Gaois

Treo cuardaigh

Modh cuardaigh

Scag na torthaí

Bailiúcháin

Foirmeacha na bhfocal

tuarascáil

ar

margadh

cumhacht

8 dtoradh in 8 ndoiciméad

  1. #514549

    Sa tuarascáil bhí anailís ar staid reatha na hearnála déiríochta agus roinnt moltaí a bhí dírithe ar chaidreamh conarthach, cumhacht margála táirgeoirí, eagraíochtaí idirghairme/idirchraoibhe, trédhearcacht (lena n-áirítear tuilleadh forbartha ar an Uirlis Eorpach um Fhaireachán Praghsanna) bearta margaidh agus todhchaíochtaí, caighdeáin margaíochta agus lipéadú de réir ionaid tionscnaimh, agus nuálaíocht agus taighde.

    The report contained an analysis of the current state of the dairy sector and a number of recommendations which focused on contractual relations, the bargaining power of producers, interprofessional/interbranch organisations, transparency (including the further elaboration of the European Price Monitoring Tool), market measures and futures, marketing standards and origin labelling, and innovation and research.

    Rialachán (AE) Uimh. 261/2012 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle an 14 Márta 2012 lena leasaítear Rialachán (CE) Uimh. 1234/2007 ón gComhairle a mhéid a bhaineann le caidreamh conarthach in earnáil an bhainne agus na dtáirgí bainne

  2. #1676075

    Sa tuarascáil sin, beidh meastóireacht ar chur i bhfeidhm an Rialacháin seo, lena n-áirítear measúnú ar éifeachtacht fhorfheidhmiú dhlíthe an Aontais lena gcosnaítear leasanna tomhaltóirí faoin Rialachán seo, go háirithe maidir le cumhachtaí na n-údarás inniúil a leagtar amach in Airteagal 9, maille le scrúdú ar an gcaoi a gcomhlíonann trádálaithe dlíthe an Aontais lena gcosnaítear leasanna tomhaltóirí agus an fhorbairt a tháinig air sin i margaí tomhaltóra ríthábhachtacha a bhfuil baint acu le trádáil trasteorann, go háirithe.

    That report shall contain an evaluation of the application of this Regulation, including an assessment of the effectiveness of enforcement of Union laws that protect consumers’ interests under this Regulation, in particular with regard to the powers of competent authorities set out in Article 9, along with, in particular, an examination of how compliance by traders with Union laws that protect consumers’ interests has evolved in key consumer markets concerned by cross-border trade.

    Rialachán (AE) 2017/2394 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle an 12 Nollaig 2017 maidir le comhar idir na húdaráis náisiúnta atá freagrach as dlíthe cosanta tomhaltóirí a fhorfheidhmiú agus lena n-aisghairtear Rialachán (CE) Uimh. 2006/2004 (Téacs atá ábhartha maidir le LEE)

  3. #661867

    Tabharfar an chumhacht don Choimisiún gníomhartha tarmligthe a ghlacadh i gcomhréir le hAirteagal 26 den Rialachán seo le go leasófar na príomhthéarmaí, na príomhchoinníollacha agus na príomhnósanna imeachta a leagtar síos i gCuid III d'Iarscríbhinn I a ghabhann leis an Rialachán seo lena rialaítear rannchuidiú an Aontais le gach ionstraim airgeadais atá bunaithe faoin gCreat Fiachais nó faoin gCreat Cothromais a leagtar síos i gCuid III d'Iarscríbhinn I a ghabhann leis an Rialachán seo i gcomhréir le torthaí na tuarascála eatramhaí agus an mheasúnaithe iomláin neamhspleách a rinneadh ar threoirchéim Thionscnamh Bannaí Tionscadal Eoraip 2020 a bunaíodh faoi Cinneadh Uimh. 1639/2006/AE agus Rialachán Uimh. 680/2007agus le go gcuirfear athruithe i ndálaí an mhargaidh san áireamh d'fhonn barr feabhais a chur ar dhearadh agus ar chur chun feidhme na n-ionstraimí airgeadais faoin Rialachán seo.

    The Commission shall be empowered to adopt delegated acts in accordance with Article 26 of this Regulation to modify the main terms, conditions and procedures laid down in Part III of Annex I to this Regulation governing the Union contribution to each financial instrument established under the Debt Framework or Equity Framework laid down in Part III of Annex I to this Regulation in accordance with the results of the interim report and the independent full -scale evaluation of the pilot phase of the Europe 2020 Project Bond Initiative established under Decision No 1639/2006/EC and Regulation (EC) No 680/2007, and in order to take into account changing market conditions with a view to optimising the design and implementation of the financial instruments under this Regulation.

    Rialachán (AE) Uimh. 1316/2013 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle an 11 Nollaig 2013 lena mbunaítear an tSaoráid um Chónascadh na hEorpa, lena leasaítear Rialachán (AE) Uimh. 913/2010 agus lena n-aisghairtear Rialachán (CE) Uimh. 680/2007 agus Rialachán (CE) Uimh. 67/2010 Téacs atá ábhartha maidir leis an LEE

  4. #2155075

    Mar a luadh sa Tuarascáil freisin, níl praghsanna an leictreachais, ar ceann amháin de na tosca táirgeachta OFCanna, bunaithe ar an margadh i nDaon-Phoblacht na Síne agus déanann saobhadh suntasach difear dóibh freisin (trí shocrú lárnach praghsanna, trí dhifreáil praghsanna agus trí chleachtais cheannaigh cumhachta dírí).

