Gaois

Treo cuardaigh

Modh cuardaigh

Scag na torthaí

Bailiúcháin

Foirmeacha na bhfocal

treoir

leis

sciúr

airgead

90 toradh in 46 doiciméad

  1. #495467

    Áiteanna a ainmniú ina bhforchuirtear ceanglais atá comhionann leis an Tríú Treoir um Sciúradh Airgid.

    Designation of places imposing requirements equivalent to Third Money Laundering Directive.

    AN tACHT UM CHEARTAS COIRIÚIL (SCIÚRADH AIRGID AGUS MAOINIÚ SCEIMHLITHEOIREACHTA) 2010

  2. #1850555

    Is mar bhunphacáiste a phléigh na trí institiúidí leis an Treoir maidir leis an Sciúradh Airgid agus leis an Rialachán maidir leis an Sciúradh Airgid.

    All three institutions have treated the Anti-Money Laundering Directive and Regulation as an integral package.

    Ráiteas ar chúiseanna na Comhairle: Seasamh (AE) Uimh. 8/2015 ón gComhairle ar an gcéad léamh chun go nglacfar Rialachán ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle maidir le faisnéis a ghabhann le haistrithe cistí agus lena n-aisghairtear Rialachán (CE) Uimh. 1781/2006

  3. #519382

    (d) go bhfuil an contrapháirtí lárnach bunaithe nó údaraithe i dtríú tír a meastar córais maidir leis an sciúradh airgid agus cur i gcoinne mhaoiniú na sceimhlitheoireachta a bheith acu a bhfuil coibhéiseach leis na cinn sin san Aontas i gcomhréir leis na critéir a leagtar amach sa chomhthuiscint idir na Ballstáit maidir le coibhéis tríú tír faoi Threoir 2005/60/CE ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle an 26 Deireadh Fómhair 2005 maidir le cosc a chur le húsáid an chórais airgeadais chun críocha sciúrtha airgid agus maoinithe sceimhlitheoirí [29].

    (d) the CCP is established or authorised in a third country that is considered as having equivalent systems for anti-money-laundering and combating the financing of terrorism to those of the Union in accordance with the criteria set out in the common understanding between Member States on third-country equivalence under Directive 2005/60/EC of the European Parliament and of the Council of 26 October 2005 on the prevention of the use of the financial system for the purpose of money laundering and terrorist financing [29].

    Rialachán (AE) Uimh. 648/2012 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle an 4 Iúil 2012 maidir le díorthaigh thar an gcuntar, contrapháirtithe lárnacha agus stórtha trádála Téacs atá ábhartha maidir leis an LEE

  4. #685452

    Freagróidh soláthraithe seirbhíse íocaíochta go hiomlán agus gan mhoill, lena n-áirítear trí phointe teagmhála lárnach i gcomhréir le hAirteagal 45(9) de Threoir (AE) 2015/849 i gcás inar ceapadh pointe teagmhála den sórt sin, agus i gcomhréir leis na ceanglais nós imeachta atá leagtha síos i ndlí náisiúnta an Bhallstáit ina bhfuil siad bunaithe, d'fhiosrúcháin a thig go heisiach ó údaráis an Bhallstáit sin atá freagrach as sciúradh airgid nó maoiniú sceimhlitheoireachta a chosc agus achomhrac maidir leis an bhfaisnéis a cheanglaítear a sholáthar faoin Rialachán seo.

    Payment service providers shall respond fully and without delay, including by means of a central contact point in accordance with Article 45(9) of Directive (EU) 2015/849, where such a contact point has been appointed, and in accordance with the procedural requirements laid down in the national law of the Member State in which they are established, to enquiries exclusively from the authorities responsible for preventing and combating money laundering or terrorist financing of that Member State concerning the information required under this Regulation.

    Rialachán (AE) 2015/847 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle an 20 Bealtaine 2015 maidir le faisnéis a ghabhann le haistrithe cistí, agus lena n-aisghairtear Rialachán (CE) 1781/2006 (Téacs atá ábhartha maidir leis an LEE) 

  5. #1557462

    (3) D'ainneoin na dteorainneacha ama dá bhforáiltear i bhfo-ailt (1) agus (2), i gcás ina gcúiseofar infheisteoir cáilithe i gcion faoi Chuid IV nó alt 57 nó 58 den Acht um Cheartas Coiriúil, 1994, nó ar shlí eile ag éirí as sciúradh airgid, nó i ndáil leis, arna mhíniú in Airteagal 1 de Threoir Uimh. 91/308/CEE an 10 Meitheamh, 1991, ón gComhairle féadfaidh an t-údarás maoirseachta a ordú don Chuideachta nó do scéim chúitimh arna ceadú faoi alt 25 , de réir mar is cuí, aon íocaíocht leis an infheisteoir cáilithe a chur ar fionraí go dtí go dtabharfar breith na cúirte a bheidh i gceist i leith an chúisimh nó na gcúiseamh.

    (3) Notwithstanding the time limits provided for in subsections (1) and (2), where an eligible investor has been charged with an offence under Part IV or sections 57 of the Criminal Justice Act, 1994 , or otherwise arising out of or in relation to money laundering as defined in Article 1 of Council Directive No. 91/308/EEC of 10 June 1991, the supervisory authority may direct the Company or a compensation scheme approved under section 25, as appropriate, to suspend any payment to the eligible investor pending the judgment of the court concerned in respect of the charge or charges.

    Uimhir 37 de 1998: AN tACHT UM CHÚITEAMH D'INFHEISTEOIRÍ, 1998

  6. #1708189

    D’fhonn dul i ngleic leis na fadhbanna sin agus cur i bhfeidhm Threoir (AE) 2015/849 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle, a chomhlánú agus a threisiú, is é an aidhm atá leis an Treoir seo sciúradh airgid a chomhrac tríd an dlí coiriúil, rud a chumasóidh comhar trasteorann níos éifeachtúla agus níos tapa idir údaráis inniúla.

    In order to tackle those problems and to complement and reinforce the application of Directive (EU) 2015/849 of the European Parliament and of the Council, this Directive aims to combat money laundering by means of criminal law, enabling more efficient and swifter cross-border cooperation between competent authorities.

    Treoir (AE) 2018/1673 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle an 23 Deireadh Fómhair 2018 maidir le sciúradh airgid a chomhrac tríd an dlí coiriúil

  7. #1771347

    go bhfuil an contrapháirtí lárnach bunaithe nó údaraithe i dtríú tír a meastar córais maidir leis an sciúradh airgid agus cur i gcoinne mhaoiniú na sceimhlitheoireachta a bheith acu a bhfuil coibhéiseach leis na cinn sin san Aontas i gcomhréir leis na critéir a leagtar amach sa chomhthuiscint idir na Ballstáit maidir le coibhéis tríú tír faoi Threoir 2005/60/CE ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle an 26 Deireadh Fómhair 2005 maidir le cosc a chur le húsáid an chórais airgeadais chun críocha sciúrtha airgid agus maoinithe sceimhlitheoirí(29).

    the CCP is established or authorised in a third country that is considered as having equivalent systems for anti-money-laundering and combating the financing of terrorism to those of the Union in accordance with the criteria set out in the common understanding between Member States on third-country equivalence under Directive 2005/60/EC of the European Parliament and of the Council of 26 October 2005 on the prevention of the use of the financial system for the purpose of money laundering and terrorist financing(29).

    NoDG-2012-02012R0648_EN-GA-DWN

  8. #1821671

    Ina theannta sin, ba cheart do ÚBE comhordú dlúth a dhéanamh agus, i gcás inarb iomchuí, faisnéis a mhalartú, leis na húdaráis inniúla lena n-áirítear an Banc Ceannais Eorpach, ina cháil mhaoirseachta, agus leis na húdaráis a bhfuil sé de chúram orthu maoirseacht a dhéanamh ar eintitis faoi oibleagáid a liostaítear i bpointí (1) agus (2) d’Airteagal 2(1) de Threoir (AE) 2015/849, chun éifeachtúlacht a áirithiú agus chun aon chineál ghníomh dúblála nó gníomh neamhréireach a sheachaint maidir le sciúradh airgid nó maoiniú sceimhlitheoireachta a chosc agus a chomhrac.

