#558745
Gníomhaíochtaí seachtracha a chur chun feidhme trí bhainistíocht indíreach
Implementation of external actions through indirect management
Gníomhaíochtaí seachtracha a chur chun feidhme trí bhainistíocht indíreach
Implementation of external actions through indirect management
Airteagal 188 Gníomhaíochtaí seachtracha a chur chun feidhme trí bhainistíocht indíreach
Article 188 Implementation of external actions through indirect management
Airteagal 188 Gníomhaíochtaí seachtracha a chur chun feidhme trí bhainistíocht indíreach
Article 188 Implementation of external actions through indirect management
Gníomhaíochtaí seachtracha a chur chun feidhme trí bhainistíocht indíreach
Implementation of external actions through indirect management
D’fhonn a áirithiú go gcuirfear an Ciste chun feidhme ar bhealach aonfhoirmeach, ba cheart go gcuirfí buiséad an Aontais a leithdháilfear ar an Ionstraim seo chun feidhme trí bhíthin na bainistíochta dírí agus na bainistíochta indírí, i leith gníomhaíochtaí lena ngabhann leas ar leith don Aontas (“gníomhaíochtaí Aontais”), trí bhíthin cúnaimh éigeandála agus cúnaimh theicniúil, agus trí bhíthin na bainistíochta comhpháirtí i leith clár náisiúnta agus gníomhaíochtaí lena n-éilítear solúbthacht riaracháin.
In order to ensure a uniform implementation of the Fund, the Union budget allocated to the Instrument should be implemented by direct and indirect management in respect of actions of particular interest to the Union (‘Union actions’), emergency assistance and technical assistance, and by shared management in respect of national programmes and actions requiring administrative flexibility.
2.Dhéanfaí comhsholáthar nó comhdheontais a bhaineann le gníomhaíochtaí faisnéise saorga a dhámhachtain trí bhainistíocht dhíreach.
2.Joint procurement or grants relating to artificial intelligence activities would be awarded through direct management.
gníomhaíochtaí a dhéanfar trí bhainistíocht indíreach.
actions carried out through indirect management.
Is trí bhainistíocht dhíreach, go príomha, a chuirfear chun feidhme na gníomhaíochtaí faoi Chuspóir Sonrach 2.
The actions under Specific Objective 2 shall be implemented primarily through direct management.
Is trí bhainistíocht dhíreach, go príomha, a chuirfear chun feidhme na gníomhaíochtaí faoi Chuspóir Sonrach 4.
The actions under Specific Objective 4 shall be implemented primarily through direct management.
Is trí bhainistíocht dhíreach, go príomha, a chuirfear chun feidhme na gníomhaíochtaí faoi Chuspóir Sonrach 5.
The actions under Specific Objective 5 shall be implemented primarily through direct management.
Laistigh de thrí bliana ón 1 Nollaig 2012, agus gach ceithre bliana ina dhiaidh sin, déanfaidh an Coimisiún, i ndlúthchomhairle leis an mBord Bainistíochta, meastóireacht ar ghníomhaíocht na Gníomhaireachta.
Within 3 years from 1 December 2012, and every 4 years thereafter, the Commission, in close consultation with the Management Board, shall perform an evaluation of the action of the Agency.
Chun Dramhaíl ó Threalamh Leictreach agus Leictreonach (DTLL) a ullmhú lena hathúsáid, ceadaítear leis an ngníomhaíocht eacnamaíoch dramhaíl a chóireáil agus córas bainistíochta comhshaoil a chur chun feidhme trí úsáid a bhaint as ISO 14001:2015, Scéim an Aontais Eorpaigh um Bainistíocht agus Iniúchadh Comhshaoil (EMAS) i gcomhréir le Rialachán (CE) Uimh. 1221/2009 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle nó a choibhéis agus Córas bainistíochta cáilíochta trí úsáid a bhaint as ISO 9001:2015.
For the preparation for re-use of Waste from Electrical and Electronic Equipment (WEEE), the economic activity is permitted to treat waste and implements an environmental management system using ISO 14001:2015, the EU Eco-Management and Audit Scheme (EMAS) in accordance with Regulation (EC) No 1221/2009 of the European Parliament and of the Council or equivalent and a Quality management system using ISO 9001:2015.
Áirítear sna gníomhaíochtaí sin forbairt scileanna agus tallann lena bhféadfaí nuálaíocht a ghiniúint, rachmas agus poist a chruthú trí tháirgeacht luacha shóisialta agus eacnamaíoch, lena n-áirítear trí bhainistíocht maoine intleachtúla.
Those activities include the development of skills and talent with the potential to generate innovation, the creation of wealth and jobs through the production of social and economic value, including from intellectual property management.
