#1481000
An tÚdarás Náisiúnta um Shábháilteacht agus Sláinte Ceirde
NATIONAL AUTHORITY FOR OCCUPATIONAL SAFETY AND HEALTH 14.
An tÚdarás Náisiúnta um Shábháilteacht agus Sláinte Ceirde
NATIONAL AUTHORITY FOR OCCUPATIONAL SAFETY AND HEALTH 14.
An tÚdarás Náisiúnta um Shábháilteacht agus Sláinte Ceirde
NATIONAL AUTHORITY FOR OCCUPATIONAL SAFETY AND HEALTH
ciallaíonn “an tÚdarás” an tÚdarás Náisiúnta um Shábháilteacht agus Sláinte Ceirde a bhunaítear le halt 15;
"the Authority" means the National Authority for Occupational Safety and Health established by section 15;
Ar Aghaidh (CUID III An tÚdarás Náisiúnta um Shábháilteacht agus Sláinte Ceirde)
Next (PART III NATIONAL AUTHORITY FOR OCCUPATIONAL SAFETY AND HEALTH)
CUID III An tÚdarás Náisiúnta um Shábháilteacht agus Sláinte Ceirde
PART III NATIONAL AUTHORITY FOR OCCUPATIONAL SAFETY AND HEALTH
Ar Aghaidh (AN CHÉAD SCEIDEAL An tÚdarás Náisiúnta um Shábháilteacht agus Sláinte Ceirde)
Next (FIRST SCHEDULE) No. 7/1989:
An tÚdarás Náisiúnta um Shábháilteacht agus Sláinte Ceirde
[GA] NATIONAL AUTHORITY FOR OCCUPATIONAL SAFETY AND HEALTH
(c) an tÚdarás Náisiúnta um Shábháilteacht agus Sláinte Ceirde,
(c) the National Authority for Occupational Safety and Health, and
(c) an tÚdarás Náisiúnta um Shábháilteacht agus Sláinte Ceirde,
(c) the National Authority for Occupational Safety and Health,
An tÚdarás Náisiúnta um Shábháilteacht agus Sláinte Ceirde
National Authority for Occupational Safety and Health
Scéim Pinsean Ranníocach do Chéilí agus Leanaí an Údaráis Náisiúnta um Shábháilteacht agus Sláinte Ceirde, 2002.
NATIONAL AUTHORITY FOR OCCUPATIONAL SAFETY AND HEALTH SPOUSES’ AND CHILDREN’S CONTRIBUTORY PENSION SCHEME, 2002.
Scéim Aoisliúntais Foirne an Údaráis Náisiúnta um Shábháilteacht agus Sláinte Ceirde, 1998.
NATIONAL AUTHORITY FOR OCCUPATIONAL SAFETY AND HEALTH STAFF SUPERANNUATION SCHEME, 1998.
An tÚdarás Náisiúnta um Shábháilteacht agus Sláinte Ceirde
National Authority for Occupational Safety and Health
sábháilteacht agus sláinte ceirde;
occupational health and safety;
sábháilteacht agus sláinte ceirde,
occupational health and safety,
Measúnú Riosca na Gníomhaireachta Eorpaí um Shábháilteacht agus Sláinte Ceirde
Risk Assessment of the European Agency for occupational safety and health
Sa chomhthéacs sin, d’fhógair an Coimisiún, i measc bearta eile, sa Teachtaireacht uaidh dar teideal ‘EU strategic framework on health and safety at work 2021-2027 - Occupational safety and health in a changing world of work’ (“Creat Straitéiseach an Aontais Eorpaigh maidir le sláinte agus sábháilteacht ag an obair 2021-2027 — Sábháilteacht agus sláinte ceirde i saol oibre atá ag athrú”] (“Creat Straitéiseach an Aontais Eorpaigh”), go ndéanfadh sé nuashonrú ar Mholadh 2003/670/CE ón gCoimisiún chun COVID-19 a chur san áireamh, d’fhonn aitheantas ó na Ballstáit do COVID-19 mar ghalar ceirde a chur chun cinn agus d’fhonn cóineasú a spreagadh.
In this context, the Commission, among other measures, announced, in its Communication ‘EU strategic framework on health and safety at work 2021-2027 – Occupational safety and health in a changing world of work’ (the ‘EU Strategic Framework’), that it would update Commission Recommendation 2003/670/EC to include COVID-19, with a view to promote the recognition of COVID-19 as an occupational disease by Member States and encourage convergence.
An Eagraíocht Dhomhanda Sláinte; Gníomhaireacht na Fraince um Shláinte agus Sábháilteacht Bia, Comhshaoil agus Ceirde; Córas Faireachais na hIodáile ar Tháirgí Sláinte Nádúrtha; Bia agus Riarachán Drugaí.
