Gaois

Treo cuardaigh

Modh cuardaigh

Scag na torthaí

Bailiúcháin

Foirmeacha na bhfocal

concern

framework

865 toradh in 450 doiciméad

  1. #673842

    Féadfaidh na gníomhaíochtaí a bheith bainteach freisin leis na creataí airgeadais roimhe sin agus ina dhiaidh sin.

    The actions may also concern the preceding and subsequent financial frameworks.

    Rialachán (AE) Uimh. 514/2014 Ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle an 16 Aibreán 2014 lena leagtar síos na forálacha ginearálta maidir leis an gCiste um Thearmann, Imirce agus Lánpháirtíocht agus maidir leis an ionstraim le haghaidh tacaíochta airgeadais do chomhar póilíneachta, don choireacht a chosc agus a chomhrac, agus do bhainistíocht géarchéime

  2. #322306

    Baineann forálacha phointe 15 den Chreat-Chomhaontú leis na cruinnithe seo a leanas:

    The provisions of point 15 of the Framework Agreement concern the following meetings:

    Rialacha Nós Imeachta — 7ú téarma parlaiminteach — Márta 2011

  3. #1986443

    I gcreat an chomhlachais, féadfaidh comhar i réimse rialachas idirnáisiúnta na n-aigéan a bheith bainteach leis na nithe seo a leanas:

    In the framework of the association, cooperation in the field of international ocean governance may concern:

    Cinneadh (AE) 2021/1764 ón gComhairle an 5 Deireadh Fómhair 2021 maidir le Comhlachas na dTíortha agus na gCríoch Thar Lear leis an Aontas Eorpach lena n-áirítear caidreamh idir an tAontas Eorpach, de pháirt, agus an Ghraonlainn agus Ríocht na Danmhairge, den pháirt eile (an Cinneadh maidir le Comhlachú Thar Lear, lena n-áirítear an Ghraonlainn)

  4. #1986466

    I gcreat an chomhlachais, féadfaidh comhar i réimse an fhuinnimh inbhuanaithe a bheith bainteach leis na nithe seo a leanas:

    In the framework of the association, cooperation in the field of sustainable energy may concern:

    Cinneadh (AE) 2021/1764 ón gComhairle an 5 Deireadh Fómhair 2021 maidir le Comhlachas na dTíortha agus na gCríoch Thar Lear leis an Aontas Eorpach lena n-áirítear caidreamh idir an tAontas Eorpach, de pháirt, agus an Ghraonlainn agus Ríocht na Danmhairge, den pháirt eile (an Cinneadh maidir le Comhlachú Thar Lear, lena n-áirítear an Ghraonlainn)

  5. #1986525

    I gcreat an chomhlachais, féadfaidh comhar i réimse an aeriompair a bheith bainteach leis an méid seo a leanas:

    In the framework of the association, cooperation in the field of air transport may concern:

    Cinneadh (AE) 2021/1764 ón gComhairle an 5 Deireadh Fómhair 2021 maidir le Comhlachas na dTíortha agus na gCríoch Thar Lear leis an Aontas Eorpach lena n-áirítear caidreamh idir an tAontas Eorpach, de pháirt, agus an Ghraonlainn agus Ríocht na Danmhairge, den pháirt eile (an Cinneadh maidir le Comhlachú Thar Lear, lena n-áirítear an Ghraonlainn)

  6. #2266648

    Leis an Moladh seo tugtar aghaidh ar na hábhair imní sin, agus iarrtar leis go dtiocfar ar réitigh laistigh den chreat dlíthiúil atá ann cheana.

    This Recommendation addresses these concerns, calling for solutions to be found within the existing legal framework.

    Moladh (AE) 2022/822 ón gCoimisiún an 18 Bealtaine 2022 maidir le dlús a chur le nósanna imeachta um dheonú ceadanna le haghaidh tionscadail fuinnimh in-athnuaite agus maidir le Comhaontuithe Ceannaigh Cumhachta a éascú

  7. #1846524

    þ         costais bhreise (más ann dóibh, sonraigh ceannteidil an chreata airgeadais ilbhliantúil lena mbaineann):

    þ         additional costs (if so, specify the heading(s) of the multiannual financial framework concerned):

    Togra le haghaidh RIALACHÁIN Ó PHARLAIMINT NA hEORPA AGUS ÓN gCOMHAIRLE lena leasaítear Rialachán (CE) Uimh. 1225/2009 ón gComhairle maidir le cosaint i gcoinne allmhairí dumpáilte ó thíortha nach baill den Chomhphobal Eorpach iad agus Rialachán (CE) Uimh. 597/2009 ón gComhairle maidir le cosaint i gcoinne allmhairí fóirdheontais ó thíortha nach baill den Chomhphobal Eorpach iad

  8. #1864700

    á chur in iúl gur cúis imní dó é nach féidir an Comhaontú Glas a chur i gcrích gan an creat airgeadais ceart.

    is concerned that the Green Deal is unachievable without the right financial framework.

    Rún ó Choiste Eorpach na Réigiún - An Comhaontú Glas i gComhpháirtíocht leis na hÚdaráis Áitiúla agus Réigiúnacha

  9. #3053721

    costais bhreise (má shonraítear, sonraigh ceannteidil an chreata airgeadais ilbhliantúil lena mbaineann):

    additional costs (if so, specify the heading(s) of the multiannual financial framework concerned):

    TEACHTAIREACHT ÓN gCOIMISIÚN CHUIG PARLAIMINT NA hEORPA, CHUIG AN gCOMHAIRLE EORPACH, CHUIG AN gCOMHAIRLE, CHUIG CÚIRT BHREITHIÚNAIS AN AONTAIS EORPAIGH, CHUIG AN mBANC CEANNAIS EORPACH, CHUIG CÚIRT INIÚCHÓIRÍ NA hEORPA, CHUIG COISTE EACNAMAÍOCH AGUS SÓISIALTA NA hEORPA AGUS CHUIG COISTE NA RÉIGIÚN Togra le haghaidh comhlacht eitice idirinstitiúideach

  10. #673709

    Féadfaidh na bearta agus gníomhaíochtaí dá dtagraítear i mír 1 a bheith bainteach freisin leis na creataí airgeadais roimhe sin agus ina dhiaidh sin.

