#1953402
Tá náisiúntacht Bhallstáit ina ceangal d'úinéirí agus do scairshealbhóirí tromlaigh i scoil arna maoiniú go príobháideach.
Nationality of a Member State is required for owners and majority shareholders in a privately funded school.
Tá náisiúntacht Bhallstáit ina ceangal d'úinéirí agus do scairshealbhóirí tromlaigh i scoil arna maoiniú go príobháideach.
Nationality of a Member State is required for owners and majority shareholders in a privately funded school.
Dlí na Scoileanna Príobháideacha 2019 (N. 147(I)/2019)
Private Schools Law of 2019 (N. 147(I)/2019)
Rialacháin Scoileanna Príobháideacha Gleacaíochta 1995/2012, arna leasú.
the 1995/2012 Gymnastics Private Schools Regulations, as amended.
Soláthraíonn na gairmithe sláinte sin na teiripí sin i réimse socrúchán, amhail ospidéil, cleachtais phríobháideacha, aonaid d’othair sheachtracha, bunaíocht seirbhísí cúraim baile, scoileanna, ionaid aclaíochta, etc.
The therapies are provided by those health professionals in a variety of settings, such as hospitals, private practices, outpatient medical units, home care services establishment, schools, fitness centres, etc.
2 Tig le tuistí an t-oideachas sin a chur ar fáil dá gclainn ag baile nó i scoileanna príobháideacha nó i scoileanna a admhaítear nó a bhunaítear ag an Stát.
2 Parents shall be free to provide this education in their homes or in private schools or in schools recognised or established by the State.
D’fhéadfadh sé sin a bheith i bhfeidhm i gcás maoiniú, mar shampla, i ndáil scoileanna príobháideacha agus poiblí mar shampla.
This can be the case, for example, in relation to the financing of private and public schools.
Tabharfar cead do na Ballstáit leanúint de bheith ag tabhairt breisithe náisiúnta nó de chistiú príobháideach a mhealladh chun raon feidhme agus/nó méid a n‑ionchuir sna scéimeanna scoile a mhéadú.
Member States will be allowed to continue providing national top-ups or attract private funding in order to enlarge the scope and/or the intensity of their intervention of the school schemes.
Beidh sé de rogha ag na Ballstáit breisithe náisiúnta a thabhairt nó cistiú príobháideach a mhealladh chun raon feidhme agus/nó méid a n‑ionchuir sna scéimeanna scoile a mhéadú.
Member States will have the option to provide national top-ups or to attract private funding in order to enlarge the scope and/or intensity of their intervention of the school schemes.
I bhfianaise na srianta buiséadacha, ba cheart go bhféadfadh na Ballstáit ranníocaíochtaí ón earnáil phríobháideach a chur in ionad a ranníocaíochtaí airgeadais don scéim torthaí scoile.
In the light of budgetary constraints, Member States should nonetheless be able to replace their financial contribution to the school fruit scheme with contributions from the private sector.
Leathnaíodh an beart in imeacht ama, lena n-áirítear na blianta scoile 2021 agus 2022, agus leathnaíodh é freisin chun fostaithe san earnáil phríobháideach a áireamh.
The measure has been extended over time, including the school years in 2021 and in 2022, and has also been broadened to include private-sector employees.
In CY: Tá náisiúntacht Bhallstáit ina ceangal d'úinéirí agus do scairshealbhóirí tromlaigh i scoil arna maoiniú go príobháideach.
In CY: Nationality of a Member State is required for owners and majority shareholders in a privately funded school.
Tá sé beartaithe aige infheistíocht phoiblí a mhaoiniú le haghaidh an aistrithe ghlais agus an aistrithe dhigitigh agus le haghaidh slándáil fuinnimh, go háirithe chun foirgnimh phríobháideacha agus phoiblí a athchóiriú, lena n-áirítear ospidéil agus scoileanna, chun an earnáil iompair a leictriú agus do thionscadail a bhaineann le digiteáil an riaracháin phoiblí agus na hearnála príobháidí, rudaí a chistítear go páirteach leis an tSaoráid agus le cistí eile de chuid an Aontais.
It plans to finance public investment for the green and digital transitions and for energy security, in particular for the renovation of private and public buildings, including hospitals and schools, the electrification of the transport sector and projects related to the digitalisation of the public administration and the private sector, which are partly funded by the Facility and other Union funds.