Le haghaidh an fhochláir don Chomhshaol, ba cheart do na tionscadail chomhtháite díriú go príomha ar chur chun feidhme Straitéis Bithéagsúlachta an Aontais go dtí 2020, go háirithe maidir le bainistíocht agus comhdhlúthú éifeachtach líonra Natura 2000 arna bhunú le Treoir 92/43/CEE trí chur chun feidhme na gcreataí gníomhaíochta tosaíochta arna n-ullmhú ar bhonn Airteagal 8 den Treoir sin, trí chur chun feidhme Threoir 2000/60/CE ó Pharlaimint na hЕorpa agus ón gComhairle [21], agus trí chur chun feidhme reachtaíochta dramhaíola agus aeir.
For the sub-programme for Environment, integrated projects should focus primarily on the implementation of the Union Biodiversity Strategy to 2020, with particular regard to the effective management and consolidation of the Natura 2000 network set up by Directive 92/43/EEC through the implementation of prioritised action frameworks prepared on the basis of Article 8 of that Directive, of Directive 2000/60/EC of the European Parliament and of the Council [21], and of waste and air legislation.
Maidir leis na táirgí, na hearraí, na seirbhísí agus na bonneagair go léir atá oscailte don phobal nó a sholáthraítear don phobal agus atá cómhaoinithe ag Cistí SIE, áiritheoidh údaráis bhainistíochta, trí bhíthin gníomhaíochta feadh shaolré an chláir, go bhfuil siad inrochtana ag na saoránaigh uile, lena n-áirítear iad siúd atá faoi mhíchumas, i gcomhréir leis an dlí is infheidhme, agus sa tslí sin, trí threisiú a dhéanamh ar thimpeallacht saor ó bhacainní do dhaoine atá faoi mhíchumas agus do dhaoine scothaosta.
Managing authorities shall ensure by means of action throughout programme lifecycles that all products, goods, services and infrastructures that are open or provided to the public and are co-financed by the ESI Funds are accessible to all citizens including those with disabilities in accordance with applicable law, thereby contributing to a barrier-free environment for persons with disabilities and the elderly.
"Bainistíocht inbhuanaithe acmhainní nádúrtha agus gníomhaíocht ar son na haeráide" trí earraí poiblí a chur ar fáil (earraí comhshaoil den chuid is mó) agus trí bheith ag gabháil do "mhaolú ar an athrú aeráide agus oiriúnú don athrú sin" agus "táirgeadh bia inmharthana" trí "fhreastal ar ionchais na dtomhaltóirí" agus trí "fheabhas a chur ar iomaíochas earnáil na talmhaíochta agus an sciar sa slabhra bia a fheabhsú", faoi chéad Cholún an CBT.
"Sustainable management of natural resources and climate action" by providing public goods (mostly environmental) and by pursuing "climate change mitigation and adaptation" and "Viable food production" by "meeting consumers expectations" and by "improving the competitiveness of the agricultural sector and enhancing the share in food-chain", under the first Pillar of the CAP.
Cuirfear cúnamh faoin Rialachán seo chun feidhme faoi bhainistíocht dhíreach nó faoi bhainistíocht indíreach i gcomhréir leis an Rialachán Airgeadais trí phleananna gníomhaíochta bliantúla nó ilbhliantúla agus trí bhearta dá dtagraítear i gCaibidil III de Theideal II de Rialachán (AE) 2021/947.
Assistance under this Regulation shall be implemented in direct management or indirect management in accordance with the Financial Regulation through annual or multiannual action plans and measures as referred to in Chapter III of Title II of Regulation (EU) 2021/947.
Faoin mbainistíocht ghinearálta, leanfaidh an Stockholm International Peace Research Institute de mhaoirseacht agus de chomhordú a dhéanamh ar ghníomhaíochtaí an Chuibhreannais agus líonra Eorpach na meithleacha machnaimh neamhspleácha i réimse an neamhleata agus na dí-armála (an Líonra), lena n-áirítear trí chruinnithe den Choiste Stiúrtha a eagrú idir ionadaithe ón tSeirbhís Eorpach Gníomhaíochta Seachtraí (SEGS), ón gCoimisiún Eorpach agus ón gCuibhreannas agus trí oibleagáidí tuairiscithe a chomhlíonadh.
Under the General Management SIPRI will continue to oversee and coordinate the activities of the Consortium and the European Network of independent non-proliferation and disarmament think tanks (the Network), including through the organization of Steering Committee meetings between representatives of the European External Action Service (EEAS), the European Commission and the Consortium and the fulfilment of reporting obligations.
