Gaois

Cóip statach de shonraí a easpórtáiltear ó IATE ó am go chéile atá sa chnuasach seo. Níor cheart glacadh leis gurb ionann i gcónaí an t-eolas a thugtar faoi iontráil anseo agus a bhfuil sa leagan reatha den iontráil ar IATE. Is féidir an leagan reatha sin a cheadú ach cliceáil ar an nasc atá ar thaobh na láimhe deise ag barr gach iontrála. Breis eolais »

1 toradh

  1. PRODUCTION, TECHNOLOGY AND RESEARCH|research and intellectual property|intellectual property|industrial property|trademark|brand name · BUSINESS AND COMPETITION|business organisation|business policy|inter-company cooperation
    comhpháirtí comhbhrandála Tagairt Faomhadh an téarma seo mar chuid de Thionscadal Lex
    ga
    Comhthéacs 'Nuair a thugann scéim cártaí íocaíochta trí pháirtí ceadúnas do sholáthraithe seirbhíse íocaíochta eile ionstraimí íocaíochta cártabhunaithe a eisiúint nó idirbhearta íocaíochta cártabhunaithe a fháil, nó an dá cheann, nó nuair a eisíonn sí ionstraimí íocaíochta cártabhunaithe le comhpháirtí comhbhrandála nó trí ghníomhaire, meastar gur scéim cártaí íocaíochta ceithre pháirtí atá i gceist. Mar sin féin, go dtí an 9 Nollaig 2018 i ndáil le hidirbhearta intíre íocaíochta, féadfar scéim cártaí íocaíochta trí pháirtí den sórt sin a dhíolmhú ó na hoibleagáidí faoi Chaibidil II, ar an gcoinníoll nach mó, ar bhonn bliana, na hidirbhearta íocaíochta cártabhunaithe a dhéantar i mBallstát faoi scéim cártaí íocaíochta trí pháirtí den sórt sin ná 3 % de luach gach idirbhirt íocaíochta cártabhunaithe a dhéantar sa Bhallstát sin.' Tagairt "Rialachán (AE) 2015/751 maidir le táillí idirmhalartaithe ar idirbhearta íocaíochta cártabhunaithe, CELEX:32015R0751/GA"
    Co‑Branding-Partner
    de
    co-brand partner | co-branding partner
    en
    Sainmhíniú company in a strategic alliance with another company, cooperating on a special product having the brands of both companies Tagairt "COM-HU based on: 'Co-branding (28.7.2020)'. Investopedia"
    partenaire de comarquage | partenaire de co-branding
    fr
    Sainmhíniú entité qui forme une alliance stratégique avec une autre entité sur un produit ou un service, consistant à combiner les marques des deux entreprises Tagairt "COM-FR, d'après:- Emarketing.fr > Co-branding (30.11.2020)- Agence - Média > Le co-branding et son évolution (30.11.2020)- Jobphoning > Définition de Co-branding (30.11.2020)"
    Nóta "1. Dans le cadre d'une telle alliance stratégique, chaque marque apporte sa propre identité pour créer une marque fusionnée à l’aide de logos, d’identificateurs de marque et de schémas de couleurs uniques.Cette stratégie est utile pour de nombreuses entreprises qui cherchent à accroître leur clientèle, leur rentabilité, leur part de marché, la fidélité de leurs clients, leur image de marque, la valeur perçue et les économies de coûts.2. Voir aussi: alliance de marques."