World Health Organisation; French Agency for Food, Environmental and Occupational Health and Safety; Italian Surveillance System of Natural Health Products; Food and Drug Administration.
(3) Le Rún an 3 Meitheamh 2002 ón gComhairle maidir le straitéis nua Chomhphobail ar an tsláinte agus ar an tsábháilteacht ag an obair (2002-2006) [5] iarradh ar an gCoimisiún agus ar na Ballstáit dlús a chur leis an obair a bhí idir lámha acu maidir le comhchuibhiú staidrimh ar thionóiscí ag an obair agus maidir le galair cheirde, ionas go mbeadh sonraí inchomparáide ar fáil chun measúnú oibiachtúil a dhéanamh ar iarmhairt agus éifeachtacht na mbeart a rinneadh faoi straitéis nua an Chomhphobail, agus cuireadh béim, i roinn ar leith, ar an ngá atá leis an méadú ar an gcoibhneas ban sa mhargadh saothair a chur san áireamh agus freagairt dá riachtanais shainiúla i ndáil le beartais ar an tsláinte agus an tsábháilteacht ag an obair.
(3) Council Resolution of 3 June 2002 on a new Community strategy on health and safety at work (2002-2006) [5] called on the Commission and the Member States to step up work in hand on harmonisation of statistics on accidents at work and occupational illnesses, so as to have available comparable data from which to make an objective assessment of the impact and effectiveness of the measures taken under the new Community strategy, as well as emphasised, in a specific section, the need to take into account the increase in the proportion of women on the labour market and to respond to their specific needs in relation to policies on health and safety at work.
(d) ciallóidh "an tsláinte agus an tsábháilteacht ag an obair" na heilimintí uile a bhaineann leis an tsláinte agus leis an tsábháilteacht, agus le cosaint ar shláinte agus ar shábháilteacht oibrithe ag an obair ina ngníomhaíochtaí reatha nó san gníomhaíochtaí a rinne siad san am a chuaigh thart; go háirithe tionóiscí ag an obair, galair cheirde agus fadhbanna eile sláinte agus tinnis eile a bhaineann leis an obair;
(d) "health and safety at work" shall mean all elements related to the prevention and protection of the health and safety of workers at work in their current or past activities, in particular accidents at work, occupational diseases and other work-related health problems and illnesses;
I gcomhréir leis na prionsabail ghinearálta atá ann maidir le cosc, prionsabail atá ina gcuid lárnach de Threoir Réime 1989 maidir le Sábháilteacht agus Sláinte ag an Obair agus de na treoracha gaolmhara maidir le sláinte agus sábháilteacht ag an obair, ba cheart an Moladh seo a bheith ina phríomhionstraim chun galair cheirde a chosc ar leibhéal an Aontais.
In line with the general principles of prevention which form the core of the 1989 Framework Directive on Safety and Health at Work and the related health and safety at work directives, this Recommendation should be a principal instrument for the prevention of occupational diseases at EU level.
Ba cheart é a bheith mar aidhm ag na bearta cúnaimh airgeadais atá le glacadh faoi chuimsiú chlár BAM feabhas a chur ar na caighdeáin mhaireachtála agus na dálaí maireachtála atá ag daoine i dtíortha ina bhfástar bananaí agus ag daoine i slabhraí luacha bananaí, go háirithe feirmeoirí beaga agus aonáin bheaga, mar aon le comhlíonadh caighdeán sláinte agus sábháilteachta ceirde agus comhlíonadh caighdeán sláinte agus sábháilteachta saothair a áirithiú, mar aon le comhlíonadh caighdeán comhshaoil, go háirithe na caighdeáin sin a bhaineann le húsáid lotnaidicídí agus le teacht faoi lé lotnaidicídí.
The financial assistance measures to be adopted under the BAM programme should aim at improving the living standards and living conditions of people in banana-growing areas and in banana value chains, specifically small farmers and small entities, as well as ensuring compliance with labour and occupational health and safety standards, and environmental standards, notably those regarding the use of and exposure to pesticides.
[An tiontú oifigiúil] ACHT DO DHÉANAMH SOCRÚ BREISE CHUN SÁBHÁIL-TEACHT, SLÁINTE AGUS LEAS DAOINE AG AN OBAIR A ÁIRITHIÚ, CHUN DAOINE EILE A CHOSAINT AR PHRIACAIL DON tSÁBHÁILTEACHT NÓ DON tSLÁINTE I dTACA LE GNÍOMHAÍOCHTAÍ DAOINE AG AN OBAIR, CHUN ÚDARÁS NÁISIÚNTA UM SHÁBHÁIL-TEACHT AGUS SLÁINTE CEIRDE A BHUNÚ, DO DHÉANAMH SOCRÚ CHUN ACHTACHÁIN ÁIRITHE A AISGHAIRM, DO DHÉANAMH SOCRÚ CHUN RIALÁIL BHREISE A DHÉANAMH AR SHUBSTAINTÍ CONTÚIRT-EACHA A MHÉID A D'FHEARFADH SIAD AR DHAOINE NÓ AR MHAOIN AGUS LE hAGHAIDH NITHE A BHAIN-EANN LEIS NA NITHE RÉAMHRÁITE.