D’fhéadfaí inchreidteacht plean um aistriú a neartú trína ghlacadh ag bainistíocht na cuideachta, trí shraith struchtúrtha de spriocanna agus gníomhaíochtaí gearrthéarmacha, meántéarmacha agus fadtéarmacha a áireamh, lena n-áirítear acmhainní leithdháilte agus acmhainní a bhfuil gá leo chun a áirithiú go gcuirfear na spriocanna agus na gníomhaíochtaí chun feidhme ar bhealach inchreidte comhsheasmhach, lena n-áirítear trí ghaibhniú fadtéarmach gníomhaíochtaí nó sócmhainní atá dian ó thaobh gás ceaptha teasa de nó atá an-díobhálach don chomhshaol a bhreithniú agus a sheachaint, agus saolré na sócmhainní sin á cur san áireamh.
The credibility of a transition plan might be strengthened through its adoption by the management of the company, through including a structured set of short-, medium- and long-term targets and actions, including allocated and needed resources to ensure that the targets and actions are implemented in a credible and consistent way, including consideration and avoidance of long-term lock-in to GHG-intensive or environmentally significantly harmful activities or assets, considering the lifetime of those assets.
Beidh cur i láthair an chláir oibre bhliantúil bunaithe ar an modheolaíocht arna húsáid ag an Coimisiún mar chuid den Bhainistíocht trí Ghníomhaíocht.
The presentation of the annual programme of work shall be based on the methodology used by the Commission as part of Activity-Based Management.
Ina leith sin, ba cheart a bhfuil i dtuarascáil bhliantúil gníomhaíochta an oifigigh údarúcháin trí tharmligean a thabhairt cothrom le dáta i gcomhréir leis an gcleachtas arb é atá ann an fhaisnéis airgeadais agus bainistíochta is gá a chur isteach inti chun tacú le dearbhú ráthaíochta an oifigigh údarúcháin trí tharmligean i leith chomhlíonadh a dhualgas nó a dualgas.
In this respect, the content of the authorising officer by delegation's annual activity report should be updated in line with practice which consists of including therein the required financial and management information to support the authorising officer by delegation's declaration of assurance on the performance of his or her duties.
Cumhachtófar don Choimisiún gníomhartha tarmligthe a ghlacadh i gcomhréir le hAirteagal 210 i dtaobh rialacha mionsonraithe maidir le cur chun feidhme gníomhaíochtaí seachtracha trí bhainistíocht indíreach.
The Commission shall be empowered to adopt delegated acts in accordance with Article 210 concerning detailed rules on the implementation of external actions through indirect management.
Ina leith sin, ba cheart a bhfuil i dtuarascáil bhliantúil gníomhaíochta an oifigigh údarúcháin trí tharmligean a thabhairt cothrom le dáta i gcomhréir leis an gcleachtas arb é atá ann an fhaisnéis airgeadais agus bainistíochta is gá a chur isteach inti chun tacú le dearbhú ráthaíochta an oifigigh údarúcháin trí tharmligean i leith chomhlíonadh a dhualgas nó a dualgas.
In this respect, the content of the authorising officer by delegation's annual activity report should be updated in line with practice which consists of including therein the required financial and management information to support the authorising officer by delegation's declaration of assurance on the performance of his or her duties.
Cumhachtófar don Choimisiún gníomhartha tarmligthe a ghlacadh i gcomhréir le hAirteagal 210 i dtaobh rialacha mionsonraithe maidir le cur chun feidhme gníomhaíochtaí seachtracha trí bhainistíocht indíreach.
The Commission shall be empowered to adopt delegated acts in accordance with Article 210 concerning detailed rules on the implementation of external actions through indirect management.
Díreofar ar ghníomhaíochtaí chun brú tráchta a laghdú, feabhas a chur ar inrochtaineacht, ar idir-inoibritheacht agus ar roghanna do phaisinéirí agus ar mheaitseáil riachtanas úsáideoirí trí iompar, trí bhainistíocht soghluaisteachta, agus lóistíocht chomhtháite ó dhoras go doras a fhorbairt agus a chur chun cinn;
The focus of activities shall be to reduce congestion, improve accessibility, interoperability and passenger choices, and to match user needs by developing and promoting integrated door-to-door transport, mobility management and logistics;
Trí chinneadh ón mbord bainistíochta, féadfaidh an Ghníomhaíocht próifílí sonracha na n-oifigeach idirchaidrimh a leagan síos, ag brath ar riachtanais oibríochtúla maidir leis an tríú tír lena mbaineann.
By decision of the management board, the Agency may lay down the specific profiles of liaison officers, depending on the operational needs with regard to the third country concerned.
Ní bhaineann roghnú contrapháirtithe airgeadais le gníomhaíochtaí iasachtaíochta agus bainistíochta fiachais a dhéantar trí institiúidí poiblí agus ardáin leictreonacha.