CY: An Dlí Scoileanna Príobháideacha 2019 (N. 147(I)/2019), arna leasú; an Dlí maidir le hInstitiúidí Oideachais Threasaigh 1996 (Uimh. 67(I)/1996) arna leasú; Dlí na nOllscoileanna Príobháideacha (Bunú, Oibriú agus Rialú) 2005 (Uimh. 109(I)/2005) arna leasú; agus an Dlí um Dhearbhú Cáilíochta agus Creidiúna in Ardoideachas agus um Bhunú agus Oibriú Gníomhaireachta maidir le hÁbhair Ghaolmhara 2015 (Uimh. 136(I)/2015), arna leasú.
CY: Private Schools Law of 2019 (N. 147(I)/2019), as amended; The Institutions of Tertiary Education Law 1996 (N. 67(I)/1996) as amended; the Private Universities (Establishment, Operation and Control) Law 2005 (N. 109(I)/2005) as amended; and the Quality Assurance and Accreditation in Higher Education and the Establishment and Operation of an Agency on Related Μatters Law 2015 (Ν. 136(Ι)/2015) as amended.
Ach aon tseomra a bheidh á úsáid mar chuid de thigh comhnuithe príobháideach ní údaróidh an fo-alt so é d'úsáid ná ní údaróidh sé aon chur isteach ar scoil-trátha bhun-scoile lae ná tráthnóna:
Provided that this sub-section shall not authorise the use of any room used as part of a private dwellinghouse nor authorise any interference with the school hours of an elementary day or evening school:
fiú amháin i gcás scoileanna a bhfuil síceolaí SNSO sannta dóibh go hoifigiúil, gur gá fanacht ar feadh tréimhse fhada dhoghlactha chun rochtain a fháil ar mheasúnacht síceolaíochta i leith saincheist forbartha nó iompraíochta, rud a fhágann go mbíonn éifeachtaí dochracha ar oideachas leanaí agus go laghdaítear an rochtain ar uaireanta múinteoireachta acmhainne agus tacaíochtaí foghlama, agus go mbíonn buntáiste ag teaghlaigh a bhfuil na hacmhainní acu measúnacht phríobháideach a roghnú;
EVEN FOR SCHOOLS THAT DO OFFICIALLY HAVE AN ASSIGNED NEPS PSYCHOLOGIST, ACCESS TO A PSYCHOLOGICAL ASSESSMENT FOR A DEVELOPMENTAL OR BEHAVIOURAL ISSUE IS UNACCEPTABLY LONG, CREATING ADVERSE EFFECTS ON CHILDREN’S EDUCATION AND REDUCING ACCESS TO RESOURCE TEACHING HOURS AND LEARNING SUPPORTS, AND PRIVILEGING HOUSEHOLDS THAT HAVE THE RESOURCES TO OPT FOR PRIVATE ASSESSMENT;
Gníomhaíochtaí trí shuíomh gréasáin nó aip na n-údarás poiblí nó na seirbhísí poiblí chun críche príobháidí le 12 mhí anuas, gníomhaíochtaí lena n-iarrann an freagróir sochair nó teidlíochtaí (amhail pinsean, sochar dífhostaíochta, liúntas leanaí, clárú scoile, clárú ollscoile, [samplaí náisiúnta])
Activities via a website or app of public authorities or public services for private purpose in the last 12 months consisting in requesting by the respondent benefits or entitlements (such as pension, unemployment, child allowance, enrolment in schools, universities, [national examples])
Gníomhaíochtaí trí shuíomh gréasáin nó aip na n-údarás poiblí nó na seirbhísí poiblí chun críche príobháidí le 12 mhí anuas, gníomhaíochtaí lenar éiligh an bhfreagróir teidlíochtaí nó sochair (amhail pinsean, sochar dífhostaíochta, liúntas leanaí, clárú scoile, clárú ollscoile, (samplaí náisiúnta))
Activities via a website or app of public authorities or public services for private purpose in the last 12 months consisting in requesting by the respondent benefits or entitlements (such as pension, unemployment, child allowance, enrolment in schools, universities, [national examples])
Ina theannta sin, féadfaidh scéimeanna deontais i leith réimse leathan tairbhithe eacnamaíocha agus sa tsochaí shibhialta (eagraíochtaí neamhrialtasacha, mic léinn agus múinteoirí, scoileanna, feirmeoirí, sráidbhailte beaga, agus an earnáil phríobháideach) leanúint ar aghaidh.
In addition, grant schemes addressed to a large variety of economic and civil society beneficiaries (non-governmental organisations, students and teachers, schools, farmers, small villages, and the private sector) may continue.
