PRODUCTION, TECHNOLOGY AND RESEARCH|research and intellectual property|intellectual property|industrial property|trademark|brand name · BUSINESS AND COMPETITION|business organisation|business policy|inter-company cooperation
- comhpháirtí comhbhrandála Tagairt Faomhadh an téarma seo mar chuid de Thionscadal Lex
- ga
- Comhthéacs 'Nuair a thugann scéim cártaí íocaíochta trí pháirtí ceadúnas do sholáthraithe seirbhíse íocaíochta eile ionstraimí íocaíochta cártabhunaithe a eisiúint nó idirbhearta íocaíochta cártabhunaithe a fháil, nó an dá cheann, nó nuair a eisíonn sí ionstraimí íocaíochta cártabhunaithe le comhpháirtí comhbhrandála nó trí ghníomhaire, meastar gur scéim cártaí íocaíochta ceithre pháirtí atá i gceist. Mar sin féin, go dtí an 9 Nollaig 2018 i ndáil le hidirbhearta intíre íocaíochta, féadfar scéim cártaí íocaíochta trí pháirtí den sórt sin a dhíolmhú ó na hoibleagáidí faoi Chaibidil II, ar an gcoinníoll nach mó, ar bhonn bliana, na hidirbhearta íocaíochta cártabhunaithe a dhéantar i mBallstát faoi scéim cártaí íocaíochta trí pháirtí den sórt sin ná 3 % de luach gach idirbhirt íocaíochta cártabhunaithe a dhéantar sa Bhallstát sin.' Tagairt "Rialachán (AE) 2015/751 maidir le táillí idirmhalartaithe ar idirbhearta íocaíochta cártabhunaithe, CELEX:32015R0751/GA"
- co-brand partner | co-branding partner
- en
- Sainmhíniú company in a strategic alliance with another company, cooperating on a special product having the brands of both companies Tagairt "COM-HU based on: 'Co-branding (28.7.2020)'. Investopedia"
- partenaire de comarquage | partenaire de co-branding
- fr
- Sainmhíniú entité qui forme une alliance stratégique avec une autre entité sur un produit ou un service, consistant à combiner les marques des deux entreprises Tagairt "COM-FR, d'après:- Emarketing.fr > Co-branding (30.11.2020)- Agence - Média > Le co-branding et son évolution (30.11.2020)- Jobphoning > Définition de Co-branding (30.11.2020)"
- Nóta "1. Dans le cadre d'une telle alliance stratégique, chaque marque apporte sa propre identité pour créer une marque fusionnée à l’aide de logos, d’identificateurs de marque et de schémas de couleurs uniques.Cette stratégie est utile pour de nombreuses entreprises qui cherchent à accroître leur clientèle, leur rentabilité, leur part de marché, la fidélité de leurs clients, leur image de marque, la valeur perçue et les économies de coûts.2. Voir aussi: alliance de marques."