Borrowing and debt management activities taking place through public institutions and through electronic platforms do not involve selection of financial counterparties.
nochtfar an plean ar leibhéal na gníomhaíochta comhiomlána agus is é comhlacht bainistíochta na ngnóthas neamhairgeadais a dhéanfar é a fhormheas go díreach nó trí tharmligean.
the plan shall be disclosed at economic activity aggregated level and be approved by the management body of non-financial undertakings either directly or by delegation.
Céim 1 – treoirthionscadal – a théann i ngleic leis na tionchair chomhshaoil a easraíonn as gníomhaíochtaí calafoirt ar chalafoirt abhann agus mhara roghnaithe in imchuach na Réine-Main-na Danóibe trí uirlisí sonracha a fhorbairt agus a chur chun feidhme (Córais Bainistíochta Comhshaoil - EMS) agus trí phlean gníomhaíochta sonrach calafoirt a shainiú le haghaidh oibriúcháin inbhuanaithe calafoirt.
Phase 1 – pilot project – addressing environmental impacts stemming from the port activities of selected river and sea ports in the Rhine-Main-Danube basin by developing and implementing specific tools (Environmental Management Systems - EMS) and by defining a port specific action plan for sustainable port operations.
Tugann an Coimisiún dá aire go leagtar amach sa dréachtphlean feidhmíochta a thíolaic an Iodáil bearta éagsúla le haghaidh ENAV chun na spriocanna sábháilteachta áitiúla a bhaint amach, amhail sonraí sábháilteachta a lárú agus modheolaíochtaí nua a fhorbairt le haghaidh imscrúduithe sábháilteachta, feabhas a chur ar ‘cultúr sábháilteachta’ agus ‘éifeachtacht na bainistíochta sábháilteachta’ trí bhíthin suirbhéanna nua agus pleananna gníomhaíochta, chomh maith le ‘bainistiú riosca sábháilteachta’ a fheabhsú trí phróiseas feabhsaithe measúnaithe agus faireacháin.
The Commission notes that the draft performance plan submitted by Italy sets out a variety of measures for ENAV for the achievement of the local safety targets, such as the centralisation of safety data and the development of new methodologies for safety investigations, the improvement of ‘safety culture’ and ‘effectiveness of safety management’ by means of new surveys and action plans, as well as the improvement of ‘safety risk management’ through enhanced assessment and monitoring processes.
I gcomhréir le hAirteagal 123(2), pointe (j), de Rialachán (AE) 2021/2115, tá an t-údarás bainistíochta lena áirithiú trí ghníomhaíochtaí infheictheachta iomchuí go n-aithneoidh tairbhithe de thacaíocht arna maoiniú ag an gCiste Eorpach Talmhaíochta um Fhorbairt Tuaithe (CETFT), seachas tacaíocht faoi idirghabhálacha a bhaineann le ceantair agus le hainmhithe, an tacaíocht sin, lena n-áirítear trí úsáid iomchuí a bhaint as suaitheantas an Aontais.
In accordance with Article 123(2), point (j), of Regulation (EU) 2021/2115, the managing authority is to ensure through appropriate visibility actions that beneficiaries of support financed by the European Agricultural Fund for Rural Development (EAFRD), with the exception of support under area- and animal-related interventions, acknowledge that support, including by the appropriate use of the Union emblem.
Ina theannta sin, agus eolas eolaíoch á bhailiú, trí ghníomhaíochtaí taighde Ghníomhaireacht Sábháilteachta an Aontais Eorpaigh, cuirtear feabhas ar a cumas meastóireacht a dhéanamh ar chóras bainistíochta sábháilteachta oibreora.
Also, the collection of scientific knowledge, through the research activities of the European Union Aviation Safety Agency, enhances its ability to evaluate a safety management system of an operator.
déantar tromlach chomhaltaí an bhoird bainistíochta a stiúrann na gníomhaíochtaí ábhartha a cheapadh trí vóta ó shealbhóir thromlach na gceart vótála.
a majority of the members of the governing body that directs the relevant activities are appointed by a vote of the holder of the majority of the voting rights.