AN ACT TO MAKE FURTHER PROVISION FOR SECURING THE SAFETY, HEALTH AND WELFARE OF PERSONS AT WORK, FOR PROTECTING OTHERS AGAINST RISKS TO SAFETY OR HEALTH IN CONNECTION WITH THE ACTIVITIES OF PERSONS AT WORK, FOR THE ESTABLISHMENT OF A NATIONAL AUTHORITY FOR OCCUPATIONAL SAFETY AND HEALTH, TO PROVIDE FOR THE REPEAL OF CERTAIN ENACTMENTS, TO PROVIDE FOR THE FURTHER REGULATION OF DANGEROUS SUBSTANCES IN SO FAR AS THEY MAY AFFECT PERSONS OR PROPERTY AND FOR MATTERS CONNECTED WITH THE AFORESAID.
Lch. Roimhe Seo (CUID III An tÚdarás Náisiúnta um Shábháilteacht agus Sláinte Ceirde)
Previous (PART III NATIONAL AUTHORITY FOR OCCUPATIONAL SAFETY AND HEALTH)
Lch. Roimhe Seo (AN CHÉAD SCEIDEAL An tÚdarás Náisiúnta um Shábháilteacht agus Sláinte Ceirde)
SAFETY, HEALTH AND WELFARE AT WORK ACT, 1989) Previous (FIRST SCHEDULE)
(I) don Údarás Náisiúnta um Shábháilteacht agus Sláinte Ceirde nó do dhuine a bheidh údaraithe ag an Údarás sin chun críocha na míre seo, agus
(I) the National Authority for Occupational Safety and Health or a person authorised by that Authority for the purposes of this paragraph, and
An tÚdarás Sláinte agus Sábháilteachta. Cód Cleachtais maidir le Díobháil agus maidir le hEasláinte Ceirde i gCúrsaí Talmhaíochta a Chosc.
HEALTH AND SAFETY AUTHORITY. CODE OF PRACTICE FOR PREVENTING INJURY AND OCCUPATIONAL ILL HEALTH IN AGRICULTURE.
An tÚdarás Náisiúnta um Shábháilteacht agus Sláinte Ceirde. Tuarascáil Bhliantúil, 1999.
NATIONAL AUTHORITY FOR OCCUPATIONAL SAFETY AND HEALTH. ANNUAL REPORT, 1999.
An tÚdarás Náisiúnta um Shábháilteacht agus Sláinte Ceirde. Tuarascáil Bhliantúil, 2001.
NATIONAL AUTHORITY FOR OCCUPATIONAL SAFETY AND HEALTH. ANNUAL REPORT, 2001.
An tÚdarás Náisiúnta um Shábháilteacht agus Sláinte Ceirde. Cuntais Iniúchta, 1995.
NATIONAL AUTHORITY FOR OCCUPATIONAL SAFETY AND HEALTH. AUDITED ACCOUNTS, 1995.
An tÚdarás Náisiúnta um Shábháilteacht agus Sláinte Ceirde. Ráitis Airgeadais, 1999.
NATIONAL AUTHORITY FOR OCCUPATIONAL SAFETY AND HEALTH. FINANCIAL STATEMENTS, 1999.
An tÚdarás Náisiúnta um Shábháilteacht agus Sláinte Ceirde. Ráitis Airgeadais, 2000.
NATIONAL AUTHORITY FOR OCCUPATIONAL SAFETY AND HEALTH. FINANCIAL STATEMENTS, 2000.
An tÚdarás Náisiúnta um Shábháilteacht agus Sláinte Ceirde. Ráitis Airgeadais, 2001.
NATIONAL AUTHORITY FOR OCCUPATIONAL SAFETY AND HEALTH. FINANCIAL STATEMENTS, 2001.
An tÚdarás Náisiúnta um Shábháilteacht agus Sláinte Ceirde. Ráitis Airgeadais, 2002.
NATIONAL AUTHORITY FOR OCCUPATIONAL SAFETY AND HEALTH. FINANCIAL STATEMENTS, 2002.
An tÚdarás Náisiúnta um Shábháilteacht agus Sláinte Ceirde. Ráitis Airgeadais, 2004.
NATIONAL AUTHORITY FOR OCCUPATIONAL SAFETY AND HEALTH. FINANCIAL STATEMENTS, 2004.
San am céanna, tá forbairtí i réimse na sábháilteachta agus na sláinte ceirde agus tá forbairtí teicneolaíochta ann.