    The measures and activities referred to in paragraph 1 may also concern the preceding and subsequent financial frameworks.

    Rialachán (AE) Uimh. 514/2014 Ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle an 16 Aibreán 2014 lena leagtar síos na forálacha ginearálta maidir leis an gCiste um Thearmann, Imirce agus Lánpháirtíocht agus maidir leis an ionstraim le haghaidh tacaíochta airgeadais do chomhar póilíneachta, don choireacht a chosc agus a chomhrac, agus do bhainistíocht géarchéime

  11. #2430746

    Bainfidh cur chun feidhme den sórt sin, inter alia, le creataí institiúideacha náisiúnta a neartú, tacú le hinfheistíocht phoiblí ar ardchaighdeán, agus bearta beartais chun tacú leis an gcomhtháthú sóisialta, agus le haistriú glas agus aistriú digiteach atá cóir.

    Such implementation will concern, inter alia, strengthening national institutional frameworks, supporting high-quality public investment, and policy measures to support social cohesion and just green and digital transitions.

    Moladh ón gComhairle an 5 Aibreán 2022 maidir le beartas eacnamaíoch an limistéir euro 2022/C 153/01

  12. #2626999

    ag tabhairt dá haire agus é ina chúis bhuartha di gur eisigh an Chúirt tuairim cháilithe maidir le dlíthiúlacht agus rialtacht na n-íocaíochtaí is bun leis na cuntais don bhliain airgeadais 2019; ag tabhairt dá haire, maidir leis an mbliain airgeadais 2019, gur tháinig an Chúirt ar an tátal gur ann do roinnt conarthaí sonracha faoi chreatchonradh le haghaidh seirbhísí TF a bhí neamhrialta, i ngeall nár lean an Ghníomhaireacht aon nós imeachta soláthair iomaíoch, agus chun a bheith níos beaichte faoi, go raibh ítimí agus seirbhísí áirithe a ordaíodh nach raibh cumhdaithe faoi na liostaí praghsanna sna tairiscintí a cuireadh isteach ar an gconradh; ag tabhairt dá haire gurbh ionann na híocaíochtaí a rinneadh in 2020 as ítimí nár bhain leis an liosta praghsanna faoin gcreatchonradh sin agus EUR 752654 (3,71 % de na leithreasuithe iomlána i gcomhair íocaíochtaí a bhí ar fáil in 2020); ag cur sonrú sna ráitis ó stiúrthóir na Gníomhaireachta san eisteacht um urscaoileadh leis na gníomhaireachtaí an 29 Samhain 2021, agus freagra na Gníomhaireachta ar cheisteanna i scríbhinn gur bhain an cinneadh ón gCúirt le ró-úsáid a bheith á baint as an rogha “ítimí nár bhain leis an liosta praghsanna”, agus go bhfuil céimeanna glactha ag an nGníomhaireacht chun nach dtarlóidh sé amach anseo; á iarraidh ar an nGníomhaireacht tuairisciú don Chúirt agus don údarás um urscaoileadh maidir leis na creatchonarthaí thuasluaite agus maidir leis na bearta a rinneadh;

    Notes with concern that the Court has issued a qualified opinion regarding the legality and regularity of the payments underlying the accounts for the financial year 2019; notes with concern that for the 2019 financial year, the Court concluded that several specific contracts under a framework contract for IT services were irregular, because no competitive procurement procedure had been followed by the Agency, and more precise, certain ordered items and services were not covered by the price lists of the bids submitted for the contract; notes that payments made in 2020 for out-of-price list items under this framework contract amounted to EUR 752654 (3,71 % of the total payment appropriations available in 2020); notes the statements of the director of the Agency in the discharge hearing with the agencies on 29 November 2021, and the Agency’s reply to written questions that the Court’s finding was related to an excessive use of the option of ‘out-of-price list items’, and that the Agency has taken steps to prevent this from happening in the future; calls on the Agency to report to the Court and the discharge authority on the above mentioned framework contracts as well as on the steps taken;

    Rún (AE) 2022/1717 ó Pharlaimint na hEorpa an 4 Bealtaine 2022 ina bhfuil barúlacha atá in gcuid dhílis den chinneadh maidir le hurscaoileadh i ndáil le cur chun feidhme bhuiséad Ghníomhaireacht an Aontais Eorpaigh um Chomhar idir Rialálaithe Fuinnimh (ACER) don bhliain airgeadais 2020

  13. #1627485

    Togra le haghaidh Cinnidh ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle maidir le seachtú creatchlár an Chomhphobail Eorpaigh le haghaidh taighde, forbartha teicneolaíochta agus gníomhaíochtaí taispeántais (2007 go 2013) [agus] Togra le haghaidh Cinnidh ón gComhairle maidir le seachtú creatchlár an Chomhphobail Eorpaigh do Fhuinneamh Adamhach (Euratom) le haghaidh taighde núicléach agus gníomhaíochtaí oiliúna (2007 go 2011) mar aon le nóta faisnéise míniúcháin. COM (2005) 119.

    PROPOSAL FOR A DECISION OF THE EUROPEAN PARLIAMENT AND OF THE COUNCIL CONCERNING THE SEVENTH FRAMEWORK PROGRAMME OF THE EUROPEAN COMMUNITY FOR RESEARCH, TECHNOLOGICAL DEVELOPMENT AND DEMONSTRATION ACTIVITIES (2007 TO 2013) [AND] PROPOSAL FOR A COUNCIL DECISION CONCERNING THE SEVENTH FRAMEWORK PROGRAMME OF THE EUROPEAN ATOMIC ENERGY COMMUNITY (EURATOM) FOR NUCLEAR RESEARCH AND TRAINING ACTIVITIES (2007 TO 2011) TOGETHER WITH EXPLANATORY INFORMATION NOTE. COM (2005) 119.