ag admháil nóta faisnéise an 27 Meitheamh 2022 ón nGníomhaireacht maidir le gníomhaíochtaí a rinne lucht bainistíochta na Gníomhaireachta le linn na hidirthréimhse, go háirithe na hiarrachtaí atá á ndéanamh aige na nósanna imeachta is gá don dea-rialachas agus don chuntasacht a neartú san eagraíocht, trí thrédhearcacht, cumarsáid réamhghníomhach agus rannpháirtíocht le geallsealbhóirí inmheánacha agus seachtracha a fheabhsú; á chur in iúl gur geal léi an tionscnamh ón nGníomhaireacht maidir le faisnéis oibríochtúil a thabhairt don phobal faoina gníomhaíochtaí oibríochtúla ar bhealach cuimsitheach; á chur in iúl gur geal léi, thairis sin, tiomantas na Gníomhaireachta na moltaí a thíolaic an tOifigeach um Chearta Bunúsacha agus an Fóram Comhairliúcháin don bhord bainistíochta a fhoilsiú ar a suíomh gréasáin; á chur in iúl gur geal léi gur mhéadaigh an Ghníomhaireacht a trédhearcacht ar deireadh maidir lena Laethanta Tionsclaíochta, trí thuarascálacha leantacha a fhoilsiú ar shuíomh gréasáin na Gníomhaireachta ina gcuirtear faisnéis ar fáil faoi chuideachtaí atá rannpháirteach sna Laethanta Tionsclaíochta agus faoina gcur i láthair;
Acknowledges the Agency’s briefing note of 27 June 2022 on actions taken by the Agency’s management during the transition period, in particular its efforts to strengthen the procedures needed for good governance and accountability in the organisation, through enhancing transparency, proactive communication and engagement with internal and external stakeholders; welcomes the Agency’s initiative for an operational brief informing the public about its operational activities in a comprehensive way; welcomes further the Agency’s commitment to publish on its website the recommendations presented by the FRO and the Consultative Forum to the management board; welcomes the fact that the Agency has finally increased its transparency on its Industry Days, through the publication on the Agency’s website of follow-up reports providing information on companies participating in the Industry Days and their presentations;
I gcás ina mheasann na hoifigigh údarúcháin trí tharmligean go bhfuil leibhéal an riosca ábharach (níos mó ná 2 % de ghnáth), nó go bhfuil laigí suntasacha i mbainistíocht na gcistí nó go mbaineann rioscaí don Choimisiún ó thaobh a chlú de, déantar é sin a thuairisciú go trédhearcach sna tuarascálacha bliantúla ar ghníomhaíochtaí trí fhorchoimeádais lena gcáilítear an dearbhú dearbhaithe.
Where the level of risk is deemed material by the authorising officers by delegation (generally above 2%), or there are significant weaknesses in the management of funds or reputational risks to the Commission this is reported transparently in the annual activity reports through reservations qualifying the declaration of assurance.
Cuideoidh Ceann CERT-EU leis an oifigeach freagrach údarúcháin trí tharmligean maidir leis an tuarascáil bhliantúil ar ghníomhaíochtaí a dhréachtú ina mbeidh faisnéis airgeadais agus bainistíochta, lena n-áirítear torthaí na rialuithe, arna dtarraingt suas i gcomhréir le hAirteagal 74(9) de Rialachán (AE, Euratom) 2018/1046 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle, agus tuairisceoidh Ceann CERT-EU go rialta don oifigeach údarúcháin trí tharmligean maidir le cur chun feidhme na mbeart i leith cé acu cumhachtaí atá fo-tharmligthe chuig Ceann CERT-EU.
The Head of CERT-EU shall assist the responsible authorising officer by delegation in drafting the annual activity report containing financial and management information, including the results of controls, drawn up in accordance with Article 74(9) of Regulation (EU, Euratom) 2018/1046 of the European Parliament and of the Council, and shall report regularly to the authorising officer by delegation on the implementation of measures in respect of which powers have been sub-delegated to the Head of CERT-EU.
I gcás ina mbeidh sé beartaithe ag an gcuideachta bainistíochta a gníomhaíochtaí a dhéanamh sa Bhallstát óstach amháin trí bhrainse, fágfar an Chuid seo folamh agus líonfar isteach Cuid 2.
Where the management company intends to conduct its activities in the host Member State exclusively through a branch, this Part shall be left blank, and Part 2 shall be filled in.
