht den sórt sin an 21 Feabhra 2023;

    Notes that, despite the fact that the Court considers the RRF expenditure accepted in the accounts, for the year ended 31 December 2021, as legal and regular in all material respects, it considered that one milestone in the payment to Spain had not been satisfactorily fulfilled, with doubts remaining on the Commission’s assessment of the milestone and targets associated with the related RRF expenditure; notes the Court’s assessment that considered the error to be non-material; recalls that the objective of the Court’s audit of the RRF was to contribute to the statement of assurance and provide the basis for its opinion on the regularity of 2021 RRF expenditure; notes that the audit population comprised the only 2021 disbursement, a payment to Spain, and the clearing of the related pre-financing; recalls that the only reason the identified error was not quantified was the absence of a methodology for partial payments by the Commission; acknowledges that the Commission has published such a methodology on 21 February 2023;

    Rún (AE) 2023/1825 ó Pharlaimint na hEorpa an 10 Bealtaine 2023 maille le barúlacha atá ina gcuid dhílis den chinneadh maidir le hurscaoileadh i leith chur chun feidhme bhuiséad ginearálta an Aontais Eorpaigh don bhliain airgeadais 2021, Roinn III – an Coimisiún agus gníomhaireachtaí feidhmiúcháin

  40. #3049722

    ag tabhairt chun suntais tuairim cháilithe na Cúirte maidir le dlíthiúlacht agus rialtacht na n-íocaíochtaí mar gheall ar neamhrialtacht sé íocaíocht a rinneadh in 2021 le haghaidh EUR 18.11 milliún san iomlán i ndáil le roinnt creatchonarthaí, arb ionann na híocaíochtaí sin agus 6,20 % de na leithreasaí faoi chomhair íocaíochtaí atá ar fáil in 2021; á thabhairt dá haire, agus é ina ábhar imní di, gurb é 2021 an dara bliain as a chéile ar eisigh an Chúirt tuairim cháilithe chomhchosúil maidir le réimse soláthair agus bainistithe conarthaí na Gníomhaireachta; á thabhairt dá haire, de réir na Gníomhaireachta, go ndéanann roinnt tosca a bhaineann le pleanáil oibríochtúil agus bhuiséadach, an tsamhail foinsithe, bainistiú ar éabhlóidí conarthacha agus easpa foirne difear do chomhlíonadh sa réimse sin, rud a chuireann srian ar an bhféidearthacht atá ag an nGníomhaireacht raon feidhme, fad agus luach conarthaí a theorannú; á thabhairt chun suntais, i bhfianaise na mbreisithe agus na nuashonruithe ar na córais mhórscála TF arna mbainistiú, go raibh an Ghníomhaireacht tar éis aistriú ó fhoinsiú ingearach go foinsiú trasnach, rud a d’fhág nach raibh an tsamhail soláthair ingearach tosaigh a fuarthas ón gCoimisiún inmharthana a thuilleadh; á thabhairt dá haire go mbaineann na príomhchúiseanna leis an aistriú sin le gaibhniú díoltóirí a laghdú agus le barainneachtaí scála a bhaint amach nó costais a laghdú;

    Highlights the Court’s qualified opinion on the legality and regularity of payments due to the irregularity of six payments made in 2021 for a total of EUR 18,11 million in connection with several framework contracts, representing 6,20 % of the payment appropriations available in 2021; notes with concern that 2021 is the second year in a row for which the Court issued a similar qualified opinion regarding the Agency’s procurement and contract management area; notes that, according to the Agency, compliance in this area is affected by several factors linked to operational and budgetary planning, the sourcing model, managing contractual evolutions and insufficient staffing which restrict the possibility for the Agency to limit the scope, duration and value of contracts; highlights that given the additions and updates to the large scale IT systems managed, the Agency had transitioned from vertical to transversal sourcing, rendering the initial vertical procurement model inherited from the Commission no longer viable; notes that the main reasons behind this transition related to reducing vendor lock-in and achieving economies of scale or reducing costs;