    Riar na hOibre (Dáil Éireann/Seanad Éireann)

  14. #3050277

    ag tabhairt dá haire, agus é ina ábhar imní di, gur thug an Chúirt faoi deara go raibh 34 laige sa soláthar poiblí in 2021 (i gcomparáid le 18 in 2020) agus go bhfuil méadú ag teacht ar líon na ngníomhaireachtaí lena mbaineann, le 19 ngníomhaireacht bainteach leis in 2021 (i gcomparáid le 9 ngníomhaireacht in 2020); ag tabhairt dá haire, thairis sin, go bhfuil na laigí sin fós ar an bhfoinse is mó d’íocaíochtaí neamhrialta, a eascraíonn as nósanna imeachta soláthair neamhrialta a tuairiscíodh in 2021 nó sna blianta roimhe sin; ag teacht leis an moladh ón gCúirt nár cheart do na gníomhaireachtaí lena mbaineann, agus creatchonarthaí á gcur chun feidhme acu, ach conarthaí sonracha a úsáid chun earraí nó seirbhísí a chumhdaítear leis an gcreatchonradh gaolmhar a fháil; á chur in iúl go n-aontaíonn sí freisin leis an moladh ón gCúirt gur cheart do na gníomhaireachtaí lena mbaineann a nósanna imeachta soláthair phoiblí a fheabhsú tuilleadh, agus comhlíonadh iomlán na rialacha is infheidhme á áirithiú;

    Notes with concern that the Court observed 34 weaknesses in public procurement in 2021 (compared to 18 in 2020) and that the number of agencies concerned is increasing with 19 agencies concerned in 2021 (compared to 9 agencies in 2020); further notes that such weaknesses remain the largest source of irregular payments, stemming from irregular procurement procedures reported either in 2021 or in previous years; echoes the Court’s recommendation that, when implementing framework contracts, the agencies concerned should only use specific contracts to procure goods or services covered by the associated framework contract; further echoes the Court’s recommendation that the agencies concerned should further improve their public procurement procedures, ensuring full compliance with the applicable rules;

    Rún (AE) 2023/1946 ó Pharlaimint na hEorpa an 10 Bealtaine 2023 maidir le hurscaoileadh i ndáil le cur chun feidhme bhuiséad ghníomhaireachtaí an Aontais Eorpaigh don bhliain airgeadais 2021: feidhmíocht, bainistíocht airgeadais agus rialú

  15. #3031126

    Go háirithe Treoir 2000/60/CE ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle an 23 Deireadh Fómhair 2000 lena mbunaítear creat do ghníomhaíocht Chomhphobail i réimse an bheartais uisce (IO L 327, 22.12.2000, lch. 1), Treoir 2008/105/CE ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle an 16 Nollaig 2008 maidir le caighdeáin cáilíochta comhshaoil i réimse an bheartais uisce, lena leasaítear agus lena n-aisghairtear ina dhiaidh sin Treoracha 82/176/CEE, 83/513/CEE, 84/156/CEE, 84/491/CEE, 86/280/CEE ón gComhairle agus lena leasaítear Treoir 2000/60/CE ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle (IO L 348, 24.12.2008, lch. 84), Treoir 2006/118/CE ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle an 12 Nollaig 2006 maidir le screamhuisce a chosaint ar thruailliú agus ar mheathlú (IO L 372, 27.12.2006, lch. 19), Treoir 91/271/CEE ón gComhairle an 21 Bealtaine 1991 maidir le cóireáil fuíolluisce uirbigh (IO L 135, 30.5.1991, lch. 40), Treoir (AE) 2020/2184 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle an 16 Nollaig 2020 maidir le cáilíocht an uisce atá beartaithe lena thomhailt ag an duine (IO L 435, 23.12.2020, lch. 1), Treoir 2008/56/CE ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle an 17 Meitheamh 2008 lena mbunaítear creat do ghníomhaíocht Chomhphobail i réimse an bheartais comhshaoil mhuirí (an Treoir Réime um Straitéis Mhuirí) (IO L 164, 25.6.2008, lch. 19), Treoir 2006/7/CE ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle an 15 Feabhra 2006 maidir le cáilíocht uisce snámha a bhainistiú agus lena n-aisghairtear Treoir 76/160/CEE (IO L 64, 4.3.2006, lch. 37) agus Treoir 91/676/CEE ón gComhairle an 12 Nollaig 1991 maidir le huiscí a chosaint ar thruailliú de bharr níotráití ó fhoinsí talmhaíochta (IO L 375, 31.12.1991, lch. 1).

    In particular Directive 2000/60/EC of the European Parliament and of the Council of 23 October 2000 establishing a framework for Community action in the field of water policy (OJ L 327, 22.12.2000, p. 1), Directive 2008/105/EC of the European Parliament and of the Council of 16 December 2008 on environmental quality standards in the field of water policy, amending and subsequently repealing Council Directives 82/176/EEC, 83/513/EEC, 84/156/EEC, 84/491/EEC, 86/280/EEC and amending Directive 2000/60/EC of the European Parliament and of the Council (OJ L 348, 24.12.2008, p. 84), Directive 2006/118/EC of the European Parliament and of the Council of 12 December 2006 on the protection of groundwater against pollution and deterioration (OJ L 372, 27.12.2006, p. 19), Council Directive 91/271/EEC of 21 May 1991 concerning urban waste-water treatment (OJ L 135, 30.5.1991, p. 40), Directive (EU) 2020/2184 of the European Parliament and of the Council of 16 December 2020 on the quality of water intended for human consumption (OJ L 435, 23.12.2020, p. 1), Directive 2008/56/EC of the European Parliament and of the Council of 17 June 2008 establishing a framework for community action in the field of marine environmental policy (Marine Strategy Framework Directive) (OJ L 164, 25.6.2008, p. 19), Directive 2006/7/EC of the European Parliament and of the Council of 15 February 2006 concerning the management of bathing water quality and repealing Directive 76/160/EEC (OJ L 64, 4.3.2006, p. 37) and Council Directive 91/676/EEC of 12 December 1991 concerning the protection of waters against pollution caused by nitrates from agricultural sources (OJ L 375, 31.12.1991, p. 1).

