#1174557
Bhí saol na cathrach mínádúrtha; saol rialta, saol ragairneachta, saol rancáis agus saol na ré dearóile.
Bhí saol na cathrach mínádúrtha; saol rialta, saol ragairneachta, saol rancáis agus saol na ré dearóile.
Dá n-éireodh leis scannán a shaoil a dhéanamh, bheadh fortún a shaoil in oidhreacht air.
Tá siad ag éirí níos saolta agus níos saolta arís.
Dealaíonn sí an saol ina dhá leath, saol an taistil agus saol an bhaile.
Tar éis an tsaoil, táimid i lár an tsaoil.
Whitaker idir a shaol pearsanta agus a shaol mar sheirbhíseach poiblí.
Is deacra orainn dul amach ar shaol neamhfheiceálach na mban laistigh de shaol folaithe an dúchais.
“Seo é mo shaol, do shaol!
Thug sise tacaíocht dó ina shaol poiblí agus sonas agus síoth ina shaol baile.
Is gné de shaol na Gaeltachta – nó de shaol na hÉireann, go deimhin
Ní hé a shaol pearsanta amháin a bheadh suimiúil ach a shaol poiblí freisin.
Tá an dá shaol feicthe aige ina theaghlach féin agus ina shaol pearsanta féin.
Ansin taom croí taobh istigh de chúpla bliain, agus go bhfágfadh sé a mhaoin shaolta agatsa.
– Lá dár saol, a Sheáin, lá dár saol.
Deireadh le saol an bhaile, saol na scoile.
Tá contúirt éigin ag bagairt uirthise fosta sa saol eile úd, a saol diamhair féin.
Toisc go bhfuil greim aige ar an saol tá greim á choimeád ag an saol airsean.
Tuigeadh gur bheag an bhaint a bhí aici leis an saol máguaird, le saol na linne.
An saol ab fhearr ba ea an saol a bhí thart.
Rinne Ailfí dianmhachnamh ar an saol – an saol nua a bhí roimhe.
Saol bréige a bhí cosúil leis an saol réalach.
Gan fiacail a chur ann, ba náire shaolta dúinn uile é.
Is náire shaolta é suíomh idirlín Uachtarán na hÉireann ó thaobh chaighdeán na Gaeilge de.
Ba náire shaolta é Coláiste Eoin ag cur ceardlann faoin mbulaíocht homafóbach ar ceal.
Ní ag lorg óir ná seoda, ná maitheas shaolta a bhíodh sé féin is a chuideachta.
Ach fáilte rompu chuig saol na mban – saol na mban i dTuaisceart Éireann go háirithe.
Níl an éachtaint a thugtar ar shaolta na n-ógánach thar mholadh beirte ach an oiread.
FIOSRACH: Náire shaolta gan dabht.
Ach tá saol na linne seo bunoscionn le saol na beirte sin.
Gan aird acu ar an saol ná ag an saol orthu ach iad sásta síochánta.
An saol seo is an saol eile.
Ní saol ach saol síoraí .
Níor bhain siad le aon áit, leis an saol seo againne ná an saol eile.
B’in mar a bhí ó thús, mar a bheidh go brách, le saol na saol.
B’in mar a bhí ó thús, mar a bheidh go brách, le saol na saol.
Déanann ‘La Violencia’ cur síos ar shaolta mhná dúchasacha Ghuatamala, muintir Mháigheach.
Creid é nó ná creid, ach tá saol mór ilteangach amuigh ansin diomaite den saol Gaelach.
Le blianta beaga anuas, tá nasc láidir cruthaithe idir saol an scoláire agus saol na cóisireachta.
“Bíonn éad ar an saol eile le daoine cumasacha a bhíonn sa saol seo.
Is eolas ciclipéideach é a bhaineann leis an saol seo agus leis an saol eile.
Gan aird acu ar an saol ná ag an saol orthu ach iad sásta síochánta.
An saol seo is an saol eile.
Ní saol ach saol síoraí .
“Náire shaolta.
An náire shaolta a bhí air.
I ndáiríre, ní mhothaíonn sé aon saol eile ina thimpeall ach saol an dorchadais níos mó.
Na dánta nach aistriúcháin iad, baineann siad le saol idirnáisiúnta agus le saol pearsanta.
Feic shaolta a bhí ann idir fir agus campa.
Tá, sílim, trí éileamh orainn go gclaochlófaí ár saol féin agus an saol ina saothraímid.
Saol eile, a chroí, saol eile.