    EBA should also coordinate closely, and, where appropriate, exchange information, with competent authorities including the European Central Bank, in its supervisory capacity, and with authorities entrusted with supervising obliged entities listed in points (1) and (2) of Article 2(1) of Directive (EU) 2015/849 to ensure efficiency and to avoid any form of duplicative or inconsistent actions in the prevention and countering of money laundering or of terrorist financing.

    RIALACHÁN (AE) 2019/2175 Ó PHARLAIMINT NA hEORPA AGUS ÓN gCOMHAIRLE an 18 Nollaig 2019 lena leasaítear Rialachán (AE) Uimh. 1093/2010 lena mbunaítear Údarás Maoirseachta Eorpach (An tÚdarás Baincéireachta Eorpach); Rialachán (AE) Uimh. 1094/2010 lena mbunaítear Údarás Maoirseachta Eorpach (An tÚdarás Eorpach um Árachas agus Pinsin Cheirde); Rialachán (AE) Uimh. 1095/2010 lena mbunaítear Údarás Maoirseachta Eorpach (An tÚdarás Eorpach um Urrúis agus Margaí); Rialachán (AE) Uimh. 600/2014 maidir le margaí in ionstraimí airgeadais; Rialachán (AE) 2016/1011 maidir le hinnéacsanna a úsáidtear mar thagarmharcanna in ionstraimí airgeadais agus i gconarthaí airgeadais nó chun feidhmíocht cistí infheistíochta a thomhas; agus Rialachán (AE) 2015/847 maidir le faisnéis a ghabhann le haistrithe cistí (Téacs atá ábhartha maidir le LEE) (Téacs atá ábhartha maidir le LEE)

  9. #1821935

    Agus athbhreithnithe á ndéanamh ag an Údarás i gcomhréir le hAirteagal 30 den Rialachán seo, cuirfidh sé san áireamh meastóireachtaí, measúnuithe nó tuarascálacha ábhartha arna gcur i dtoll a chéile ag eagraíochtaí idirnáisiúnta agus comhlachtaí idir-rialtasacha a bhfuil inniúlacht acu i ndáil leis an sciúradh airgid nó an maoiniú sceimhlitheoireachta a chosc chomh maith leis an tuarascáil leathbhliantúil ón gCoimisiúin arna déanamh faoi Airteagal 6 de Threoir (AE) 2015/849 agus na measúnuithe ar riosca arna ndéanamh ag na Ballstáit de bhun Airteagal 7 den Treoir sin.

    The Authority, when conducting such reviews in accordance with Article 30 of this Regulation, shall take into account relevant evaluations, assessments or reports drawn up by international organisations and intergovernmental bodies competent in the field of preventing money laundering or terrorist financing as well as the biannual report made by the Commission under Article 6 of Directive (EU) 2015/849, and the risk assessments carried out by Member States pursuant to Article 7 of that Directive.

    RIALACHÁN (AE) 2019/2175 Ó PHARLAIMINT NA hEORPA AGUS ÓN gCOMHAIRLE an 18 Nollaig 2019 lena leasaítear Rialachán (AE) Uimh. 1093/2010 lena mbunaítear Údarás Maoirseachta Eorpach (An tÚdarás Baincéireachta Eorpach); Rialachán (AE) Uimh. 1094/2010 lena mbunaítear Údarás Maoirseachta Eorpach (An tÚdarás Eorpach um Árachas agus Pinsin Cheirde); Rialachán (AE) Uimh. 1095/2010 lena mbunaítear Údarás Maoirseachta Eorpach (An tÚdarás Eorpach um Urrúis agus Margaí); Rialachán (AE) Uimh. 600/2014 maidir le margaí in ionstraimí airgeadais; Rialachán (AE) 2016/1011 maidir le hinnéacsanna a úsáidtear mar thagarmharcanna in ionstraimí airgeadais agus i gconarthaí airgeadais nó chun feidhmíocht cistí infheistíochta a thomhas; agus Rialachán (AE) 2015/847 maidir le faisnéis a ghabhann le haistrithe cistí (Téacs atá ábhartha maidir le LEE) (Téacs atá ábhartha maidir le LEE)

  10. #2836094

    Freagróidh soláthraithe seirbhísí íocaíochta agus soláthraithe seirbhísí cripteashócmhainní go hiomlán agus gan mhoill, lena n-áirítear trí phointe teagmhála lárnach i gcomhréir le hAirteagal 45(9) de Threoir (AE) 2015/849 i gcás inar ceapadh pointe teagmhála den sórt sin, agus i gcomhréir leis na ceanglais nós imeachta atá leagtha síos i ndlí náisiúnta an Bhallstáit ina bhfuil na soláthraithe seirbhísí íocaíochta sin bunaithe nó ina bhfuil a n-oifig chláraithe ag na soláthraithe seirbhísí íocaíochta sin, de réir mar is infheidhme, d’fhiosrúcháin a thig go heisiach ó údaráis an Bhallstáit sin atá freagrach as sciúradh airgid nó maoiniú sceimhlitheoireachta a chosc agus a chomhrac maidir leis an bhfaisnéis a cheanglaítear faoin Rialachán seo.

    Payment service providers and crypto-asset service providers shall respond fully and without delay, including by means of a central contact point in accordance with Article 45(9) of Directive (EU) 2015/849, where such a contact point has been appointed, and in accordance with the procedural requirements laid down in the national law of the Member State in which they are established or have their registered office, as applicable, to enquiries exclusively from the authorities responsible for preventing and combating money laundering or terrorist financing of that Member State concerning the information required under this Regulation.

    Rialachán (AE) 2023/1113 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle an 31 Bealtaine 2023 maidir le faisnéis a ghabhann le haistrithe cistí agus le cripteashócmhainní áirithe agus lena leasaítear Treoir (AE) 2015/849 (Téacs atá ábhartha maidir le LEE)

  11. #3249665

    nósanna imeachta a cuireadh ar bun agus na hacmhainní daonna agus na hacmhainní ábhartha a leithdháileadh, chun cloí leis na hoibleagáidí maidir leis an sciúradh airgid agus maoiniú na sceimhlitheoireachta a chomhrac a leagtar síos i dTreoir (AE) 2015/849 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle;

    procedures put in place and the human and material resources allocated, to comply with anti-money laundering and counter financing of terrorism obligations laid down in Directive (EU) 2015/849 of the European Parliament and of the Council;

    Rialachán Tarmligthe (AE) 2024/912 ón gCoimisiún an 15 Nollaig 2023 lena bhforlíontar Treoir 2011/61/AE ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle maidir le caighdeáin theicniúla rialála lena sonraítear an fhaisnéis a mbeidh fógra le tabhairt ina taobh maidir le gníomhaíochtaí trasteorann bainisteoirí cistí infheistíochta malartacha (BCIManna)

  12. #496014

    31.—(1) Chun críocha an mhínithe ar “foras inghlactha” in alt 33 agus a fheidhme san alt sin, an mhínithe ar “custaiméir sonraithe” in alt 34 agus a fheidhme san alt sin agus in alt 36, an mhínithe ar “tríú páirtí iomchuí” in alt 40 agus a fheidhme san alt sin agus, chun críocha ailt 34(2)(b)(ii), 51(2) agus (3) agus 52(2), féadfaidh an tAire, tar éis dul i gcomhairle leis an Aire Airgeadais, áit seachas Ballstát a ainmniú le hordú, más deimhin leis an Aire go bhforchuirtear san áit sin ceanglais atá comhionann leis na ceanglais a shonraítear sa Tríú Treoir um Sciúradh Airgid.