    Rialachán Tarmligthe (AE) 2023/2486 ón gCoimisiún an 27 Meitheamh 2023 lena bhforlíontar Rialachán (AE) 2020/852 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle trí na critéir scagtha theicniúla a bhunú chun na coinníollacha a chinneadh faoina bhfuil gníomhaíocht eacnamaíoch cáilithe mar rannchuidiú substaintiúil le húsáid inbhuanaithe agus cosaint uisce agus acmhainní muirí, leis an aistriú chuig geilleagar ciorclach, le cosc agus rialú ar thruailliú nó leis an mbithéagsúlacht agus éiceachórais a chosaint agus a athbhunú, agus chun a chinneadh cé acu a dhéantar nó nach ndéantar dochar suntasach leis an ngníomhaíocht eacnamaíoch sin d’aon cheann de na cuspóirí comhshaoil eile agus lena leasaítear Rialachán Tarmligthe (AE) 2021/2178 a mhéid a bhaineann le nochtadh poiblí sonrach maidir leis na gníomhaíochtaí eacnamaíocha sin

  16. #2628681

    ag thabhairt dá haire, in 2020, de réir thuarascáil na Cúirte maidir le bearta leantacha ar bharúlacha na bliana roimhe sin, gur dúnadh 71 bharúil, go raibh 86 bharúil fós á gcur i bhfeidhm nó gan réiteach, agus gur measadh nach raibh ceithre bharúil atá fós gan réiteach faoi rialú (amháin) na ngníomhaireachtaí, rud a chiallaíonn gur gá do Chúirt Bhreithiúnais an Aontais Eorpaigh, don Choimisiún nó do na Ballstáit cinntí móra a bhaineann leis na ceithre bharúil sin a ghlacadh; á iarraidh ar na gníomhaireachtaí na barúlacha a chur chun feidhme go dícheallach agus a gcreataí rialaithe inmheánacha a fheabhsú tuilleadh;

    Notes that in 2020, according to the Court’s report concerning follow-up of previous years’ observations, 71 observations were closed, 86 observations were still being implemented or outstanding, and four outstanding observations were deemed not to be under the agencies’ (sole) control, meaning that major decisions concerning these four observations need to be taken by the Court of Justice of the European Union, the Commission or the Member States; calls on the agencies to diligently implement the observations and further improve their internal control frameworks;

    Rún (AE) 2022/1812 ó Pharlaimint na hEorpa an 4 Bealtaine 2022 maidir le hurscaoileadh i ndáil le cur chun feidhme bhuiséad ghníomhaireachtaí an Aontais Eorpaigh don bhliain airgeadais 2020: feidhmíocht, bainistíocht airgeadais agus rialú

  17. #2992755

    Áiritheoidh na Ballstáit go gcuirfear san áireamh sna creataí beartais náisiúnta, de réir mar is iomchuí, leasanna na n-údarás réigiúnach agus áitiúil, go háirithe nuair a bheidh bonneagar athluchtaithe agus athbhreoslaithe don iompar poiblí i gceist, chomh maith le leasanna na ngeallsealbhóirí lena mbaineann.

    Member States shall ensure that national policy frameworks take into account, as appropriate, the interests of regional and local authorities, in particular where recharging and refuelling infrastructure for public transport is concerned, as well as those of the stakeholders concerned.

    Rialachán (AE) 2023/1804 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle an 13 Meán Fómhair 2023 maidir le himscaradh bonneagair breoslaí malartacha agus lena n-aisghairtear Treoir 2014/94/AE (Téacs atá ábhartha maidir le LEE)

  18. #3031534

    Leis an ngníomhaíocht, soláthraítear faisnéis rianaithe maidir le substaintí a shainaithnítear mar shubstaintí arb údar mór imní (SVHC) iad agus maidir le substaintí a chomhlíonann na critéir maidir le substaint arb údar mór imní (SVHC) í, trí cheann amháin ar a laghad den dá chreat maidir le nochtadh a liostaítear thíos a chomhlíonadh:

    The activity provides tracking information on substances identified as substance of very high concern (SVHC) and for substances meeting the criteria for substance of very high concern (SVHC), by complying with at least one of the two disclosure frameworks listed below:

    Rialachán Tarmligthe (AE) 2023/2486 ón gCoimisiún an 27 Meitheamh 2023 lena bhforlíontar Rialachán (AE) 2020/852 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle trí na critéir scagtha theicniúla a bhunú chun na coinníollacha a chinneadh faoina bhfuil gníomhaíocht eacnamaíoch cáilithe mar rannchuidiú substaintiúil le húsáid inbhuanaithe agus cosaint uisce agus acmhainní muirí, leis an aistriú chuig geilleagar ciorclach, le cosc agus rialú ar thruailliú nó leis an mbithéagsúlacht agus éiceachórais a chosaint agus a athbhunú, agus chun a chinneadh cé acu a dhéantar nó nach ndéantar dochar suntasach leis an ngníomhaíocht eacnamaíoch sin d’aon cheann de na cuspóirí comhshaoil eile agus lena leasaítear Rialachán Tarmligthe (AE) 2021/2178 a mhéid a bhaineann le nochtadh poiblí sonrach maidir leis na gníomhaíochtaí eacnamaíocha sin

  19. #329586

    Athdhaingníonn an Chomhdháil a tiomantas do na forálacha maidir leis an gComhshocrú Cobhsaíochta agus Fáis mar chreat chun beartais bhuiséadacha sna Ballstáit a chomhordú.

    The Conference reaffirms its commitment to the provisions concerning the Stability and Growth Pact as the framework for the coordination of budgetary policies in the Member States.