    As also mentioned in the Report, the prices of electricity, which is one of the factors of OFC production, are not market-based in the PRC and are also affected by significant distortions (through central price-setting, price differentiation and in direct power purchase practices).

    Rialachán Cur Chun Feidhme (AE) 2021/2011 ón gCoimisiún an 17 Samhain 2021 lena bhforchuirtear dleacht frithdhumpála chinntitheach ar allmhairí cáblaí snáthoptaice de thionscnamh Dhaon-Phoblacht na Síne

  5. #2503784

    Cé go bhfuil leictreachas ar cheann de na príomhionchuir i monarú sileacain, níl praghsanna an leictreachais bunaithe ar an margadh sa tSín agus tá saobhadh suntasach ann (trí shocrú lárnach praghsanna, difreáil praghsanna agus cleachtais ceannacháin dhíreacha cumhachta), mar a shuitear sa Tuarascáil.

    While electricity is one of the main inputs in the manufacture of silicon, the prices of electricity are not market-based in China and are also affected by significant distortions (through central price-setting, price differentiation and in direct power purchase practices), as established in the Report.

    Rialachán Cur Chun Feidhme (AE) 2022/1394 ón gCoimisiún an 11 Lúnasa 2022 lena bhforchuirtear dleacht frithdhumpála chinntitheach ar allmhairí sileacain de thionscnamh Dhaon-Phoblacht na Síne, arna leathnú chun allmhairí sileacain arna gcur chun bealaigh ó Phoblacht na Cóiré agus ón Téaváin a chumhdach, bíodh sé dearbhaithe gur de thionscnamh Phoblacht na Cóiré nó na Téaváine iad nó ná bíodh, tar éis athbhreithniú éaga de bhun Airteagal 11(2) de Rialachán (AE) 2016/1036 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle

  6. #2528036

    Cé go bhfuil leictreachas ar cheann de na príomh-ionchuir i monarú cioglamáite sóidiam, níl na praghsanna leictreachais bunaithe ar an margadh sa tSín agus déanann saobhadh suntasach difear dóibh (trí shocrú lárnach praghsanna, trí dhifreáil praghsanna agus trí chleachtais cheannaigh cumhachta dírí), mar a suíodh sa Tuarascáil.

    While electricity is one of the main inputs in the manufacture of sodium cyclamate, the prices of electricity are not market-based in the PRC and are also affected by significant distortions (through central price-setting, price differentiation and in direct power purchase practices), as established in the Report.

    Rialachán Cur Chun Feidhme (AE) 2022/1924 ón gCoimisiún an 10 Deireadh Fómhair 2022 lena bhforchuirtear dleacht frithdhumpála chinntitheach ar allmhairí cioglamáite sóidiam ar de thionscnamh Dhaon-Phoblacht na Síne agus na hIndinéise iad tar éis athbhreithniú éaga a dhéanamh de bhun Airteagal 11(2) de Rialachán (AE) 2016/1036 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle

  7. #2969290

    Tugann an Coimisiún dá aire freisin maidir le bunstruchtúr gheilleagar na Síne, amhail an pharaidím a bhaineann le Geilleagar an Mhargaidh Shóisialaigh, an córas pleanála nó ceannaireacht Pháirtí Cumannach na Síne ar an ngeilleagar - in éineacht le láithreacht an Pháirtí laistigh d’oibreoirí margaidh aonair, lena mbaineann an chumhacht chun cur isteach ar chinntí bainistíochta - nach bhfuil aon athrú tagtha orthu ó foilsíodh an Tuarascáil, seachas gurb amhlaidh go bhfuil siad níos sainiúla fós.

    The Commission notes further that the basic axioms of the Chinese economy, such as the paradigm of Socialist Market Economy, the system of planning or the CCP leadership over the economy – combined with the Party’s presence within individual market operators entailing the power to interfere with managerial decisions – have not changed since the publication of the Report, other than being arguably even more distinct.

    Rialachán Cur Chun Feidhme (AE) 2023/1776 ón gCoimisiún an 14 Meán Fómhair 2023 lena bhforchuirtear dleacht frithdhumpála chinntitheach ar allmhairí mealaimín de thionscnamh Dhaon-Phoblacht na Síne tar éis athbhreithniú éaga a dhéanamh de bhun Airteagal 11(2) de Rialachán (AE) 2016/1036 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle

  8. #2140206

    Maidir le leictreachas, arb é an sciar is mó de chostais ionchuir, mar a shuigh an Coimisiún sa Tuarascáil, níl praghsanna an leictreachais bunaithe ar an margadh i nDaon-Phoblacht na Síne agus déanann saobhadh suntasach difear dóibh freisin (trí shocrú lárnach praghsanna, trí dhifreáil praghsanna agus trí chleachtais cheannaigh cumhachta dhíreacha).

    Concerning electricity, which accounts for the largest share of input costs, as established by the Commission in the Report, the prices of electricity are not market-based in the PRC and are also affected by significant distortions (through central price-setting, price differentiation and in direct power purchase practices).

    Rialachán Cur Chun Feidhme (AE) 2021/1811 ón gCoimisiún an 14 Deireadh Fómhair 2021 lena bhforchuirtear dleacht frithdhumpála shealadach ar allmhairí sileacain chailciam de thionscnamh Dhaon-Phoblacht na Síne