ag tabhairt dá haire gur diúltaíodh an t-urscaoileadh laistigh den timthriall roimhe sin de bharr na bhfadhbanna a sainaithníodh trí thuairiscí ó na meáin, de bharr chonclúidí FSWG agus de bharr fhionnachtana thuarascáil OLAF; á thabhairt chun suntais go bhfuil próiseas aistriúcháin ar siúl ag an nGníomhaireacht faoi láthair, tar éis dá hiarstiúrthóir feidhmiúcháin éirí as oifig, i bhfianaise imscrúdú OLAF ar mhíbhainistiú na Gníomhaireachta; á chur in iúl gur geal léi, ina leith sin, na gníomhaíochtaí éagsúla a rinne an lucht bainistíochta ad-interim chun a ghníomhaíochtaí agus a chaighdeáin a fheabhsú; ag tabhairt dá haire agus é ina dhíol sásaimh aici go ndeachthas, leis na gníomhaíochtaí sin, i ngleic le saincheisteanna bainistíochta buiséadacha agus airgeadais amhail soiléiriú i dtaobh na dtarmligeanacha agus fo-tharmligeanacha le haghaidh oifigí um údarú íocaíochtaí, urraim níos mó do chearta bunúsacha trí chomhar institiúideach feabhsaithe idir an lucht bainistíochta feidhmiúcháin ad-interim agus FRO, chomh maith leis na hathruithe i gcultúr an lucht bainistíochta trí aistriú infheicthe i dtreo an dílárúcháin, an tarmligin agus idirphlé feabhsaithe sa phróiseas cinnteoireachta; á chur in iúl gur geal léi go háirithe tiomantas an lucht bainistíochta ad-interim cultúr an lucht bainistíochta a athrú, oibriú i dtreo cultúr an tosta a bhriseadh, agus rannpháirtíocht chomhchoiteann á spreagadh i dtaca le saincheisteanna a réiteach; á iarraidh ar an nGníomhaireacht leanúint dá tiomantas na hathchóirithe riachtanacha sin a chur chun feidhme go hiomlán, tar éis stiúrthóir feidhmiúcháin neamh-eatramhach a cheapadh freisin, agus tuairisciú don údarás um urscaoileadh maidir leis an dul chun cinn atá déanta;
Notes that the problems identified through media reports, FSWG conclusions as well as the findings of the OLAF report, led to the refusal of discharge within the previous cycle; highlights that the Agency is currently undergoing a transition process, following the resignation of its former executive director, in light of the OLAF investigation into the mismanagement of the Agency; further welcomes in this sense the various actions taken by the ad-interim management to improve its activities and standards; notes with satisfaction that these activities tackled budgetary and financial management issues such as the clarification of delegations and sub-delegations for payments authorising offices, greater respect for fundamental rights through the enhanced institutional cooperation between the ad-interim executive management and the FRO, as well as the changes in the management culture through a visible shift towards decentralisation, delegation and improved dialogue in the decision-making process; welcomes in particular the ad-interim management’s commitment to changing the management culture, working towards breaking the culture of silence, encouraging collective engagement in solving issues; calls on the Agency to continue its commitment towards fully implementing these necessary reforms, also after the appointment of a non-interim executive director, and to report to the discharge authority about the progress achieved;
ag tabhairt dá haire go dtarraingíonn an Chúirt aird sa tuarascáil uaithi ar an bhfíoras, i rialacháin bhunaidh réamhtheachtaithe an Chomhghnóthais, ARTEMIS agus ENIAC, gur foráladh go dtacaítear lena ngníomhaíochtaí taighde agus nuálaíochta faoin Seachtú Clár Réime trí ranníocaíochtaí airgeadais ó na stáit rannpháirteacha, arb ionann iad agus ar a laghad 1,8 oiread de ranníocaíocht airgeadais oibríochtúil an Aontais, a íocfar le rannpháirtithe sa tionscadal, agus trí ranníocaíochtaí comhchineáil ó chomhaltaí príobháideacha, atá cothrom le méid ranníocaíocht na gcomhaltaí poiblí ar a laghad; á chur in iúl gurb oth léi nach nochtann cuntais bhliantúla shealadacha 2020 an Chomhghnóthais ná a tuarascáil ar bhainistíocht bhuiséadach agus airgeadais 2020 na meastacháin seo a leanas ar na ranníocaíochtaí airgeadais ó na Stáit Rannpháirteacha le tionscadail an Seachtú Clár Réime de chuid ARTEMIS agus ENIAC ná na ranníocaíochtaí comhchineáil arna ndéanamh ag eagraíochtaí taighde agus forbartha a ghlacann páirt i dtionscadail an Seachtú Clár Réime de chuid ARTEMIS agus ENIAC; ag tabhairt dá haire gur thug an Comhghnóthas freagra, murab ionann agus Fís 2020, nach ndearnadh riamh foráil, i rialacháin an Seachtú Clár Réime dá réamhtheachtaithe, maidir le tuairisciú den sórt sin ná nár ceanglaíodh amhlaidh a dhéanamh, agus, nuair a bhí ARTEMIS agus ENIAC ann, tar éis pléití le AS BUDG, go ndearnadh an cinneadh gan an fhaisnéis sin a áireamh sna cuntais bhliantúla; á iarraidh ar an gComhghnóthas tuairisc a thabhairt don údarás um urscaoileadh i ndáil leis sin;
Notes that in its report the Court draws attention to the fact that the founding regulations of the predecessors of the Joint Undertaking, ARTEMIS and ENIAC, provided that their operational research and innovation activities under the Seventh Framework programme are supported through financial contributions from Participating States, of at least 1,8 times the Union’s operational financial contribution, to be paid to project participants, and through in-kind contributions from private members, of at least the contribution amount of public members; notes with regret that neither the Joint Undertaking’s 2020 provisional annual accounts nor its 2020 budgetary and financial management report disclose the following estimates of neither the financial contributions of Participating States to the Seventh Framework programme projects of ARTEMIS and ENIAC nor the in-kind contributions made by research and development organisations participating in Seventh Framework programme projects of ARTEMIS and ENIAC; notes the Joint Undertaking’s reply that contrary to Horizon 2020, Seventh Framework programme regulations for its predecessors never foresaw or required such reporting and that at the time of ARTEMIS and ENIAC, after discussions with DG BUDG, it was decided, inter alia, not to include this information in the annual accounts; calls on the Joint Undertaking to report to the discharge authority in that regard;
Díreofar na gníomhaíochtaí ar ranníocaíocht bharrmhaith chun soláthairtí bia a dhaingniú trí iascach inbhuanaithe atá neamhdhíobhálach don chomhshaol a fhorbairt, trí bhainistíocht inbhuanaithe a dhéanamh ar éiceachórais a chuireann táirgí agus seirbhísí ar fáil, mar aon le dobharshaothrú Eorpach iomaíoch agus neamhdhíobhálach don chomhshaol i gcomhthéacs an gheilleagair dhomhanda, agus ar nuálaíocht mara agus muirí trí bhiteicneolaíocht a fheabhsú chun fás cliste "gorm" a mhéadú.