    Conradh Liospóin ag leasú an Chonartha ar an Aontas Eorpach agus an Chonartha ag bunú an Chomhphobail Eorpaigh (2007)

  20. #557936

    Cumhachtófar don Choimisiún gníomhartha tarmligthe a ghlacadh i gcomhréir le hAirteagal 210 i dtaobh rialacha mionsonraithe maidir le sainmhíniú agus le raon feidhme conarthaí soláthair, lena n-áirítear conarthaí réime agus conarthaí sonracha.

    The Commission shall be empowered to adopt delegated acts in accordance with Article 210 concerning detailed rules on the definition and scope of procurement contracts, including framework contracts and specific contracts.

    Rialachán (AE, Euratom) Uimh. 966/2012 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle an 25 Deireadh Fómhair 2012 maidir leis na rialacha airgeadais is infheidhme maidir le buiséad ginearálta an Aontais agus lena n-aisghairetar Rialachán (CE, Euratom) Uimh. 1605/2002

  21. #560820

    Cumhachtófar don Choimisiún gníomhartha tarmligthe a ghlacadh i gcomhréir le hAirteagal 210 i dtaobh rialacha mionsonraithe maidir le sainmhíniú agus le raon feidhme conarthaí soláthair, lena n-áirítear conarthaí réime agus conarthaí sonracha.

    The Commission shall be empowered to adopt delegated acts in accordance with Article 210 concerning detailed rules on the definition and scope of procurement contracts, including framework contracts and specific contracts.

    Rialachán (AE, Euratom) Uimh. 966/2012 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle an 25 Deireadh Fómhair 2012 maidir leis na rialacha airgeadais is infheidhme maidir le buiséad ginearálta an Aontais agus lena n-aisghairetar Rialachán (CE, Euratom) Uimh. 1605/2002

  22. #568029

    faoi mar a bhaineann sé le clár an Fhaireacháin Dhomhanda don Chomhshaol agus don tSlándáil (GMES), agus úsáid sonraí agus seirbhísí GMES chun críocha muirí á gcur chun cinn, laistigh de chreat rialachais an GMES;

    as concerns the Global Monitoring for Environment and Security programme (GMES), in promoting the use of GMES data and services for maritime purposes, within the GMES governance framework;

    Rialachán (AE) Uimh. 100/2013 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle an 15 Eanáir 2013 lena leasaítear Rialachán (CE) Uimh. 1406/2002 lena mbunaítear Gníomhaireacht Eorpach um Shábháilteacht Mhuirí Téacs atá ábhartha maidir leis an LEE

  23. #582396

    Cinneadh 94/69/CE an 15 Nollaig 1993 maidir le CreatChoinbhinsiún na Náisiún Aontaithe ar Athrú Aeráide a thabhairt i gcrích (IO L 33, 7.2.1994, lch. 11).

    Council Decision 94/69/EC of 15 December 1993 concerning the conclusion of the United Nations Framework Convention on Climate Change (OJ L 33, 7.2.1994, p. 11).

    Rialachán (AE) Uimh. 525/2013 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle an 21 Bealtaine 2013 maidir le sásra chun faireachán agus tuairisciú a dhéanamh ar astaíochtaí gás ceaptha teasa agus chun faisnéis eile atá ábhartha don athrú aeráide a thuairisciú ar an leibhéal náisiúnta agus ar leibhéal an Aontais agus lena n-aisghairtear Cinneadh Uimh. 280/2004/CE Téacs atá ábhartha maidir leis an LEE

  24. #609252

    Cinneadh ón gComhairle an 19 Nollaig 2011 lena mbunaítear Clár réime an Chomhphobail Eorpaigh do Fhuinneamh Adamhach (2012-2013) (IO L 47, 18.2.2012, lch. 25).

    Council Decision of 19 December 2011 concerning the Framework Programme of the European Atomic Energy Community for nuclear research and training activities (2012 to 2013) (OJ L 47, 18.2.2012, p. 25).

    Rialachán (AE) Uimh. 1290/2013 ó Pharlaimint na heorpa agus ón gcomhairle an 11 Nollaig 2013 lena leagtar síos na rialacha maidir le rannpháirtíocht agus leathadh i "Fís 2020 - an Clár réime um Thaighde agus um Nuálaíocht (2014-2020)" agus lena n-aisghairtear Rialachán (CE) Uimh. 1906/2006 Téacs atá ábhartha maidir leis an LEE

  25. #648143

    Beidh an raon feidhme, na rialacha agus na nósanna imeachta a bhaineann leis na socruithe sin mar fhreagracht ar na Ballstáit i gcomhréir lena gcreat institiúideach agus dlíthiúil.

    The scope, rules and procedures concerning such arrangements shall be the responsibility of Member States in accordance with their institutional and legal framework.

    Rialachán (AE) Uimh. 1303/2013 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle an 17 Nollaig 2013 lena leagtar síos forálacha coiteanna maidir le Ciste Forbraíochta Réigiúnaí na hEorpa, le Ciste Sóisialta na hEorpa, leis an gCiste Comhtháthaithe, leis an gCiste Eorpach Talmhaíochta um Fhorbairt Tuaithe agus leis an gCiste Eorpach Muirí agus Iascaigh agus lena leagtar síos forálacha ginearálta maidir le Ciste Forbraíochta Réigiúnaí na hEorpa, le Ciste Sóisialta na hEorpa, leis an gCiste Comhtháthaithe agus leis an gCiste Eorpach Muirí agus Iascaigh agus lena n-aisghairtear Rialachán (CE) Uimh. 1083/2006 ón gComhairle

  26. #656028

    an creat náisiúnta agus an straitéis náisiúnta le haghaidh clár oibriúcháin a bhaineann leis an oibleagáid chun faireachán agus meastóireacht a dhéanamh ar a éifeachtaí atá na creataí náisiúnta agus na straitéisí náisiúnta;

    the national framework and national strategy for operational programmes concerning the obligation to monitor and evaluate the effectiveness of the national frameworks and the national strategies;

    Ceartúchán ar Rialachán (AE) Uimh. 1308/2013 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle an 17 Nollaig 2013 lena mbunaítear comheagraíocht na margaí i dtáirgí talmhaíochta agus lena n-aisghairtear Rialacháin (CEE) Uimh. 922/72, (CEE) Uimh. 234/79, (CE) Uimh. 1037/2001, agus (CE) Uimh. 1234/2007 ón gComhairle ( IO L 347, 20.12.2013 ) (Iris Oifigiúil an Aontais Eorpaigh Eagrán Speisialta Gaeilge)

  27. #664922

    Beidh an raon feidhme, na rialacha agus na nósanna imeachta a bhaineann leis na socruithe sin ina fhreagracht ar na Ballstáit i gcomhréir lena gcreat institiúideach agus dlíthiúil.

