Gaois

Treo cuardaigh

Modh cuardaigh

Scag na torthaí

Bailiúcháin

Foirmeacha na bhfocal

European

establishment

company

8 dtoradh in 7 ndoiciméad

  1. #1740421

    Cumhachtaíonn Airteagal 1 den togra don Choimisiún comhaontú a thabhairt i gcrích le BEI maidir le "Ciste Eorpach do Infheistíochtaí Straitéiseacha" a bhunú. Is éard is aidhm le CEIS tacú le hinfheistíochtaí san Aontas agus rochtain mhéadaithe ar mhaoiniú a áirithiú do chuideachtaí a bhfuil suas le 3 000 fostaí iontu, agus béim ar leith a leagan ar fhiontair bheaga agus mheánmhéide, trí chumas riosca a sheasamh a thabhairt do BEI.

    Article 1 of the proposal empowers the Commission to conclude with the EIB an agreement on the establishment of the "European Fund for Strategic Investments" (EFSI) to support investments in the Union and to ensure increased access to financing for companies having up to 3000 employees, with a particular focus on small and medium enterprises, through the supply of risk bearing capacity to the EIB.

    Togra le haghaidh RIALACHÁN Ó PHARLAIMINT NA hEORPA AGUS ÓN gCOMHAIRLE maidir leis an gCiste Eorpach le haghaidh Infheistíochtaí Straitéiseacha agus lena leasaítear Rialachán (AE) Uimh. 1291/2013 agus Rialachán (AE) Uimh. 1316/2013

  2. #1952575

    Le haghaidh gach earnála cé is moite de sheirbhísí dlí, arna mbunú ag infheisteoirí neamh-AE agus a bhfiontair,ní fhéadfaidh siad bunú a dhéanamh ach amháin i bhfoirm comhpháirtíochta teoranta, comhpháirtíocht theoranta comhstoic, cuideachta faoi dhliteanas teoranta agus cuideachta comhstoic, agus, san am céanna, tá rochtain ag infheisteoirí agus fiontair intíre freisin ar na cineálacha cuideachtaí comhpháirtíochta neamhthráchtála (comhpháirtíocht ghinearálta agus comhpháirtíocht dliteanais theoranta).

    For all sectors except legal services, establishment by non-European Union investors and their enterprises may only be in the form of a limited partnership, limited joint-stock partnership, limited liability company, and joint-stock company, while domestic investors and enterprises have access also to the forms of non-commercial partnership companies (general partnership and unlimited liability partnership).

    Comhaontú Trádála agus Comhair idir an tAontas Eorpach agus an Comhphobal Eorpach do Fhuinneamh Adamhach, de pháirt , agus Ríocht Aontaithe na Breataine Móire agus Thuaisceart Éireann, den pháirt eile

  3. #1954730

    Le haghaidh údarú aonair chun leictreachas de thoilleadh 25 MW nó níos mó a tháirgeadh, tá bunaíocht san Aontas riachtanach, nó i Stát eile ag a bhfuil córas i bhfeidhm atá comhchosúil leis an gcóras a fhorfheidhmítear le Treoir 96/92/CE ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle, agus mar a bhfuil nasc éifeachtach agus leanúnach ag an gcuideachta leis an ngeilleagar.

    An individual authorisation for the production of electricity of a capacity of 25 MW or above requires establishment in the Union, or in another State which has a regime similar to that enforced by Directive 96/92/EC of the European Parliament and of the Council in place, and where the company has an effective and continuous link with the economy.

    Comhaontú Trádála agus Comhair idir an tAontas Eorpach agus an Comhphobal Eorpach do Fhuinneamh Adamhach, de pháirt , agus Ríocht Aontaithe na Breataine Móire agus Thuaisceart Éireann, den pháirt eile

  4. #2416842

    Is éard is máthairchuideachta ann cuideachta ar faoina húinéireacht nó faoina rialú atá an chuideachta a oibríonn an bhunaíocht (trí níos mó ná 50 % de scairchaipiteal na cuideachta nó trí thromlach chearta vótála na scairshealbhóirí nó na gcomhlach a bheith aici, mar shampla) — féach Treoir 2013/34/AE ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle.

    A parent company is a company that owns or controls the company operating the establishment (for example by holding more than 50 % of the company’s share capital or a majority of voting rights of the shareholders or associates) – see Directive 2013/34/EU of the European Parliament and of the Council.