The activities shall focus on an optimal contribution to secure food supplies by developing sustainable and environmentally friendly fisheries, on sustainable management of ecosystems providing goods and services, on competitive as well as environmentally friendly European aquaculture in the context of the global economy, and on boosting marine and maritime innovation through biotechnology to fuel smart "blue" growth.
I gcás gníomhaíochtaí a chómhaoineofar le comhpháirtí nó deontóir eile nó a chuirfear chun feidhme trí Bhallstát trí bhainistíocht chomhroinnte, nó trí chiste iontaobhais a bhunóidh an Coimisiún, na tíortha a bheidh incháilithe faoi rialacha an chomhpháirtí sin, deontóra eile nó Ballstáit nó a chinnfear i ngníomh bunaidh an chiste iontaobhais, beidh na tíortha sin incháilithe freisin.
In the case of actions jointly co-financed with a partner or other donor or implemented through a Member State in shared management, or through a trust fund established by the Commission, countries which are eligible under the rules of that partner, other donor or Member State or determined in the constitutive act of the trust fund shall also be eligible.
Ba cheart a shainaithint sa doiciméad tagartha earnála, trí bhíthin na gcleachtas is fearr i ndáil le bainistíocht chomhshaoil i ndáil leis an earnáil sin, gníomhaíochtaí nithiúla chun bainistíocht chomhshaoil fhoriomlán na gcuideachtaí san earnáil a fheabhsú i dtrí phríomhréimse, lena gcumhdaítear, ó thaobh na monaróirí de, príomhghnéithe comhshaoil na gcuideachtaí monaraíochta táirgí miotail.
The sectoral reference document should identify, by way of best environmental management practices for that sector, concrete actions to improve the overall environmental management of companies in the sector in three main areas, which cover, from the perspective of the manufacturers, the main environmental aspects of the fabricated metal products manufacturing companies.
Ar deireadh, ní aithníonn an Coimisiún gur thacaigh na méaduithe ar an gcaipiteal le haon iompar tráchtála baolach de chuid SATA, ná le haon leathnú ar a chuid gníomhaíochtaí aeriompair nó bainistíochta aerfoirt trí thús a bheith á gcur le bealaí nua nó trí shaoráidí aerfoirt a bheith á leathnú laistigh den mhargadh inmheánach chun aimhleasa na hiomaíochta, sa tréimhse ábhartha roimhe (2017-2020) ná le linn na tréimhse athstruchtúrúcháin a shamhlaítear anois.
Finally, the Commission does not discern that the capital increases have supported any risky commercial conduct of SATA, or any expansion of its air transport or airport management activities by starting new routes or expanding airport facilities within the internal market to the detriment of competition, in the relevant past period (2017-2020) or during the restructuring period now envisaged.
a mhéid a bhaineann le gníomhaíochtaí a bhaineann le naisc thrasteorann, ní bheidh feidhm ag na rátaí cómhaoinithe uasta méadaithe dá bhforáiltear i bpointí (a), (c) agus (d) den mhír seo ach amháin maidir le gníomhaíochtaí a léiríonn ardleibhéal comhtháthaithe i ndáil le pleanáil agus cur chun feidhme na gníomhaíochta chun críche an chritéir dámhachtana dá dtagraítear in Airteagal 14(1), pointe (c), mar shampla trí chuideachta tionscadail amháin a bhunú, trí struchtúr rialachais comhpháirteach, trí chreat dlíthiúil déthaobhach nó trí ghníomh cur chun feidhme de bhun Airteagal 47 de Rialachán (AE) Uimh. 1315/2013; de bhreis air sin, féadfar an ráta cómhaoinithe is infheidhme maidir le tionscadail arna gcur i gcrích ag struchtúir bainistíochta comhtháite, lena n-áirítear comhfhiontair, i gcomhréir le Airteagal 11(2), pointe (a), a mhéadú faoi 5 %.