    31.—(1) For the purposes of the definition of “acceptable institution” in section 33 and its application in that section, the definition of “specified customers” in section 34 and its application in that section and section 36, the definition of “relevant third party” in section 40 and its application in that section, and for the purposes of sections 34(2)(b)(ii), 51(2) and (3) and 52(2), the Minister may, after consultation with the Minister for Finance, by order designate a place other than a Member State if the Minister is satisfied that the place imposes requirements equivalent to those specified in the Third Money Laundering Directive.

    AN tACHT UM CHEARTAS COIRIÚIL (SCIÚRADH AIRGID AGUS MAOINIÚ SCEIMHLITHEOIREACHTA) 2010

  13. #688170

    an treoir a chur i gcomhréir, más iomchuí, leis na caighdeáin idirnáisiúnta maidir leis an gcomhrac i gcoinne sciúradh airgid agus maoiniú sceimhlitheoireachta a ghlac an Tascfhórsa um Ghníomhaíocht Airgeadais (FATF) 2 i mí Feabhra 2012.

    to be aligned, where appropriate, with the International standards on combating money laundering and the financing of terrorism adopted by the Financial Action Task Force (FATF) 2 in February 2012.

    TEACHTAIREACHT ÓN gCOIMISIÚN CHUIG PARLAIMINT NA hEORPA de bhun Airteagal 294(6) den Chonradh ar Fheidhmiú an Aontais Eorpaigh maidir leis an seasamh ón gComhairle i dtaca le glacadh Treorach ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle maidir le cosc a chur le húsáid an chórais airgeadais chun críocha sciúrtha airgid agus maoinithe sceimhlitheoirí 

  14. #1850568

    Is é is cuspóir leis an Rialachán maidir le Sciúradh Airgid (AMLR), ar glacadh é i gcomhthráth leis an Treoir maidir le Sciúradh Airgid (AMLD), athbhreithniú a dhéanamh ar an tríú AMLR atá ann cheana agus é a thabhairt cothrom le dáta, ar bhealaí lena gcuirfear feabhas ar inrianaitheacht íocaíochtaí agus lena n-áiritheofar go mbeidh creat an Aontais ag teacht go hiomlán leis na Caighdeáin Idirnáisiúnta (moltaí FATF) i gcónaí.

    The purpose of the Anti-Money Laundering Regulation (AMLR), which was adopted at the same time as the AMLD, is to update and revise the existing third AMLR in ways which improve traceability of payments and ensure that the EU framework remains fully compliant with international standards (FATF recommendations).

    Ráiteas ar chúiseanna na Comhairle: Seasamh (AE) Uimh. 8/2015 ón gComhairle ar an gcéad léamh chun go nglacfar Rialachán ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle maidir le faisnéis a ghabhann le haistrithe cistí agus lena n-aisghairtear Rialachán (CE) Uimh. 1781/2006

  15. #2838125

    socrófar na próisis um fhormheas, lena n-áirítear ceanglais maidir le dícheall cuí custaiméara a bheidh i gcomhréir leis an riosca sciúrtha airgid nó maoinithe sceimhlitheoireachta a bhaineann leis an iarratasóir i gcomhréir le Treoir (AE) 2015/849, a chuirfear i bhfeidhm sula ligfear isteach cripteashócmhainní ar an ardán trádála;

    set the approval processes, including customer due diligence requirements commensurate to the money laundering or terrorist financing risk presented by the applicant in accordance with Directive (EU) 2015/849, that are applied before admitting crypto-assets to the trading platform;

    Rialachán (AE) 2023/1114 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle an 31 Bealtaine 2023 maidir le margaí i gcripteashócmhainní, agus lena leasaítear Rialacháin (AE) Uimh. 1093/2010 agus (AE) Uimh. 1095/2010 agus Treoracha 2013/36/AE agus (AE) 2019/1937 (Téacs atá ábhartha maidir le LEE)

  16. #496157

    (ii) aon fhreagrachtaí de chuid an fhorais is freagróir a eascraíonn faoi cheanglais atá comhionann leis na ceanglais a shonraítear sa Tríú Treoir um Sciúradh Airgid, agus

    (ii) any responsibilities of the respondent institution arising under requirements equivalent to those specified in the Third Money Laundering Directive, and

    AN tACHT UM CHEARTAS COIRIÚIL (SCIÚRADH AIRGID AGUS MAOINIÚ SCEIMHLITHEOIREACHTA) 2010

  17. #496272

    (a) go ndéanfar treoir a thabhairt dóibh maidir leis an dlí i ndáil le sciúradh airgid agus maoiniú sceimhlitheoireachta, agus

    (a) instructed on the law relating to money laundering and terrorist financing, and

    AN tACHT UM CHEARTAS COIRIÚIL (SCIÚRADH AIRGID AGUS MAOINIÚ SCEIMHLITHEOIREACHTA) 2010

  18. #736851

    Tá dlí an Aontais maidir le sciúradh airgid infheidhme go hiomlán maidir le sciúradh airgid a bhaineann le maoin a dhíorthaítear ó na cionta coiriúla a chumhdaítear leis an Treoir seo.

    Union money laundering law is fully applicable to money laundering involving property derived from the criminal offences covered by this Directive.

    Treoir (AE) 2017/1371 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle an 5 Iúil 2017 maidir leis an gcomhrac in aghaidh na calaoise ar leasanna airgeadais an Aontais trí bhíthin an dlí choiriúil

  19. #1630858

    Rún maidir leis an ‘Dara Tuarascáil ón gCoimisiún chuig Parlaimint na hEorpa agus chuig an gComhairle faoin Treoir um Sciúradh Airgid a chur i ngníomh’.

    RESOLUTION ON THE 'SECOND COMMISSION REPORT TO THE EUROPEAN PARLIAMENT AND THE COUNCIL ON THE IMPLEMENTATION OF THE MONEY LAUNDERING DIRECTIVE'.

    Riar na hOibre (Dáil Éireann/Seanad Éireann)

  20. #1708260

    Leis an Treoir seo, bunaítear rialacha íosta maidir le cionta coiriúla agus smachtbhannaí a shainiú i réimse an sciúrtha airgid.

    This Directive establishes minimum rules concerning the definition of criminal offences and sanctions in the area of money laundering.

    Treoir (AE) 2018/1673 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle an 23 Deireadh Fómhair 2018 maidir le sciúradh airgid a chomhrac tríd an dlí coiriúil

  21. #1800046

    I bhfianaise na gConclúidí ón gComhairle an 12 Feabhra 2016 maidir leis an gcomhrac in aghaidh mhaoiniú na sceimhlitheoireachta, i bhfianaise na Teachtaireachta ón gCoimisiún chuig Parlaimint na hEorpa agus chuig an gComhairle an 2 Feabhra 2016 maidir le Plean Gníomhaíochta chun an comhrac i gcoinne mhaoiniú na sceimhlitheoireachta a neartú (Action Plan for strengthening the fight against terrorist financing) agus Threoir (AE) 2017/541 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle, ba cheart rialacha comhchoiteanna a ghlacadh maidir leis an trádáil le tríú tíortha chun a áirithiú go mbeidh cosaint éifeachtach ann i gcoinne na trádála aindleathaí ar earraí cultúir, go gcosnófar earraí cultúir go héifeachtach ar a gcailliúint agus ar a scriosadh, go gcaomhnófar oidhreacht chultúrtha an chine dhaonna agus go gcuirfear cosc ar sceimhlitheoireacht a mhaoiniú agus ar sciúradh airgid tríd earraí cultúir creachta a dhíol le ceannaitheoirí san Aontas.

    In light of the Council Conclusions of 12 February 2016 on the fight against the financing of terrorism, the Communication from the Commission to the European Parliament and the Council of 2 February 2016 on an Action Plan for strengthening the fight against terrorist financing and Directive (EU) 2017/541 of the European Parliament and of the Council, common rules on trade with third countries should be adopted so as to ensure the effective protection against illicit trade in cultural goods and against their loss or destruction, the preservation of humanity’s cultural heritage and the prevention of terrorist financing and money laundering through the sale of pillaged cultural goods to buyers in the Union.