At the same time, there have been developments in the area of occupational safety and health and technological developments.
sláinte ceirde nó sábháilteachta atá teoranta de réir dearaidh nó feidhme do chosaint a thabhairt in aghaidh guaiseacha a bhaineann go sonrach le sábháilteacht chónaithe agus le tionscail shibhialta, lena náirítear:
health or safety equipment limited by design or function to protect against hazards specific to residential safety or civil industries, including:
Áirítear anseo cosaint maidir le sláinte agus sábháilteacht cheirde, cosaint shóisialta, agus cearta atá nasctha leis an gconradh fostaíochta.
This includes occupational health and safety protection, social protection, and rights connected to the employment contract.
–Tá teorainnluachanna mar chuid thábhachtach den Treoir agus den chur chuige níos leithne maidir le sábháilteacht agus sláinte cheirde chun priacail cheimiceacha a bhainistiú.
–Limit values are an important part of the Directive and of the wider occupational safety and health approach to managing chemical risks.
Cuireadh meastóireacht neamhspleách ex post ar an Treoir (mar chuid den acquis foriomlán maidir le sláinte agus sábháilteacht cheirde) i gcrích le déanaí.
An independent ex-post evaluation of the Directive (as part of the overall occupational health and safety acquis) has recently been concluded.
Tacaíonn obair SCOEL go díreach le gníomhaíocht rialála AE sa réimse a bhaineann le sábháilteacht agus sláinte cheirde.
The work of SCOEL directly supports EU regulatory activity in the field of occupational safety and health.
sláinte agus sábháilteacht ag an obair, lena n-áirítear gortú ceirde nó breoiteacht cheirde a chosc agus cúiteamh i gcás gortú nó breoiteacht den sórt sin;
health and safety at work, including the prevention of occupational injury or illness and compensation in cases of such injury or illness;
Áiritheoidh OCTanna cigireacht saothair éifeachtach, bearta éifeachtacha maidir le sábháilteacht agus sláinte ceirde, ar comhréir le coinbhinsiúin EIS ábhartha agus dálaí oibre cuibhiúla do chách.
The OCTs shall ensure effective labour inspection, effective measures for occupational safety and health, consistent with relevant ILO conventions and decent working conditions for all.
Baineann na gnéithe a áirítear sa chéim seo le sláinte agus sábháilteacht cheirde le linn tháirgeadh agus phróiseáil ceimiceáin nó ábhair.
The aspects included in this step are related to occupational health and safety during the production and processing of a chemical or material.
coinníollacha fostaíochta agus oibleagáidí fostóirí chomh maith le sláinte agus sábháilteacht cheirde, agus tacaíocht shóisialta i bpobail talmhaíoch;
conditions of employment and employer obligations as well as occupational health and safety and social support in agricultural communities;
Ba cheart do bheartas den sórt sin an tionchar atá ann faoi láthair agus an tionchar intuartha ar shaincheisteanna sóisialta a chuimsiú, go háirithe maidir le cearta an duine, sláinte an duine agus sábháilteacht daoine, chomh maith le sláinte agus sábháilteacht ceirde, agus cearta saothair, ar thaobh amháin, agus ar an gcomhshaol, go háirithe maidir le húsáid uisce, cosaint ithreach, aerthruailliú, athrú aeráide agus bithéagsúlacht, chomh maith le saol an phobail a chosaint, ar an taobh eile.
Such a policy should cover the current and foreseeable impacts on social issues, in particular human rights, human health and safety of persons as well as occupational health and safety, and labour rights, on the one hand, and on the environment, in particular on water use, soil protection, air pollution, climate change and biodiversity, as well as protection of community life, on the other.
Coinbhinsiún na hEagraíochta Idirnáisiúnta Saothair maidir le Sábháilteacht agus Sláinte Cheirde, 1990 (Uimh. 155)
ILO Occupational Safety and Health Convention, 1990 (No 155)
Is é an réimse ullmhachta i gcás éigeandála an comhéadan idir EMAS agus sláinte agus sábháilteacht ceirde.
The area of emergency preparedness is the interface between EMAS and occupational health and safety.
Maidir le nochtach tánaisteach d’aispeist nó d’ábhair ina bhfuil aispeist, is bealaí tábhachtacha iad na ceanglais sábháilteachta agus sláinte ceirde dá bhforáiltear sa Treoir seo chun nochtadh den sórt sin a sheachaint.
With regard to secondary exposure to asbestos or materials containing asbestos, the occupational safety and health requirements provided for in this Directive are important means by which to avoid such exposure.
sláinte agus sábháilteacht ag an obair, lena n-áirítear gortú ceirde nó breoiteacht cheirde a chosc agus cúiteamh i gcás gortú nó breoiteacht den sórt sin; agus
adopt and implement measures and policies regarding occupational health and safety, including compensation in the event of occupational injury or illness; and