    Rún (AE) 2023/1920 ó Pharlaimint na hEorpa an 10 Bealtaine 2023 ina bhfuil barúlacha atá ina gcuid dhílis den cinneadh maidir le hurscaoileadh i leith chur chun feidhme bhuiséad Ghníomhaireacht an Aontais Eorpaigh chun Bainistiú Oibríochtúil a dhéanamh ar chórais mhórscála TF sa Limistéar Saoirse, Slándála agus Ceartais (eu-LISA) don bhliain airgeadais 2021

  41. #3050236

    ag tabhairt le fios go measann an Chúirt go bhfuil an riosca do dhlíthiúlacht agus do rialtacht na n-íocaíochtaí is bonn le cuntais na ngníomhaireachtaí ar mheánriosca ar an iomlán, ag athrú ó íseal go hard do theidil shonracha buiséid; ag tabhairt dá haire go measann an Chúirt go bhfuil an riosca do Theideal I (Caiteachas Foirne) íseal go ginearálta, do Theideal II (Caiteachas Riaracháin) a bheith ar mheánriosca, agus do Theideal III (Caiteachas Oibríochtúil) a bheith idir íseal agus ard, ag brath ar an ngníomhaireacht atá i gceist agus ar chineál a caiteachais oibriúcháin; á chur i bhfios go measann an Chúirt go bhfuil an riosca maidir le Teideal III cosúil leis an riosca do Theideal II, ach ós rud é go bhfuil méideanna i bhfad níos airde i gceist faoi Theideal III, meastar go bhfuil an tionchar níos airde;

    Remarks that the Court considers the risk to the legality and regularity of payments underlying the agencies’ accounts overall to be medium, varying from low to high for specific budget titles; notes that the Court considers the risk for Title I (Staff Expenditure) to be generally low, for Title II (Administrative Expenditure) to be medium, and for Title III (Operational Expenditure) to be low to high, depending on the agency in question and the nature of its operational expenditure; points out that the Court considers the risk as regards Title III similar to the risk of Title II, but since there are far higher amounts at stake under Title III, the impact is considered to be higher;

    Rún (AE) 2023/1946 ó Pharlaimint na hEorpa an 10 Bealtaine 2023 maidir le hurscaoileadh i ndáil le cur chun feidhme bhuiséad ghníomhaireachtaí an Aontais Eorpaigh don bhliain airgeadais 2021: feidhmíocht, bainistíocht airgeadais agus rialú

  42. #336440

    Na hearraí nár urscaoileadh nós imeachta ina leith faoi na coinníollacha a leagtar amach, glacfaidh na húdaráis custaim na bearta uile is gá chun a n-imthosca a thabhairt chun rialtachta.

    The customs authorities shall take all the measures necessary to regularise the situation of the goods in respect of which a procedure has not been discharged under the conditions prescribed.

    Rialachán (CE) Uimh. 450/2008 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle an 23 Aibreán 2008 lena leagtar síos Cód Custaim an Chomhphobail (Cód Custaim Nuachóirithe)

  43. #447742

    (b) gurb ann d’imthosca eisceachtúla a fhágann go measann an Bord gur cuí an deis ar an bhforbairt a thabhairt chun rialtachta a cheadú trí iarratas ar thoiliú ionaid a cheadú.

    (b) that exceptional circumstances exist such that the Board considers it appropriate to permit the opportunity for regularisation of the development by permitting an application for substitute consent.

    AN tACHT UM PLEANÁIL AGUS FORBAIRT (LEASÚ) 2010

  44. #447744

    (a) an dtiocfaí timpeall ar chríoch agus ar chuspóirí na Treorach um Measúnacht Tionchair Timpeallacha nó na Treorach um Ghnáthóga tríd an bhforbairt a thabhairt chun rialtachta;

    (a) whether regularisation of the development concerned would circumvent the purpose and objectives of the Environmental Impact Assessment Directive or the Habitats Directive;

    AN tACHT UM PLEANÁIL AGUS FORBAIRT (LEASÚ) 2010

  45. #599654

    Na hearraí nár urscaoileadh nós imeachta ina leith faoi na coinníollacha a leagtar amach, glacfaidh na húdaráis chustaim na bearta uile is gá chun a n-imthosca a thabhairt chun rialtachta.