    Rialachán (AE) 2019/880 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle an 17 Aibreán 2019 maidir le hearraí cultúir a thabhairt isteach agus a allmhairiú

  22. #2835826

    Ba cheart athbhreithniú a dhéanamh ar an Rialachán seo i gcomhthéacs Rialachán ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle maidir le cosc a chur le húsáid an chórais airgeadais chun críocha sciúrtha airgid agus maoinithe sceimhlitheoireachta, Treoir ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle maidir leis na sásraí atá le cur i bhfeidhm ag na Ballstáit chun úsáid an chórais airgeadais chun críoch sciúrtha airgid nó maoinithe sceimhlitheoireachta a chosc agus lena n-aisghairtear Treoir (AE) 2015/849, agus Rialachán ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle lena mbunaítear an tÚdarás um an Sciúradh Airgid agus Maoiniú na Sceimhlitheoireachta a Chomhrac agus lena leasaítear Rialacháin (AE) Uimh. 1093/2010, (AE) Uimh. 1094/2010, (AE) Uimh. 1095/2010 a ghlacadh, chun comhsheasmhacht a áirithiú leis na forálacha ábhartha.

    This Regulation should be reviewed in the context of the adoption of a Regulation of the European Parliament and of the Council on the prevention of the use of the financial system for the purposes of money laundering or terrorist financing, a Directive of the European Parliament and of the Council on the mechanisms to be put in place by the Member States for the prevention of the use of the financial system for the purposes of money laundering or terrorist financing and repealing Directive (EU) 2015/849 and a Regulation of the European Parliament and of the Council establishing the Authority for Anti-Money Laundering and Countering the Financing of Terrorism and amending Regulations (EU) No 1093/2010, (EU) No 1094/2010, (EU) No 1095/2010, in order to ensure consistency with the relevant provisions.

    Rialachán (AE) 2023/1113 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle an 31 Bealtaine 2023 maidir le faisnéis a ghabhann le haistrithe cistí agus le cripteashócmhainní áirithe agus lena leasaítear Treoir (AE) 2015/849 (Téacs atá ábhartha maidir le LEE)

  23. #495732

    ACHT DO DHÉANAMH SOCRÚ MAIDIR LE CIONTA ARB ÉARD IAD SCIÚRADH AIRGID SA STÁT AGUS LASMUIGH DE, AGUS MAIDIR LE CIONTA A BHAINEANN LEIS AN gCÉANNA; DO THABHAIRT ÉIFEACHT DO THREOIR 2005/60/CE AN 26 DEIREADH FÓMHAIR 2005 Ó PHARLAIMINT NA hEORPA AGUS ÓN gCOMHAIRLE MAIDIR LE COSC A CHUR LE hÚSÁID AN CHÓRAIS AIRGEADAIS CHUN AIRGEAD A SCIÚRADH AGUS SCEIMHLITHEOIREACHT A MHAOINIÚ; DO DHÉANAMH SOCRÚ MAIDIR LE CLÁRÚ DAOINE A STIÚRANN CLUBANNA COMHALTAÍ PRÍOBHÁIDEACHA; DO DHÉANAMH SOCRÚ CHUN ACHT AN BHAINC CHEANNAIS 1942 AGUS ACHT NA gCÚIRTEANNA (FORÁLACHA FORLÍONTACHA) 1961 A LEASÚ; DO DHÉANAMH SOCRÚ MAIDIR LE hAISGHAIRM IARMHARTACH FORÁLACHA ÁIRITHE DEN ACHT UM CHEARTAS COIRIÚIL 1994; LE LEASÚ IARMHARTACH ACHTACHÁN ÁIRITHE AGUS LE CÚLGHAIRM IONSTRAIMÍ REACHTÚLA ÁIRITHE; AGUS DO DHÉANAMH SOCRÚ I dTAOBH NITHE GAOLMHARA.

    AN ACT TO PROVIDE FOR OFFENCES OF, AND RELATED TO, MONEY LAUNDERING IN AND OUTSIDE THE STATE; TO GIVE EFFECT TO DIRECTIVE 2005/60/EC OF THE EUROPEAN PARLIAMENT AND OF THE COUNCIL OF 26 OCTOBER 2005 ON THE PREVENTION OF THE USE OF THE FINANCIAL SYSTEM FOR THE PURPOSE OF MONEY LAUNDERING AND TERRORIST FINANCING; TO PROVIDE FOR THE REGISTRATION OF PERSONS DIRECTING PRIVATE MEMBERS’ CLUBS; TO PROVIDE FOR THE AMENDMENT OF THE CENTRAL BANK ACT 1942 AND THE COURTS (SUPPLEMENTAL PROVISIONS) ACT 1961; TO PROVIDE FOR THE CONSEQUENTIAL REPEAL OF CERTAIN PROVISIONS OF THE CRIMINAL JUSTICE ACT 1994; THE CONSEQUENTIAL AMENDMENT OF CERTAIN ENACTMENTS AND THE REVOCATION OF CERTAIN STATUTORY INSTRUMENTS; AND TO PROVIDE FOR RELATED MATTERS.

    AN tACHT UM CHEARTAS COIRIÚIL (SCIÚRADH AIRGID AGUS MAOINIÚ SCEIMHLITHEOIREACHTA) 2010

  24. #495745

    ciallaíonn “An Tríú Treoir um Sciúradh AirgidTreoir 2005/60/CE an 26 Deireadh Fómhair 2005 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle maidir le cosc a chur le húsáid an chórais airgeadais chun airgead a sciúradh agus sceimhlitheoireacht a mhaoiniú2, arna leasú leis na nithe seo a leanas:

    “Third Money Laundering Directive” means Directive 2005/60/EC of the European Parliament and of the Council of 26 October 2005 on the prevention of the use of the financial system for the purpose of money laundering and terrorist financing2, as amended by the following:

    AN tACHT UM CHEARTAS COIRIÚIL (SCIÚRADH AIRGID AGUS MAOINIÚ SCEIMHLITHEOIREACHTA) 2010

  25. #495748

    (2) Tá le focal nó abairt a úsáidtear san Acht seo agus a úsáidtear freisin sa Tríú Treoir um Sciúradh Airgid nó sa Treoir Forfheidhmithe, mura léir a mhalairt d’intinn, an bhrí chéanna san Acht seo atá leis nó léi sa Treoir sin.

    (2) A word or expression used in this Act and also in the Third Money Laundering Directive or the Implementing Directive has, unless the contrary intention appears, the same meaning in this Act as in that Directive.

    AN tACHT UM CHEARTAS COIRIÚIL (SCIÚRADH AIRGID AGUS MAOINIÚ SCEIMHLITHEOIREACHTA) 2010

  26. #496063

    (c) atá suite in áit a ainmnítear faoi alt 31 agus a ndéantar maoirsiú nó faireachán air san áit i leith comhlíonadh ceanglas atá comhionann leis na ceanglais a shonraítear sa Tríú Treoir um Sciúradh Airgid.

    (c) is situated in a place designated under section 31 and supervised or monitored in the place for compliance with requirements equivalent to those specified in the Third Money Laundering Directive.

    AN tACHT UM CHEARTAS COIRIÚIL (SCIÚRADH AIRGID AGUS MAOINIÚ SCEIMHLITHEOIREACHTA) 2010

  27. #496071

    (ii) in áit a ainmnítear faoi alt 31, agus a ndéantar maoirsiú nó faireachán air nó uirthi san áit i leith comhlíonadh ceanglas atá comhionann leis na ceanglais a ainmnítear sa Tríú Treoir um Sciúradh Airgid.

    (ii) in a place that is designated under section 31 and who is supervised or monitored in the place for compliance with requirements equivalent to those specified in the Third Money Laundering Directive.

