Gaois

This is a static copy of data that is exported from IATE on an occasional basis. It should not be assumed that information provided about an entry here will always correspond to the current version of the entry in IATE. That current version can be checked by clicking on the link on the upper right hand side of each entry. More information »

1 result

  1. PRODUCTION, TECHNOLOGY AND RESEARCH|research and intellectual property|intellectual property|industrial property|trademark|brand name · BUSINESS AND COMPETITION|business organisation|business policy|inter-company cooperation
    comhpháirtí comhbhrandála Reference Faomhadh an téarma seo mar chuid de Thionscadal Lex
    ga
    Context 'Nuair a thugann scéim cártaí íocaíochta trí pháirtí ceadúnas do sholáthraithe seirbhíse íocaíochta eile ionstraimí íocaíochta cártabhunaithe a eisiúint nó idirbhearta íocaíochta cártabhunaithe a fháil, nó an dá cheann, nó nuair a eisíonn sí ionstraimí íocaíochta cártabhunaithe le comhpháirtí comhbhrandála nó trí ghníomhaire, meastar gur scéim cártaí íocaíochta ceithre pháirtí atá i gceist. Mar sin féin, go dtí an 9 Nollaig 2018 i ndáil le hidirbhearta intíre íocaíochta, féadfar scéim cártaí íocaíochta trí pháirtí den sórt sin a dhíolmhú ó na hoibleagáidí faoi Chaibidil II, ar an gcoinníoll nach mó, ar bhonn bliana, na hidirbhearta íocaíochta cártabhunaithe a dhéantar i mBallstát faoi scéim cártaí íocaíochta trí pháirtí den sórt sin ná 3 % de luach gach idirbhirt íocaíochta cártabhunaithe a dhéantar sa Bhallstát sin.' Reference "Rialachán (AE) 2015/751 maidir le táillí idirmhalartaithe ar idirbhearta íocaíochta cártabhunaithe, CELEX:32015R0751/GA"
    Co‑Branding-Partner
    de
    co-brand partner | co-branding partner
    en
    Definition company in a strategic alliance with another company, cooperating on a special product having the brands of both companies Reference "COM-HU based on: 'Co-branding (28.7.2020)'. Investopedia"
    partenaire de comarquage | partenaire de co-branding
    fr
    Definition entité qui forme une alliance stratégique avec une autre entité sur un produit ou un service, consistant à combiner les marques des deux entreprises Reference "COM-FR, d'après:- Emarketing.fr > Co-branding (30.11.2020)- Agence - Média > Le co-branding et son évolution (30.11.2020)- Jobphoning > Définition de Co-branding (30.11.2020)"
    Comment "1. Dans le cadre d'une telle alliance stratégique, chaque marque apporte sa propre identité pour créer une marque fusionnée à l’aide de logos, d’identificateurs de marque et de schémas de couleurs uniques.Cette stratégie est utile pour de nombreuses entreprises qui cherchent à accroître leur clientèle, leur rentabilité, leur part de marché, la fidélité de leurs clients, leur image de marque, la valeur perçue et les économies de coûts.2. Voir aussi: alliance de marques."