    The customs authorities shall take all the measures necessary to regularise the situation of the goods in respect of which a procedure has not been discharged under the conditions prescribed.

    Rialachán (AE) Uimh. 952/2013 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle an 9 Deireadh Fómhair 2013 lena leagtar síos Cód Custaim an Aontais

  46. #914368

    (a) ní bheidh an fháil agus an tabhairt sin, ná aon mhorgáiste no urrús eile do bhéarfaidh an t-údarás áitiúil sin no do bhéarfaidh le tuisgint an t-údarás áitiúil sin á thabhairt don iasachtaí sin chun aisíoc an airgid sin agus íoc an úis air d'urrú, nea-dhleathach ná ionchonspóide mar gheall ar aon nea-dhlíthiúlacht no nea-rialtacht i mbunú an údaráis áitiúla san no i dtoghadh aon bhaill de;

    ( a ) neither such borrowing and lending nor any mortgage or other security given or purported to be given by such local authority to such lender for securing the repayment of such money and the payment of the interest thereon shall be invalidated or questioned on account of any illegality or irregularity in the constitution of such local authority or the election of any of the members thereof;

    Uimhir 55 de 1936: ACHT NA nÚDARÁS nÁITIÚIL (FORÁLACHA ILGHNÉITHEACHA), 1936

  47. #1834259

    Maidir le tabhairt chun rialtachta éigeantach planduithe neamhdhleathacha a rinneadh roimh an 1 Meán Fómhair 1998 dá dtagraítear in Airteagal 83, tabharfaidh Ballstáit fógra maidir leis an méid seo a leanas don Choimisiún faoin 1 Márta i ngach ceann de na blianta ábhartha:

    As concerns the obligatory regularisation of unlawful plantings planted before 1 September 1998 referred to in Article 83, Member States shall notify the Commission by 1 March of each of the relevant years of:

    Togra le haghaidh RIALACHÁIN Ó PHARLAIMINT NA hEORPA AGUS ÓN gCOMHAIRLE lena mbunaítear comheagraíocht na margaí talmhaíochta agus maidir le forálacha sonracha i gcomhair táirgí áirithe talmhaíochta (Rialachán maidir le CEM Aonair)

  48. #1837744

    Na hearraí nár urscaoileadh nós imeachta ina leith faoi na coinníollacha a leagtar amach, glacfaidh na húdaráis chustaim na bearta uile is gá chun a n-imthosca a thabhairt chun rialtachta.

    The customs authorities shall take all the measures necessary to regularise the situation of the goods in respect of which a procedure has not been discharged under the conditions prescribed.

    NoDG-2013-02013R0952_EN-GA-DWN

  49. #1910496

    i. a cheangal ar an gcomhalta beart a dhéanamh chun a phost nó a post a thabhairt chun rialtachta;

    requiring the member to take action to regularise his or her position;

    Rialacha Nós Imeachta Choiste Eacnamaíoch agus Sóisialta na hEorpa Eanáir 2021

  50. #2097027

    Nuair a sholáthraítear cistiú ón tsaoráid théamach faoi bhainistíocht dhíreach nó indíreach do na Ballstáit, áiritheoidh an Coimisiún nach roghnófar tionscadail a bhfuil tionchar orthu ag tuairim réasúnaithe arna tabhairt ag an gCoimisiún i leith imeachtaí um shárú faoi Airteagal 258 CFAE lena gcuirtear in amhras dlíthiúlacht agus rialtacht chaiteachas nó fheidhmíocht na dtionscadal sin.

    When funding from the thematic facility is provided under direct or indirect management to Member States, the Commission shall ensure that projects affected by a reasoned opinion delivered by the Commission in respect of infringement proceedings under Article 258 TFEU that put in doubt the legality and regularity of expenditure or the performance of those projects are not selected.

    Rialachán (AE) 2021/1147 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle an 7 Iúil 2021 lena mbunaítear an Ciste um Thearmann, Imirce agus Lánpháirtíocht