    AN tACHT UM CHEARTAS COIRIÚIL (SCIÚRADH AIRGID AGUS MAOINIÚ SCEIMHLITHEOIREACHTA) 2010

  28. #496079

    (i) a sheolann gnó sa Stát mar dhuine ainmnithe, (ii) atá suite i mBallstát eile agus a ndéantar maoirsiú nó faireachán air i leith comhlíonadh ceanglas atá leagtha síos sa Tríú Treoir um Sciúradh Airgid, de réir Alt 2 de Chaibidil V den Treoir sin, nó (iii) atá suite in áit atá ainmnithe faoi alt 31 agus a ndéantar maoirsiú nó faireachán air san áit i leith comhlíonadh ceanglas atá comhionann leis na ceanglais atá leagtha síos sa Tríú Treoir um Sciúradh Airgid,

    (i) carries on business in the State as a designated person,

    AN tACHT UM CHEARTAS COIRIÚIL (SCIÚRADH AIRGID AGUS MAOINIÚ SCEIMHLITHEOIREACHTA) 2010

  29. #496177

    (c) duine a sheolann gnó in áit a ainmnítear faoi alt 31, a ndéantar maoirsiú nó faireachán air san áit i leith comhlíonadh ceanglas atá comhionann leis na ceanglais a shonraítear sa Tríú Treoir um Sciúradh Airgid, agus—

    (c) a person who carries on business in a place designated under section 31, is supervised or monitored in the place for compliance with requirements equivalent to those specified in the Third Money Laundering Directive, and is—

    AN tACHT UM CHEARTAS COIRIÚIL (SCIÚRADH AIRGID AGUS MAOINIÚ SCEIMHLITHEOIREACHTA) 2010

  30. #496303

    57.—(1) Aon fhoras creidmheasa nó foras airgeadais is duine ainmnithe agus atá corpraithe sa Stát, cinnteoidh sé go ndéanfaidh aon bhrainse den fhoras, nó aon fhochuideachta den fhoras is foras creidmheasa nó foras airgeadais freisin, in áit seachas i mBallstát, ceanglais a chur chun feidhme atá comhionann leis na ceanglais a shonraítear i gCaibidlí II agus IV den Tríú Treoir um Sciúradh Airgid.

    57.—(1) A credit institution or financial institution that is a designated person and incorporated in the State shall ensure that any branch of the institution, or any subsidiary of the institution that is also a credit institution or financial institution, in a place other than a Member State, applies requirements equivalent to those specified in Chapters II and IV of the Third Money Laundering Directive.

    AN tACHT UM CHEARTAS COIRIÚIL (SCIÚRADH AIRGID AGUS MAOINIÚ SCEIMHLITHEOIREACHTA) 2010

  31. #496304

    (2) I gcás nach gceadaíonn an áit lena mbaineann ceanglais atá comhionann leis na ceanglais a shonraítear i gCaibidlí II agus IV den Tríú Treoir um Sciúradh Airgid a chur chun feidhme, déanfaidh an duine ainmnithe—

    (2) If the place concerned does not permit the application of requirements equivalent to those specified in Chapters II and IV of the Third Money Laundering Directive, the designated person shall—

    AN tACHT UM CHEARTAS COIRIÚIL (SCIÚRADH AIRGID AGUS MAOINIÚ SCEIMHLITHEOIREACHTA) 2010

  32. #1627588

    Togra le haghaidh Treorach ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle lena leasaítear Treoir 2005/60/CE maidir le cosc a chur le húsáid an chórais airgeadais chun críocha sciúrtha airgid agus maoinithe sceimhlitheoirí, i dtaca leis na cumhachtaí forfheidhmiúcháin a thugtar don Choimisiún mar aon le nóta faisnéise míniúcháin. COM (2006) 906.

    PROPOSAL FOR A DIRECTIVE OF THE EUROPEAN PARLIAMENT AND OF THE COUNCIL AMENDING DIRECTIVE 2005/60/EC ON THE PREVENTION OF THE USE OF THE FINANCIAL SYSTEM FOR THE PURPOSE OF MONEY LAUNDERING AND TERRORIST FINANCING, AS REGARDS THE IMPLEMENTING POWERS CONFERRED ON THE COMMISSION TOGETHER WITH EXPLANATORY INFORMATION NOTE. COM (2006) 906.

    Riar na hOibre (Dáil Éireann/Seanad Éireann)

  33. #1627638

    Togra le haghaidh Treoir ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle maidir le sciúradh airgid a chomhrac leis an dlí coiriúil mar aon le nóta faisnéise míniúcháin. COM (2016) 826.

    PROPOSAL FOR A DIRECTIVE OF THE EUROPEAN PARLIAMENT AND OF THE COUNCIL ON COUNTERING MONEY LAUNDERING BY CRIMINAL LAW TOGETHER WITH EXPLANATORY INFORMATION NOTE. COM (2016) 826.

    Riar na hOibre (Dáil Éireann/Seanad Éireann)

  34. #1664888

    Ina oibríochtaí maoinithe agus infheistíochta a chumhdaítear leis an Rialachán seo, cuirfidh BEI i bhfeidhm na prionsabail agus na caighdeáin a leagtar amach i ndlí an Aontais maidir le cosc a chur le húsáid an chórais airgeadais chun airgead a sciúradh agus sceimhlitheoirí a mhaoiniú agus go háirithe i Rialachán (AE) 2015/847 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle [18] agus i dTreoir (AE) 2015/849 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle [19].

    In its financing and investment operations covered by this Regulation, the EIB shall apply the principles and standards set out in Union law on the prevention of the use of the financial system for the purpose of money laundering and terrorist financing and in particular in Regulation (EU) 2015/847 of the European Parliament and of the Council [18] and Directive (EU) 2015/849 of the European Parliament and of the Council [19].

    Rialachán (AE) 2015/1017 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle an 25 Meitheamh 2015 maidir leis an gCiste Eorpach le haghaidh Infheistíochtaí Straitéiseacha, leis an Mol Comhairleach Eorpach maidir le hInfheistíocht agus leis an Tairseach Eorpach de Thionscadail Infheistíochta agus lena leasaítear Rialachán (AE) Uimh. 1291/2013 agus Rialachán (AE) Uimh. 1316/2013 – an Ciste Eorpach le haghaidh Infheistíochtaí Straitéiseacha

  35. #1678996

    Ina oibríochtaí um maoiniú a chumhdaítear leis an gCinneadh seo, cuirfidh BEI i bhfeidhm na prionsabail agus na caighdeáin a leagtar amach i ndlí an Aontais maidir le cosc a chur le húsáid an chórais airgeadais chun airgead a sciúradh agus sceimhlitheoirí a mhaoiniú, go háirithe Rialachán (AE) 2015/847 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle agus Treoir (AE) 2015/849.

    In its financing operations covered by this Decision, the EIB shall apply the principles and standards set out in Union law on the prevention of the use of the financial system for the purpose of money laundering and terrorist financing, in particular Regulation (EU) 2015/847 of the European Parliament and of the Council and Directive (EU) 2015/849.

    Cinneadh (AE) 2018/412 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle an 14 Márta 2018 lena leasaítear Cinneadh Uimh. 466/2014/AE lena dtugtar ráthaíocht ó AE don Bhanc Eorpach Infheistíochta in aghaidh caillteanas de thoradh oibríochtaí um maoiniú a thacaíonn le tionscadail infheistíochta lasmuigh den Aontas

  36. #1680908

    Ós rud é nach féidir leis na Ballstáit cuspóir na Treorach seo, eadhon cosaint an chórais airgeadais trí sciúradh airgid agus maoiniú sceimhlitheoireachta a chosc, a bhrath agus a imscrúdú, a ghnóthú go leordhóthanach, óir d’fhéadfadh bearta aonair arna nglacadh ag na Ballstáit chun a gcórais airgeadais a chosaint a bheith ar neamhréir le feidhmiú an mhargaidh inmheánaigh agus le saintreoracha an smachta reachta agus beartas poiblí an Aontais, agus, de bharr fhairsinge agus éifeachtaí na gníomhaíochta, gur fearr is féidir iad a ghnóthú ar leibhéal an Aontais, féadfaidh an tAontas bearta a ghlacadh, i gcomhréir le prionsabal na coimhdeachta a leagtar amach in Airteagal 5 den Chonradh ar an Aontas Eorpach.

    Since the objective of this Directive, namely the protection of the financial system by means of prevention, detection and investigation of money laundering and terrorist financing, cannot be sufficiently achieved by the Member States, as individual measures adopted by Member States to protect their financial systems could be inconsistent with the functioning of the internal market and with the prescriptions of the rule of law and Union public policy, but can rather, by reason of the scale and effects of the action, be better achieved at Union level, the Union may adopt measures, in accordance with the principle of subsidiarity as set out in Article 5 of the Treaty on European Union.

    Treoir (AE) 2018/843 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle an 30 Bealtaine 2018 lena leasaítear Treoir (AE) 2015/849 maidir le húsáid an chórais airgeadais chun sciúradh airgid nó maoiniú sceimhlitheoireachta a chosc, agus lena leasaítear Treoir 2009/138/CE agus Treoir 2013/36/AE (Téacs atá ábhartha maidir le LEE)

  37. #1708226

    Ós rud é go bhforáiltear leis an Treoir seo do rialacha íosta maidir le sainmhíniú ar chionta coiriúla agus smachtbhannaí sa réimse sciúrtha airgid, tá cead ag na Ballstáit, mar shampla, rialacha níos déine a ghlacadh nó a choinneáil ina ndlí coiriúil féin sa réimse sin.

    As this Directive provides for minimum rules concerning the definition of criminal offences and sanctions in the area of money laundering, Member States are free to adopt or maintain more stringent criminal law rules in that area.

    Treoir (AE) 2018/1673 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle an 23 Deireadh Fómhair 2018 maidir le sciúradh airgid a chomhrac tríd an dlí coiriúil

  38. #1708252

    Ós rud é nach féidir leis na Ballstáit cuspóir na Treorach seo, is é sin sciúradh airgid i ngach Ballstát a chur faoi phionóis choiriúla atá éifeachtach, comhréireach agus athchomhairleach, a ghnóthú go leordhóthanach agus, de bharr scála agus éifeachtaí na Treorach, gur fearr is féidir iad a ghnóthú ar leibhéal an Aontais, féadfaidh an tAontas bearta a ghlacadh, i gcomhréir le prionsabal na coimhdeachta a leagtar amach in Airteagal 5 de CAE.

    Since the objective of this Directive, namely to subject money laundering in all Member States to effective, proportionate and dissuasive criminal penalties, cannot be sufficiently achieved by Member States but can rather, by reason of the scale and effects of this Directive, be better achieved at Union level, the Union may adopt measures, in accordance with the principle of subsidiarity as set out in Article 5 of the TEU.

    Treoir (AE) 2018/1673 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle an 23 Deireadh Fómhair 2018 maidir le sciúradh airgid a chomhrac tríd an dlí coiriúil

  39. #1720087

    Ba cheart an méid sin a chur san áireamh leis an Rialachán seo agus ba cheart córas rialacha a leagan síos ann a rannchuideodh le cosc a chur ar sciúradh airgid, agus go háirithe cionta preideacáide amhail coireanna cánach mar a shainmhínítear iad sa dlí náisiúnta, agus ar mhaoiniú na sceimhlitheoireachta ann féin, agus a éascóidh brath, cosc agus imscrúdú na ngníomhaíochtaí coiriúla a shainmhínítear i dTreoir (AE) 2015/849.

    This Regulation should take that into account and lay down a system of rules that, in addition to contributing to the prevention of money laundering, and especially predicate offences such as tax crimes as defined in national law, and terrorist financing as such, facilitate the prevention, detection, and investigation of the criminal activities defined in Directive (EU) 2015/849.

    Rialachán (AE) 2018/1672 Ó Pharlaimint na hEorpa agus Ón gComhairle an 23 Deireadh Fómhair 2018 maidir le rialuithe ar airgead tirim atá ag teacht isteach san Aontas nó ag dul amach as agus lena n-aisghairtear Rialachán (CE) Uimh. 1889/2005

  40. #1720201

    Tabharfar de chumhacht don Choimisiún gníomhartha tarmligthe a ghlacadh i gcomhréir le hAirteagal 15 den Rialachán seo chun Iarscríbhinn I a ghabhann leis an Rialachán seo a leasú chun aird a thabhairt ar threochtaí nua maidir le sciúradh airgid, mar a shainmhínítear in Airteagal 1(3) agus (4) de Threoir (AE) 2015/849, nó maoiniú sceimhlitheoireachta, mar a shainmhínítear in Airteagal 1(5) den Treoir sin, nó chun dea-chleachtais nua maidir le sciúradh airgid agus maoiniú sceimhlitheoireachta a chosc a thabhairt san áireamh, nó chun cosc a chur ar choirpigh úsáid a bhaint as tráchtearraí a úsáidtear mar stórtha luacha fíorleachtacha, agus as cártaí réamhíoctha chun teacht timpeall ar na hoibleagáidí atá leagtha síos in Airteagal 3 agus Airteagal 4 den Rialachán seo.

    The Commission shall be empowered to adopt delegated acts in accordance with Article 15 of this Regulation in order to amend Annex I to this Regulation to take account of new trends in money laundering, as defined in Article 1(3) and (4) of Directive (EU) 2015/849, or terrorist financing, as defined in Article 1(5) of that Directive, or to take account of best practices in preventing money laundering or terrorist financing or to prevent the use by criminals of commodities used as highly-liquid stores of value and of prepaid cards to circumvent the obligations laid down in Articles 3 and 4 of this Regulation.

    Rialachán (AE) 2018/1672 Ó Pharlaimint na hEorpa agus Ón gComhairle an 23 Deireadh Fómhair 2018 maidir le rialuithe ar airgead tirim atá ag teacht isteach san Aontas nó ag dul amach as agus lena n-aisghairtear Rialachán (CE) Uimh. 1889/2005

  41. #1775187

    Dá bhrí sin, ba cheart d'údaráis inniúla den sórt sin ábhair imní faoi sciúradh airgid agus maoiniú na sceimhlitheoireachta a chur san áireamh go comhleanúnach ina ngníomhaíochtaí maoirseachta ábhartha, lena n-áirítear próisis na meastóireachta maoirseachta agus an athbhreithnithe, measúnuithe ar leordhóthanacht shocruithe rialachais, próisis agus sásraí institiúidí agus measúnuithe ar oiriúnacht chomhaltaí de bhord bainistíochta, agus ba cheart dóibh na húdaráis agus na comhlachtaí ábhartha atá freagrach as comhlíonadh na rialacha frithsciúrtha airgid a áirithiú a chur ar an eolas dá réir agus bearta maoirseachta a dhéanamh, de réir mar is iomchuí, i gcomhréir leis na cumhachtaí atá acu faoi réir Threoir 2013/36/AE agus Rialachán (AE) Uimh. 575/2013.

    Therefore, such competent authorities should consistently factor money laundering and terrorist financing concerns into their relevant supervisory activities, including supervisory evaluation and review processes, assessments of the adequacy of institutions' governance arrangements, processes and mechanisms and assessments of the suitability of members of the management body, inform accordingly on any findings the relevant authorities and bodies responsible for ensuring compliance with anti-money laundering rules and take, as appropriate, supervisory measures in accordance with their powers under Directive 2013/36/EU and Regulation (EU) No 575/2013.

    Treoir (AE) 2019/878 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle an 20 Bealtaine 2019 lena leasaítear Treoir 2013/36/AE a mhéid a bhaineann le heintitis dhíolmhaithe, cuideachtaí sealbhaíochta airgeadais, cuideachtaí sealbhaíochta airgeadais mheasctha, an luach saothair, bearta agus cumhachtaí maoirseachta agus bearta caomhnaithe caipitil ((Téacs atá ábhartha maidir le LEE))

  42. #1781965

    Ní dhéanann an Treoir seo difear d’fhorálacha Threoir (AE) 2015/849 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle ina dtugtar aghaidh ar na rioscaí a bhaineann le sciúradh airgid agus le maoiniú sceimhlitheoireachta, go háirithe na hoibleagáidí a bhaineann leis na bearta iomchuí díchill chuí do chustaiméirí a dhéanamh ar bhonn riosca-íogair agus i ndáil le húinéir tairbhiúil aon eintiteas a cruthaíodh le gairid a aithint agus a chlárú i mBallstát a ionchorpraithe.

    The power of Member States to reject applications for the formation of companies and registration of branches in the event of fraud or abuse, and Member States’ investigation and enforcement actions, including by the police or other competent authorities, should not be affected by this Directive. Other obligations under Union and national law, including those arising from anti-money laundering, counter terrorist financing and beneficial ownership rules, should also remain unaffected.

    Treoir (AE) 2019/1151 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle an 20 Meitheamh 2019 lena leasaítear Treoir (AE) 2017/1132 maidir le húsáid uirlisí agus próiseas digiteach i ndlí na gcuideachtaí (Téacs atá ábhartha maidir le LEE)

  43. #1782329

    Níor cheart imscrúduithe riaracháin, cé is moite díobh sin a reáchtálann na AFAnna maidir le sciúradh airgid agus maoiniú na sceimhlitheoireachta a chosc, a bhrath agus a chomhrac go héifeachtach, a chumhdach leis an Treoir seo.

    Administrative investigations other than those conducted by the FIUs in the context of preventing, detecting and effectively combatting money laundering and terrorist financing should not be covered by this Directive.

    Treoir (AE) 2019/1153ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle an 20 Meitheamh 2019 lena leagtar síos rialacha lena n-éascaítear úsáid faisnéise airgeadais agus faisnéise eile le haghaidh cionta coiriúla áirithe a chosc, a bhrath, a imscrúdú nó a ionchúiseamh agus lena n-aisghairtear Cinneadh 2000/642/CGB ón gComhairle

  44. #1784955

    Tar éis athruithe ar Rialachán (AE) Uimh. 1093/2010 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle, beidh ról nua ag an Údarás Maoirseachta Eorpach (an tÚdarás Baincéireachta Eorpach), arna bhunú leis an Rialachán sin (ÚBE), maidir le cosc a chur ar úsáid an chórais airgeadais chun críocha airgead a sciúradh nó an sceimhlitheoireacht a mhaoiniú, agus beidh gá le hathruithe a dhéanamh ina dhiaidh sin ar Threoir (AE) 2015/849 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle.

    Following changes to Regulation (EU) No 1093/2010 of the European Parliament and of the Council, the European Supervisory Authority (European Banking Authority), established by that Regulation (EBA), will have a new role in the prevention of the use of the financial system for the purposes of money laundering or terrorist financing, and subsequent changes will need to be made to Directive (EU) 2015/849 of the European Parliament and of the Council.

    TREOIR (AE) 2019/2177 Ó PHARLAIMINT NA HEORPA AGUS ÓN GCOMHAIRLE An 18 Nollaig 2019 lena leasaítear Treoir 2009/138/CE maidir le dul i mbun ghnó an Árachais agus an Athárachais agus leanúint den ghnó sin (Sócmhainneacht II), Treoir 2014/65/AE maidir le margaí in ionstraimí airgeadais agus Treoir (AE) 2015/849 maidir le cosc ar úsáid an chórais airgeadais chun críocha airgead a sciúradh nó sceimhlitheoireacht a mhaoiniú (Téacs atá ábhartha maidir le LEE)

  45. #1821658

    I gcomhréir leis an ról nua atá aige, is tábhachtach do ÚBE an fhaisnéis ábhartha ar fad a thiomsú i dtaca le laigí ábhartha a bhaineann le sciúradh airgid agus maoiniú gníomhaíochtaí sceimhlitheoireachta a aithníonn na húdaráis ábhartha san Aontas agus go náisiúnta, gan dochar do na cúraimí a shanntar do na húdaráis faoi Threoir (AE) 2015/849 agus gan dúbailtí a chruthú nach bhfuil aon ghá leo.

    In line with its new role, it is important that EBA collects all relevant information on weaknesses in relation to money laundering and terrorist financing activities identified by the relevant Union and national authorities, without prejudice to the tasks assigned to authorities under Directive (EU) 2015/849 and without any unnecessary duplication.

    RIALACHÁN (AE) 2019/2175 Ó PHARLAIMINT NA hEORPA AGUS ÓN gCOMHAIRLE an 18 Nollaig 2019 lena leasaítear Rialachán (AE) Uimh. 1093/2010 lena mbunaítear Údarás Maoirseachta Eorpach (An tÚdarás Baincéireachta Eorpach); Rialachán (AE) Uimh. 1094/2010 lena mbunaítear Údarás Maoirseachta Eorpach (An tÚdarás Eorpach um Árachas agus Pinsin Cheirde); Rialachán (AE) Uimh. 1095/2010 lena mbunaítear Údarás Maoirseachta Eorpach (An tÚdarás Eorpach um Urrúis agus Margaí); Rialachán (AE) Uimh. 600/2014 maidir le margaí in ionstraimí airgeadais; Rialachán (AE) 2016/1011 maidir le hinnéacsanna a úsáidtear mar thagarmharcanna in ionstraimí airgeadais agus i gconarthaí airgeadais nó chun feidhmíocht cistí infheistíochta a thomhas; agus Rialachán (AE) 2015/847 maidir le faisnéis a ghabhann le haistrithe cistí (Téacs atá ábhartha maidir le LEE) (Téacs atá ábhartha maidir le LEE)

  46. #1821673

    Agus na hathbhreithnithe piaraí sin á ndéanamh ag ÚBE i gcomhréir le hAirteagal 30 de Rialachán (AE) Uimh. 1093/2010, ba cheart dó aird a thabhairt ar mheastóireachtaí, measúnuithe nó tuarascálacha ábhartha arna gcur i dtoll a chéile ag eagraíochtaí idirnáisiúnta agus comhlachtaí idir-rialtasacha a bhfuil inniúlacht acu i ndáil leis an sciúradh airgid nó an maoiniú sceimhlitheoireachta a chosc agus a chomhrac chomh maith le tuarascáil leathbhliantúil an Choimisiúin faoi Airteagal 6 de Threoir (AE) 2015/849 agus an Measúnú Náisiúnta ar Riosca an Bhallstáit ábhartha arna ullmhú faoi Airteagal 7 den Treoir sin.

    When conducting such peer reviews in accordance with Article 30 of Regulation (EU) No 1093/2010, EBA should take into account relevant evaluations, assessments or reports drawn up by international organisations and intergovernmental bodies with competence in the field of preventing and countering money laundering or terrorist financing as well as the biannual Report of the Commission under Article 6 of Directive (EU) 2015/849 and the National Risk Assessment of the relevant Member State prepared under Article 7 of that Directive.

    RIALACHÁN (AE) 2019/2175 Ó PHARLAIMINT NA hEORPA AGUS ÓN gCOMHAIRLE an 18 Nollaig 2019 lena leasaítear Rialachán (AE) Uimh. 1093/2010 lena mbunaítear Údarás Maoirseachta Eorpach (An tÚdarás Baincéireachta Eorpach); Rialachán (AE) Uimh. 1094/2010 lena mbunaítear Údarás Maoirseachta Eorpach (An tÚdarás Eorpach um Árachas agus Pinsin Cheirde); Rialachán (AE) Uimh. 1095/2010 lena mbunaítear Údarás Maoirseachta Eorpach (An tÚdarás Eorpach um Urrúis agus Margaí); Rialachán (AE) Uimh. 600/2014 maidir le margaí in ionstraimí airgeadais; Rialachán (AE) 2016/1011 maidir le hinnéacsanna a úsáidtear mar thagarmharcanna in ionstraimí airgeadais agus i gconarthaí airgeadais nó chun feidhmíocht cistí infheistíochta a thomhas; agus Rialachán (AE) 2015/847 maidir le faisnéis a ghabhann le haistrithe cistí (Téacs atá ábhartha maidir le LEE) (Téacs atá ábhartha maidir le LEE)

  47. #1821915

    treoir choiteann agus caighdeáin choiteanna a fhorbairt chun sciúradh airgid agus maoiniú sceimhlitheoireachta a chosc agus a chomhrac san earnáil airgeadais agus a gcur chun feidhme comhsheasmhach a chur chun cinn, go háirithe trí dhréachtchaighdeáin theicniúla rialála agus cur chun feidhme a fhorbairt, i gcomhréir leis na sainorduithe a leagtar síos sna gníomhartha reachtacha dá dtagraítear in Airteagal 1(2), agus treoirlínte, moltaí agus bearta eile, lena n-áirítear tuairimí a bheidh bunaithe ar na gníomhartha reachtacha dá dtagraítear in Airteagal 1(2) a fhorbairt;

    developing common guidance and standards for preventing and countering money laundering and terrorist financing in the financial sector and promoting their consistent implementation in particular by developing draft regulatory and implementing technical standards, in line with the mandates laid down in the legislative acts referred to in Article 1(2), guidelines, recommendations, and other measures, including opinions which shall be based on the legislative acts referred to in Article 1(2);

    RIALACHÁN (AE) 2019/2175 Ó PHARLAIMINT NA hEORPA AGUS ÓN gCOMHAIRLE an 18 Nollaig 2019 lena leasaítear Rialachán (AE) Uimh. 1093/2010 lena mbunaítear Údarás Maoirseachta Eorpach (An tÚdarás Baincéireachta Eorpach); Rialachán (AE) Uimh. 1094/2010 lena mbunaítear Údarás Maoirseachta Eorpach (An tÚdarás Eorpach um Árachas agus Pinsin Cheirde); Rialachán (AE) Uimh. 1095/2010 lena mbunaítear Údarás Maoirseachta Eorpach (An tÚdarás Eorpach um Urrúis agus Margaí); Rialachán (AE) Uimh. 600/2014 maidir le margaí in ionstraimí airgeadais; Rialachán (AE) 2016/1011 maidir le hinnéacsanna a úsáidtear mar thagarmharcanna in ionstraimí airgeadais agus i gconarthaí airgeadais nó chun feidhmíocht cistí infheistíochta a thomhas; agus Rialachán (AE) 2015/847 maidir le faisnéis a ghabhann le haistrithe cistí (Téacs atá ábhartha maidir le LEE) (Téacs atá ábhartha maidir le LEE)

  48. #1822548

    Rannchuideoidh an tÚdarás leis an obair a dhéanann an tÚdarás Maoirseachta Eorpach (an tÚdarás Baincéireachta Eorpach), a bunaíodh le Rialachán (AE) Uimh. 1093/2010 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle, maidir le cosc a chur ar úsáid an chórais airgeadais d’fhonn airgead a sciúradh nó sceimhlitheoireacht a mhaoiniú, i gcomhréir le Treoir (AE) 2015/849 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle agus le Rialachán (AE) Uimh. 1093/2010.

    The Authority shall contribute to the work of the European Supervisory Authority (European Banking Authority) established by Regulation (EU) No 1093/2010 of the European Parliament and of the Council related to the prevention of the use of the financial system for the purpose of money laundering or terrorist financing in accordance with Directive (EU) 2015/849 of the European Parliament and of the Council and Regulation (EU) No 1093/2010.

    RIALACHÁN (AE) 2019/2175 Ó PHARLAIMINT NA hEORPA AGUS ÓN gCOMHAIRLE an 18 Nollaig 2019 lena leasaítear Rialachán (AE) Uimh. 1093/2010 lena mbunaítear Údarás Maoirseachta Eorpach (An tÚdarás Baincéireachta Eorpach); Rialachán (AE) Uimh. 1094/2010 lena mbunaítear Údarás Maoirseachta Eorpach (An tÚdarás Eorpach um Árachas agus Pinsin Cheirde); Rialachán (AE) Uimh. 1095/2010 lena mbunaítear Údarás Maoirseachta Eorpach (An tÚdarás Eorpach um Urrúis agus Margaí); Rialachán (AE) Uimh. 600/2014 maidir le margaí in ionstraimí airgeadais; Rialachán (AE) 2016/1011 maidir le hinnéacsanna a úsáidtear mar thagarmharcanna in ionstraimí airgeadais agus i gconarthaí airgeadais nó chun feidhmíocht cistí infheistíochta a thomhas; agus Rialachán (AE) 2015/847 maidir le faisnéis a ghabhann le haistrithe cistí (Téacs atá ábhartha maidir le LEE) (Téacs atá ábhartha maidir le LEE)

  49. #1822695

    Rannchuideoidh an tÚdarás leis an obair a dhéanann an tÚdarás Maoirseachta Eorpach (an tÚdarás Baincéireachta Eorpach) a bunaíodh le Rialachán (AE) Uimh. 1093/2010 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle, maidir le cosc a chur ar úsáid an chórais airgeadais d’fhonn airgead a sciúradh nó sceimhlitheoireacht a mhaoiniú, i gcomhréir le Treoir (AE) 2015/849 ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle agus Rialachán (AE) Uimh. 1093/2010.

    The Authority shall contribute to the work of the European Supervisory Authority (European Banking Authority) established by Regulation (EU) No 1093/2010 of the European Parliament and of the Council related to the prevention of the use of the financial system for the purpose of money laundering or terrorist financing in accordance with Directive (EU) 2015/849 of the European Parliament and of the Council and Regulation (EU) No 1093/2010.

    RIALACHÁN (AE) 2019/2175 Ó PHARLAIMINT NA hEORPA AGUS ÓN gCOMHAIRLE an 18 Nollaig 2019 lena leasaítear Rialachán (AE) Uimh. 1093/2010 lena mbunaítear Údarás Maoirseachta Eorpach (An tÚdarás Baincéireachta Eorpach); Rialachán (AE) Uimh. 1094/2010 lena mbunaítear Údarás Maoirseachta Eorpach (An tÚdarás Eorpach um Árachas agus Pinsin Cheirde); Rialachán (AE) Uimh. 1095/2010 lena mbunaítear Údarás Maoirseachta Eorpach (An tÚdarás Eorpach um Urrúis agus Margaí); Rialachán (AE) Uimh. 600/2014 maidir le margaí in ionstraimí airgeadais; Rialachán (AE) 2016/1011 maidir le hinnéacsanna a úsáidtear mar thagarmharcanna in ionstraimí airgeadais agus i gconarthaí airgeadais nó chun feidhmíocht cistí infheistíochta a thomhas; agus Rialachán (AE) 2015/847 maidir le faisnéis a ghabhann le haistrithe cistí (Téacs atá ábhartha maidir le LEE) (Téacs atá ábhartha maidir le LEE)

  50. #1850545

    togra le haghaidh Treoir ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle maidir le cosc a chur ar úsáid an chórais airgeadais chun críocha sciúrtha airgid agus maoinithe sceimhlitheoirí (An Treoir maidir leis an Sciúradh Airgid);

    a proposal for a Directive of the European Parliament and of the Council on the prevention of the use of the financial system for the purpose of money laundering and terrorist financing (AMLD),

    Ráiteas ar chúiseanna na Comhairle: Seasamh (AE) Uimh. 8/2015 ón gComhairle ar an gcéad léamh chun go nglacfar Rialachán ó Pharlaimint na hEorpa agus ón gComhairle maidir le faisnéis a ghabhann le haistrithe cistí agus lena n-aisghairtear Rialachán (CE) Uimh. 1781/2006