    Cinneadh Cur Chun Feidhme (AE) 2022/1979 ón gCoimisiún an 31 Lúnasa 2022 lena mbunaítear an fhoirm agus na bunachair sonraí chun an fhaisnéis a chur in iúl dá dtagraítear in Airteagal 18(1) agus in Airteagal 21(3) de Threoir 2012/18/AE ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle maidir le rialú guaiseacha mórthionóiscí a bhaineann le substaintí contúirteacha agus lena n-aisghairtear Cinneadh Cur Chun Feidhme 2014/895/AE ón gCoimisiún (a bhfuil fógra tugtha ina leith faoi dhoiciméad C(2022) 6124) (Téacs atá ábhartha maidir le LEE)

  5. #2646567

    Áirítear in RRP na hÉireann beart chun tacú le digitiú cuideachtaí, go háirithe FBManna, (lenan‑áirítear moil nuálaíochta digití na hÉireann a bhunú san Eoraip), a bhfuiltear ag súil leis go gcuirfidh sé dlús lena gcuid nuálaíochta, go leathnófar láithreacht an mhargaidh, go dtreiseoidh sé táirgiúlacht agus go méadófar iomaíochas ar deireadh thiar.

    Ireland’s RRP includes a measure to support the digitalisation of companies, particularly SMEs, (including the establishment of Irish European digital innovation hubs), that is expected to accelerate their innovation, expand market presence, boost productivity and ultimately increase competitiveness.

    DOICIMÉAD INMHEÁNACH OIBRE DE CHUID AN CHOIMISIÚIN Tuarascáil Tíre 2022 – Éire a ghabhann leis an doiciméad Moladh le haghaidh MOLADH ÓN gCOMHAIRLE maidir le Clár Athchóirithe Náisiúnta na hÉireann 2022 agus lena dtugtar tuairim ón gComhairle maidir le Clár Cobhsaíochta na hÉireann 2022

  6. #3051013

    Áirítear leis sin saoirse bunaíochta, saorchúrsaíocht earraí agus seirbhísí a áirithiú, lena n‑áirítear soghluaisteacht gairmithe chun bearnaí scileanna a líonadh, rialacha maidir le soláthar poiblí a áirithiú chun go mbeidh cuideachtaí ábalta dul san iomaíocht ar fud an Mhargaidh Aonair agus cistí poiblí a úsáid go héifeachtúil, aghaidh a thabhairt ar chleachtais éagóracha íocaíochta agus ar mhoilleanna in íocaíochtaí, agus caighdeáin Eorpacha a fhorfheidhmiú chun leas na saoránach agus na gcuideachtaí.

    This includes ensuring the freedom of establishment, the free circulation of goods and services, including mobility of professionals to bridge skills gaps, ensuring public procurement rules enable companies to compete across the Single Market and public funds to be used efficiently, addressing unfair payment practices and delays in payments, and enforcing European standards for the benefit of citizens and companies.

    TEACHTAIREACHT ÓN gCOIMISIÚN CHUIG PARLAIMINT NA hEORPA, CHUIG AN gCOMHAIRLE, CHUIG COISTE EACNAMAÍOCH AGUS SÓISIALTA NA hEORPA AGUS CHUIG COISTE NA RÉIGIÚN 30 bliain den Mhargadh Aonair

  7. #3070346

    In BE: Le haghaidh údarú aonair chun leictreachas de thoilleadh 25 MW nó níos mó a tháirgeadh, tá bunaíocht san Aontas riachtanach, nó i Stát eile ag a bhfuil córas i bhfeidhm atá comhchosúil leis an gcóras a fhorfheidhmítear le Treoir 96/92/CE ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle, agus mar a bhfuil nasc éifeachtach agus leanúnach ag an gcuideachta leis an ngeilleagar.

    In BE: An individual authorisation for the production of electricity of a capacity of 25 MW or above requires establishment in the Union, or in another State which has a regime similar to that enforced by Directive 96/92/EC of the European Parliament and of the Council in place, and where the company has an effective and continuous link with the economy.

    22024A0022

  8. #3168245

    Chun an liosta a bhunú, d’fhorbair an Ghníomhaireacht Eorpach um Shábháilteacht Mhuirí algartam a úsáideadh chun gach cuideachta loingseoireachta a shannadh do Bhallstát, i gcomhréir leis na rialacha a leagtar síos in Airteagal 3gf(1) agus (3) de Threoir 2003/87/CE, agus Airteagail 4 agus 5 de Rialachán Cur Chun Feidhme (AE) 2023/2599.

    For the establishment of the list, the European Maritime Safety Agency developed an algorithm to be used to attribute each shipping company to a Member State, in accordance with the rules laid down in Article 3gf(1) and (3) of Directive 2003/87/EC and Articles 4 and 5 of Implementing Regulation (EU) 2023/2599.

    Cinneadh Cur Chun Feidhme (AE) 2024/411 ón gCoimisiún an 30 Eanáir 2024 maidir leis an liosta cuideachtaí loingseoireachta ina sonraítear an t-údarás riaracháin i leith cuideachta loingseoireachta i gcomhréir le Treoir 2003/87/CE ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle