#562875
ciallaíonn "caighdeán idirnáisiúnta" caighdeán arna ghlacadh ag comhlacht idirnáisiúnta um chaighdeánú;
"international standard" means a standard adopted by an international standardisation body;
ciallaíonn "caighdeán idirnáisiúnta" caighdeán arna ghlacadh ag comhlacht idirnáisiúnta um chaighdeánú;
"international standard" means a standard adopted by an international standardisation body;
Rialachán (AE) Uimh. 1254/2012 ón gCoimisiún an 11 Nollaig 2012 lena leasaítear Rialachán (CE) Uimh. 1126/2008 lena nglactar caighdeáin idirnáisiúnta chuntasaíochta áirithe i gcomhréir le Rialachán (CE) Uimh. 1606/2002 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle maidir le Caighdeán Idirnáisiúnta um Thuairisciú Airgeadais 10, Caighdeán Idirnáisiúnta um Thuairisciú Airgeadais 11, Caighdeán Idirnáisiúnta um Thuairisciú Airgeadais 12, Caighdeán Idirnáisiúnta Cuntasaíochta 27 (2011), agus Caighdeán Idirnáisiúnta Cuntasaíochta 28 (2011) (IO L 360, 29.12.2012, lch. 1).
Commission Regulation (EU) No 1254/2012 of 11 December 2012 amending Regulation (EC) No 1126/2008 adopting certain international accounting standards in accordance with Regulation (EC) No 1606/2002 of the European Parliament and of the Council as regards International Financial Reporting Standard 10, International Financial Reporting Standard 11, International Financial Reporting Standard 12, International Accounting Standard 27 (2011), and International Accounting Standard 28 (2011) (OJ L 360, 29.12.2012, p. 1).
De bhun Airteagal 38 de Choinbhinsiún Chicago, más dofheidhmithe d’aon Stát caighdeán nó nós imeachta idirnáisiúnta dá dtagraítear in Airteagal 37 den Choinbhinsiún sin a chomhlíonadh ar gach bealach, sin nó más dofheidhmithe dó a rialacháin nó a chleachtais féin a chur i gcomhréir go hiomlán lena leithéid de chaighdeán nó de nósanna imeachta idirnáisiúnta, nó má mheasann sé é a bheith riachtanach rialacháin nó cleachtais a ghlacadh atá éagsúil ar dhóigh ar bith leis na rialacháin nó na cleachtais arna mbunú le caighdeán idirnáisiúnta, tá an Stát sin le fógra láithreach a thabhairt do ICAO faoi na difríochtaí idir a chleachtas féin agus an cleachtas arna bhunú leis an gcaighdeán idirnáisiúnta.
Pursuant to Article 38 of the Chicago Convention, any State which finds it impracticable to comply in all respects with any international standard or procedure as referred to in Article 37 of that Convention or to bring its own regulations or practices into full accord with any such international standard or procedures or which deems it necessary to adopt regulations or practices differing in any particular respect from those established by an international standard, is to give immediate notification to the ICAO of the differences between its own practice and that established by the international standard.
rinneadh d’adhmad rúiscthe é, mar a shonraítear in Iarscríbhinn I a ghabhann le Caighdeán Idirnáisiúnta do Bhearta Fíteashláintíochta na hEagraíochta Bia agus Talmhaíochta (FAO) Uimh. 15 maidir le Rialachán maidir le hÁbhar pacáistíochta adhmaid a rialú sa trádáil idirnáisiúnta, agus (i) bhí sé faoi réir ceann amháin de na cóireálacha formheasta mar a shonraítear in Iarscríbhinn I a ghabhann leis an gCaighdeán Idirnáisiúnta sin, agus (ii) taispeánann sé marc mar a shonraítear in Iarscríbhinn II a ghabhann leis an gCaighdeán Idirnáisiúnta sin, ag léiriú gur cuireadh an t-ábhar pacáistíochta adhmaid faoi réir cóireáil fiteashláintíochta formheasta i gcomhréir leis an gcaighdeán sin.’;
is made of debarked wood, as specified in Annex I to FAO International Standard for Phytosanitary Measures No 15 on Regulation of wood packaging material in international trade, and (i) has been subjected to one of the approved treatments as specified in Annex I to that International Standard, and (ii) displays a mark as specified in Annex II to that International Standard, indicating that the wood packaging material has been subjected to an approved phytosanitary treatment in accordance with this standard.’;
De bhun Airteagal 38 de Choinbhinsiún Chicago, más dofheidhmithe d’aon Stát Conarthach ICAO aon chaighdeán idirnáisiúnta a chomhlíonadh go hiomlán, nó a rialacháin nó a chleachtais féin a chur i gcomhréir go hiomlán le haon chaighdeán idirnáisiúnta tar éis leasú a bheidh déanta ar an gcaighdeán sin, nó má mheasann sé é a bheith riachtanach rialacháin nó cleachtais a ghlacadh atá éagsúil ar aon dóigh leis na rialacháin nó na cleachtais arna mbunú le caighdeán idirnáisiúnta, tá an Stát sin le fógra láithreach a thabhairt do ICAO faoi na difríochtaí idir a rialacháin nó a chleachtais féin agus na cinn arna mbunú leis an gcaighdeán idirnáisiúnta.
Pursuant to Article 38 of the Chicago Convention, any ICAO Contracting State which finds it impracticable to comply in all respects with any international standard or to bring its own regulations or practices into full accord with any international standard after amendment of the latter, or which deems it necessary to adopt regulations or practices differing in any particular respect from those established by an international standard, is to give immediate notification to ICAO of the differences between its own regulations or practices and those established by the international standard.
De bhun Airteagal 38 de Choinbhinsiún Chicago, más dofheidhmithe d’aon Stát Conarthach caighdeán nó nós imeachta idirnáisiúnta a chomhlíonadh ar gach slí, nó a rialacháin nó a chleachtais féin a chur i gcomhréir go hiomlán le haon chaighdeán nó aon nós imeachta idirnáisiúnta den sórt sin, nó má mheasann sé é a bheith riachtanach rialacháin nó cleachtais a ghlacadh atá éagsúil ar aon bhealach leis na rialacháin nó na cleachtais arna mbunú le caighdeán idirnáisiúnta, tá an Stát Conarthach sin le fógra a thabhairt láithreach do ICAO maidir leis na difríochtaí idir a chleachtas féin agus an cleachtas arna bhunú leis an gcaighdeán idirnáisiúnta.
Pursuant to Article 38 of the Chicago Convention, any Contracting State which finds it impracticable to comply in all respects with an international standard or procedure, or to bring its own regulations or practices into full accord with any such international standard or procedure, or which deems it necessary to adopt regulations or practices differing in any particular respect from those established by an international standard, is to give immediate notification to the ICAO of the differences between its own practice and that established by the international standard.
I gcomhréir le hAirteagal 38 de Choinbhinsiún Chicago, más dofheidhmithe d’aon Stát Conarthach caighdeáin nó nósanna imeachta idirnáisiúnta den sórt sin a chomhlíonadh ar gach bealach nó más dofheidhmithe dó a rialacháin nó a chleachtais féin a chur i gcomhréir go hiomlán le haon chaighdeán nó nós imeachta idirnáisiúnta tar éis leasú ar an gcaighdeán nó nós imeachta idirnáisiúnta sin, nó má mheasann sé é a bheith riachtanach rialacháin nó cleachtais a ghlacadh atá éagsúil ar dhóigh ar bith leis na rialacháin nó na cleachtais arna mbunú le caighdeán idirnáisiúnta, tá an Stát sin le fógra láithreach a thabhairt do ICAO faoi na difríochtaí idir a chleachtas féin agus an cleachtas arna bhunú leis an gcaighdeán idirnáisiúnta.
In accordance with Article 38 of the Chicago Convention, any contracting State which finds it impracticable to comply in all respects with such international standards or procedures, or to bring its own regulations or practices into full accord with any international standard or procedure after amendment of the latter, or which deems it necessary to adopt regulations or practices differing in any particular respect from those established by an international standard, needs to give immediate notification to ICAO of the differences between its own practice and that established by the international standard.
Bunaithe ar an Aicmiú Trádála Idirnáisiúnta Caighdeánach (is in aghaidh an tona na rátaí go léir mura sonraítear a mhalairt)
Based on Standard International Trade Classification (all rates are per tonne unless otherwise specified)
Bunaithe ar an Aicmiú Trádála Idirnáisiúnta Caighdeánach (is in aghaidh an tona na rátaí go léir mura sonraítear a mhalairt)
Based on Standard International Trade Classification (all rates are per tonne unless otherwise specified)
(ón Aicmiú Idirnáisiúnta Caighdeánach Staidrimh ar Threalamh Iascaireachta (ISSCFG))
(from the International Standard Statistical Classification of Fishing Gears (ISSCFG))
(ón Aicmiú Idirnáisiúnta Caighdeánach Staidrimh ar Shoithí Iascaireachta (ISSCFV))
(from the International Standard Statistical Classification of Fishing Vessels (ISSCFV))
(8) ciallaíonn "caighdeáin idirnáisiúnta agus cleachtais mholta" caighdeáin idirnáisiúnta agus cleachtais mholta maidir le tionóiscí agus teagmhais aerárthaí a imscrúdú arna nglacadh i gcomhréir le hAirteagal 37 de Choinbhinsiún Chicago;
(8) "international standards and recommended practices" means international standards and recommended practices for aircraft accident and incident investigation adopted in accordance with Article 37 of the Chicago Convention;
Le linn na barúlacha sin a shireadh, leanfaidh an t-údarás um imscrúdú sábháilteachta caighdeáin idirnáisiúnta agus cleachtais mholta.
In soliciting such comments, the safety investigation authority shall follow the international standards and recommended practices.
Déanfaidh an Coimisiún cinntí maidir le hinfheidhmeacht caighdeán cuntasaíochta idirnáisiúnta laistigh den Chomhphobal.
The Commission shall decide on the applicability within the Community of international accounting standards.
De réir leagan 1997 den Aicmiú Idirnáisiúnta Caighdeánach ar an Oideachas (ISCED).
According to the 1997 version of the International Standard Classification of Education (ISCED).
(ón Aicmiú Idirnáisiúnta Caighdeánach Staidrimh ar Shoithí Iascaireachta (ISSCFV))
(from the International Standard Statistical Classification of Fishing Vessels (ISSCFV))
(ón Aicmiú Idirnáisiúnta Caighdeánach Staidrimh ar Threalamh Iascaireachta (ISSCFG))
(from the International Standard Statistical Classification of Fishing Gears (ISSCFG))
- ISO, CEN nó modh caighdeánach idirnáisiúnta eile
- ISO, CEN or other international standard method
tagairtí d’aon chaighdeán idirnáisiúnta a úsáidtear mar bhonn.
the references of any international standards taken as a basis.
Comhsheasmhacht idir caighdeáin an Aontais agus idirnáisiúnta a áirithiú.
Ensure consistency between Union and international standards.
go bhfuil siad formheasta mar chaighdeán idirnáisiúnta ar feadh blianta fada;
they have been approved as the international standard for many years;
Coimeádann an Eagraíocht Idirnáisiúnta Saothair (EIS) na caighdeáin ábhartha i dtaca le staidreamh maidir leis an bhfórsa saothair.
The relevant standards on labour force statistics are maintained by the International Labour Organisation (ILO).
Tugtar caighdeáin idirnáisiúnta sna Staitisticí ar Thrádáil Idirnáisiúnta Marsantais:
International standards are given in International Merchandise Trade Statistics:
Tá caighdeáin idirnáisiúnta i bhfeidhm sa chuntasaíocht náisiúnta agus leantar na caighdeáin sin i ngach aon tír ar domhan.
National accounting has international standards shared across every country in the world.
Mar sin féin, tá an chuntasaíocht ghnó ag bogadh i dtreo caighdeán idirnáisiúnta comhchoiteann.
However, business accounting is moving to applying shared international standards.
Cuireadh tús le comhchuibhiú ar leibhéal domhanda an 29 Meitheamh 1973 nuair a cruthaíodh an Coiste um Chaighdeáin Idirnáisiúnta Chuntasaíochta (IASC) agus bhí sé mar mhisean ag an gCoiste sin bunchaighdeáin chuntasaíochta dá dtagraítear IAS (Caighdeáin Idirnáisiúnta Chuntasaíochta) a fhorbairt, agus ina dhiaidh sin IFRS (Caighdeáin Idirnáisiúnta um Thuairisciú Airgeadais), caighdeáin a d’fhéadfaí a chur i bhfeidhm ar fud an domhain.
Harmonisation at world level began on 29 June 1973 with the creation of the International Accounting Standards Committee (IASC) whose mission was to develop basic accounting standards referred to as IAS (International Accounting Standards) and then later as IFRS (International Financial Reporting Standards), that could be applied across the world.
Is é an Bord um Chaighdeáin Idirnáisiúnta Chuntasaíochta (IASB) a tharraingíonn suas agus a choimeádann na caighdeáin le haghaidh corparáidí príobháideacha agus is é an Bord um Chaighdeáin Idirnáisiúnta Chuntasaíochta na hEarnála Poiblí (IPSASB) a dhéanann amhlaidh le haghaidh comhlachtaí rialtais.
The standards for private corporations are drawn up and maintained by the International Accounting Standards Board (IASB), and, for government bodies, by the International Public Sector Accounting Standards Board (IPSASB).
chuige sin, rinneadh modhnú agus beachtú ar aicmiú idirnáisiúnta caighdeánach de réir tionscail (ISIC).
for this purpose, the International Standard Industrial Classification was refined and modified.
Tabharfar aird i moltaí den sórt sin ar fhorbairtí ábhartha i gcaighdeáin chuntasaíochta idirnáisiúnta agus i gcomhaontuithe idirnáisiúnta maidir le caighdeáin stuamachta i gcomhair na mbanc.
Such recommendations shall take into account relevant developments in international accounting standards and in international agreements on prudential standards for banks.
Agus na caighdeáin teicniúla sin á fhorbairt aige, cuirfidh an ÚBE na caighdeáin idirnáisiúnta san áireamh.
In developing those technical standards, EBA shall take into account international standards.
Caighdeán Idirnáisiúnta um Thuairisciú Airgeadais a chur i bhfeidhm den chéad uair
First time application of International Financial Reporting Standards
Thairis sin, cuirfear san áireamh ann na caighdeáin ghaolmhara Eorpacha agus idirnáisiúnta atá ann cheana féin.
It shall furthermore take into account existing related European and international standards.
Glactar agus úsáidtear Caighdeáin Idirnáisiúnta um Thuairisciú Airgeadais (IFRS), arna bhforbairt ag an mBord um Chaighdeáin Idirnáisiúnta Chuntasaíochta (IASB), i mórán dlínsí ar fud an domhain, ach gan a bheith i roinnt dlínsí móra díobh.
International Financial Reporting Standards (IFRS) developed by the International Accounting Standards Board (IASB) are adopted and used in many, but not in some major, jurisdictions around the world.
Ní foláir caighdeáin idirnáisiúnta chuntasaíochta den sórt sin a fhorbairt faoi phróiseas trédhearcach atá freagrach go daonlathach.
Such international accounting standards need to be developed under a transparent and democratically accountable process.