    The scope, rules and procedures concerning such arrangements shall be the responsibility of Member States in accordance with their institutional and legal framework.

    Rialachán (AE) Uimh. 223/2014 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle an 11 Márta 2014 maidir leis an gCiste um Chabhair Eorpach do na Daoine is Díothaí

  28. #668106

    Glacfaidh na tíortha comhpháirtíochta lena mbaineann páirt sa Chlár i gcomhréir leis na forálacha a bheidh le cinneadh leis na tíortha sin tar éis bhunú Comhaontuithe Réime maidir lena rannpháirtíocht i gcláir an Aontais;

    The partner countries concerned shall participate in the Programme in accordance with provisions to be determined with those countries following the establishment of framework agreements concerning their participation in Union programmes;

    Rialachán (AE) Uimh. 250/2014 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle an 26 Feabhra 2014 lena mbunaítear clár chun gníomhaíochtaí i réimse na cosanta ar leasanna airgeadais an Aontais Eorpaigh a chur chun cinn (clár Hercule III) agus lena n-aisghairtear Cinneadh Uimh. 804/2004/CE

  29. #675712

    Cinneadh 94/69/CE ón gComhairle an 15 Nollaig 1993 maidir le conclúid Chreat-Choinbhinsiún na Náisiún Aontaithe ar an Athrú Aeráide (IO L 33, 7.2.1994, lch. 11).

    Council Decision 94/69/EC of 15 December 1993 concerning the conclusion of the United Nations Framework Convention on Climate Change (OJ L 33, 7.2.1994, p. 11).

    Rialachán (AE) Uimh. 517/2014 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle an 16 Aibreán 2014 maidir le gáis cheaptha teasa fhluairínithe agus lena n-aisghairtear Rialachán (CE) Uimh. 842/2006 Téacs atá ábhartha maidir leis an LEE

  30. #678325

    Ba cheart go mbeadh an creat náisiúnta dlí seo i gcomhréir leis na treoirlínte a bhaineann leis na cleachtais mhaoirseachta agus chomhair idir na húdaráis a fhéadfaidh ÚEÚM a eisiúint faoin Rialachán seo.

    Such a national legal framework should be consistent with the guidelines concerning supervisory practices and cooperation between authorities that ESMA may issue under this Regulation.

    Rialachán (AE) Uimh. 909/2014 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle an 23 Iúil 2014 maidir le socraíocht urrús san Aontas Eorpach a fheabhsú agus maidir le taisclanna lárnacha urrús agus lena leasaítear Treoir 98/26/CE agus Treoir 2014/65/AE agus Rialachán (AE) Uimh. 236/2012 Téacs atá ábhartha maidir leis an LEE

  31. #724065

    Athdhaingníonn an Chomhdháil a tiomantas do na forálacha maidir leis an gComhshocrú Cobhsaíochta agus Fáis mar chreat chun beartais bhuiséadacha sna Ballstáit a chomhordú.

    The Conference reaffirms its commitment to the provisions concerning the Stability and Growth Pact as the framework for the coordination of budgetary policies in the Member States.

    Conradh ar Fheidhmiú an Aontais Eorpaigh (leagan comhdhlúite 2016)

  32. #1616272

    Tionscnamh ón bPoblacht Heilléanach d’fhonn Creat-Chinneadh ón gComhairle a ghlacadh i dtaobh an phrionsabail ne bis in idem a chur chun feidhme mar aon le nóta faisnéise míniúcháin.

    INITIATIVE OF THE HELLENIC REPUBLIC WITH A VIEW TO ADOPTING A COUNCIL FRAMEWORK DECISION CONCERNING THE APPLICATION OF THE NE BIS IN IDEM PRINCIPLE TOGETHER WIT EXPLANATORY INFORMATION NOTE.

    Riar na hOibre (Dáil Éireann/Seanad Éireann)

  33. #1616273

    Tionscnamh ón bPoblacht Heilléanach d’fhonn Creat-Chinneadh ón gComhairle a ghlacadh i dtaobh gáinneáil orgán agus fíochán daonna a chosc agus a rialú maille le nóta faisnéise míniúcháin.

    INITIATIVE OF THE HELLENIC REPUBLIC WITH A VIEW TO ADOPTING A COUNCIL FRAMEWORK DECISION CONCERNING THE PREVENTION AND CONTROL OF TRAFFICKING IN HUMAN ORGANS AND TISSUES TOGETHER WITH EXPLANATORY INFORMATION NOTE.

    Riar na hOibre (Dáil Éireann/Seanad Éireann)

  34. #1683077

    lena leasaítear Treoir 96/71/CE maidir le hoibrithe a phostú faoi chuimsiú seirbhísí a sholáthar

    amending Directive 96/71/EC concerning the posting of workers in the framework of the provision of services

    Treoir (AE) 2018/957 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle an 28 Meitheamh 2018 lena leasaítear Treoir 96/71/CE maidir le hoibrithe a phostú faoi chuimsiú seirbhísí a sholáthar (Téacs atá ábhartha maidir le LEE)

  35. #1683308

    Ba cheart na Ballstáit a bheith in ann brath ar chreat coiteann rialála atá bunaithe ar choincheapa dlíthiúla atá sainmhínithe go soiléir maidir leis na bealaí éagsúla chun gairm a rialáil ar fud an Aontais.

