ENVIRONMENT|deterioration of the environment|pollution|motor vehicle pollution
- tástáil iarthiomána Tagairt Faomhadh an téarma seo mar chuid de Thionscadal Lex
- ga
- Comhthéacs 'Coimeád ar theocht sheasta iarthiomána | Tar éis na tástála astaíochtaí galaithe iarthiomána, déanfar an fheithicil tástála a mhaothú ar feadh tréimhse nach giorra ná 6 uair an chloig agus nach faide ná 36 uair an chloig idir deireadh na tástála iarthiomána agus tús na tástála astaíochtaí laethúla. Ar feadh na 6 uair an chloig dheireanacha den tréimhse sin, déanfar an fheithicil a coimeád ar theocht sheasta iarthiomána hag 20 °C ± 2 °C.' Tagairt "Rialachán Uimh. 154 ó na Náisiúin Aontaithe — Forálacha aonfhoirmeacha maidir le feithiclí saothair éadroim a cheadú i dtaca le hastaíochtaí critéar, astaíochtaí dé-ocsaíd charbóin agus ídiú breosla agus/nó i dtaca le hídiú fuinnimh leictrigh agus raon leictreach a thomhas (WLTP) [2022/2124], CELEX:42022X2124/GA"
- tástáil astaíochtaí galaithe iarthiomána Tagairt Faomhadh an téarma seo mar chuid de Thionscadal Lex
- ga
- Comhthéacs 'Laistigh de 7 nóiméad tar éis na tástála dinimiméadair agus laistigh de 2 nóiméad den inneall a chasadh as, feidhmeofar an tástáil astaíochtaí galaithe iarthiomána i gcomhréir le míreanna 6.5.7.1. go 6.5.7.8. den iarscríbhinn seo. Déanfar na caillteanais iarthiomána a ríomh de réir mhír 7.1 den iarscríbhinn seo agus déanfar iad a thaifeadadh mar MHS.' Tagairt "Rialachán Uimh. 154 ó na Náisiúin Aontaithe — Forálacha aonfhoirmeacha maidir le feithiclí saothair éadroim a cheadú i dtaca le hastaíochtaí critéar, astaíochtaí dé-ocsaíd charbóin agus ídiú breosla agus/nó i dtaca le hídiú fuinnimh leictrigh agus raon leictreach a thomhas (WLTP) [2022/2124], CELEX:42022X2124/GA"
- Nóta <<<_not_supplied_>>>
- hot soak evaporative emissions test | hot soak test
- en
- Sainmhíniú test measuring evaporative emissions occurring immediately after the end of a trip due to residual fuel tank heating and the high temperatures of the engine and fuel system Tagairt "COM-Terminology Coordination, based on: UNECE. 'Informal Document to Amendment 3 to UN GTR No. 19 (Evaporative emission test procedure for the Worldwide harmonized Light vehicles Test Procedure (WLTP EVAP))' (22.9.2022)"
- Nóta Evaporative emissions from vehicles is a complex phenomenon which depends on multiple factors, that range from climate conditions to fuel properties, from driving and parking patterns to the technology used to control these emissions. Evaporative emissions from a vehicle can be defined, in a very generic way, as Volatile Organic Compounds (VOCs) emitted by the vehicle itself in different operating conditions but not directly derived from the combustion process. In petrol vehicles the most important potential source of evaporative emissions is the loss of fuel through the evaporation and permeation mechanisms from the fuel storing system. Fuel-related evaporative emissions may occur during any vehicle operation including parking events, normal driving and vehicle refuelling.