Gníomhaíochtaí trí shuíomh gréasáin nó aip na n-údarás poiblí nó na seirbhísí poiblí chun críche príobháidí le 12 mhí anuas, gníomhaíochtaí lenar éiligh an bhfreagróir teidlíochtaí nó sochair (amhail pinsean, sochar dífhostaíochta, liúntas leanaí, clárú scoile, clárú ollscoile, [samplaí náisiúnta])
Activities via a website or app of public authorities or public services for private purpose in the last 12 months consisting in requesting benefits or entitlements by the respondent (such as pension, unemployment, child allowance, enrolment in schools, universities, [national examples])
Gníomhaíochtaí trí shuíomh gréasáin nó aip na n-údarás poiblí nó na seirbhísí poiblí chun críche príobháidí le 12 mhí anuas, gníomhaíochtaí lena n-iarrann an freagróir sochair nó teidlíochtaí (amhail pinsean, sochar dífhostaíochta, liúntas leanaí, clárú scoile, clárú ollscoile, [samplaí náisiúnta])
Activities via a website or app of public authorities or public services for private purpose in the last 12 months consisting in requesting by the respondent benefits or entitlements (such as pension, unemployment, child allowance, enrolment in schools, universities, [national examples])
Ina theannta sin, féadfaidh scéimeanna deontais i leith réimse leathan tairbhithe eacnamaíocha agus sa tsochaí shibhialta (eagraíochtaí neamhrialtasacha, mic léinn agus múinteoirí, scoileanna, feirmeoirí, sráidbhailte beaga, agus an earnáil phríobháideach) leanúint ar aghaidh.
In addition, grant schemes addressed to a large variety of economic and civil society beneficiaries (non-governmental organisations, students and teachers, schools, farmers, small villages, and the private sector) may continue.
Gníomhaíochtaí trí shuíomh gréasáin nó aip na n-údarás poiblí nó na seirbhísí poiblí chun críche príobháidí le 12 mhí anuas, gníomhaíochtaí lenar éiligh an bhfreagróir teidlíochtaí nó sochair (amhail pinsean, sochar dífhostaíochta, liúntas leanaí, clárú scoile, clárú ollscoile [samplaí náisiúnta])
Activities via a website or app of public authorities or public services for private purpose in the last 12 months consisting in requesting benefits or entitlements by the respondent (such as pension, unemployment, child allowance, enrolment in schools, universities [national examples])
Gníomhaíochtaí trí shuíomh gréasáin nó aip na n-údarás poiblí nó na seirbhísí poiblí chun críche príobháidí le 12 mhí anuas, gníomhaíochtaí lenar éiligh an bhfreagróir teidlíochtaí nó sochair (amhail pinsean, sochar dífhostaíochta, liúntas leanaí, clárú scoile, clárú ollscoile, [samplaí náisiúnta])
Activities via a website or app of public authorities or public services for private purpose in the last 12 months consisting in requesting benefits or entitlements by the respondent (such as pension, unemployment, child allowance, enrolment in schools, universities, [national examples])
b. teagasc in ábhair a mhúintear ag an mbunleibhéal agus ag an meánleibhéal, arna soláthar ag saininstitiúidí príobháideacha atá ag feidhmiú lasmuigh de chóras éigeantach scoile na Nua-Shéalainne.
b. tuition in subjects taught at the primary and secondary levels, provided by private specialist institutions operating outside the New Zealand compulsory school system.
Ina theannta sin, féadfaidh scéimeanna deontais i leith réimse leathan tairbhithe eacnamaíocha agus sa tsochaí shibhialta (eagraíochtaí neamhrialtasacha, mic léinn agus múinteoirí, scoileanna, feirmeoirí, sráidbhailte beaga, agus an earnáil phríobháideach) leanúint ar aghaidh.
In addition, grant schemes addressed to a large variety of economic and civil society beneficiaries (non-governmental organisations, students and teachers, schools, farmers, small villages, and the private sector) may continue.
Ós rud é go raibh an chuid is mó de na bardais suite i gcodanna cónaithe (naíonraí, scoileanna etc.), ní b’éifeachtaí a bhí sé bailiú na dramhaíola tí agus na dramhaíola tráchtála bardasaí a chur le chéile, in áit dramhaíl bhardasach agus dramhaíl tráchtála phríobháideach a chur le chéile.
Since most municipal units were located in residential parts (kindergartens, schools etc.), it was more efficient to combine the collection of household waste and municipal commercial waste, than combining municipal and private commercial waste.