    Member States should be able to rely on a common regulatory framework based on clearly defined legal concepts concerning the different ways to regulate a profession across the Union.

    Treoir (AE) 2018/958 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle an 28 Meitheamh 2018 maidir le tástáil chomhréireachta a dhéanamh sula nglacfar rialáil nua gairmeacha

  36. #1747777

    Bonn a sholáthar do chinnteoireacht ar leibhéal an Aontais maidir le substaintí sícighníomhacha nua díobhálacha a ionchoiriú ar bhonn Chinneadh Réime 2004/757/CGB ón gComhairle [arna leasú le Treoir (AE) …/...]

    To provide a basis for decision-making on Union level concerning incrimination of harmful new psychoactive substances on the basis of Council Framework Decision 2004/757/JHA [as amended by Directive (EU) …/…]

    Togra le haghaidh RIALACHÁN Ó PHARLAIMINT NA hEORPA AGUS ÓN gCOMHAIRLE lena leasaítear Rialachán (CE) Uimh. 1920/2006 maidir le malartú faisnéise, córas luathrabhaidh agus nós imeachta measúnaithe riosca i dtaobh substaintí sícighníomhacha nua

  37. #1754882

    Mar sin féin, cuirfear tús leis an gcéim oibríochta tar éis dheireadh an chreata airgeadais ilbhliantúil reatha agus dá bhrí sin ba cheart a gcistiú a chur san áireamh le linn an phlé i ndáil leis an gcéad chreat airgeadais ilbhliantúil eile.

    However, the operation will start after the end of the current MFF and their funding should consequently be considered during the discussions concerning the next Multiannual Financial Framework.

    Togra le haghaidh RIALACHÁN Ó PHARLAIMINT NA hEORPA AGUS ÓN gCOMHAIRLE lena mbunaítear Córas an Aontais Eorpaigh um Fhaisnéis agus Údarú Taistil (ETIAS) agus lena leasaítear Rialacháin (AE) Uimh. 515/2014, (AE) 2016/399, (AE) 2016/794 agus (AE) 2016/1624

  38. #1755504

    Ba cheart an eochair dáileacháin do na hoibríochtaí a shainiú le linn plé faoin gcéad chreat airgeadais ilbhliantúil eile agus i gcomhréir leis an togra le haghaidh Rialachán ETIAS.

    The distribution key for the operations should be defined during the discussions concerning the next Multiannual Financial Framework and in accordance with the proposed ETIAS Regulation.

    Togra le haghaidh RIALACHÁN Ó PHARLAIMINT NA hEORPA AGUS ÓN gCOMHAIRLE lena mbunaítear Córas an Aontais Eorpaigh um Fhaisnéis agus Údarú Taistil (ETIAS) agus lena leasaítear Rialacháin (AE) Uimh. 515/2014, (AE) 2016/399, (AE) 2016/794 agus (AE) 2016/1624

  39. #1777561

    Ní thugtar aghaidh go leordhóthanach, áfach, ar chreat dlí ECRIS atá ann cheana, sainghnéithe na n-iarrataí a bhaineann le náisiúnaigh tríú tír.

    The existing ECRIS legal framework, however, does not sufficiently address the particularities of requests concerning third-country nationals.

    Treoir (AE) 2019/884 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle an 17 Aibreán 2019 lena leasaítear Cinneadh Réime 2009/315/CGB ón gComhairle, a mhéid a bhaineann le malartú faisnéise faoi náisiúnaigh tríú tír agus a mhéid a bhaineann leis an gCóras Faisnéise Eorpach um Thaifid Choiriúla (ECRIS), agus a ghabhann ionad Chinneadh 2009/316/CGB ón gComhairle

  40. #1791067

    Ní thugtar aghaidh go leordhóthanach, áfach, ar chreat dlí ECRIS atá ann cheana, sainghnéithe na n-iarrataí a bhaineann le náisiúnaigh tríú tír.

    The existing ECRIS legal framework, however, does not sufficiently address the particularities of requests concerning third-country nationals.

    Rialachán (AE) 2019/816 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle an 17 Aibreán 2019 lena mbunaítear córas láraithe leis na Ballstáit a shainaithint ag a bhfuil faisnéis faoi chiontuithe náisiúnach tríú tír agus daoine gan stát (ECRIS-TCN) chun an Córas Faisnéise Eorpach um Thaifid Choiriúla a fhorlíonadh agus lena leasaítear Rialachán (AE) 2018/1726

  41. #1820278

    Féadfar forálacha a bheith san áireamh i socruithe oibre den sórt sin a bhaineann le malartú faisnéise íogaire neamh-rúnaicmithe agus le comhar faoi chuimsiú EUROSUR i gcomhréir le hAirteagal 74(3).

    Such working arrangements may include provisions concerning the exchange of sensitive non-classified information and cooperation in the framework of EUROSUR in accordance with Article 74(3).

    Rialachán (AE) 2019/1896 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle an 13 Samhain 2019 maidir leis an nGarda Teorann agus Cósta Eorpach agus lena n-aisghairtear Rialacháin (AE) Uimh. 1052/2013 agus (AE) 2016/1624

  42. #1831353

    Baineann na heisceachtaí leis an gcur chuige seo le táirgí bia a dháileadh do na daoine is díothaí san Aontas Eorpach, agus leis an gcabhair a dheonaítear faoi chuimsiú Mhonaplacht Alcóil na Gearmáine.

    The exceptions to this approach concern the distribution of food products to the most deprived persons in the Union, and aid granted in the framework of the German alcohol monopoly.

