Gaois

Cóip statach de shonraí a easpórtáiltear ó IATE ó am go chéile atá sa chnuasach seo. Níor cheart glacadh leis gurb ionann i gcónaí an t-eolas a thugtar faoi iontráil anseo agus a bhfuil sa leagan reatha den iontráil ar IATE. Is féidir an leagan reatha sin a cheadú ach cliceáil ar an nasc atá ar thaobh na láimhe deise ag barr gach iontrála. Breis eolais »

1 toradh

  1. AGRICULTURE, FORESTRY AND FISHERIES|fisheries · AGRI-FOODSTUFFS
    comhchaighdeán margaíochta Tagairt Ionstraim Aontachais 1985, Iar. II, IO L 302/85, lch. 247 ;Faomhadh an téarma seo mar chuid de Thionscadal Lex
    ga
    Úsáid sa teanga """norm comhchoiteann tráchtála"" in Ionstraim Aontachais 1972, Dearbhú 3, IO L 73/72, lch. 194"
    Comhthéacs 'Ba cheart go bhfágfadh cur ar bun agus cur i bhfeidhm comhchaighdeán margaíochta go soláthrófaí táirgí inbhuanaithe don mhargadh, go mbainfí an leas is mó is féidir as an margadh inmheánach i dtáirgí iascaigh agus dobharshaothraithe, agus go n-éascófaí gníomhaíochtaí margaidh atá bunaithe ar iomaíocht chothrom, agus ar an dóigh sin feabhas a chur ar acmhainn brabúis an táirgthe.' Tagairt "Rialachán (AE) Uimh. 1379/2013 maidir le comheagrú na margaí i dtáirgí iascaigh agus dobharshaothraithe, lena leasaítear Rialachán (CE) Uimh. 1184/2006 ón gComhairle agus Rialachán (CE) Uimh. 1224/2009 ón gComhairle agus lena n-aisghairtear Rialachán (CE) Uimh. 104/2000 ón gComhairle, CELEX:32013R1379/GA"
    gemeinsame Vermarktungsnormen
    de
    common marketing standards
    en
    Sainmhíniú common rules laid down for fishery and aquaculture products intended for human consumption Tagairt "COM-EN, based on:Regulation (EU) No 1379/2013 on the common organisation of the markets in fishery and aquaculture products, Articles 33 and 34."
    Nóta The objectives of these rules are to:i) enable the EU market to be supplied with sustainable products,ii) allow realising the full potential of the internal market in fishery and aquaculture products, iii) help to improve the profitability of production by facilitating marketing activities based on fair competition, andiv) ensure that imported products meet the same requirement and marketing standards as EU producers.
    norme commune de commercialisation
    fr