ENVIRONMENT|deterioration of the environment|pollution · TRANSPORT|organisation of transport|means of transport|vehicle
- feithicil leictreach hibrideach luchtaithe neamhsheachtraigh Tagairt "Rialachán Uimh. 154 ó na Náisiúin Aontaithe — Forálacha aonfhoirmeacha maidir le feithiclí saothair éadroim a cheadú i dtaca le hastaíochtaí critéar, astaíochtaí dé-ocsaíd charbóin agus ídiú breosla agus/nó i dtaca le hídiú fuinnimh leictrigh agus raon leictreach a thomhas (WLTP) [2022/2124], CELEX:42022X2124/GA Faomhadh an téarma seo mar chuid de Thionscadal Lex"
- ga
- NOVC-HEV Tagairt Faomhadh an téarma seo mar chuid de Thionscadal Lex
- ga
- Comhthéacs '… ciallaíonn ‘feithicil leictreach hibrideach luchtaithe sheachtraigh’ (NOVC-HEV) feithicil leictreach hibrideach nach féidir a luchtú ó fhoinse sheachtrach...' Tagairt "Rialachán Uimh. 154 ó na Náisiúin Aontaithe — Forálacha aonfhoirmeacha maidir le feithiclí saothair éadroim a cheadú i dtaca le hastaíochtaí critéar, astaíochtaí dé-ocsaíd charbóin agus ídiú breosla agus/nó i dtaca le hídiú fuinnimh leictrigh agus raon leictreach a thomhas (WLTP) [2022/2124], CELEX:42022X2124/GA"
- Sainmhíniú feithicil leictreach hibrideach nach féidir a luchtú ó fhoinse sheachtrach Tagairt "Rialachán Uimh. 154 ó na Náisiúin Aontaithe — Forálacha aonfhoirmeacha maidir le feithiclí saothair éadroim a cheadú i dtaca le hastaíochtaí critéar, astaíochtaí dé-ocsaíd charbóin agus ídiú breosla agus/nó i dtaca le hídiú fuinnimh leictrigh agus raon leictreach a thomhas (WLTP) [2022/2124], CELEX:42022X2124/GA"
- Nóta <<<_not_supplied_>>>
- Not-Off-Vehicle Charging Hybrid Electric vehicle | NOVC-HEV
- en
- Sainmhíniú hybrid electric vehicle that cannot be charged from an external source Tagairt "Commission Regulation (EU) 2018/1832 amending Directive 2007/46/EC, Commission Regulation (EC) No 692/2008 and Commission Regulation (EU) 2017/1151 for the purpose of improving the emission type approval tests and procedures for light passenger and commercial vehicles, including those for in-service conformity and real-driving emissions and introducing devices for monitoring the consumption of fuel and electric energy"