    Togra le haghaidh RIALACHÁIN Ó PHARLAIMINT NA hEORPA AGUS ÓN gCOMHAIRLE lena mbunaítear comheagraíocht na margaí talmhaíochta agus maidir le forálacha sonracha i gcomhair táirgí áirithe talmhaíochta (Rialachán maidir le CEM Aonair)

  43. #1839633

    an creat náisiúnta agus an straitéis náisiúnta le haghaidh clár oibriúcháin a bhaineann leis an oibleagáid chun faireachán agus meastóireacht a dhéanamh ar a éifeachtaí atá na creataí náisiúnta agus na straitéisí náisiúnta;

    the national framework and national strategy for operational programmes concerning the obligation to monitor and evaluate the effectiveness of the national frameworks and the national strategies;

    NoDG-2013-02013R1308_EN-GA-DWN

  44. #1860529

    Go háirithe, bainfidh an méid sin leis an gcéad sraith de thrí PEN a seoladh in 2009 (EIT Climate, EIT Digital agus EIT InnoEnergy) a dtiocfaidh deireadh lena gcreat-chomhaontuithe comhpháirtíochta tar éis 2024.

    In particular, this will concern the first wave of three KICs launched in 2009 (EIT Climate, EIT Digital and EIT InnoEnergy) whose framework partnership agreements will terminate after 2024.

    Togra le haghaidh CINNEADH Ó PHARLAIMINT NA hEORPA AGUS ÓN gCOMHAIRLE maidir le Clár Oibre Straiteiseach um Nualaíocht na hInstitiúide Eorpaí um Nuálaíocht agus Teicneolaíocht (EIT) 2021-2027: Borradh a chur faoi Thallann Nuálaíochta agus faoi Chumas Nuálaíochta na hEorpa

  45. #1875757

    An 15 Deireadh Fómhair 2018, ghlac an Chomhairle moladh maidir leis na gealltanais a tugadh faoi chuimsiú PESCO – na gealltanais sin ar mó de cheangal ag roinnt leo – a chomhlíonadh de réir oird agus maidir le cuspóirí níos beaichte a shonrú.

    On 15 October 2018, the Council adopted a recommendation concerning the sequencing of the fulfilment of the more binding commitments undertaken in the framework of PESCO and specifying more precise objectives.

    Cinneadh (CBES) 2020/1639 ón gComhairle an 5 Samhain 2020 lena mbunaítear na coinníollacha ginearálta faoina bhféadfaí cuireadh eisceachtúil a thabhairt do thríú Stáit a bheith rannpháirteach i dtionscadail aonair PESCO

  46. #1882818

    faoi rialacha inmheánacha maidir le srianta ar chearta áirithe na ndaoine is ábhar do na sonraí i ndáil le próiseáil sonraí pearsanta faoi chuimsiú fheidhmiú EMSA

    on internal rules concerning restrictions of certain rights of data subjects in relation to processing of personal data in the framework of the functioning of EMSA

    Cinneadh Bhord Riaracháin na Gníomhaireachta Eorpaí um Shábháilteacht Mhuirí an 6 Aibreán 2020 faoi rialacha inmheánacha maidir le srianta ar chearta áirithe na ndaoine is ábhar do na sonraí i ndáil le próiseáil sonraí pearsanta faoi chuimsiú fheidhmiú EMSA

  47. #1882957

    maidir le rialacha inmheánacha a bhaineann le srianta le cearta áirithe daoine is ábhar do shonraí i ndáil le próiseáil sonraí pearsanta i gcreat na ngníomhaíochtaí arna ndéanamh ag an gCiste Eorpach Infheistíochta

    on internal rules concerning restrictions of certain rights of data subjects in relation to the processing of personal data in the framework of activities carried out by the European Investment Fund

    Cinneadh an Chiste Eorpaigh Infheistíochta an 4 Meitheamh 2020 maidir le rialacha inmheánacha a bhaineann le srianta le cearta áirithe daoine is ábhar do shonraí i ndáil le próiseáil sonraí pearsanta i gcreat na ngníomhaíochtaí arna ndéanamh ag an gCiste Eorpach Infheistíochta

  48. #1882970

    Déantar an méid seo faoi láthair trí Stiúrthóireacht Iniúchóireachta Inmheánaí BEI de bhun an Chreat-Chomhaontaithe idir CEI agus BEI maidir le soláthar seirbhísí.

    This is currently performed through the Internal Audit Directorate of the EIB based on the Framework Agreement between the EIF and the EIB concerning provision of services.

    Cinneadh an Chiste Eorpaigh Infheistíochta an 4 Meitheamh 2020 maidir le rialacha inmheánacha a bhaineann le srianta le cearta áirithe daoine is ábhar do shonraí i ndáil le próiseáil sonraí pearsanta i gcreat na ngníomhaíochtaí arna ndéanamh ag an gCiste Eorpach Infheistíochta

  49. #1883081

    lena leagtar síos rialacha inmheánacha maidir le srianta ar chearta áirithe de dhaoine is ábhar do na sonraí i ndáil le sonraí pearsanta a phróiseáil faoi chuimsiú fheidhmiú S2R JU

    laying down internal rules concerning restrictions of certain rights of data subjects in relation to processing of personal data in the framework of the functioning of the S2R JU

    Cinneadh an Chiste Eorpaigh Infheistíochta an 4 Meitheamh 2020 maidir le rialacha inmheánacha a bhaineann le srianta le cearta áirithe daoine is ábhar do shonraí i ndáil le próiseáil sonraí pearsanta i gcreat na ngníomhaíochtaí arna ndéanamh ag an gCiste Eorpach Infheistíochta

  50. #1883462

    ar rialacha inmheánacha maidir le srianta ar chearta ábhar sonraí áirithe i ndáil le próiseáil sonraí pearsanta faoi chuimsiú gníomhaíochtaí arna ndéanamh ag Eurojust

    on internal rules concerning restrictions of certain data subject rights in relation to the processing of personal data in the framework of activities carried out by Eurojust

    Cinneadh 2020-04 ón gColáiste an 15 Iúil 2020 ar rialacha inmheánacha maidir le srianta ar chearta ábhar sonraí áirithe i ndáil le próiseáil sonraí pearsanta faoi chuimsiú gníomhaíochtaí arna ndéanamh ag Eurojust