as regards actions relating to cross-border links, the increased maximum co-financing rates provided for in points (a), (c) and (d) of this paragraph may only apply to actions that demonstrate a high degree of integration in the planning and implementation of the action for the purpose of the award criterion referred to in Article 14(1), point (c), for instance through the establishment of a single project company, a joint governance structure, a bilateral legal framework or by an implementing act pursuant to Article 47 of Regulation (EU) No 1315/2013; in addition, the co-financing rate applicable to projects carried out by integrated management structures, including joint ventures, in accordance with Article 11(2), point (a), may be increased by 5 %.
Cumhdaítear leis an bhfearann seo iomlán na ngníomhaíochtaí a chuireann institiúidí nó daoine aonair atá ag iarraidh cuspóir na sláinte a bhaint amach i gcrích, trí eolas míochaine, paraimhíochaine agus altrachta agus teicneolaíocht mhíochaine, pharaimhíochaine agus altrachta a chur i bhfeidhm, mar aon le gníomhaíochtaí riaracháin agus bainistíochta bainteacha.
This domain covers the sum of activities performed either by institutions or individuals pursuing, through the application of medical, paramedical and nursing knowledge and technology, the goal of health, including long-term care, as well as related administration and management activities.
"Féadfaidh an Coimisiún na gníomhaíochtaí dá dtagraítear sa Teideal seo a chur chun feidhme ar bhonn láraithe de bhun Airteagal 53a, trí bhainistíocht roinnte, ar bhonn díláraithe ag tríú tír is tairbhí nó ag tríú tíortha is tairbhithe, nó i gcomhpháirt le heagraíochtaí idirnáisiúnta i gcomhlíonadh fhorálacha ábhartha Airteagal 53 go hAirteagal 57."
"The actions referred to in this Title may be implemented on a centralised basis by the Commission pursuant to Article 53a, by shared management, on a decentralised basis by the beneficiary third country or countries, or jointly with international organisations in compliance with the relevant provisions of Articles 53 to 57."
Leis an tionscadal sin, cinneadh, trí anailís staitistiúil mhionsonraithe, tionchar cineálacha éagsúla córas bainistíochta comhshaoil ar ghníomhaíochtaí bainistíochta comhshaoil ar shuíomhanna, agus a n-iarmhairt ina dhiaidh sin ar chomhlíonadh reachtaíochta agus ar fheidhmíocht i gcoinne na dteicnící is fearr atá ar fáil.
This project determined, through a detailed statistical analysis, the influence of different types of environmental management systems on site environmental management activities, and their subsequent impact on compliance with legislation and performance against best available techniques.
Léirigh tionscadal REMAS go bhfeabhsaítear gníomhaíochtaí bainistíochta comhshaoil ar shuíomhanna trí chóras bainistíochta comhshaoil deimhnithe agus creidiúnaithe a ghlacadh agus go bhfuil fianaise ann go mbíonn bainistíocht comhshaoil fhoriomlán níos fearr faoi EMAS ná mar a bhíonn faoi chórais eile[7].
The REMAS project showed that the adoption of an accredited certified environment management system improves site environmental management activities and that there is evidence that overall environmental management is better under EMAS than under other systems.[7]
Comhlíonfar na riachtanais acmhainní daonna trí fhoireann ón DG a bhfuil bainistíocht na gníomhaíochta faoina cúram cheana agus/nó atá ath-imlonnaithe taobh istigh den DG, mar aon le haon leithdháileadh breise a d'fhéadfaí a thabhairt don DG atá i mbun na bainistíochta faoi chuimsiú an nós imeachta maidir le leithdháileadh bliantúil i bhfianaise na srianta buiséadacha.
The human resources required will be met by staff from the DG who are already assigned to management of the action and/or have been redeployed within the DG, together if necessary with any additional allocation which may be granted to the managing DG under the annual allocation procedure and in the light of budgetary constraints.
A fhad a bhaineann le heintitis ar cuireadh cúram orthu, faoi bainistíocht indíreach, gníomhaíochtaí seachtracha a chur i bhfeidhm, níor cheart níos mó ná trí bliana, tar éis an comhaontú tarmligin a shíniú, a bheith sa tréimhse atá ag na heintitis sin conarthaí agus deontais a thabhairt i gcrích, mura mbeidh forlámhas ag cúinsí sonracha atá seachtrach agus eisceachtúil.
The period for the conclusion of contracts and grant agreements by entities entrusted, under indirect management, with implementing external actions should be limited to three years following the signature of the delegation agreement, unless specific exceptional and external circumstances exist.