Úsáideann tairseach EURES, ar nós cuid mhór córas náisiúnta, an Aicmiú Idirnáisiúnta Caighdeánach ar Ghairmeacha (ISCO).
Currently, the EURES portal, like many national systems, uses International Standard Classification of Occupations (ISCO).
Caighdeáin idirnáisiúnta iniúchóireachta
International auditing standards
na moltaí caighdeánacha a ghlac comhlachtaí idirnáisiúnta;
the standard recommendations adopted by international bodies;
Oibleagáidí idirnáisiúnta agus na caighdeáin is infheidhme
International obligations and applicable standards
beidh sé i gcomhréir le caighdeáin Eorpacha agus caighdeáin idirnáisiúnta, nuair is féidir;
it follows European and international standards, where possible;
Ba cheart idir-inoibritheacht chórais EID na mBallstát a áirithiú, chomh maith lena gcomhsheasmhacht le caighdeáin ISO ábhartha agus le caighdeáin theicniúla idirnáisiúnta eile arna nglacadh ag eagraíochtaí atá aitheanta go hidirnáisiúnta maidir le caighdeáin a leagan síos, agus é le tuiscint gur féidir leis na caighdeáin idirnáisiúnta sin, ar a laghad ar bith, feidhmíocht ar leibhéal níos airde a ráthú ná caighdeáin ISO.
The interoperability of the Member State EID systems should be ensured, as should their consistency with the relevant ISO standards or other international technical standards adopted by recognised international standard-setting organisations, with the understanding that those international standards are able to guarantee, at the very least, a higher level of performance than ISO standards.
Ar bhonn na gcaighdeán ISO ábhartha nó caighdeán idirnáisiúnta teicniúil eile arna nglacadh ag eagraíochtaí atá aitheanta go hidirnáisiúnta maidir le caighdeáin a leagan síos, agus é le tuiscint gur féidir leis na caighdeáin idirnáisiúnta sin, ar a laghad ar bith, feidhmíocht agus iontaofacht ar leibhéal níos airde a ráthú ná caighdeáin ISO, leagfaidh an Coimisiún síos, trí bhíthin gníomhartha tarmligthe, na rialacha is gá a bhaineann le:
On the basis of the relevant ISO standards or other international technical standards adopted by recognised international standard-setting organisations, with the understanding that those international standards are able to guarantee, at the very least, a higher level of performance and reliability than ISO standards, the Commission shall lay down, by means of implementing acts, the necessary rules concerning:
Má tá caighdeáin ann, ceanglaítear iad a úsáid mar bhonn do bhearta Aontais.
If international standards exist, they are required to be used as a basis for Union measures.
caighdeáin ábhartha idirnáisiúnta.
relevant international standards.
caighdeáin trádála idirnáisiúnta maidir le sláinte ainmhithe is ábhartha do speicis agus do chatagóirí na n-ainmhithe sin.
international animal health trade standards, relevant to the species and categories of those animals.
cuirfear san áireamh leo caighdeáin ghaolmhara an Aontais agus idirnáisiúnta atá ann cheana; agus
take into account existing related Union and international standards; and
Cuirfear san áireamh leis na gníomhartha cur chun feidhme sin caighdeáin idirnáisiúnta ábhartha agus go háirithe CIBF15.
Those implementing acts shall take into account relevant international standards and in particular ISPM15.
tá a chóras chun SFUanna a shannadh i gcomhréir leis na caighdeáin idirnáisiúnta ábhartha;
its system for the assignment of UDIs conforms to the relevant international standards;
beidh an t-eolas is gá acu ar chaighdeáin idirnáisiúnta agus ar dhea-chleachtais;
have the necessary knowledge of international standards and best practices;
tá a chóras chun SFUanna a shannadh i gcomhréir leis na caighdeáin idirnáisiúnta ábhartha;
its system for the assignment of UDIs conforms to the relevant international standards;
rannchuidiú le forbairt SCanna agus caighdeán idirnáisiúnta;
to contribute to the development of CS and of international standards;